Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    21 35.59%
  • Uafgjort

    2 3.39%
  • Nordsjælland vinder

    36 61.02%
Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 108

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

  1. #91
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Corner, debuterede han ikke under CV?
    Nej, under Ariel i den famøse 4-2 kamp hvor stjernerne stod lige og Claudemir så stjerner..
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Nej, under Ariel i den famøse 4-2 kamp hvor stjernerne stod lige og Claudemir så stjerner..
    Nope, 9. April 2012 i Aarhus med CV som træner.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Så fordi Ståle ikke gav dem debut, så giver han dem ikke chancen? Lad mig minde dig om at Delaney i mange sæsoner lignede en middelmådig spiller der aldrig for alvor ville slå igennem, men Ståle havde tålmodighed med ham og gudskelov for det da. Samme historie med Cornelius efter han kom tilbage fra Cardiff.

    Remmer, Busk og Amankwaa har da også fået sine chancer. De greb den bare aldrig for alvor. Amankwaa var tæt på omkring Dnipro kampene, men det stoppede desværre der.
    Jeg er så træt af forsvar for Ståle.....Det er ikke ham der giver dem chancen, fordi han vælger systemet!! Og op i røven med Corner efter hans tilbagekomst efter Cardiff. Han havde aldrig....og jeg mener aldrig....fået en eneste chance af Ståle. Kun fordi han havde en historie kunne han komme tilbage. Det er faktisk hans (Corners) transfer der gør at Ståle samlet har overskud i menigmands øjne.

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Teiss Se meddelelser
    Jeg er så træt af forsvar for Ståle.....Det er ikke ham der giver dem chancen, fordi han vælger systemet!! Og op i røven med Corner efter hans tilbagekomst efter Cardiff. Han havde aldrig....og jeg mener aldrig....fået en eneste chance af Ståle. Kun fordi han havde en historie kunne han komme tilbage. Det er faktisk hans (Corners) transfer der gør at Ståle samlet har overskud i menigmands øjne.
    Der er masser af ting at klandre Ståle for, men manglende brug af unge spillere er ikke en af dem. Ståle var f.eks ikke bange for at anvende en 16-årig angriber ude mod Barcelona i Champions League.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Hvorfor i alverden diskutere om, Cornelius og Co. havde fået muligheden under Ståle? Faktum er at SoE sejlede i flere år, og at hele den foregående u-19 trup var uegnet til vores førstehold. Det fik man gradvist rettet op på, og Carlo Holse er første mand fra det nye kuld. Næste år kommer Hjulmand, Wind og måske Racic ind omkring føesteholdet. Problemet omkring talenterne ligger i at vi denne sæson ikke har erstatninger klar som 2.-3. valg. Spillere der mangler modenhed, men som kender systemet. Derved har vi ikke kunne indlemme dem i sidste sæson, og således mangler vi nu bredden. Det koster når dem vi har købt for 10-20 mio. ikke virker. Eller en af 11erens favoritter sidder ude med en skade.

    At det sidste kuld spillere af egen avl så har sejlet er ganske enkelt elendigt arbejder af hele den sportslige ledelse. (Nartey og Victor er begge fra post Ståle 2.0 AoE). Men man burde have rekrutteret så man havde en seriøs ungdomsrække, frem for at lade Julian Kristoffersen lalle rundt i flere år. Det var aldrig sket på første holdet.... Eller... Pavlovic.

    Arbejdet med SoE/FCK TALENT er dog taget meget seriøst nu, og der burde være grobund for massere af talenter fremover.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men er de gode nok til at slå igennem her? Der er vel ingen der alvorligt mener, at de havde kunne rykke holdet i positiv retning i vores situation pt. Holse er forsøgt og har absolut intet vist.

    Jeg er også tilhænger af at give de unge chancen. Men de skal være gode nok, og det virker de ikke til at være pt. :-(
    Det ved jeg af gode grunde ikke om de er. Men det er naivt at tro, en u19 spiller som Holse går ind på et hold i krise og redder det hele. Jeg kan ikke på nogen måde se, hvorfor den her halvsæson skulle betyde hverken Holse eller de andre unge ikke skulle kunne være gode nok.
    Forventer du, de skal være så gode de flytter os med det samme? For så tror jeg du bliver skuffet.

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det ved jeg af gode grunde ikke om de er. Men det er naivt at tro, en u19 spiller som Holse går ind på et hold i krise og redder det hele. Jeg kan ikke på nogen måde se, hvorfor den her halvsæson skulle betyde hverken Holse eller de andre unge ikke skulle kunne være gode nok.
    Forventer du, de skal være så gode de flytter os med det samme? For så tror jeg du bliver skuffet.
    Deri er jeg helt enig, og det undrer mig at man ikke testede de unge mere i foråret, hvor man var totalt upresset.

    - Det giver jo ingen mening at smide dem ind på et hold der spiller noget lignende en blindefodboldkamp til en polterabend.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Iøvrigt ualmindelig dum kommentar til det banner der blev vist i kampen. Hvis jeg var Ståle Solbakken så ville jeg nok snart begynde at vise lidt ydmyghed overfor fansens holdninger. Det er fuldstændig vanvittigt at man i FCK kan have en manager siddende der tilsyneladende er ignorant overfor fans holdninger.
    Jeg kan ikke forestille mig noget værre end en manager, der lod fansenes holdninger diktere hans gøren og laden.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Hvis man kan finde en ny Jacob Laursen, så fair nok, og jeg vil da også meget gerne have Sviatchenko. Men det er altså ikke let at finde interesserede spillere sidst i tyverne med lederegenskaber og kvalitet til at styrke FCK.

    Iøvrigt synes jeg i den grad truppen har brug for et par +30 spillere som har prøvet noget. Endvidere er der altså ingen grund til at tro, at bare fordi det kiksede med andre spillere vil det gøre det samme med Granqvist. Han er en klart bedre spiller end Nilsson og Antonsson, og derudover yngre end Mellberg og Poulsen.

    Hvis skræmmeeksempler skal nævnes, bør Solbakken, Peter Nielsen, Bergdølmo og Allbäck vel nævnes for det modsatte?
    Og Ulrik Laursen er vel også et succes-veterankøb, selvom han blev købt (for?) dyrt?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    Jeg savner Mordbølge...
    Mener du Møgbordel?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  19. #101
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Deri er jeg helt enig, og det undrer mig at man ikke testede de unge mere i foråret, hvor man var totalt upresset.

    - Det giver jo ingen mening at smide dem ind på et hold der spiller noget lignende en blindefodboldkamp til en polterabend.
    Det er nemlig en god pointe. Jeg tror ikke, der er nogen her, der argumenterer for, at en håndfuld u19-talenter ville kunne redde holder i den nuværende situation. Talenterne skulle have haft chancen for at blive spillet rigtigt ind på holdet i sidste sæson, da der var overskud til det. Tænk, hvis Roerslev fx havde fået chancen rigtigt i sidste sæson, så havde vi måske ikke behøvet at forlænge med Høgli eller lave håbløse nødløsninger med Thomsen og Boilesen på højre back i starten af sæsonen.

    En anden ting i den forbindelse er, at det IMO er ret uinteressant, under hvilken træner de unge spillere har fået debut. At komme ind en gang hvert halve år i en pokalkamp mod et sekundahold eller de sidste fem minutter i en Superligakamp er ikke nok til at give en ung spiller chancen rigtigt for at blive spillet ind på holdet. Cornelius er et godt eksempel. Han fik godt nok debut under Ståle, men det var Ariel, der turde satse på ham som N'Doyes afløser. Om Ståle havde turdet det, kan man kun gisne om.

    Lige nu frygter jeg eksempelvis, at en spiller som Røjkjær - som ligner et talent med stort potentiale - ender med at smutte igen efter et par pokalkampe i løbet af et par sæsoner. Hvis det stod til mig, rykkede man ham op i førsteholdstruppen som 3./4.-valg på kanterne og smed Toutouh, Kusk og evt. Amankwaa ud, så han kunne få alle de indhop, som de tre ellers får.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Helt enig. Vi har for mange ligegyldige spillere. En trup med store profiler og gennemrutinerede støttespillere som de første 18 og så er der plads til et talent i hver kæde. Købte vi de rigtige spillere, burde det være vejen frem, når vi nu poster hvad der svarer til ca 2 Vavroer om året i det ungdomsarbejde.

    Nå. Depri kan man altid blive. En ting vi ikke så ofte vender er, at både bif, FCN og FCM virkeligt er gode i år, og har gang i nogle solide projekter. Mesterskaberne er ikke nemt til salg fremover. Vi skal oppe os og når det er sket, vil det styrke os internationalt at vi har 12 kampe om året mod klassemodstandere.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #103
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Skal vi ikke liiiige spise brød til? Brøndby kører med et stabilt minus, det samme gør Midtjylland. Alt sammen for at holde på truppen, så de kan vinde det mesterskab nu hvor vi fejler.. Begge hold har haft held til at holde sammen på truppen i et par sæsoner og høster frugten af det arbejde nu. De bliver nødt til at sælge ud af truppen til sommer

    Jeg er mere bange for Nordsjælland der har et fantastisk akademi og en spillestil der gennemsyre samtlige hold fra u11 til SL holdet.. Bare se på deres hold mod os - der var 2(!) over 26 år.. De har jo nærmest debutanter i hver superligakamp og de går bare ind og levere med det samme..

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #104
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Skal vi ikke liiiige spise brød til? Brøndby kører med et stabilt minus, det samme gør Midtjylland. Alt sammen for at holde på truppen, så de kan vinde det mesterskab nu hvor vi fejler.. Begge hold har haft held til at holde sammen på truppen i et par sæsoner og høster frugten af det arbejde nu. De bliver nødt til at sælge ud af truppen til sommer

    Jeg er mere bange for Nordsjælland der har et fantastisk akademi og en spillestil der gennemsyre samtlige hold fra u11 til SL holdet.. Bare se på deres hold mod os - der var 2(!) over 26 år.. De har jo nærmest debutanter i hver superligakamp og de går bare ind og levere med det samme..
    Du kan trække den helt ned til 23 som var den 3 ældste mod os... ellers var det et forstærket U21 hold der udstillede os og vores mangler...

  26. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Nej, under Ariel i den famøse 4-2 kamp hvor stjernerne stod lige og Claudemir så stjerner..
    Nej det er ikke rigtigt. Han debuterede rent faktisk under CV over i Aarhus, I en kedelig 0-0 mod AGF i april måned.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 11:25
  2. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  3. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 02.08.16, 08:05
  4. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.15, 14:02
  5. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •