Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 97

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Hold nu kæft, hvor jeg håber, at Brøndby smider det hele på målstregen. Det ville simpelthen fryde mig så inderligt meget efter en sæson, hvor de er blevet udråbt som guds gave til fodbolden og har satset ALT på mesterskabet. Pleeeeaase.

    Jeg er personligt klar på at smide kampen til Midtjylland og tage vores chance i Farum (selvom vi har ikke vundet der i 5 år lol) eller i en evt. play off kamp. Men hvad tænker folket?
    Hvis tredjepladsen står og falder med, om vi vinder i Farum, så tror jeg, at vores hold trækker det længste strå - også med tanke på, at vi kommer til at spille på noget, der minder om hjemmebane rent vokalmæssigt med et fyldt fanafsnit.
    Lige så meget jeg hader tanken om at smide en kamp mod FCM, lige så meget ønsker jeg at se Brøndby tabe mesterskabet.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Men hvad tænker folket?
    Fuck EL.

    Et misset mesterskab til rotterne vil sikre undertegnede en sommer fyldt med dans i bar pibe.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg satser på, at Horsens kan drille dem
    Det skylder de efter de forspildte chancen for at sende dem i 1. division.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Fuck EL.

    Et misset mesterskab til rotterne vil sikre undertegnede en sommer fyldt med dans i bar pibe.
    Og torsdagsfri til efteråret, kan forstås.

    Om jeg fatter, at folk hellere vil se andres ulykke end egen succes.

    Dels er det en falliterklæring, om FCK nogensinde skulle tænke i sådanne baner. Dernæst er der afgørende penge, sportslige oplevelser, europæiske points og renomé på spil.

    Og til dem, der mener, at man da bare kan tabe til FCM og så vinde i Farum. Hvordan er det senest gået deroppe?

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Hvis vi skal have noget som helst st gøre i Europa næste sæson, skal vi så ikke være i stand til at slå AGF eller SønderjydskE på hjemmebane? For det er jo scenariet ved en fjerdeplads og den dertilhørende play-off-kamp.
    Det er en chance jeg er villig til at tage for at se BIFs mesterskabsdrømme blive knust. Faktisk synes jeg ikke det er en chance at tage, men nærmere et reality check!

    OT hvor var det smukt med alle de gule stone faces på Sydsiden efter slutfløjtet!


  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    OT hvor var det smukt med alle de gule stone faces på Sydsiden efter slutfløjtet![/QUOTE]

    Ohhh ja, er der ikke nogen der har fanget et skærmsnap af alle de tomme blikke? Det gav næsten helt Hjalte-agtige flashbacks...

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #82
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    OT hvor var det smukt med alle de gule stone faces på Sydsiden efter slutfløjtet!
    Ohhh ja, er der ikke nogen der har fanget et skærmsnap af alle de tomme blikke? Det gav næsten helt Hjalte-agtige flashbacks...[/QUOTE]

    Ohh det lyder fantastisk, nogen der har billeder af det scenarie?

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Og torsdagsfri til efteråret, kan forstås.

    Om jeg fatter, at folk hellere vil se andres ulykke end egen succes.

    Dels er det en falliterklæring, om FCK nogensinde skulle tænke i sådanne baner. Dernæst er der afgørende penge, sportslige oplevelser, europæiske points og renomé på spil.

    Og til dem, der mener, at man da bare kan tabe til FCM og så vinde i Farum. Hvordan er det senest gået deroppe?
    Vores målsætning og ambition for placeringen i ligaen er røget for længst. Om vi slutter på 3. eller 4. pladsen siger mig ikke så meget. Den sidste redningskrans er Europa og der har Brøndby sørget for, at 4. pladsen skal i playoff.

    At det er en falliterklæring, at vi skal tænke i de baner, kan vi sagtens blive enige om. Men det er nu engang der vi er, når vi har præsteret som vi har gjort. Og så foretrækker jeg virkelig, at vi taber til Midtjylland og så har to forsøg til at komme i Europa. Derudover er det ikke kun Brøndbys ulykke der trækker - selvom det da bestemt er en kæmpemæssig faktor (og nok den største). Vinder Brøndby mesterskabet får de samtidig adgang til Champions League kvalifikationen og Gud forbyde det gruppespillet. Hvorfor i alverden skulle vi unde vores rival og største konkurrent det?


  13. #84
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Vores målsætning og ambition for placeringen i ligaen er røget for længst. Om vi slutter på 3. eller 4. pladsen siger mig ikke så meget. Den sidste redningskrans er Europa og der har Brøndby sørget for, at 4. pladsen skal i playoff.

    At det er en falliterklæring, at vi skal tænke i de baner, kan vi sagtens blive enige om. Men det er nu engang der vi er, når vi har præsteret som vi har gjort. Og så foretrækker jeg virkelig, at vi taber til Midtjylland og så har to forsøg til at komme i Europa. Derudover er det ikke kun Brøndbys ulykke der trækker - selvom det da bestemt er en kæmpemæssig faktor (og nok den største). Vinder Brøndby mesterskabet får de samtidig adgang til Champions League kvalifikationen og Gud forbyde det gruppespillet. Hvorfor i alverden skulle vi unde vores rival og største konkurrent det?
    Men udfra den stabilitet holdet har vist i år, vil man så med ro i sjælen kunne antage, at ét af de to forsøg lykkes?

    Iøvrigt har jeg ikke noget imod at få BIF i Champions League. Vil det være irriterende? Javist, men det vil bare gøre det endnu bedre at slå dem næste gang.

    Ja, det var da meget sjovt, da de var ved at gå konkurs eller ryge ned i 1. division. Men det var kortvarigt. Jeg synes ærlig talt, at det var meget sjovere at vinde de direkte guldkampe i 2001, 2003 og 2009.

    Jeg synes også, at det var betydeligt mere underholdende at møde OB, da de havde deres topmandskab sidst i 00'erne end at spille mod deres nuværende middelmådighed.

    Det er dobbeltmoralsk, når nogle kritiserer ligaens standard og samtidig er ræd for den kvalitet andre måtte få.

    FCK har altid været stærkest når andre hold har været gode. Til gengæld har vi flere gange set, at ledelsen tror man kan fedte sig til resultater når niveauet er svagt. Resultatet af dette kan man jo bare se historisk og nutidigt.

    Men for at vende tilbage til start pointen. Jeg kommer aldrig til ikke at håbe på, at FCK vinder en kamp. Det andet er udtryk for et mærkeligt mindreværdskompleks, som jeg heldigvis ikke tiltror Ståle eller andre i klubben.

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Iøvrigt har jeg ikke noget imod at få BIF i Champions League. Vil det være irriterende? Javist, men det vil bare gøre det endnu bedre at slå dem næste gang.
    Wtf?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  15. #86
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser

    Iøvrigt har jeg ikke noget imod at få BIF i Champions League. De ER nu engang hele Danmarks stolthed, og opfindere af hjerte, ægte fankultur og flot fodbold.
    Ja, undskyld jeg parafraserer din tekst en kende, men det var ca sådan jeg læste den. Og jeg tror måske ikke du finder stor opbakning til dine synspunkter på lige dette forum. Men bevares, du har selvfølgelig lov at have dem.

    Mvh.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Men udfra den stabilitet holdet har vist i år, vil man så med ro i sjælen kunne antage, at ét af de to forsøg lykkes?

    Iøvrigt har jeg ikke noget imod at få BIF i Champions League. Vil det være irriterende? Javist, men det vil bare gøre det endnu bedre at slå dem næste gang.

    Ja, det var da meget sjovt, da de var ved at gå konkurs eller ryge ned i 1. division. Men det var kortvarigt. Jeg synes ærlig talt, at det var meget sjovere at vinde de direkte guldkampe i 2001, 2003 og 2009.

    Jeg synes også, at det var betydeligt mere underholdende at møde OB, da de havde deres topmandskab sidst i 00'erne end at spille mod deres nuværende middelmådighed.

    Det er dobbeltmoralsk, når nogle kritiserer ligaens standard og samtidig er ræd for den kvalitet andre måtte få.

    FCK har altid været stærkest når andre hold har været gode. Til gengæld har vi flere gange set, at ledelsen tror man kan fedte sig til resultater når niveauet er svagt. Resultatet af dette kan man jo bare se historisk og nutidigt.

    Men for at vende tilbage til start pointen. Jeg kommer aldrig til ikke at håbe på, at FCK vinder en kamp. Det andet er udtryk for et mærkeligt mindreværdskompleks, som jeg heldigvis ikke tiltror Ståle eller andre i klubben.
    Jeg er enig i langt det meste. Det er sgu sjovere at vinde en stærk liga med et godt hold end en svag liga med et rimeligt hold. Ligaen bliver kun bedre, hvis der er flere, der presser hinanden. Desuden er dansk fodbold i en situation, hvor alle de point vi kan skrabe sammen er vigtige og nødvendige, og hvis BIF/FCM kører en række gode resultater sammen i CL, samtidig med at vores øvrige deltagere også præsterer, så står vi endnu bedre rustet næste år, når vi skal i CL-kval.

  18. #88
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg er enig i langt det meste. Det er sgu sjovere at vinde en stærk liga med et godt hold end en svag liga med et rimeligt hold. Ligaen bliver kun bedre, hvis der er flere, der presser hinanden. Desuden er dansk fodbold i en situation, hvor alle de point vi kan skrabe sammen er vigtige og nødvendige, og hvis BIF/FCM kører en række gode resultater sammen i CL, samtidig med at vores øvrige deltagere også præsterer, så står vi endnu bedre rustet næste år, når vi skal i CL-kval.
    OMG stop


  19. #89
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Ja, undskyld jeg parafraserer din tekst en kende, men det var ca sådan jeg læste den. Og jeg tror måske ikke du finder stor opbakning til dine synspunkter på lige dette forum. Men bevares, du har selvfølgelig lov at have dem.

    Mvh.
    Nej, det gør jeg næppe. Men jeg står gerne ved dem.

    Jeg har holdt med FCK siden klubbens start og for mig er det vigtigste, at FCK gør det godt. Ikke at det går andre skidt. Og jeg kommer aldrig til at forstå, at nogle foretrækker at tabe for at skade andre.

    Iøvrigt er der jo næppe meget rivalisering, hvis den ene af parterne aldrig truer den anden. Hvad skete der, da BIF vandt guld i 2002 og 2005? Eller da Kasi-Jesper smed penge i projektet? FCK slog tilbage med fuld kraft og øgede budgetter.

    Hvad skete der, da BIF var på fallittens rand?

    Iøvrigt er jeg dansker, så selvom jeg ikke finder BIF specielt tiltrækkende, så håber jeg danske klubber gør det godt i Europa. Til gavn for dansk fodbold og dermed FCK.

  20. #90
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg er enig i langt det meste. Det er sgu sjovere at vinde en stærk liga med et godt hold end en svag liga med et rimeligt hold. Ligaen bliver kun bedre, hvis der er flere, der presser hinanden. Desuden er dansk fodbold i en situation, hvor alle de point vi kan skrabe sammen er vigtige og nødvendige, og hvis BIF/FCM kører en række gode resultater sammen i CL, samtidig med at vores øvrige deltagere også præsterer, så står vi endnu bedre rustet næste år, når vi skal i CL-kval.
    Jamen, så vil jeg bare sige stort tillykke. Du må elske denne her sæson, og må have drømt om det i de år, København er blevet mestre. Godt, at København har fucket så meget op, at der er åbnet for spænding igen, og Brøndby kan få mulighed for en tur i CL
    Sidst redigeret af gunner : 15.05.18 kl. 18:46
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  21. De følgende 5 brugere er enige:

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 16.09.16, 07:08
  2. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.08.16, 13:59
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •