Side 104 af 115 FørsteFørste ... 45494101102103104105106107114 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,546 til 1,560 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #1546
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    OK. Jeg havde nok bare selv inde i hovedet tænkt, at det nok bare var Oscar, der købte nogle flere aktier.

    En emission uden fortegningsret troede jeg altid skulle ske til børskursen. Men hey, det viser nok bare hvor meget jeg ved om det.

    Men så må det vel være noget med, at man lægger bud ind på nye aktier??? Og prisen så derfor ender med at blive markedsprisen og ikke de 50 øre???
    Altså det ender jo nok med at det er Oscar der reelt bare udligner det lån han har ydet så han i stedet har aktier - på den måde slipper BØF jo for at betale 5% i renter p.a.. Hans drøm er jo at andre chipper lidt ind også. Problemet med det er at det er penge der allerede er brugt - det plejer ikke at være noget professionelle investorer er vilde med at kaste penge efter. :-)

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  2. #1547
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    I min - som altid meget grundige - googling i forbindelse med ovenstående indlæg, så faldt jeg lige over en graf med BØFs aktiekurs.

    Jeg har ikke tidligere set effekten af Finnbogasons eventyrlige 2-2 scoring, men man kan godt lige spotte den på grafen. Jeg har - som stor ekspert på området - indsat nogle markører:


    Sidst redigeret af ougar : 06.12.18 kl. 14:15
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  3. #1548
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Du mangler et par nøgletidspunkter:

    Dominik Kaiser annonceret 25. Juni i en sky af hype, hvilket er liiiiige i starten på en ny bølge af optimisme.
    Nørgaard blev solgt 20. Juli og så blev der lagt en dæmper på festen

    FCK Away tabt 3-1 d. 12. august
    EFB Home tabt 1-0 d. 19. august
    Genk Away tabt 5-2 d. 23. august
    Genk Home tabt 4-2 d. 30. august

    Så lort med lort startede faktisk med at få tæsk i Parken. Det er sgu helt poetisk retfærdighed.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1549
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    OK, du vrøvler :-)
    Ah, det er vel ikke så forskelligt, hvad vi skriver: At de nye aktier er nødt til at være billige, fordi værdien af de eksisterende er lav. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #1550
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ah, det er vel ikke så forskelligt, hvad vi skriver: At de nye aktier er nødt til at være billige, fordi værdien af de eksisterende er lav. :-)
    Du har ret. Det eneste jeg egentlig ville opponere imod var denne sætning:

    I BIF's tilfælde er aktiekursen pt. ca. 90 øre, så derfor er de nye aktier nødt til at være meget lidt værd, så de eksisterende aktionærer ikke føler sig (alt for) snydt
    For jo dyrere de nye aktier er, jo bedre for de eksisterende aktionærer.

    Men ellers er vi fuldstændig enige.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1551
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    I min - som altid meget grundige - googling i forbindelse med ovenstående indlæg, så faldt jeg lige over en graf med BØFs aktiekurs.

    Jeg har ikke tidligere set effekten af Finnbogasons eventyrlige 2-2 scoring, men man kan godt lige spotte den på grafen. Jeg har - som stor ekspert på området - indsat nogle markører:
    I den forbindelse kan vi sende kærlige tanker, til dem der købte aktier i denne klub for ti år siden. Lad os håbe at de havde penge gemt under hovedpuden også!

    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #1552
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Zorniger skændtes efter kampen i går med Brøndbys hools, som angiveligt også skal have slået medfans, der hyldede Zorniger. På SSO er folk ved at være trætte af Alpha-bridernes tribuneregime. Gid Zorniger aldrig stopper i BIF. Han er ved at splitte klubben indefra, lader det til.

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...r-sejr-i-vejle

    http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=585130
    Sidst redigeret af Garneren : 10.12.18 kl. 10:47
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #1553
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Zorniger skændtes efter kampen i går med Brøndbys hools, som angiveligt også skal have slået medfans, der hyldede Zorniger. På SSO er folk ved at være trætte af Alpha-bridernes tribuneregime. Gid Zorniger aldrig stopper i BIF. Han er ved at splitte klubben indefra, lader det til.

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...r-sejr-i-vejle

    http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=585130
    ...og alt det efter en kamp de havde vundet. Splittelsen stikker virkeligt dybt derude
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  14. #1554
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    I den forbindelse kan vi sende kærlige tanker, til dem der købte aktier i denne klub for ti år siden. Lad os håbe at de havde penge gemt under hovedpuden også!

    Hvad skete der dengang i 2007, som gjorde at den aktiekurs gik gennem loftet?

    /Jesper
    cossie's Avatar

  15. #1555
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Hvad skete der dengang i 2007, som gjorde at den aktiekurs gik gennem loftet?
    De vandt en udekamp for første gang i et års tid.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #1556
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De vandt en udekamp for første gang i et års tid.
    Hæhæ, men nu er det jo vores egen aktiekurs der er på den graf. :)

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1557
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Hvad skete der dengang i 2007, som gjorde at den aktiekurs gik gennem loftet?
    "I maj 2007 implementerede fitness.dk et ny medlems-administrationssystem, der er specielt udviklet til drift af større fitness-kæder."


    Det kan ikke have været andet end det.

  20. #1558
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    30

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Zorniger skændtes efter kampen i går med Brøndbys hools, som angiveligt også skal have slået medfans, der hyldede Zorniger. På SSO er folk ved at være trætte af Alpha-bridernes tribuneregime. Gid Zorniger aldrig stopper i BIF. Han er ved at splitte klubben indefra, lader det til.

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...r-sejr-i-vejle

    http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=585130
    Det helt unikke fællesskab / sammenhold, der kun eksistere i Brøndby :-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1559
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Hvad skete der dengang i 2007, som gjorde at den aktiekurs gik gennem loftet?
    General Østergaard hype baseret på Champions League og de uber pumpede ejendomspriser. Vi lykkedes ikke med at komme i Champions league igen og ejendomsbobblen bristede jo med et brag. Vil jeg tro.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1560
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    General Østergaard hype baseret på Champions League og de uber pumpede ejendomspriser. Vi lykkedes ikke med at komme i Champions league igen og ejendomsbobblen bristede jo med et brag. Vil jeg tro.
    Der skal dog også lige lægges nogle ændringer af stk-størrelsen ind. Kursen er ikke faldet fra 2000 til de 78 den ligger på i dag. Den splittede 1-5 på et eller andet tidspunkt, da vi gik fra 100 kroners aktier til 20 kroners aktier.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •