Side 16 af 20 FørsteFørste ... 613141516171819 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Man blir så træt. Så bl.a. jeg skal løse problemet ved 1. At stoppe voldspsykopater, når de er i blodrus. 2. Tåle ikke at skulle i Parken til sæsonens to måske vigtigste kampe. 3. Frivilligt blive væk i endnu et par kampe for at lægge maksimalt pres på ledelsen, så den sikrer, at ingen voldspsykopater nogensinde igen kommer ind på et stadion, hvor FCK spiller.

    Eller hvad er det du mener? (Jeg spørger af oprigtig interesse).
    Jeg håber at de der begår ugerningerne forstår at det nu får konsekvenser, og at det kan animerer nogle af disse til at lade være. Men jeg håber også (måske naivt) at følgende kan ske: Næste gang der er en ”fan” der er i gang med at trække en elefanthue over hovedet vil dette ske:

    a) Best case: De kammerater vedkommende er inde at se kampen med sige ”stop det der”
    b) 2nd best: Andre omkringstående (helst ret store mandspersoner) sige ”stop det der”

    De der går amok skjuler sig i mængden, og des færre der lader sig rive med, des mindre er sandsynligheden for at det sker igen.
    Klubben har måske andre værktøjer der ikke er blevet brugt. F.eks. holde fast i away-kortet og indfører et system hvor der ikke kan købes udebanebilletter med mindre personen har sæsonkort (således en karantæne rammer hårdt). Men jeg tror (oprigtigt) den interne påvirkning fans imellem vil have den største effekt.

    I den lette ende var der f.eks. problemer med fadøls kast for en ca. 10 år tilbage. Det var ikke noget klubben løste – det var et stemningsskift omkring at det var en pænt prollet ting at lave.

    Hvad tror du virker?
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  2. #227
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Hvilken straf fik vi egentlig for balladen i Næstved for 9 år siden?

  3. #228
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Jeg håber at de der begår ugerningerne forstår at det nu får konsekvenser, og at det kan animerer nogle af disse til at lade være. Men jeg håber også (måske naivt) at følgende kan ske: Næste gang der er en ”fan” der er i gang med at trække en elefanthue over hovedet vil dette ske:

    a) Best case: De kammerater vedkommende er inde at se kampen med sige ”stop det der”
    b) 2nd best: Andre omkringstående (helst ret store mandspersoner) sige ”stop det der”

    Hvad tror du virker?
    Jeg tror at c) gå langt væk fra alle sinker og lad dem stå isoleret så politiet kan passe deres arbejde.

    Du har jo netop ret i at de får held med at gemme sig i mængden, men hvis den mængde ikke er der kan det ikke gå ud over uskyldige når polisen kommer med hele styrken og fjerner dem. For mig at se er det den eneste løsning, for almindelige mennesker, store som små, kan intet gøre mod en horde af maskerede og voldsparate hools der primært er der for konflikten.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #229
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Jeg tror at c) gå langt væk fra alle sinker og lad dem stå isoleret så politiet kan passe deres arbejde.

    Du har jo netop ret i at de får held med at gemme sig i mængden, men hvis den mængde ikke er der kan det ikke gå ud over uskyldige når polisen kommer med hele styrken og fjerner dem. For mig at se er det den eneste løsning, for almindelige mennesker, store som små, kan intet gøre mod en horde af maskerede og voldsparate hools der primært er der for konflikten.

    /J!
    Det er i hvart fald let at implementerer - gerne fulgt op af en massiv pibekoncert fra reaten af FCK's fans.

    (Hvis man isolerer sinkerne giver det plads til min våde drøm: Et par dyrelæger bevæbnet med bedøvelsespile. Efter et par skud ville det være super let for politiet at hente dem med elefanthuer 10 minutter efter - men lur mig om man ikke engang må det ;-))
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #230
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Jeg tror at den eneste måde idioterne kan lære at det har konsekvenser at opføre sig sådan, er at sende regningen videre. 150k+tabt fortjeneste for hjemmekampe mod FCM og BIF, fordelt over de 100 personer der er blevet genkendt. Den kommer til at gøre av på pengepungen. Hvis det løber op i f.eks 5 mio divideret med 100 er det 50k fra hver. Tror de er ret ligeglade med et par kampe uden tilskuere, men 50k kan mærkes. Ved dog ikke om det juridisk kan lade sig gøre at sende regningen videre.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #231
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Det er i hvart fald let at implementerer - gerne fulgt op af en massiv pibekoncert fra reaten af FCK's fans.

    (Hvis man isolerer sinkerne giver det plads til min våde drøm: Et par dyrelæger bevæbnet med bedøvelsespile. Efter et par skud ville det være super let for politiet at hente dem med elefanthuer 10 minutter efter - men lur mig om man ikke engang må det ;-))
    Og jeg blev kaldt useriøs, da jeg ville skyde dem med uafvaskelig farve...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. #232
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Og jeg blev kaldt useriøs, da jeg ville skyde dem med uafvaskelig farve...
    Haha. Anders er endnu mere useriøs.

  11. #233
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af The Tommynator Se meddelelser
    Rimeligt nok at der kommer en straf, men synes det er helt vanvittigt at FCK bliver straffet hårdere, end Brøndby gjorde for deres baneinvasion

    Brøndby sikkerhed svigtede totalt, og de tillod deres fans at invadere banen og angribe FCKerne, uden at deres vagter greb ind, samtidig med at de efterfølgende valgte at holde hånden over deres bøller, ved at påstå at de desværre havde glemt at sætte film i overvågningskameraerne til lige netop den kamp og ikke kunne identificere en eneste baneløber. FCK som klub kunne vel ikke have gjort så meget mere end de gjorde, var det ikke politiet der ønskede bøllerne inde på stadion i stedet for udenfor?
    Det her er så grotesk, at jeg mangler ord. DBU har ingen rød linje i deres domme. Man straffer away-problemer med at tømme Parken og dermed både ramme FCK-fans - herunder sæsonkortholdere, sponsorer, modstanderholdenes fans og sponsorer og efterlader dansk fodbold med to spøgelseskampe, der normalt ville være topkampe med enormt høje tilskuer- og seertal. I en liga, der bløder tilskuere, er det her dumt på alle planer.

    Nej, det var bestemt ikke rare scener, og det var trist, at en kontrollør fik en på kæben. De implicerede skulle helt sikkert straffes - og er heldigvis også blevet det. En bøde havde været på sin plads, men den her straf er helt ude af proportioner med, hvad der reelt skete (har set laaaaaaaaaaangt værre ting i superligaens historie - også den nyere).

    Hvis DBU var bare en smule sit eget ansvar bevist, ville man i stedet indkalde klubberne til en seriøs snak om forholdene og sikkerheden for udebaneafsnit ift. højrisikokampe i superligaen. Hvordan sikrer man sig f.eks. at (livstids)karantæner bliver overholdt? Hvordan får man lavet et helt klart regelsæt, sådan så man ikke komplet idiotisk lader hooligans overvære en fodboldkamp på stadion lige efter, at de har været løbet ind på banen før kampstart?

    Udform et fuldstændig klart regelsæt, som I tvinger klubberne til at følge. Sørg for at skabe rammerne - i stedet for at smadre dem som her, hvor det går ud over ALLE - både for FCK, for alle fans, og for vores modstandere, der står med et ringere produkt til deres fans og sponsorer. Komplet idiotisk og ekstremt typisk DBU, der uddeler mere tilfældige domme end selv UCI.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  12. #234
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    150k+tabt fortjeneste for hjemmekampe mod FCM og BIF
    Det må være et meget, meget stort "+", for vi snakker nærmere 10 millioner i tabt omsætning for de to kampe, hvis de skal spilles uden tilskuere.

    Jeg vil mene, at der til de to kampe burde kunne samles en 40-50.000 tilskuere i Parken samlet. Alt efter om det er en god dag med vejret og kamptidspunktet, som jo har det med at spille ind.
    Så skal der fratrækkes en række sæsonkort holdere. Hvor mange? 8-10.000 stk pr kamp? De har jo desværre allerede betalt for de kampe, så de penge går FCK formentlig ikke glip af, da jeg tvivler på, at de vil blive tilbagebetalt.

    Lad os sige, at det er 20.000 løssalgs billetter som FCK går glip af til 250-300 kr stykket. Dvs 5 millioner kr med laveste sats. Plus tab af indtægt i Megastore samt mad+drikke i Parken.

    Som sagt et meget stort "+" fra "150k+". Og jeg synes endda, jeg har sat regnestykket lavt. Jeg ville ikke undre mig, hvis det hedder 8-10 millioner tabt på de to kampe. De 150.000 kr alene var jo en ren bøde til FCK.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #235
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det må være et meget, meget stort "+", for vi snakker nærmere 10 millioner i tabt omsætning for de to kampe, hvis de skal spilles uden tilskuere.

    Jeg vil mene, at der til de to kampe burde kunne samles en 40-50.000 tilskuere i Parken samlet. Alt efter om det er en god dag med vejret og kamptidspunktet, som jo har det med at spille ind.
    Så skal der fratrækkes en række sæsonkort holdere. Hvor mange? 8-10.000 stk pr kamp? De har jo desværre allerede betalt for de kampe, så de penge går FCK formentlig ikke glip af, da jeg tvivler på, at de vil blive tilbagebetalt.

    Lad os sige, at det er 20.000 løssalgs billetter som FCK går glip af til 250-300 kr stykket. Dvs 5 millioner kr med laveste sats. Plus tab af indtægt i Megastore samt mad+drikke i Parken.

    Som sagt et meget stort "+" fra "150k+". Og jeg synes endda, jeg har sat regnestykket lavt. Jeg ville ikke undre mig, hvis det hedder 8-10 millioner tabt på de to kampe.
    Det her er økonomisk og sportsligt ubetinget den største straf i superligaens historie for en episode, der ikke er i nærheden af top 10 over værste hooliganhændelser, og som FCK i øvrigt har håndteret eksemplarisk og konsekvent efterfølgende.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  15. #236
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det her er økonomisk og sportsligt ubetinget den største straf i superligaens historie for en episode, der ikke er i nærheden af top 10 over værste hooliganhændelser, og som FCK i øvrigt har håndteret eksemplarisk og konsekvent efterfølgende.
    Ikke i nærheden, ligefrem? Hvilke 10-20 episoder har da været voldsommere?

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #237
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Som sagt et meget stort "+" fra "150k+". Og jeg synes endda, jeg har sat regnestykket lavt. Jeg ville ikke undre mig, hvis det hedder 8-10 millioner tabt på de to kampe. De 150.000 kr alene var jo en ren bøde til FCK.
    Mon ikke der menes 150k i bøde + tabt fortjeneste og ikke '150k+ tabt fortjeneste'.

  18. #238
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det her er økonomisk og sportsligt ubetinget den største straf i superligaens historie for en episode, der ikke er i nærheden af top 10 over værste hooliganhændelser, og som FCK i øvrigt har håndteret eksemplarisk og konsekvent efterfølgende.
    Er det ikke mest noget de siger at de har ?
    Jeg tror ikke der er givet mange karantæner.....
    Og jeg tror slet ikke at klubben har tænkt sig at overholde dem !
    Det er det rene spin !!!

  19. #239
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Kunne man forestille sig et scenarie at hvis dommen bliver stadfæstet, så fravælger FCK sig fremover at tage fans med på udebane i Brøndby. Omvendt at man heller ikke gider bøf fans i parken til de derbys. ?? I så fald må man så lave et sådan tiltag. ?
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #240
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    7

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det her er økonomisk og sportsligt ubetinget den største straf i superligaens historie for en episode, der ikke er i nærheden af top 10 over værste hooliganhændelser, og som FCK i øvrigt har håndteret eksemplarisk og konsekvent efterfølgende.
    Det er vel første gang en kamp er blevet afbrudt på den måde. Udover slåskampene mod politiet, så vælger man også at kaste flere nødblus ind mod børn og deres forældre. Så jeg synes nu nok den rangerer rimeligt højt på den liste.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •