Side 41 af 145 FørsteFørste ... 31383940414243445191141 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg finder det lidt pudsigt at Ståle var ude og udtale for nyligt, at vi er i markedet efter offensive forstærkninger, mens de eneste rygter der florerer drejer sig om præcis sådanne defensive forstærkninger de fleste af os håber på.. Derudover ser jeg en klar ændring i udmeldingerne omkring de spillere som skal sælges her til sommer.. Der er ikke noget med at ham og ham SKAL væk, det handler mere om at der er mulighed for salg, hvis det rigtige bud kommer.. Gad vide om Ståle har været forbi Holmstrøms kontor til en lille snak om spin og forhandlingstaktik..

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #602
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Mit drømmescenarie:

    Keeper : Joronen, Robin Olsen og Stephan Andersen
    H. back: Peter Ankersen, Gammelby, Rørslev
    V. back: Boilesen, Bengtsson
    C. Fors: Sviatchenko, Bjelland, Johansson, Vavro
    C. Midt: Schøne, Zeca, Ekdal, Kvist, Keita
    V. Kant: Fischer, Thomsen
    H. Kant: Falk, Skov
    Angreb: Santander, Bendtner, Sotiriou, Wind, Holse

    Det betyder indkøb af Sviatchenko (20mio), Bjelland (Fri) Gammelby (10mio) Schøne (20 mio), Ekdal (Fri), Bendtner (10mio) Ilat indkøb for 60 mio

    Salg af Pavlovic (10 mio), Matic (7mio), Gregus (5mio), Luftner (8 mio), Kadrii (fri) Toutouh (fri) og Koteles (fri)
    Ialt Salg for 30 mio + Hjulmand + evt. Videresalgsklausul for Delaney.
    De små klubber vil poppe op på skift og få et enkelt mesterskab. Fcn, Fcm, Herfølge... Ja, det kan vel også ske for selv Brøndby

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Zinedine Se meddelelser
    Mit drømmescenarie:

    Keeper : Joronen, Robin Olsen og Stephan Andersen
    H. back: Peter Ankersen, Gammelby, Rørslev
    V. back: Boilesen, Bengtsson
    C. Fors: Sviatchenko, Bjelland, Johansson, Vavro
    C. Midt: Schøne, Zeca, Ekdal, Kvist, Keita
    V. Kant: Fischer, Thomsen
    H. Kant: Falk, Skov
    Angreb: Santander, Bendtner, Sotiriou, Wind, Holse

    Det betyder indkøb af Sviatchenko (20mio), Bjelland (Fri) Gammelby (10mio) Schøne (20 mio), Ekdal (Fri), Bendtner (10mio) Ilat indkøb for 60 mio

    Salg af Pavlovic (10 mio), Matic (7mio), Gregus (5mio), Luftner (8 mio), Kadrii (fri) Toutouh (fri) og Koteles (fri)
    Ialt Salg for 30 mio + Hjulmand + evt. Videresalgsklausul for Delaney.
    Virker meget realistisk.
    Vil altid elske Ståle

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #604
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Virker meget realistisk.
    Lad dog vær med at være sur ;-)

  7. #605
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Zinedine Se meddelelser
    Mit drømmescenarie:

    Keeper : Joronen, Robin Olsen og Stephan Andersen
    H. back: Peter Ankersen, Gammelby, Rørslev
    V. back: Boilesen, Bengtsson
    C. Fors: Sviatchenko, Bjelland, Johansson, Vavro
    C. Midt: Schøne, Zeca, Ekdal, Kvist, Keita
    V. Kant: Fischer, Thomsen
    H. Kant: Falk, Skov
    Angreb: Santander, Bendtner, Sotiriou, Wind, Holse

    Det betyder indkøb af Sviatchenko (20mio), Bjelland (Fri) Gammelby (10mio) Schøne (20 mio), Ekdal (Fri), Bendtner (10mio) Ilat indkøb for 60 mio

    Salg af Pavlovic (10 mio), Matic (7mio), Gregus (5mio), Luftner (8 mio), Kadrii (fri) Toutouh (fri) og Koteles (fri)
    Ialt Salg for 30 mio + Hjulmand + evt. Videresalgsklausul for Delaney.
    Tvivler stærkt på vi henter 6 spillere og hvis vi endelig skulle hente så mange så vil flere af dem være udviklingsspillere og ikke nogen direkte til start opstillingen

  8. #606
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Har en lille drøm om at Corner kunne komme hjem og spille ved siden af Santander i næste sæson. Ved godt at det ikke er så realistisk, set ud fra et økonomisk perspektiv. Men man har lov at drømme :-)

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

  9. #607
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Zinedine Se meddelelser
    Mit drømmescenarie:

    Keeper : Joronen, Robin Olsen og Stephan Andersen
    H. back: Peter Ankersen, Gammelby, Rørslev
    V. back: Boilesen, Bengtsson
    C. Fors: Sviatchenko, Bjelland, Johansson, Vavro
    C. Midt: Schøne, Zeca, Ekdal, Kvist, Keita
    V. Kant: Fischer, Thomsen
    H. Kant: Falk, Skov
    Angreb: Santander, Bendtner, Sotiriou, Wind, Holse

    Det betyder indkøb af Sviatchenko (20mio), Bjelland (Fri) Gammelby (10mio) Schøne (20 mio), Ekdal (Fri), Bendtner (10mio) Ilat indkøb for 60 mio

    Salg af Pavlovic (10 mio), Matic (7mio), Gregus (5mio), Luftner (8 mio), Kadrii (fri) Toutouh (fri) og Koteles (fri)
    Ialt Salg for 30 mio + Hjulmand + evt. Videresalgsklausul for Delaney.
    Udover, at det er komplet urealistisk, kan du ikke sætte Bjellands købssum til 0, da den øgede signon/løn, ift. en spiller med en kontrakt i en klub, vil fastsættes som beløb.

  10. #608
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Har en lille drøm om at Corner kunne komme hjem og spille ved siden af Santander i næste sæson. Ved godt at det ikke er så realistisk, set ud fra et økonomisk perspektiv. Men man har lov at drømme :-)

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    Det startede også sådan for Lars Jacobsen og William Kvist, mens de hårdnakket benægtede et skifte på daværende tidspunkt. Men det endte jo alligevel med at være meget hyggeligt at være tilbage.
    Og Cornelius skal være velkommen!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #609
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det startede også sådan for Lars Jacobsen og William Kvist, mens de hårdnakket benægtede et skifte på daværende tidspunkt. Men det endte jo alligevel med at være meget hyggeligt at være tilbage.
    Og Cornelius skal være velkommen!
    Der er bare lige den forskel, at Jacobsen og kvist var i deres karrieres efterår og kunne lige tage et par år her med lidt titler og hygge. Jeg kan slet ikke forestille mig, at en tur tilbage for Corner lige nu på nogen måde er aktuelt. Han skal opleve noget - hvis ikke i Atalanta, så et andet sted.

    Og så kan den fantastisk trio Corner, Delaney og Zanke (og måske kvartet, hvis Nico tælles med) mødes om en håndfuld år i København og lige genoplive deres venskab og skabe lidt succes her et par år.

  13. De følgende 16 brugere er enige:

  14. #610
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Her nævnes, at vi skulle være interesseret i den amerikanske kantspiller Romain Gall fra svenske Sundsvall. Det skulle Hammarby og hollandske Heerenveen også være.

    Forresten kunne det måske blive relevant, at vi igen kigger på den amerikanske centrale midtbanespiller Kellyn Acosta, sådan som det bliver nævnt her, hvis vi altså leder efter en central midtbanespiller. Det kunne jeg godt forestille mig, at vi gjorde, men jeg ved ikke, om Acosta måske minder for meget om Zeca.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  15. #611
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Her nævnes, at vi skulle være interesseret i den amerikanske kantspiller Romain Gall fra svenske Sundsvall. Det skulle Hammarby og hollandske Heerenveen også være.

    Forresten kunne det måske blive relevant, at vi igen kigger på den amerikanske centrale midtbanespiller Kellyn Acosta, sådan som det bliver nævnt her, hvis vi altså leder efter en central midtbanespiller. Det kunne jeg godt forestille mig, at vi gjorde, men jeg ved ikke, om Acosta måske minder for meget om Zeca.
    Her står der, at Jiloan Hamad har en klausul på 6 mio. svenske kroner. Han ville være en oplagt spiller til kanten. Efter sigende vil Hammarby have Gall som erstatning for Hamad. Sidstnævnte vil være et noget mere sikkert kort, men selvfølgelig også med mindre udviklings-/ og videresalgspotentiale.

  16. #612
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Her står der, at Jiloan Hamad har en klausul på 6 mio. svenske kroner. Han ville være en oplagt spiller til kanten. Efter sigende vil Hammarby have Gall som erstatning for Hamad. Sidstnævnte vil være et noget mere sikkert kort, men selvfølgelig også med mindre udviklings-/ og videresalgspotentiale.
    Hvad skal vi dog bruge endnu en kantspiller til? Pt. har vi Fischer som vil være fast starter på venstrekanten. Og så har vi Falk, Thomsen, Skov og Holse der skal kæmpe om den anden kant.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #613
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Hvad skal vi dog bruge endnu en kantspiller til? Pt. har vi Fischer som vil være fast starter på venstrekanten. Og så har vi Falk, Thomsen, Skov og Holse der skal kæmpe om den anden kant.
    Her forudsætter du at Falk ikke bliver på midten ?

  19. #614
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Hvad skal vi dog bruge endnu en kantspiller til? Pt. har vi Fischer som vil være fast starter på venstrekanten. Og så har vi Falk, Thomsen, Skov og Holse der skal kæmpe om den anden kant.
    Det er en af Allsvenskans suverænt bedste spillere i en god alder, der har gode lederegenskaber og som kan noget på egen hånd. Tilmed til meget få penge. Falk og Thomsen kan bruges på midten, Fischer og Holse i angrebet. Så der er klart plads til en rendyrket kant mere i truppen.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #615
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det er en af Allsvenskans suverænt bedste spillere i en god alder, der har gode lederegenskaber og som kan noget på egen hånd. Tilmed til meget få penge. Falk og Thomsen kan bruges på midten, Fischer og Holse i angrebet. Så der er klart plads til en rendyrket kant mere i truppen.
    Jeg tror kun det er af nød, at Ståle bruger Falk på midten. Hvis han får muligheden for en kvalitets boks-til-boks spiller, så tror jeg ikke han tøver med at slå til. Jeg håber bestemt også, at det er centralt hele vejen op i banen, at han leder efter forstærkninger.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •