Side 130 af 172 FørsteFørste ... 3080120127128129130131132133140 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,936 til 1,950 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1936
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg sidder og kigger lidt på rejser blandt de forskellige rejsebureauer - Og det undrer mig at man som filter / sortering kan vælge at søge efter de dyreste rejser vises først.

    Hvorfor skulle man have en interesse i det?

    Jeg kan forstå hvis folk rejser på budget filtrerer deres søgning efter at få vist billigste rejser først.
    Jeg kan forstå hvis folk der vil have luksus filtrerer deres søgning efter at få vidst hoteller med flest stjerner eller bedste anmeldelser først.

    Men hvorfor søge efter de dyreste?
    Så vi slipper for folk fra Vestegnen der holder os vågne med JUMP hele natten
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1937
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    Så vi slipper for folk fra Vestegnen der holder os vågne med JUMP hele natten
    Så kan man jo bare søge på antal stjerner - Alt over 3 stjerner så slipper man jo for vestegnen...

    Nu vi er ved det så undrer det mig faktisk også at det stadig kaldes afbudsrejser. Det er jo bare rest pladser som endnu ikke er blevet solgt...

  4. #1938
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ...at FIFA ikke kan finde ud af, hvad de vil have af dommerpræstationer.

    Man indfører VAR til dette VM, men bibeholder idéen om dommere fra eksotiske lande, hvoraf størstedelen aldrig, antager jeg, har dømt en kamp over dansk serie 3 niveau. Det er meget fint, at VAR i teorien kan hjælpe til med røde kort og straffespark. Straffespark har vi da også set masser af, men at der i den grad er tørke med de gule og røde kort for slag, film, brok, VAR-gestikuleren og andre usympatiske gerninger hænger mig snart langt ud af halsen.

    Hvorfor har man fodboldloven og løbende reviderer den, hvis man alligevel beder dommerne til VM om at undgå at dømme efter loven for enhver pris? Jeg har oven i købet set alt for lidt VM i forhold til, hvad jeg kunne ønske, men hvis samme standard har præget de missede kampe - så går det sgu nok.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1939
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at der kun er 5 minutters optakt til kampen i aften på 6'eren. Selvom det er en tidlig kval runde er det stadig en vigtig kamp for FCK og dansk fodbold. Til sammenligning er det 30 minutters optakt til Fcn's hjemmekamp på tv3 sport.Det er måske forskellen på kampe vist på en regulær sportskanal og 6'eren, men derfor er det stadig en smule irriterende da jeg altid gerne nyder en kold øl til en kamp optakt. Især på 6'eren som jeg synes har et godt setup til kampene (Pr League)

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1940
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ... at folk melder sig til åbenlyst uofficielle events på fb (typisk fodboldkampe) i stedet for de officielle... Men den her tager godt nok prisen for særeste so far (billede, beskrivelse og person der har oprettet den): https://www.facebook.com/events/1705004712887771/


  9. #1941
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At man ikke længere kan markere et forum som læst her på Sidelinien.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1942
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at et tilsyneladende eksplosivt voksende antal mennesker skriver, at et eller andet "ligner, at..." Det er pattebørnssprog. Ting kan ligne noget andet, men hvis der skal et "at" bagefter, hedder det "tyder på, at...", "lader til, at...", etc.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #1943
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ..... at Sidelinien pludselig er begyndt at slette alle mine linjeskift i mine indlæg. Er der nogen, der har været ude for det samme?Jeg har prøvet flere forskellige browsere både på PC og iPad og alle steder går det galt. Det ser frygteligt ud, og gør mine indlæg endnu mere irriterende at læse end normalt :-)Hjælp modtages med kyshånd.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #1944
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Du er vist ikke den eneste med det problem. Jeg kan dog godt. Til gengæld kan jeg nu pludselig ikke længere klikke på "besvar med citat". Andre, der har det problem? Og hvem er egentlig webmaster på Sidelinien, hvis man vil i kontakt?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #1945
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det problem med citat har jeg også, dog virker det, hvis jeg vælger at åbne i ny fane.

  18. #1946
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det problem med citat har jeg også, dog virker det, hvis jeg vælger at åbne i ny fane.
    Jeg har ‘besvar med citat’ på telefonen (safari/chrome samme issue) men ikke på pc’en...Og linjeskift er væk på alle enheder... Startede for 3-4 dage siden... Henrik Mohr kigger på det. Eller han ved det ihvertfald ;)PS Hurtigsvar/Gå til Avanceret er også forsvundet
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1947
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du er vist ikke den eneste med det problem. Jeg kan dog godt. Til gengæld kan jeg nu pludselig ikke længere klikke på "besvar med citat". Andre, der har det problem? Og hvem er egentlig webmaster på Sidelinien, hvis man vil i kontakt?
    Hvis du klikker to gange på "Besvar med citat" så virker det.

  21. #1948
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Mine linjeskift ser ud til at være vendt tilbage.

    Hurra

    Hurra

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1949
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Hvis du klikker to gange på "Besvar med citat" så virker det.
    Tak, men nu virker det igen helt som normalt. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #1950
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der ikke blev dømt offside her. Det er jo ikke ligefrem fordi, liniedommeren står specielt dårligt placeret.

    723B1FD3-8D44-406E-8540-9FB81AF159A5.jpeg
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •