Side 42 af 145 FørsteFørste ... 32394041424344455292142 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kiwi er du manden/damen(?) med en opdatering af forslag og rygter?

  2. #617
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Boilesen bliver linket til Galatasaray.

    https://turkish-football.com/exclusi...018-world-cup/
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  3. #618
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Boilesen bliver linket til Galatasaray.

    https://turkish-football.com/exclusi...018-world-cup/
    Det ville passe mig fint, og så få en mere angrebsivrig type ind som kan udfordre 1v1. Oviedo-style.

  4. #619
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Boilesen bliver linket til Galatasaray.

    https://turkish-football.com/exclusi...018-world-cup/
    Det har jeg lidt svært ved at se ske. Den kommende sæson er åbenlys meget afgørende for klubben (og ikke mindst Ståle) - man skal simpelthen slå tilbage og komme op på tronen igen. Og de få rygter, der florerer, handler også om kvalitetsspillere til at lukke de huller, vi har især defensivt. Jeg kan ikke i den vildeste fantasi forestille mig, at Ståle er klar til at sende forsvarets mest sikre mand afsted, især hvis man også vil have en ny højre back og central forsvarer. Så bliver det jo den sidste sæson om igen med et utal af udskiftninger.

    Man kan selvfølgelig få et tilbud, som man ikke kan sige nej til økonomisk. Men det har jeg lidt svært ved at se med Boilesens og vores spil i tankerne. Endvidere har Boilesen vist meget små børn/barn - er Tyrkiet et sted, hvor man tager hen i den situation?

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #620
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det har jeg lidt svært ved at se ske. Den kommende sæson er åbenlys meget afgørende for klubben (og ikke mindst Ståle) - man skal simpelthen slå tilbage og komme op på tronen igen. Og de få rygter, der florerer, handler også om kvalitetsspillere til at lukke de huller, vi har især defensivt. Jeg kan ikke i den vildeste fantasi forestille mig, at Ståle er klar til at sende forsvarets mest sikre mand afsted, især hvis man også vil have en ny højre back og central forsvarer. Så bliver det jo den sidste sæson om igen med et utal af udskiftninger.

    Man kan selvfølgelig få et tilbud, som man ikke kan sige nej til økonomisk. Men det har jeg lidt svært ved at se med Boilesens og vores spil i tankerne. Endvidere har Boilesen vist meget små børn/barn - er Tyrkiet et sted, hvor man tager hen i den situation?
    Plus at Boilesen vel stadig er i en eller anden form for genopbygningsfase.. Jeg har svært ved at se det skifte ske på alle mulige måder..

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #621
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det har jeg lidt svært ved at se ske. Den kommende sæson er åbenlys meget afgørende for klubben (og ikke mindst Ståle) - man skal simpelthen slå tilbage og komme op på tronen igen. Og de få rygter, der florerer, handler også om kvalitetsspillere til at lukke de huller, vi har især defensivt. Jeg kan ikke i den vildeste fantasi forestille mig, at Ståle er klar til at sende forsvarets mest sikre mand afsted, især hvis man også vil have en ny højre back og central forsvarer. Så bliver det jo den sidste sæson om igen med et utal af udskiftninger.

    Man kan selvfølgelig få et tilbud, som man ikke kan sige nej til økonomisk. Men det har jeg lidt svært ved at se med Boilesens og vores spil i tankerne. Endvidere har Boilesen vist meget små børn/barn - er Tyrkiet et sted, hvor man tager hen i den situation?
    Enig, jeg tror sku heller ikke på den. Jeg tror generelt det kræver astronomiske beløb, hvis vi skal sælge ud af de spillere hvori der ikke er indgået aftaler.

  9. #622
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Glem Bendtner. Kjartan Finnbogason på en 12-årig kontrakt nu.


  10. #623
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Wernbloom kan vi vist godt skyde en hvid pil efter. Han er blevet tilbudt 12,5 mio. svenske kroner netto om året de næste tre år i PAOK. De skal spille CL-kval. Han har tilmed sagt, at han ikke har hjemve eller længes efter at komme nærmere Sverige endnu.

  11. #624
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Wernbloom kan vi vist godt skyde en hvid pil efter. Han er blevet tilbudt 12,5 mio. svenske kroner netto om året de næste tre år i PAOK. De skal spille CL-kval. Han har tilmed sagt, at han ikke har hjemve eller længes efter at komme nærmere Sverige endnu.
    Det svarer til 9 mio danske kr. Så ikke super langt fra at vi kan være med. Og så borger Niels Christian Holmstrøm, Ståle og Parken måske for en mere harmonisk fodboldtilværelse end PAOK's ejer Ivan Savvidis, der for nyligt løb på banen, bevæbnet med en gun foran et ophidset stadion og med efterfølgende kaos i klubben som følge.

    Men ok, specielt realistisk ser det ikke ud med Pontus - om end ikke helt umuligt, hvis der sættes ind nu.

    Her er i øvrigt artiklen, du må referere til: https://www.aftonbladet.se/sportblad...till-wernbloom

  12. #625
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det svarer til 9 mio danske kr. Så ikke super langt fra at vi kan være med. Og så borger Niels Christian Holmstrøm, Ståle og Parken måske for en mere harmonisk fodboldtilværelse end PAOK's ejer Ivan Savvidis, der for nyligt løb på banen, bevæbnet med en gun foran et ophidset stadion og med efterfølgende kaos i klubben som følge.

    Men ok, specielt realistisk ser det ikke ud med Pontus - om end ikke helt umuligt, hvis der sættes ind nu.

    Her er i øvrigt artiklen, du må referere til: https://www.aftonbladet.se/sportblad...till-wernbloom
    Vores bedst lønnede spillere (som f.eks. Cornelius og N'Doye) har ifølge pressen ligget på en årsløn omkring 6 mio. Der er pænt langt derfra og så til det lønniveau, der bliver nævnt i forbindelse med Wernbloom - også i danske kroner.
    Mvh.
    Dane

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #626
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Vores bedst lønnede spillere (som f.eks. Cornelius og N'Doye) har ifølge pressen ligget på en årsløn omkring 6 mio. Der er pænt langt derfra og så til det lønniveau, der bliver nævnt i forbindelse med Wernbloom - også i danske kroner.
    Selvfølgelig giver vi ikke 9 mio. i årsløn - men er valget imellem et græsk galehus og så skandinaviens førende klub, er der nok nogle spillere, der ville kunne leve med at file noget af de 9 mio. Specielt hvis de har tjent +100 mio. skattefrie, russiske petrokroner over de sidste seks år i Moskva og søger en harmonisk afslutning på karrieren.

    Men som ligeledes skrevet ovenfor: Specielt realistisk er det nok ikke at drømme om Wernbloom.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #627
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kunne Sparv være noget for os ? Gratis og masser af erfaring

  17. #628
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kunne Sparv være noget for os ? Gratis og masser af erfaring
    Forhåbentlig ikke. Manden er et omvandrende frispark, og hvis der var retfærdighed til, sluttede han de fleste kampe med rødt kort
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


  18. #629
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kunne Sparv være noget for os ? Gratis og masser af erfaring

    Ellers tak. Han er en fin 6'er, men Zeca er langt bedre. Hvis vi skulle have ham, så skulle det være som breddespiller, og der har vi jo Kvist. Desuden er han "kun" god når han spiller som 6'er, han har ikke farten mere til 8'eren og han laver ufattelig mange frispark og får mange gule kort.
    I min optik ikke lige det vi søger eller mangler...

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #630
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ståle kan sgu ikke mene seriøst at vi henter 1 til 2 spillere mere ? Vi mangler ( hvis PA smutter) højre back , ny midtstopper, makker til Zeca og Kant plus angriber

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •