Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 20 af 20

Emner: Hvem vil vi møde i play-off?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Jeg forstår ikke frygten for Rijeka.. De spillede 2 kampe mod Salzburg uden virkelig at imponere.. De lavede et mål og gik videre på reglen om udebane mål..

    Haboels turnering er ikke gået igang og de har en ordentlig røvfuld gule kort med sig fra kampen mod Ludogorets + et par karantæner..
    Hellere dem end kunstgræs helvede i Astana + lang flyvetur og et ganske fint hold

    Jeg vil dog helst møde Slavia Prag da vi kan få en masse insiderviden fra Lûftner og turen er ikke så lang til Prag

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Enig med de fleste herinde.

    Vi skal for alt i verden undgå Rijeka. Der ud over tror jeg, at Israelerne kan blive ganske ubehagelige.

    Prag ser på papiret fornuftigt ud, men vi har lige møde to formentlig svagere hold fra det område og har haft store problemer.

    Skal jeg vælge ud fra resultater i kvallen og mit meget begrænsede kendskab til nogen af klubberne, så må Qurabag som de fleste nævner være at foretrække.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg forstår ikke frygten for Rijeka.. De spillede 2 kampe mod Salzburg uden virkelig at imponere.. De lavede et mål og gik videre på reglen om udebane mål..
    Det handler vel om, at det er dem som har slået det bedste hold ud på vejen af alle vores modstandere. Derudover har alle Kroatiske hold været virkelig gode i Europa så langt, og Rijeka virker til at være det bedste af disse. Alt i alt ligner det klart det hold, som vi skal undgå.

    Ståle er forøvrigt enig: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...undgaa/6765515

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Lidt off topic, om vi f.eks Køber en spiller i morgen kan han spille play off ?

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,376

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Lidt off topic, om vi f.eks Køber en spiller i morgen kan han spille play off ?
    "Clubs can still add one additional player to the published lists according to Article 43.08 of the regulations: For the three qualifying rounds and the play-offs, a club may register a maximum of one new eligible player on List A after the above-mentioned deadlines, provided the quota of locally trained players is respected.

    Such registration must be completed by 24.00CET on the day before the relevant first-leg match and the club's association must confirm in writing that the new player is eligible to play at domestic level at this time."

    Senest dagen før første kamp kan vi registrere højst én ny spiller.
    HIC SUNT LEONES

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?
    By djurlander in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 09.05.17, 22:35
  2. Hvem vil du helst møde?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 18.12.09, 13:24
  3. Hvem ser du helst Brøndby møde?
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 29.07.05, 11:19
  4. Hvem vil du helst møde i kvartfinalen?
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 25.03.04, 12:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •