Side 16 af 144 FørsteFørste ... 6131415161718192666116 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht Holse, Roerslev og Daramy, så vil sidstnævnte nok indgå som fast mand i truppen. Holse er jeg i tvivl om - måske en udlejning igen vil være en god ide. Roerslev er jeg særdeles bekymret for. Han får ingen spilletid i Vendsyssel, hvilket gør mig noget betænklig ved ideen om ham som eneste backup for Varela. Måske dette er endnu en grund til at holde fast i Thomsen som trupspiller, der i yderste nødstilfælde kan spille en back samtidig med, at han kan dække dejligt mange pladser på midten. Men er han mon tilfreds med dette?
    I det regnestykke kan Ahmed Daghim (og muligvis Jakob Haahr?) formentlig medtages. Hvis de unge talenter skal have kortere vej til førsteholdstruppen, som Michel Davidsen påstår, kan Daghim og Haahrs nylige kontraktforlængelser meget vel indikere, at de rykkes op til sommer som yderste reserver. Jeg tror egentlig også, at der stadig er rimelig stor tiltro til både Holse og Roerslev, men især Roerslev har virkelig brug for noget spilletid, og der virker Vendsyssel-aftalen som en gedigen brøler. For det er sgu ikke betryggende at gå ind til en ny sæson med ham som backup. Så jeg kunne også godt forestille mig et højre back-indkøb til sommer. Og i så fald er spørgsmålet nok, hvor længe Roerslev kan leve med at være en del af truppen, mens der hentes nye backs ind foran ham i køen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #227
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nu var det mig, der rev 50 mill ud af røven g det har så startet en længere diskussion. Sandhed er jo at han er ganske usandsynlig, men en kæmpe drømme stigning. Dolbergs problem er at han er faldet igennem i de store kampe og det kan gå rigtig stærkt i ene forkerte retning, hvis man ikke spiller. Lige netop derfor kunne 1-2 sæsoner hos os sagtens give mening i forhold til en bænk i en bedre liga... som sagt, det sker ikke
    Jeg husker temmelig tydeligt vores hjemmekamp mod Ajax forrige år, hvor en dengang 19-årig Dolberg gjorde stort set hvad der passede ham overfor vores Zanka, der vel var på sit (i FCK-regi) højeste niveau. Han vandt hovedstødsdueller, snød ham med forfinter, holdt ham bag sig og vendte på ham, løb fra ham og scorede så også en kasse. Vi kommer ikke til at købe Kasper Dolberg før han er over the hill om 10+ års tid - men en låneaftale til sommer er måske ikke helt usandsynlig, hvis Ajax ikke får et højt nok bud samtidigt med at vi kvalificerer os til CL..?

  3. #228
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg husker temmelig tydeligt vores hjemmekamp mod Ajax forrige år, hvor en dengang 19-årig Dolberg gjorde stort set hvad der passede ham overfor vores Zanka, der vel var på sit (i FCK-regi) højeste niveau. Han vandt hovedstødsdueller, snød ham med forfinter, holdt ham bag sig og vendte på ham, løb fra ham og scorede så også en kasse. Vi kommer ikke til at købe Kasper Dolberg før han er over the hill om 10+ års tid - men en låneaftale til sommer er måske ikke helt usandsynlig, hvis Ajax ikke får et højt nok bud samtidigt med at vi kvalificerer os til CL..?
    Senere blev han fuldstændig pakket væk af et historisk ringe Man U hold. Han har intet præsteret på landsholdet og husker ham ikke god en eneste gang imod et godt hold. Han har alle kvaliteterne til at blive en klasse angriber, men han bliver det ikke uden spilletid. FCK er nok ikke sandsynligt, men det er en større klub end Ajax altså hellere ikke, hvis han Verne vil have minutter i benene.

    Hvis FCK gerne vil højere op, så burde vi også være interessante (som leje) for Dolberg, Ødegaard, Isak og andre store skandinaviske talenter. Vi kunne sagtens bruge 2 ud af de 3 næste sæson.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #229
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Din påstand om, at han kan erhverves for 50 mio. kroner er da endnu mere uden belæg, og uden tvivl mere usandsynlig. Du har stadig ikke argumenteret for, hvorfor han skulle være så billig. Men uanset hvad er han totalt udenfor rækkevidde.
    For det første har jeg aldrig argumenteret for at Dolberg til fck forekommer som et realistisk scenarie.. Derimod mener jeg, at et skridt ned af stigen, til en topklub i en liga lige under den hollandske vil være der rigtige næste skridt for Dolberg, fordi han i den grad har brug for tillid og fast spilletid for at få karrieren tilbage på sporet.. Transfersummen på 50 mio er muligvis for lav, fordi klubber er parate til at betale mange penge for potentiale, men Dolbergs aktuelle niveau berettiger ikke til en pris meget over de 50 mio og jeg har svært ved at se hvilken klub der skulle smide +100 mio for Dolberg på nuværende tidspunkt.. Folk snakker Arsenal osv. fordi den slags klubber har været i rygtemøllen, men det forekommer mig dybt usandsynligt at den slags klubber skulle have Dolberg i sigtekornet i forhold til en dyr sommertransfer.. I Arsenal ville han jo skulle konkurrere med spillere som er endnu bedre end dem der er i Ajax, og han ville være kilometer fra noget der bare ligner kontinuerlig spilletid på 1. holdet..

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #230
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Holse har luftet muligheden for at blive i Esbjerg i længere tid. Hvis vi ikke sælger Skov i dette vindue, og Esbjerg, som pt. ligger til bronze, får en plads i EL-kval'en, kan jeg godt se det som en god ide at give ham et halvt års lejeophold mere i Vestjylland.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  8. #231
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Holse har luftet muligheden for at blive i Esbjerg i længere tid. Hvis vi ikke sælger Skov i dette vindue, og Esbjerg, som pt. ligger til bronze, får en plads i EL-kval'en, kan jeg godt se det som en god ide at give ham et halvt års lejeophold mere i Vestjylland.
    Kan simpelthen ikke se holse få den spilletid i FCK, som han behøver for at fortsætte den gode udvikling - skov i klubben eller ej. Uanset hvad, burde han få en sæson mere i Esbjerg

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #232
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Allan Sousa ser spændende ud/gør det fornuftigt i Vejle. 29 kampe og 11 mål til følge, brasillianer, og spiller højre kant. Hvis Skov sælges og vejle rykker ned ville han være en fin afløser imo.

  11. #233
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sektion12 Se meddelelser
    Allan Sousa ser spændende ud/gør det fornuftigt i Vejle. 29 kampe og 11 mål til følge, brasillianer, og spiller højre kant. Hvis Skov sælges og vejle rykker ned ville han være en fin afløser imo.
    Jeg håber godt nok, at Ståle sigter højere end det! Han er alt for ustabil, og tager man Vejles ejerskab med i betragtning, alt, alt, alt for dyr.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #234
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sektion12 Se meddelelser
    Allan Sousa ser spændende ud/gør det fornuftigt i Vejle. 29 kampe og 11 mål til følge, brasillianer, og spiller højre kant. Hvis Skov sælges og vejle rykker ned ville han være en fin afløser imo.
    Så vil jeg 100 gange hellere se C.Holse på den kant - gratis, egen avl og så er han allerede i systemet + han gør det pisse godt i Esbjerg


  14. #235
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Efter sejren over FCM kan man lige så stille begynde at drømme om nye store navne til sommer, da vi jo skal skal CL kval. Som jeg har skrevet herinde før bliver det kommende vindue virkelig svært at forudsige i forhold til antal af køb, hvilke positioner osv grundet den nye strategi. Det forhindre mig ikke i at nævne nogle spillere jeg synes man skulle prøve at gå efter til sommer.

    Andreas Skov Olsen/FCN: Inden i alle sammen råber i kor at det ikke kommer til at ske, så hear me out. I mine øjne har vi i mulighed for at være med så længe han ikke forlænger hans kontrakt som udløber sommeren 2020. Vi snakker stadig om et beløb der vil være rekord stort, men det vil ikke være umuligt. Så er der et hav af andre klubber han bliver sat i forbindelse med, hvoraf mindst halvdelen af dem vil han inden på bænken eller leje ham ud. Ajax er blevet nævnt som det bedste bud på en ny klub, men når Kasper Dolberg ikke engang kan tilspille sig en fast plads så kunne man godt håbe at Ståle kunne få ham overtalt til at tage 2-2,5 år i København.

    Nicolai Jørgensen/ Feyenoord:
    Hvis han forlænger og man skulle vælge en anden ville mit andet valg være Nicolai Jørgensen. Det er måske en smule risky med hans skades historik, men hvis der nogle der kender Nico er det os. Hans kontrakt udløber i 2021 men med en halvfesen sidste sæson og en decideret ringe sæson i år burde Feyenoord være til at tale med.

    Mikael Lustig/Celtic: Mikael Lustig har været en af de bærende kræfter på Celtics hold igennem mange år, men nu er han 32 år han får ikke lige så meget spilletid som han tidligere har fået, dog har han ikke afvist at forlænge sin kontrakt med som udløber til sommer. Det er dog ikke sket endnu og det kunne jo godt tyde på at han måske gerne vil prøve noget andet.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #236
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred94 Se meddelelser
    Mikael Lustig/Celtic: Mikael Lustig har været en af de bærende kræfter på Celtics hold igennem mange år, men nu er han 32 år han får ikke lige så meget spilletid som han tidligere har fået, dog har han ikke afvist at forlænge sin kontrakt med som udløber til sommer. Det er dog ikke sket endnu og det kunne jo godt tyde på at han måske gerne vil prøve noget andet.
    Mon ikke Varela er tiltænkt pladsen og at Lustig har andre planer end at slutte sin karriere på en Københavnsk bænk?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  17. #237
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Min drømme signering et Kudus. Er du vanvittig han bliver god. Kunne passe godt med Zeca med han dynamik. Skal tilpasses selvsagt men med tanke på alder, er han meget intressant.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #238
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Min drømme signering et Kudus. Er du vanvittig han bliver god. Kunne passe godt med Zeca med han dynamik. Skal tilpasses selvsagt men med tanke på alder, er han meget intressant.
    Helt enig. Kudus har virket voldsom spændende over en lang periode nu. Men tvivler på, at vi kan hente ham. FCN vil uden tvivl kunne skyde ham afsted for et beløb, hvor vi ikke kan være med, hvis han kan holde sit tårnhøje niveau.

  20. #239
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lille indspark her mens tranferrygterne står stille. Ståle nævnte i optaktsinterviewet med Canal 9, at der var voldsom interesse for flere spillere - så selvom han håbede på at holde sammen på holdet (udover at afskibe Ankersen), var han og FCK ikke så blåøjet, at de ikke anerkendte de moderne tider, hvor store klubber rykker hurtigt på transfermarkedet med store summer.

    Under landskampspausen snakkede jeg lidt løst med folk fra Robert Skovs professionelle bagland. Her blev der selvfølgelig berettet om massiv interesse for ham, og det var endda inden BIF kampen. Selvfølgelig vil de jo altid sige, at der er stor interesse, men samtalen her var i privat regi og altså ikke i pressen eller lign, hvor det kunne give mening at hype interessen for ham. Derfor tror jeg, at vi til sommer kommer til at se et salg af Robert Skov, fordi pengene bliver så store, at hverken vi eller Robert Skov kan forsvare at sige nej. Det bør vi i min optik heller ikke, hvis vi snakker +100 mio.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #240
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred94 Se meddelelser
    Efter sejren over FCM kan man lige så stille begynde at drømme om nye store navne til sommer, da vi jo skal skal CL kval. Som jeg har skrevet herinde før bliver det kommende vindue virkelig svært at forudsige i forhold til antal af køb, hvilke positioner osv grundet den nye strategi. Det forhindre mig ikke i at nævne nogle spillere jeg synes man skulle prøve at gå efter til sommer.

    Andreas Skov Olsen/FCN: Inden i alle sammen råber i kor at det ikke kommer til at ske, så hear me out. I mine øjne har vi i mulighed for at være med så længe han ikke forlænger hans kontrakt som udløber sommeren 2020. Vi snakker stadig om et beløb der vil være rekord stort, men det vil ikke være umuligt. Så er der et hav af andre klubber han bliver sat i forbindelse med, hvoraf mindst halvdelen af dem vil han inden på bænken eller leje ham ud. Ajax er blevet nævnt som det bedste bud på en ny klub, men når Kasper Dolberg ikke engang kan tilspille sig en fast plads så kunne man godt håbe at Ståle kunne få ham overtalt til at tage 2-2,5 år i København.
    Andreas Skov Olsen har selv nævnt, at han ikke vil et sted hen, hvor han får splinter i røven. FCN har også nævnt, at de godt kan se sig selv sælge til FCK, så længe FCK vil lægge samme mængder penge som udenlandske klubber. Her skal FCK jo så afveje, om det giver mening at sprænge boksen (25-35 mio. + massiv løn) for Andreas Skov Olsen, eller om de penge kan bruges bedre på andre mulige spillere. Der er argumenter for og imod, og personligt vil jeg hælde imod.

    Men det er også lige meget, fordi der er så massiv interesse for Andreas Skov Olsen fra alle større europæiske ligaer. Klubber, hvor han ikke vil få splinter i røven, nok ej heller medaljer i skabet - men til gengæld en massiv løn, spilletid og bedre træning hver eneste dag. I så fald skal han selvfølgelig tage af sted.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •