Side 41 af 55 FørsteFørste ... 313839404142434451 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at se at alle seks 1 divisions kampe idag spilles samtidig.Ikke at jeg ser meget 1 division, men man får da helt lyst til at lave en odds kupon og tænde for radioen og høre sport på p3 - akkurat som jeg husker det med SL i gamle dage... Århhh det var tider.


  2. #602
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Der er åbenbart mange ting der glæder mig for tiden eftersom jeg nu har tre indlæg i træk i denne tråd...

    Men det glæder mig rigtig meget at min chef har ferie i denne her uge så jeg selv kan starte roligt op efter mine egne tre ugers ferie.. Så er der mere tid til bl.a sidelinien. :)

  3. #603
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At der stadig findes ærlige mennesker... I en syv hestes brandert i Kbh tager jeg mit ur af da jeg skal spille bordfodbold, glemmer alt om det og finder ud af det et par timer senere. Dagen efter ringer jeg derind og en ærlig gæst har indleveret det i baren. DÉT glæder mig!
    Sidst redigeret af rmjdk : 27.10.18 kl. 20:39
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  4. #604
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    At der stadig findes ærlige mennesker... I en syv hestes brandert i Kbh tager jeg mit ur af da jeg skal spille bordfodbold, glemmer alt om det og finder ud af det et par timer senere. Dagen efter ringer jeg derind og en ærlig gæst har indleveret det i baren. DÉT glæder mig!
    Det var aldrig sket på Amager - Jeg glemte min solbriller I Fitness DK på Amager Strandvej I omklædningsskabet. Da jeg kom tilbage 10 minutter senere var de væk og de var ikke blevet indleveret......

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #605
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det var aldrig sket på Amager - Jeg glemte min solbriller I Fitness DK på Amager Strandvej I omklædningsskabet. Da jeg kom tilbage 10 minutter senere var de væk og de var ikke blevet indleveret......
    Det glæder mig, at dette formentlig siger mere om brugerne af fitness centre end om at det lige foregik på Amager.

    Pede

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #606
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Pede Se meddelelser
    Det glæder mig, at dette formentlig siger mere om brugerne af fitness centre end om at det lige foregik på Amager.

    Pede
    Det glæder mig, at det også siger en hel del om 7-hestes branderter og om bordfodboldspillere! Nå ja, og om barpersonale!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #607
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Gutten der råbte "Jonas Wind! WUHUUU!" til mig fra sin cykel da jeg kom gående ad Valby Langgade i morges.

    JONAS WIND WUHUUU til dig også kammerat


  11. #608
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At Viktoria Plzen blev kørt over med 5-0 i egen hule i aften.

    Hader det lorte hold.....

  12. #609
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Pede Se meddelelser
    Det glæder mig, at dette formentlig siger mere om brugerne af fitness centre end om at det lige foregik på Amager.

    Pede
    Man kan vel godt holde sig lidt i form uden at være en steroidepumpet Saturdarah type...

  13. #610
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Gutten der råbte "Jonas Wind! WUHUUU!" til mig fra sin cykel da jeg kom gående ad Valby Langgade i morges.

    JONAS WIND WUHUUU til dig også kammerat
    Og nu vi er ved den slags. Jeg var til bordtennisstævne i weekenden og vi var vel en 10-15 mænd, der samlede sig ved TV´et i kantinen hen mod slutningen af opgøret. Morten fra Hvidovre undrede sig over, at man kunne spille på andet end 0-0 i den kamp og gik i baren efter øl. Brian fra Skensved sad med hvide knoer og var svær at få kontakt til. Ham har jeg set i en bøf-trøje engang. Frank fra Tølløse havde spillet sin singlerække i en mørkeblå fc-trøje med Fischer på ryggen (er du herinde, Frank? :-)). Overtid: 0-1, Wind og tåreknibning hos farmand! To mænd jubler og 17 bonderøve fremfører elegant tavshedstifo i kantinen. Det glæder mig, når man på den mørkeste mark i Dalby har en mand af rette støbning at juble med!
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  14. #611
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at banditter i habitter vinder indpas. Det er en god betegnelse.
    Death by football!

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #612
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at Zanka kunne tage sin "Fuck Jer Haters" til et nyt niveau igår ved at bære anførerbindet på landsholdet.....

    Zanka er indbegrebet af coolness og hvor er det fedt han kan lukke munden på alle endnu engang. Han er blevet en fænemonal fodboldspiller og jeg nyder det big time....


  17. #613
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig usigeligt endelig at være sluppet ud af TDC/Yousee's klør. I foråret gad fruen ikke længere se de l....kanaler Yousee udbyder. Så kunne vi droppe tv-delen og nøjes med coaxinternet. 1/10-2018 fik jeg en mail fra Yousee om, at hvis jeg stadig ville beholde min mail (som jeg har haft siden 2005), så skulle jeg betale 65 kr om måneden.

    Det medførte en opsigelse af mit Youseeabonement, aktivering af mit domæne 4agger.dk, og ny ISP kviknet.dk.

    Jeg har her til aften aktiveret modemmet, sat det i bridgemode, sat min router til, og det virker bare :) :) :)

    Jeg kommer lige med en lille anbefaling her. Kviknet har en meget karismatisk direktør Youl Caspersen. Han er ganske aktiv som blogger på v2.dk.

    Mvh Bjørn

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #614
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Årets julekalender fra FCK

    http://fckobenhavn.libsyn.com/

    Det er længe siden jeg har glædet mig til at skulle 'åbne' en julekalender men den her har de altså ramt skide godt.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #615
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Ved ikke om det decideret glæder mig at en spiller bliver skadet, men jeg kunne nu alligevel ikke lade være med at hygge mig lidt over den måde hvorpå Austin blev skadet igår... For dem der ikke har set det blev han skadet da han sparkede hårdt til banden efter sin 1-0 scoring for EFB.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •