Side 16 af 31 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Tak for tippet, FCK4LIF3, det prøver jeg næste gang. Man skulle næsten tro, at det var noget, en steward vidste... Men på den anden side: Det er jo Parken.

    vh/LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    90

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Tak for tippet, FCK4LIF3, det prøver jeg næste gang. Man skulle næsten tro, at det var noget, en steward vidste... Men på den anden side: Det er jo Parken.

    vh/LM
    Stewarden ved C13/14 foreslog det med at øge lysstyrken så mange gange at nok havde foretrukket et skilt. Succesraten var dog overbevisende.
    DonMunk

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #228
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Tipsbladet har bragt denne reportage, som handler om hvad de i Sverige har gjort for at få flere hold stadion.

    Jeg synes der er nogle ret fine betragtninger og især den del med at sikre en aktiv og ligeværdig retorik i kommunikationen mellem klub og fans har stor betydning. Dét har vores klubs ledelse tilsyneladende også taget til og der bliver ikke gravet grøfter i samme grad som tidligere. Det accepteres at der er ting som ikke kan enes om, men at disse ikke skal umuliggøre alt andet samarbejde - agree to disagree.

    Jeg savner nu at divisionsforeningen, politiet og medierne tager den samme hat på og at vi alle i en fælles og respektfuld dialog kan snakke om de positive tiltag der kan tages for at gøre det mere attraktivt at tage til fodbold og ikke lade stridspunkterne (primært pyro og kanonslag) ødelægge al anden dialog.

    Mit indlæg skal ikke ses som et pro/contra pyroindlæg - dét der er det vigtigste er faktisk alle de andre tiltag som kan forbedre oplevelsen af at gå på stadion og få det til at blive til noget som mange flere har lyst til at gøre meget oftere.

    Jeg tror det er muligt at lykkes med det.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #229
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg så for nogle uger siden en kamp i Berlin. Her bed jeg mærke i at man visuelt fik en stor oplevelse i det Tyske. Ude foran stadion emmede det af fodboldfest, og man var ikke i tvivl om hvilke farver hjemmeholdet havde. Eksempelvis stod der også 10-20 mand med store flotte flag inde på græstæppet, og modtog spillerne når de kom på banen. Ved godt at de gør dette mange steder, og det måske er lidt provinsagtigt, men jeg må indrømme, at jeg faktisk synes at det giver noget fest og farver. Og fest og farver er netop noget jeg ofte savner når jeg går i Parken. Jeg mangler de hvide og blå farver på tribunen, og foran stadion for den sags skyld. Det er i min verden en skam at konfettien nærmes er uddødet. Forresten, husker jeg galt, når jeg påstår at Hørsholt for et par år siden (plus/minus), nævnte at man overvejede at udskifte de røde sædder i Parken ud med hvide eller blå? Dette ville jeg personligt være stor tilhænger af, da jeg altid har synes at de røde sæder var udstyrligt grimme.

    Gør Parken mere Hvid og Blå tak :)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #230
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg så gerne at klubben snart investerede i at højne stemningen i PARKEN.

    1) Et højtalersystem der dækker HELE sektionen, hvorfor ikke et eller andet firma som officiel stemningspartner i PARKEN eller lignende :). Det er simpelthen for svært ordentligt, at høre capoen på sektionens bagerste rækker.

    2) En telepromter hvor teksten til sangene løber når de synges, og hav den kørende også henne ved de unge løver på nedre C og evt familietribunen.

    3) Stemning udenfor PARKEN før kampstart

    4) Selvom vores nye capo gør det godt, så tænker jeg at han og dem omkring ville have glæde af et kursus i at sammensætte/skabe en stemning ift til sangvalg og gentagelser.

    5) Flere penge til tifo'er o.lign.

    6) Mere interaktion fra truppens side, fx skadede spillere eller bænkspillere kommer og taler på capostolen, fast indslag at anføreren gør det til derbys vigtige europæiske kampe.

    Andre tiltrængte tiltag.

    1) Bedre toiletforhold på sektionen, især er lunkent vand og flere muligheder for at tørre hænder tiltrængt.

    2) Et røgfrit område på Sektionen, fx øvre halvdel af B8.

    3) Gerne kopholdere/ølholdere under sæderne eller på ryggen af sædet.

    4) Udbringning af mad og drikke under kamp. Herunder tydeligere markering af og hurtigere ekspedition i fast tracks
    Sidst redigeret af AndreasHR : 03.09.17 kl. 22:05

  10. #231
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg kan ikke komme længere end til:
    "En telepromter hvor teksten til sangene løber når de synges, og hav den kørende også henne ved de unge løver på nedre C og evt familietribunen."
    Der tabte du mig godt nok...

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #232
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    2) En telepromter hvor teksten til sangene løber når de synges, og hav den kørende også henne ved de unge løver på nedre C og evt familietribunen.

    3) Stemning udenfor PARKEN før kampstart

    4) Selvom vores nye capo gør det godt, så tænker jeg at han og dem omkring ville have glæde af et kursus i at sammensætte/skabe en stemning ift til sangvalg og gentagelser.

    5) Flere penge til tifo'er o.lign.

    6) Mere interaktion fra truppens side, fx skadede spillere eller bænkspillere kommer og taler på capostolen, fast indslag at anføreren gør det til derbys vigtige europæiske kampe.

    Andre tiltrængte tiltag.

    1) Bedre toiletforhold på sektionen, især er lunkent vand og flere muligheder for at tørre hænder tiltrængt.

    2) Et røgfrit område på Sektionen, fx øvre halvdel af B8.

    3) Gerne kopholdere under sæderne.

    4) Udbringning af mad og drikke under kamp
    2) Så må folk lære sangerne...

    3) God idé... synes faktisk godt man kunne arrangere noget i fælledparken, ikke mindst de få kampe med godt vejr. Guldfest tyder jo på ,at efterspørgslen er der... kunne man godt forsøge sig med.

    4) Et problem er (især til europæiske kampe eller mod BIF), at der vælges sange, som kun meget få kender. Hvis man vil have nedre c med, så må man tage det sikre.

    5) Så må du donere lidt flere... :-)

    I fht. andre ting:

    2) Røgfritområde på sektionen.... held og lykke :)

    3) Kopholdere????

    4) Udbringning?????

  13. #233
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg kan ikke komme længere end til:

    Der tabte du mig godt nok...
    Bare en ide. Kunne også være en opdatering af FCK-sangbogen på youtube, så nye og gamle fans kan holde sig opdateret.

  14. #234
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    2) Så må folk lære sangerne...

    3) God idé... synes faktisk godt man kunne arrangere noget i fælledparken, ikke mindst de få kampe med godt vejr. Guldfest tyder jo på ,at efterspørgslen er der... kunne man godt forsøge sig med.

    4) Et problem er (især til europæiske kampe eller mod BIF), at der vælges sange, som kun meget få kender. Hvis man vil have nedre c med, så må man tage det sikre.

    5) Så må du donere lidt flere... :-)

    I fht. andre ting:

    2) Røgfritområde på sektionen.... held og lykke :)

    3) Kopholdere????

    4) Udbringning?????
    Ift. 2) så har vi rigtig mange sange der kører, og som svaret over så bare en tanke for at alle kan være med.

    Ift. 5) så er det klubben der skal investere i stemningen, så flere penge fra dem :)

    De andre ting er bare inspireret af oplevelsen på fx amerikanske stadions.

  15. #235
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg kan ikke komme længere end til:

    Der tabte du mig godt nok...
    Jeg ser frem til en officiel telepromter hvor teksten: "Vi er imod stadionkarantæner" kører henover skærmen.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #236
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Gud, hvor gad jeg godt, bare for en dag, styre en telepromter i Parken. Stavefejl og helt absurd udbrud ville være vejen frem.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  18. #237
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    31

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Hvordan forventes det egentlig, at man lærer en sang, hvis teksten ikke er tilgængelig? Min hørelse er elendig, så med mindre mine naboer på C hvor jeg normalt står, kan teksten, så er jeg på herrens mark.

  19. #238
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Bare en ide. Kunne også være en opdatering af FCK-sangbogen på youtube, så nye og gamle fans kan holde sig opdateret.
    Den er jeg med på, men telepromteren den er død.

  20. #239
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af MorganF Se meddelelser
    Hvordan forventes det egentlig, at man lærer en sang, hvis teksten ikke er tilgængelig? Min hørelse er elendig, så med mindre mine naboer på C hvor jeg normalt står, kan teksten, så er jeg på herrens mark.
    Du synger bare med og satser på, at du rammer ordene. At du så selvfølgeligt risikerer at råbe: "vi betaler, jeres telefon" i stedet for noget helt andet til de unævnelige, ja det er jo dit problem��

    På den mere seriøse side er det vel udfordringen for os alle. Jeg kan vel teksterne til alle sange frem til 2008(og det falder 'tilfældigvis' sammen med at jeg fik børn) og siden da, så er der ret mange sange, hvor jeg ikke har den fjerneste ide om teksten, så er det med at afsøge hjemmesider og videoer for at forstå teksterne + snakke med sidefolkene i Parken, men det lykkes ikke altid.

    MCN
    Sidst redigeret af MCN : 10.09.17 kl. 11:39

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #240
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Den har med garanti været her flere gange, men ....:

    FÆRRE BIF-tilhængere på Øvre C.
    Kontrollørerne gør en "ihærdig" indsats over for overmagten, men de er jo reelt set magtesløse.
    Et defensivt gæt er 20-25%.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •