Side 18 af 27 FørsteFørste ... 815161718192021 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Whitetrash Se meddelelser
    Klubberne har mulighed for at fremsætte ønsker til planlægningen af turneringen. Jeg mener at kunne huske udmeldinger fra DBU af typen: "I år har vi opfyldt rekordmange ønsker" og gætter på at de mange sidsterunde-hjemmekampe ikke er en ren tilfældighed ;)
    TV spiller måske også ind her - bedre produkt med en guldkamp hjemme end ude.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg er ikke i tvivl om, at DBU skeler til holdenes mesterskabschancer, når de planlægger, hvem der skal have hjemmebane i sidste runde. Det er trods alt sjovere med pokaloverrækkelse på mesterholdets hjemmebane - og det siger sig selv, at det dermed også er godt for tilskuertallet og "tv-produktet".
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #258
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Ved bedømmelsen af tilfældighed eller ej skal vi nok også have med, at vi i perioden har haft en turneringsstruktur med 33 kampe - 17 hjemmekampe og 16 udekampe for vores vedkommende, omvendt for andre. Det løses helt simpelt ved at starte og slutte hjemme og så ellers køre skiftevis undervejs.
    2 hjemmekampe/udekampe i træk forekommer i løbet af en turnering - også i formatet med et lige kampantal. Det eneste der ligger fast er at de sidste 2 runder er hjemme - ude (eller omvendt). BØF har sluttet ude 6 af 10 gange i den omtalte periode. Det er bemærkelsesværdigt at de i 4 ud af 6 tilfælde endte i top 6 året før og derfor havde en ekstra hjemmekamp. Det kunne være interessant at vide mere om DBUs kriterier mht klubbernes ønsker.

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    69

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Whitetrash Se meddelelser
    Klubberne har mulighed for at fremsætte ønsker til planlægningen af turneringen. Jeg mener at kunne huske udmeldinger fra DBU af typen: "I år har vi opfyldt rekordmange ønsker" og gætter på at de mange sidsterunde-hjemmekampe ikke er en ren tilfældighed ;)
    "plejer" det ikke at være sådan, at dem DBU mener er guldfavoritter altid slutter på hjemmebane, fordi det giver bedst mening? Sådan synes jeg ihvertfald det har været i fortiden. (hvorfor det giver god mening at vi nærmest hele det 21. århundrede slutter hjemme)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #260
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Tak for forklaringen. Så skulle den være på plads. :-)
    Ikke desto mindre tvivler jeg meget på, at historien i offentligheden bliver anderledes, end den nu har været i nogle år. Altså at det handler om Lalandia. Jeg tror, at København og medierne vil synes, at det er en bedre og sjovere historie, end at nogle fans stiftede traditionen i Parken, fordi de synes det så sjovt ud. Det er jo ikke anderledes, end at Cornelius i årevis blev kaldt Corne af alt og alle, men alligevel er det nu blevet mere eller mindre anerkendt, at han kaldes Corner. Man kan jo kun gætte på, hvorfor klubben ønskede at ændre hans oprindelige kælenavn, men det korte af det lange er egentlig også, at det i det hele taget skete, for så kan det jo ske igen. :)
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det er jo ikke anderledes, end at Cornelius i årevis blev kaldt Corne af alt og alle, men alligevel er det nu blevet mere eller mindre anerkendt, at han kaldes Corner. Man kan jo kun gætte på, hvorfor klubben ønskede at ændre hans oprindelige kælenavn, men det korte af det lange er egentlig også, at det i det hele taget skete, for så kan det jo ske igen. :)
    Det her anede jeg ikke.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #262
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hvornår regner I med at starte 17/18-sæsonen op, for så vidt angår Fanradioen?

    Abstinenserne er kolossale.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #263
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    23

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Hvornår regner I med at starte 17/18-sæsonen op, for så vidt angår Fanradioen?

    Abstinenserne er kolossale.
    De har skrevet på twitter at de starter fredag.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #264
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Nu har jeg set både Colsen og Smølle mene at Brøndby blir mester i år. Hvad fuck sker der? Det må kræve en uddybning i radioen...
    Sidst redigeret af djurlander : 24.07.17 kl. 12:10

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #265
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu har jeg set både Colsen og Smølle mene at Brøndby blir mester i år. Hvad fuck sker der? Det må kræve en udybning i radioen...
    Intet nyt under solen der .....

    smølle udråber bøf som mestre hvert år.....
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #266
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Intet nyt under solen der .....

    smølle udråber bøf som mestre hvert år.....
    Yup! Men det her var nu kun en meningsmåling af hvordan grundspillet ender ;-)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #267
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Det er ikke fanradioen, men stadig en FCK-relateret podcast. FCK har udgivet 1. udgave af deres jubilæumspodcast, første gang med Per Wind. Jeg var ganske godt underholdt i den time, det varede. https://www.fck.dk/nyhed/den-foerste-jubilaeumspodcast

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #268
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Efter en helveds dårlig søndag, både på tribunerne, på banen og i medierne, er det fandme en fornøjelse at høre jeres nuancerede tanker om hele FCKs situation. Derudover er det dejligt at høre en uafhængig journalist skyde argumentet med nye spillere totalt ned, da det på ingen måde er hele forklaringen.

    Jeg glæder mig over, at der er i det mindste stadig er nogle få stykker i FCK regi, der gør deres (frivillige) arbejde til punkt og prikke.

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #269
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Fantastisk Kvist debat i sidste udgave. Jeg kunne godt skrive noget - men folk bør lytte til jeres snak. Det er godt og nuanceret.

  26. De følgende 5 brugere er enige:

  27. #270
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeres podcast er lækker, men i podcast 290917 var der 1landen som virkelig fik åndet igennem i mikrofonen, så jeg nærmest ikke kunne koncentrere mig om andet. Jeg ved ikke hvad der kan gøres ved det (eller om der kan gøres noget ved det), men hvis I kan sørge for, at det ikke sker i fremtiden, så ville det være rigtig dejligt.

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •