Side 14 af 144 FørsteFørste ... 4111213141516172464114 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Tanken var egentlig heller ikke at lave en direkte sammenligning mellem de to, som jeg er enig i ikke er specielt relevant, men bare pointere det med stats som et afgørende parameter. Og nej, enorm udenlandsk/europæisk erfaring vil han ikke bidrage med som sådan, men som du selv er inde på, så tror jeg bestemt han vil være et helt fint supplement til bredden. Om han så gider det er selvfølgelig en anden sag :-)

    duckman
    Men med den ny transferstrategi in mente er Gytkjær vel lige præcis sådan en spiller, som vi ikke længere skal gå efter. Han er ikke god nok til at være en profil, så den plads som reserve, han ville skulle udfylde, bør i stedet gå til et ungt talent fra egne rækker. Og det, synes jeg, er et rigtigt fornuftigt princip. Ikke flere Pusic-, Pavlovic- og Pourié-signings, men i stedet Wind, Holse og Daramy til at supplere dyre kvalitetsindkøb med.
    Sidst redigeret af Garneren : 10.04.19 kl. 09:43
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  2. #197
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Dolberg for 50 mill plus 25% videreslags :)... muligvis svær, men det var Fischer også. Selvom jeg ikke selv tror på det, så kan man ligesågodt forsøge

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Dolberg for 50 mill plus 25% videreslags :)... muligvis svær, men det var Fischer også. Selvom jeg ikke selv tror på det, så kan man ligesågodt forsøge
    Det ville være lige så fantastisk et køb, som det er urealistisk. Men klart, det værste, der kan ske, er vel, at Ståles email bliver markeret som spam af Ajax' sekretær. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Dolberg for 50 mill plus 25% videreslags :)... muligvis svær, men det var Fischer også. Selvom jeg ikke selv tror på det, så kan man ligesågodt forsøge
    Det er alt for urealistisk, og så kunne jeg egentlig også godt frygte, at han simpelthen ikke er sulten nok. Især når vi spiller på de mindre stadions rundt omkring. Jeg tror ikke, han har haft nok nedtur til at ryge til Superligaen endnu

  7. #200
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Alligevel ret vildt, hvis vi næste sæson har Ibsen, Roerslev, Haahr, Daghim, Holse, Daramy og Wind i førsteholdstruppen. Det er sgu mange af egen avl.

    Er der nogen med fingeren på pulsen i talentafdelingen, der kan fortælle lidt om, hvem de næste talenter i pipelinen er, og hvor sandsynligt det er, at de kan få førsteholdskampe? Kan se at Brajanac er på u-18-landsholdet og har spillet en del minutter på reserveholdet. Kan han noget? Der er vel umiddelbart ikke særlig meget plads i offensiven til flere talenter?

  8. #201
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men med den ny transferstrategi in mente er Gytkjær vel lige præcis sådan en spiller, som vi ikke længere skal gå efter. Han er ikke god nok til at være en profil, så den plads som reserve, han ville skulle udfylde, bør i stedet gå til et ungt talent fra egne rækker. Og det, synes jeg, er et rigtigt fornuftigt princip. Ikke flere Pusic-, Pavlovic- og Pourié-signings, men i stedet Wind, Holse og Daramy til at supplere dyre kvalitetsindkøb med.
    Hvis man kunne implementere den strategi, og så lægge 25-35% oven i transfersummen for de spillere man henter ind udefra, ja så tror jeg man har fat i noget rigtigt.. Det er som om at de spillere vi kan hente for de der 15-25 mio ikke nødvendigvis har klasse til at blive en profil i superligaen, hvilket ellers mere var reglen end undtagelsen for en 5-6 år siden..

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #202
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Synes en som forsvaren Ludvig Henriksen ser spændende ud. Han er også anfører - bl.a. i træningskampen i dag mod førsteholdet.
    Ellers er de mest oplagte navne umiddelbart Jonathan Canto, Marcus Korang og selvfølgelig Felix Winther som bl.a. var med mod FC Roskilde tilbage i februar, og desuden er fast mand på reserveholdet.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #203
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Bola30 Se meddelelser
    Synes en som forsvaren Ludvig Henriksen ser spændende ud. Han er også anfører - bl.a. i træningskampen i dag mod førsteholdet.
    Ellers er de mest oplagte navne umiddelbart Jonathan Canto, Marcus Korang og selvfølgelig Felix Winther som bl.a. var med mod FC Roskilde tilbage i februar, og desuden er fast mand på reserveholdet.
    Har jeg forstået det rigtigt, hvis jeg siger, at Henriksen er højreback, Korang venstreback og Canto og Winther begge central midtbane?

  13. #204
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Bola30 Se meddelelser
    Synes en som forsvaren Ludvig Henriksen ser spændende ud. Han er også anfører - bl.a. i træningskampen i dag mod førsteholdet.
    Ellers er de mest oplagte navne umiddelbart Jonathan Canto, Marcus Korang og selvfølgelig Felix Winther som bl.a. var med mod FC Roskilde tilbage i februar, og desuden er fast mand på reserveholdet.
    Så der vel også Ali Almosawe når/vis han kommer sig efter sin skade

  14. #205
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Alligevel ret vildt, hvis vi næste sæson har Ibsen, Roerslev, Haahr, Daghim, Holse, Daramy og Wind i førsteholdstruppen. Det er sgu mange af egen avl.

    Er der nogen med fingeren på pulsen i talentafdelingen, der kan fortælle lidt om, hvem de næste talenter i pipelinen er, og hvor sandsynligt det er, at de kan få førsteholdskampe? Kan se at Brajanac er på u-18-landsholdet og har spillet en del minutter på reserveholdet. Kan han noget? Der er vel umiddelbart ikke særlig meget plads i offensiven til flere talenter?
    Mit umiddelbare bud vil være, at de største talenter på u19 og u17, næstefter Daramy og Haahr, er Mattias Jakobsen, William Bøving Vick, Ali Almosawe og Rasmus Højlund. Specielt Mattias Jakobsen er utroligt spændende, og har allerede været på tale i større klubber. Han betragtes, i agentkredse, som det måske største danske talent siden Eriksen.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #206
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Har jeg forstået det rigtigt, hvis jeg siger, at Henriksen er højreback, Korang venstreback og Canto og Winther begge central midtbane?
    Sådan forstår jeg det i hvert fald. Synes også jeg har set Winther brugt som wing/kant

  17. #207
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det ville være lige så fantastisk et køb, som det er urealistisk. Men klart, det værste, der kan ske, er vel, at Ståles email bliver markeret som spam af Ajax' sekretær. :-)
    Med tanke på Frimanns transferkabale i Brøndby i Superliga XL, hvor halvdelen af de nye spillere skulle lejes, tænker jeg at Dolberg i FCK og CL er mere realistisk.
    Gerne på en lejeaftale med købsoption. Så står Seier klar med penge og trøje nummer 9, og Ståle vil klappe i hænderne, da han tidligere betegnede Dolberg som Danmarks bedste angriber, da vi spillede mod Ajax sidst.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #208
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Med tanke på Frimanns transferkabale i Brøndby i Superliga XL, hvor halvdelen af de nye spillere skulle lejes, tænker jeg at Dolberg i FCK og CL er mere realistisk.
    Gerne på en lejeaftale med købsoption. Så står Seier klar med penge og trøje nummer 9, og Ståle vil klappe i hænderne, da han tidligere betegnede Dolberg som Danmarks bedste angriber, da vi spillede mod Ajax sidst.
    Dolberg er komplet urealistisk for FCK. Selv i denne sæson, som har været karakteriseret som en kæmpe nedtur, har han altså scoret 10 mål og lavet 5 assists på blot 1300 minutter. Og det er tilmed 10 mål i 10 forskellige kampe. Tottenham har efter sigende scoutet ham i marts. Han kan jo sagtens finde f.eks. en midterklub i Bundesligaen, der vil satse på ham som fast angriber. Derudover forlængede han sin kontrakt i efteråret og er sikkert på en fremragende løn.

    Så er Cornelius noget mere realistisk. Skadet resten af sæsonen og har haft en skuffende sæson hos Bordeaux. Hjem til Atalanta, der ser ud til at have etableret sig i subtoppen af Serie A. Ikke den store udsigt til spilletid der næste sæson. Så han skal vel enten lejes ud en sidste gang eller sælges.


  20. #209
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Med tanke på Frimanns transferkabale i Brøndby i Superliga XL, hvor halvdelen af de nye spillere skulle lejes, tænker jeg at Dolberg i FCK og CL er mere realistisk.
    Gerne på en lejeaftale med købsoption. Så står Seier klar med penge og trøje nummer 9, og Ståle vil klappe i hænderne, da han tidligere betegnede Dolberg som Danmarks bedste angriber, da vi spillede mod Ajax sidst.
    Nu har jeg ikke set programmet, du henviser til, men jeg skal lige forstå det korrekt: Fordi Per Frimann mener, at Brøndby kommer til at leje en masse spillere, har vi større chance for at kunne leje Dolberg? Hvordan har de to ting noget med hinanden at gøre? Eller misforstår jeg dig?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #210
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu har jeg ikke set programmet, du henviser til, men jeg skal lige forstå det korrekt: Fordi Per Frimann mener, at Brøndby kommer til at leje en masse spillere, har vi større chance for at kunne leje Dolberg? Hvordan har de to ting noget med hinanden at gøre? Eller misforstår jeg dig?
    Kasper Dolberg kommer ikke til FCK

    Han har haft en ganske fin sæson i Ajax med 21 kampe of 10 mål. Det er et godt snit som angriber - især som 21 årig - hvorfor skulle han dog tage til FCK???

    Der kan vist ikke være meget at diskuterer her og overhoved ikke sammenligneligt med Fischer

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •