Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    45 70.31%
  • Uafgjort!

    5 7.81%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    14 21.88%
Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 101

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af real_per Se meddelelser
    Er der nogen der har en Ide om, hvorfor der ikke er/bliver anlagt en Hybrid bane i Parken som skulle være mere slidstærk og holde længere ?. Det må da trodsalt være billigere end at udskifte banen 2-3 gange om året.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er der nogen der har en Ide om, hvorfor der ikke er/bliver anlagt en Hybrid bane i Parken som skulle være mere slidstærk og holde længere ?. Det må da trodsalt være billigere end at udskifte banen 2-3 gange om året.
    Fordi fodbold spilles på græs

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Hybridbaner er jo grundlæggende også græs. Eksempelvis det her https://en.wikipedia.org/wiki/GrassMaster.

    Tror ikke nogen af de MANGE klubber, der bruger den her model, vil sige de spiller på kunstof. Det er græs, der så er styrket med nogle fibre. Man bruger det eksempelvis på Wembley, Camp Nou, Stamford Bridge og et hav af andre steder.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Hybridbaner er jo grundlæggende også græs. Eksempelvis det her https://en.wikipedia.org/wiki/GrassMaster.

    Tror ikke nogen af de MANGE klubber, der bruger den her model, vil sige de spiller på kunstof. Det er græs, der så er styrket med nogle fibre. Man bruger det eksempelvis på Wembley, Camp Nou, Stamford Bridge og et hav af andre steder.
    Præcis. BIF har jo også en hybrid bane. Hvis fordelen er at man kun skal skifte en hybrid bane 1 gange om året/aldrig og få langt bedre spil året rundt så forstår jeg ikke man ikke gør det. Men det kunne bare være interessant at få et argument fra FCKs ledelse, hvorfor man ikke har gjort det.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Uanset om det er hybrid eller alm. græs, skal det skiftes efter koncerter. Og når skiftefrekvensen er den samme, er det dyrere at skifte hybridgræs ud end alm. græs.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Præcis. BIF har jo også en hybrid bane. Hvis fordelen er at man kun skal skifte en hybrid bane 1 gange om året/aldrig og få langt bedre spil året rundt så forstår jeg ikke man ikke gør det. Men det kunne bare være interessant at få et argument fra FCKs ledelse, hvorfor man ikke har gjort det.
    Jeg er grundlæggende enig i, at et eller andet må gøres for at optimere baneforholdene i Parken.. Jeg havde også en ide om, at en Hybridbane kunne være løsningen, selvom det selvfølgelig er en dyrere model. SÅ hørte jeg at BIF allerede har en hybridbane. Så tænkte jeg at det alene ikke kan være løsningen, for hold da op, hvor var den i ringe stand under landskampen. Et eller andet må og skal der dog gøres. Når det kan lade sig gøre i det nordlige England, med den frekvens der spilles på der og det klima de har der, så bør det da også kunne lade sig gøre her? Det kunne være interessant med en mere dybdegående analyse af, hvad årsagen til de nærmest konstant ringe baneforhold her i Parken er. Er koncerterne virkelig årsagen alene? Det tror jeg ikke.. Jeg husker i hvert fald en længere periode efter vi havde skiftet underlaget og optimeret drænforholdene herinde, hvor banen ofte var i fremragende stand. Men de sidste 2-3 år har det mildest talt været miserabelt.. Selv i perioder med helt nyt tæppe har banen ikke været god..

    Og hvad skete der med de mange løse stykker græs i går, som blandt andet var ved at koste en ny skade til Santander tidligt i kampen? Mig bekendt har der ikke været en udskiftning af græsset her i landskamppausen, men det lignede unægtelig at flere områder var blevet udskiftet med nyt græs.

    EDIT: I England har de en desicderet greenkeeper-uddannelse og derfor også et hav af meget kompetente folk rendende rundt til at passe banerne. Måske man, som vi tidligere har haft succes med, skulle hente lidt bistand fra de kanter?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    73

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    En dejlig forløsning til sidst! Men hold da kæft, hvor var det ringe i de første 60-65 minutter.

    Kvist må have spillet sig af startopstillingen, og tænk, hvis vi også kunne få Fischer på toppen, så der kunne blive plads til Skov på kanten fra start. Sotiriou og Santander konkurrerede hårdt om at være mest usynlige i dag, men Santander redder dog dagen til sidst, så lad os få et Fischer-Santander-angreb i næste uge.
    FCK´s egen momentum graf viser jo tydeligt at Kvist KUN skal benyttes de sidste 10 minutter hvis en smal føring skal forsvares hjem.


    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #68
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Midt i euforien over den sene scoring og de tre point, er det vist også på sin plads at rose midterforsvaret for igen at præsterer på et stabilt og udemærket niveau - i en kamp hvor kollegerne på backpladserne ikke havde deres bedste dag, og især Ankersen var svagt kørende.. Thumps up til Vavro og Lüftner!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af SoccerFessor Se meddelelser


    FCK´s egen momentum graf viser jo tydeligt at Kvist KUN skal benyttes de sidste 10 minutter hvis en smal føring skal forsvares hjem.


    Som jeg læser grafen og din markering, viser den, at der ikke skete noget markant med kampens udvikling pga. udskiftningen, kurven er allerede godt på vej op, og man ser ingen knæk i forbindelse med udskiftningen.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Midt i euforien over den sene scoring og de tre point, er det vist også på sin plads at rose midterforsvaret for igen at præsterer på et stabilt og udemærket niveau - i en kamp hvor kollegerne på backpladserne ikke havde deres bedste dag, og især Ankersen var svagt kørende.. Thumps up til Vavro og Lüftner!
    Synes faktisk ikke at Tjekkoslovakiet har spillet dårligt de sidste mange kampe. Ankersen derimod, det er en helt anden historie :( Roerslev burde komme tættere og tættere på holdet uden at spille samt når nu vores midtforsvar spiller næsten fejlfrit kan man godt begynde at køre MR ind på holdet, synes jeg. Eller bruge Kvist dernede også få Gregus/Thomsen/Keita/Falk ind centralt så der også bliver plads til Skov i start 11'eren

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #71
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Som jeg læser grafen og din markering, viser den, at der ikke skete noget markant med kampens udvikling pga. udskiftningen, kurven er allerede godt på vej op, og man ser ingen knæk i forbindelse med udskiftningen.
    Man kan vel også læse den som vores momentum blev ca 25 % større efter Kvist kom ud.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #72
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Som jeg læser grafen og din markering, viser den, at der ikke skete noget markant med kampens udvikling pga. udskiftningen, kurven er allerede godt på vej op, og man ser ingen knæk i forbindelse med udskiftningen.
    Det er, fordi den røde pil er placeret lidt misvisende. Kvist bliver skiftet ud i det 62. minut, hvilket er nærmest præcis, da FCK får spilovertaget. Dermed ikke sagt, at det beviser nogen kausalitet, men enhver med øjne i hovedet kunne se, at der skete noget offensivt med spillet, da Skov kom ind.
    Sidst redigeret af Garneren : 03.04.18 kl. 09:36
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    I august var vi i øvrigt nede med 1-2 mod Sønderjyske, tog Kvist ud efter 66 minutter og vandt 3-2.

    I det hele taget er jeg ret overbevist om, at vi statistisk set klarer os bedre uden Kvist på banen, men det bliver ikke lige nu, jeg kører alle kampene igennem med ind- og udskiftninger. De kampe, han helt har misset, er:
    I ligaen sad han ude i 10. runde (karantæne, 4-0 over Silkeborg), 12. runde (0-1 mod OB), 17. runde (karantæne, 5-1 over Lyngby), 18. runde (1-3 mod FCN), 23. runde (2-0 over Hobro) og 25. runde (4-3 over Helsingør).
    I Europa sad han på bænken mod Zlin på hjemmebane (3-0).

    Jeg så ikke første halvleg i går, og det er ikke for starte endnu en omgang hovedløs bashing og forsvar af Kvist, men umiddelbart giver de kolde facts ikke grund til at frygte et pludseligt kollaps, hvis Ståle skulle få den vanvittige idé at prøve at køre Gregus eller Thomsen ind som fast makker til Zeca.
    Sidst redigeret af Ace : 03.04.18 kl. 10:08
    HIC SUNT LEONES

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #74
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    I august var vi i øvrigt nede med 1-2 mod Sønderjyske, tog Kvist ud efter 66 minutter og vandt 3-2.

    I det hele taget er jeg ret overbevist om, at vi statistisk set klarer os bedre uden Kvist på banen, men det bliver ikke lige nu, jeg kører alle kampene igennem med ind- og udskiftninger. De kampe, han helt har misset, er:
    I ligaen sad han ude med karantæne i 10. runde (4-0 over Silkeborg), 12. runde (0-1 mod OB), 17. runde (5-1 over Lyngby), 18. runde (1-3 mod FCN), 23. runde (2-0 over Hobro) og 25. runde (4-3 over Helsingør).
    I Europa sad han på bænken mod Zlin på hjemmebane (3-0).

    Jeg så ikke første halvleg i går, og det er ikke for starte endnu en omgang hovedløs bashing og forsvar af Kvist, men umiddelbart giver de kolde facts ikke grund til at frygte et pludseligt kollaps, hvis Ståle skulle få den vanvittige idé at prøve at køre Gregus eller Thomsen ind som fast makker til Zeca.
    Jeg tror godt Ståle kan se der mangler noget på den centrale midtbane med Kvist-Zeca. Det minder om dengang, han skiftede Anfører-Hjalte ud, hver gang en kamp skulle ændres. Og det ændrede kampen. Falk er mere orienteret i længderetningen, og det manglede. Zeca dækker et gigantisk område, men bliver aldrig rigtig farlig.
    Jeg synes faktisk Kvist spillede en god kamp, så længe kampen passede til to defensive spillere centralt, men han var også den rigtige at tage ud da der skulle satses.

    Det er tankevækkende det ikke er Gregus der skiftes ind, men det er mere en tanke til transfertråden.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #75
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Man kan vel også læse den som vores momentum blev ca 25 % større efter Kvist kom ud.
    Man kunne vel også læse den sådan, at FCN havde mere energi i begyndelsen af kampen således, at vi brugte flere kræfter på at forsvare os end på at have momentum?

    Anyway, glad for 3 point, synes at vi stadig spiller for usikkert i store dele af kampen, er glad for Fischer og så har vi en pløjemark af en fodboldbane, som bedre ville tjene til Amerikansk fodbold end til superligabold (og det siger en del).
    MCN

Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 11:25
  2. Svar: 134
    Sidste Meddelelse: 13.04.17, 18:18
  3. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.15, 14:02
  4. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •