Side 31 af 58 FørsteFørste ... 212829303132333441 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 867

Emner: North

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: North

    Den forandring jeg efterspørger er man trækker stikket til det her vanvids projekt, som har vist sig at være et kæmpe stort sort hul der ukritisk bliver hældt penge i.

    Det her ender med at blive en fiasko på linje med italiensk Lalandia og FitnessDK.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  2. #452
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er jo en joke. Endelig lidt fremgang og så vælger man at skifte. Hold nu fast.

    Lad os nu se. Mixwell skriver selv, at han kun er standin til dette event for North, og ikke fortsætter derefter:
    https://mobile.twitter.com/Mixwell/s...84032475615234
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  3. #453
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    Den forandring jeg efterspørger er man trækker stikket til det her vanvids projekt, som har vist sig at være et kæmpe stort sort hul der ukritisk bliver hældt penge i.

    Det her ender med at blive en fiasko på linje med italiensk Lalandia og FitnessDK.
    Trods alt lidt billigere.

  4. #454
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: North

    Jeg tænker det måske er MSL der skiftes næste gang? Det kan være man prøver at se hvordan spillerne fungerer med et internationalt setup, da der ikke er nogle danske IGLs ledige.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #455
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Nej nej, det er alle andre rundt om ham som er problemet, ikke ham. Det har han jo bevist over de sidste 1½ år med det hold som er blevet pisset væk under ham.

    Acilion er så vidt jeg ved stadig fri, og bare standin hos Heroic. Han ville være værd at se lidt nærmere på tror jeg. Men ja, hvis det her hold skal være internationalt, så må man da håbe det starter med IGL positionen, hvor man virkelig kunne bruge nogen nye øjne...
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #456
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    De skuffer aldrig... Nu er det pludselig Mertz der er problemet. Få dog nu MSL ud af vagten. Og hvis vi skal til, at være internationalt, så skynd jer dog, at lave en forhåndskontrakt med Coldzera. rygtet siger, at han forlader Mibr efter majoren. Han kunne være en start brik på et nyt internationalt hold.

  9. #457
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Det ville være vildt. Men jeg tror simpelthen ikke på at han ville overveje et så fejlet projekt som North.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  11. #458
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det ville være vildt. Men jeg tror simpelthen ikke på at han ville overveje et så fejlet projekt som North.
    Ja, Norths ry er desværre nok for ridset til sådan en signing. Men man har vel lov, at drømme? :)

  12. #459
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Cadian har været rigtig godt kørende i Rogue i lang tid efterhånden. Han havde højeste rating af alle i NA minoren. Han virker meget oplagt hvis de er på udkig efter en mertz afløser. Eneste der taler i mod ham er at han er dansker (nu skal North jo åbenbart være internationale) og så tabte han engang en 1v1 mod en pige, hvilket jo nærmest er ensbetydende med karrierestop.

  13. #460
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Cadian har været rigtig godt kørende i Rogue i lang tid efterhånden. Han havde højeste rating af alle i NA minoren. Han virker meget oplagt hvis de er på udkig efter en mertz afløser. Eneste der taler i mod ham er at han er dansker (nu skal North jo åbenbart være internationale) og så tabte han engang en 1v1 mod en pige, hvilket jo nærmest er ensbetydende med karrierestop.
    Ahh yah var mod Juliano :)

  14. #461
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    En spiller som Stewie tabte også mod en dansk pige in en 1v1, tror det var mimie? Det betyder virkelig ikke meget, at man i en random 1v1 på et dreamhack show floor taber mod en meget dårligere spiller. En spiller som Gade kan med garanti også out aime meget af verdens toppen, men meget få vil påstå at han selv er blandt dem. Selvfølgelig har aim et betydning, men det er langt fra alt.

    Cadian kunne være interessant. Han er en fantastisk personlighed, men aldrig har fået den helt store chance med et top hold. De fleste gange han har været stand in eller været med oppe med et nogenlunde hold, har han dog gjort det godt. Jeg ved ikke hvad der skulle ligge bag at han aldrig har fået chance med et af de helt store hold, men man kunne frygte han er svær at arbejde sammen med. Men det er det rene gætteri fra min side. Han virker ihvertfald til at savne sin familie utrolig meget, så at komme tilbage til Danmark ville han nok være klar på. Og så har han endda erfaring med at være in game leader på et internationalt hold nu, med rimelig success trods en hårdt start. Så det kunne være lidt two birds one stone.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #462
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    En spiller som Stewie tabte også mod en dansk pige in en 1v1, tror det var mimie? Det betyder virkelig ikke meget, at man i en random 1v1 på et dreamhack show floor taber mod en meget dårligere spiller. En spiller som Gade kan med garanti også out aime meget af verdens toppen, men meget få vil påstå at han selv er blandt dem. Selvfølgelig har aim et betydning, men det er langt fra alt.

    Cadian kunne være interessant. Han er en fantastisk personlighed, men aldrig har fået den helt store chance med et top hold. De fleste gange han har været stand in eller været med oppe med et nogenlunde hold, har han dog gjort det godt. Jeg ved ikke hvad der skulle ligge bag at han aldrig har fået chance med et af de helt store hold, men man kunne frygte han er svær at arbejde sammen med. Men det er det rene gætteri fra min side. Han virker ihvertfald til at savne sin familie utrolig meget, så at komme tilbage til Danmark ville han nok være klar på. Og så har han endda erfaring med at være in game leader på et internationalt hold nu, med rimelig success trods en hårdt start. Så det kunne være lidt two birds one stone.
    Tror desværre ikke, at man udskiftet MSL.
    Men ville da være rart, med lidt nye og friske øjne på holdet.

  17. #463
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Tror desværre ikke, at man udskiftet MSL.
    Men ville da være rart, med lidt nye og friske øjne på holdet.
    Nej, MSL bliver helt sikkert ikke udskiftet. Synes også han fortjener ros for sit spil på det seneste. Han har åndssvagt mange "flash-assists" og er også begyndt at fragge mere. Cadian ville klart være mertz erstatning. Jeg følger ikke Rogue særligt tæt, men det er mit indtryk at Rickie (eller hvordan det nu staves) er igl. Cadian er awp'er, men det er kun en fordel hvis han kan tage styring og ansvar når msl er død. Han er mindre flashy end mertz, men han er sikkert en bedre teamspiller og helt sikkert mere erfaren. Jeg synes det er den oplagte afløser, jo mere jeg tænker over det, men han er sikkert ikke til at få fat på før efter majoren.

  18. #464
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Cadian har været IGL siden han joinede (har både han selv og Hiko fortalt), en del tid før Rickeh kom til for blot en måned siden. Om Rickeh har taget over den måneds tid han har været med holdet ved jeg ikke, jeg kan ikke finde at det står nogen som helst steder andet end det captain logo som er sat ved siden af ham på liquidpedia. Det ser heller ikke sådan ud når man ser dem spille, eller hører interviews, blandt andet snakkede Hiko for 5 dage siden om hvordan de bare lærte Rickeh deres strats osv som de spillede med gMd, og spillede efter det. Cadian sidder stadig i midten og er meget snakkende. Det kunne selvfølgelig også være at det er lidt en fælles tjans, som er set før.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  19. #465
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    Den vigtigste ting i forhold til udskiftning er jo ifht Majoren i London. For at holde sin placering som legendary team (eller new Challenge tror jeg dem udenfor Top 8 hedder) skal 3 af ens lineup stadig spille for holdet. Er der kun 2, er det et helt nyt hold som skal starte i den åbne kvalifikation. MSL, Aizy og Valde er stadig en del af holdet fra dengang, hvilket betyder at både hold og spillere får penge fra Stickers, og det er vidst ikke småpenge man får ud af det.

    Jeg tror holdet leder efter den sidste brik de vil spille med efter majoren, udover Valde og Kjaerbye. Hvis de ikke kvalificere sig, kan der nemt ske en stor udskiftning.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •