Side 17 af 144 FørsteFørste ... 7141516171819202767117 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Andreas Skov Olsen har selv nævnt, at han ikke vil et sted hen, hvor han får splinter i røven. FCN har også nævnt, at de godt kan se sig selv sælge til FCK, så længe FCK vil lægge samme mængder penge som udenlandske klubber. Her skal FCK jo så afveje, om det giver mening at sprænge boksen (25-35 mio. + massiv løn) for Andreas Skov Olsen, eller om de penge kan bruges bedre på andre mulige spillere. Der er argumenter for og imod, og personligt vil jeg hælde imod.

    Men det er også lige meget, fordi der er så massiv interesse for Andreas Skov Olsen fra alle større europæiske ligaer. Klubber, hvor han ikke vil få splinter i røven, nok ej heller medaljer i skabet - men til gengæld en massiv løn, spilletid og bedre træning hver eneste dag. I så fald skal han selvfølgelig tage af sted.
    Andreas Skov Olsen er selvfølgelig en dygtig spillere, men hvis jeg var FCK ville jeg sgu hellere ikke ofre (25-35 mio. + massiv løn). Så hellere satse på egen avl og den nuværende transfer strategi vi kører med.

    Undtagelser er der selvfølgelig. Kodus er en dygtig midtbanespiller som jeg gerne så i FCK. Dygtig teknisk, hurtig, overblik etc.. ham ville jeg gerne ofre 10-15 mill for.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Andreas Skov Olsen er selvfølgelig en dygtig spillere, men hvis jeg var FCK ville jeg sgu hellere ikke ofre (25-35 mio. + massiv løn). Så hellere satse på egen avl og den nuværende transfer strategi vi kører med.
    Det er jo det. At sprænge banken for at købe et ungt talent, der skal holde Wind og Daramy ude af holdet, virker ærlig talt temmelig tåbeligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jo det. At sprænge banken for at købe et ungt talent, der skal holde Wind og Daramy ude af holdet, virker ærlig talt temmelig tåbeligt.
    Skov Olsen ville vel ikke holde Wind & Mo ude af holdet men mere Holse og/eller Thomsen. Tror han ville blive brugt som højre midt/kant og ikke som angriber hvis Ståle køber ham og vi selvfølgelig har solgt Skov for en rekord stor sum.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #244
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jo det. At sprænge banken for at købe et ungt talent, der skal holde Wind og Daramy ude af holdet, virker ærlig talt temmelig tåbeligt.
    Det kunne også være som aflæser for Robert Skov.. Men uanset hvad, så vil vi ikke være bare i nærheden af at kunne hente ham for 25-30 mio, prisen er nok snarere det dobbelte..

    Derimod så jeg gerne vi sprængte banken for Kudus, ham kunne vi måske på nuværende tidspunkt erhverve for de der 25-30 mio og han kan spille en position hvor vi er tyndt besat.. Det der taler imod er nok, at vi allerede har købt en dyr udviklingsspiller til den centrale midt, så umiddelbart er der ikke plads til Kudus.. Han er dog så stort et talent at jeg håber vi gør hvad vi kan for at hente ham ind..

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #245
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det kunne også være som aflæser for Robert Skov.. Men uanset hvad, så vil vi ikke være bare i nærheden af at kunne hente ham for 25-30 mio, prisen er nok snarere det dobbelte..

    Derimod så jeg gerne vi sprængte banken for Kudus, ham kunne vi måske på nuværende tidspunkt erhverve for de der 25-30 mio og han kan spille en position hvor vi er tyndt besat.. Det der taler imod er nok, at vi allerede har købt en dyr udviklingsspiller til den centrale midt, så umiddelbart er der ikke plads til Kudus.. Han er dog så stort et talent at jeg håber vi gør hvad vi kan for at hente ham ind..
    Man kunne jo også købe Kudus og lade ham blive endnu 1 år i FCN eller udleje ham til Esbjerg osv. hvis man vurdere han ikke er god nok til start 11 i København men han ville have godt af fast spilletid i superligaen.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #246
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Man kunne jo også købe Kudus og lade ham blive endnu 1 år i FCN eller udleje ham til Esbjerg osv. hvis man vurdere han ikke er god nok til start 11 i København men han ville have godt af fast spilletid i superligaen.

    Det er nok lige så realistisk som hvis jeg vinder 10 mill i lotto næste lørdag :)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #247
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Førsteprioriteten bør være at holde så meget på truppen som muligt. I mine øjne er det vigtigere at holde på Vavro, Fischer og Falkosv. end nødvendigvis at skulle ud og hente en håndfuld nye. Hvis planen er at komme i CL-gruppespillet er det alligevel kun kæmpestore profiler, der allerede vil kunne gøre en stor forskel i Europa, og det er nok urealistisk at kunne hente en stor profil, der ikke er ude af form. Får vi f.eks. muligheden for Cornelius bliver det nok sent i vinduet (dvs. efter kvalen er slut), og hvor han er i dårlig form.

    Kan vi nøjes med at miste Ankersen og så bytte Stephan med Grytebust er jeg godt tilfreds.

    Hvis Skov ryger for 100+ mio., skal der naturligvis hentes en erstatning, og jeg kan ikke umiddelbart se, hvem det kunne være.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #248
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Førsteprioriteten bør være at holde så meget på truppen som muligt. I mine øjne er det vigtigere at holde på Vavro, Fischer og Falkosv. end nødvendigvis at skulle ud og hente en håndfuld nye. Hvis planen er at komme i CL-gruppespillet er det alligevel kun kæmpestore profiler, der allerede vil kunne gøre en stor forskel i Europa, og det er nok urealistisk at kunne hente en stor profil, der ikke er ude af form. Får vi f.eks. muligheden for Cornelius bliver det nok sent i vinduet (dvs. efter kvalen er slut), og hvor han er i dårlig form.

    Kan vi nøjes med at miste Ankersen og så bytte Stephan med Grytebust er jeg godt tilfreds.

    Hvis Skov ryger for 100+ mio., skal der naturligvis hentes en erstatning, og jeg kan ikke umiddelbart se, hvem det kunne være.
    Jeg ved godt at han mest gør sig på den modsatte fløj, men kunne en Pione Sisto ikke være interessant?
    Han virker godt nok som en spiller der er gået helt og aldeles i stå, og nok godt kunne bruge lidt luftforandring for at kickstarte karrieren igen.
    Det kan godt være at jeg skyder langt over målet, men jeg synes bare det ligner lidt en Fischer-case. Dvs. hente ind, bygge op, og skyd afsted igen, med en solid økonomisk fortjeneste.
    Derudover kan han, når han er i topform, være helt forrygende.


  16. #249
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    En lidt glemt spiller, vi har rendende i Austria Wien i Østrig på en lejeaftale, er Uros Matic. Han har været med i 26 ud af 27 ligakampe, og har fået fuld tid i 22 af dem. Så det er et tegn på at han trives dernede, og mon ikke det tyder på at Austria Wien kommer til at indfri den købsoption, de har på ham ved udgangen af lejeaftalen? Han er vurderet til 1,5 mio. euro på transfermarkt, så et salg til den pris vil give os et underskud på knapt 1 mio. euro ift. hvad vi betalte for ham. Men det ville være en god ide at få ham ud af lønbudgettet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #250
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    En lidt glemt spiller, vi har rendende i Austria Wien i Østrig på en lejeaftale, er Uros Matic. Han har været med i 26 ud af 27 ligakampe, og har fået fuld tid i 22 af dem. Så det er et tegn på at han trives dernede, og mon ikke det tyder på at Austria Wien kommer til at indfri den købsoption, de har på ham ved udgangen af lejeaftalen? Han er vurderet til 1,5 mio. euro på transfermarkt, så et salg til den pris vil give os et underskud på knapt 1 mio. euro ift. hvad vi betalte for ham. Men det ville være en god ide at få ham ud af lønbudgettet.
    Mindes at have læst at Wien har en købsoption på 10 mio. Kr, så det passer meget godt med de 1,5 mio. EUR. som du skriver.
    - som en tilføjelse, udtalte Austria Wiens sportschef tilbage i December, at samtlige at deres lejespillere ønsker at forsætte i klubben. Så det er vel positivt for os.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vil-blive-her

  19. #251
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ved ikke om den har været oppe og vende før, men hvordan går det med Cornelius? Han har ikke været i truppen de sidste 8 kampe ser det ud til, får vel næppe en chance tilbage i Atalanta?

  20. #252
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Ved ikke om den har været oppe og vende før, men hvordan går det med Cornelius? Han har ikke været i truppen de sidste 8 kampe ser det ud til, får vel næppe en chance tilbage i Atalanta?
    Han er blevet opereret i lysken og er ude for sæsonen.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #253
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ved godt at han mest gør sig på den modsatte fløj, men kunne en Pione Sisto ikke være interessant?
    Han virker godt nok som en spiller der er gået helt og aldeles i stå, og nok godt kunne bruge lidt luftforandring for at kickstarte karrieren igen.
    Det kan godt være at jeg skyder langt over målet, men jeg synes bare det ligner lidt en Fischer-case. Dvs. hente ind, bygge op, og skyd afsted igen, med en solid økonomisk fortjeneste.
    Derudover kan han, når han er i topform, være helt forrygende.
    Har han ikke været gået i stå siden før han tog fra Danmark med få opblomstringer undervejs?

    På landsholdet er han en decideret belastning at se på, da han stort set ikke slippe bolden indenfor det første minut efter første touch. Med mindre, og det sker tit, at han bliver tackler eller på anden vis mister den.
    Jeg er ikke hooked overhovedet.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #254
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tillader mig at smide en lille forårsbombe.

    Og inden der revses, så læs lige argumentationen.

    Christoffer Remmer.

    Ankersen er (forhåbentlig) eneste profilsalg til sommer.

    Varela er allerede kørt i stilling til den plads.

    Det lader ikke til der er den store tiltro til Roerslev - selv ikke som back-up.

    Gode offensive backs hænger ikke på træerne, hvorfor det må være svært at købe sig til en dygtig offensiv back, der er villig til at spille anden-violin.

    26-årige Remmer kender klub og spillestil. Kunne vel være frisk på at tage kampen op. Har spillet en god sjat (fornuftige) kampe for FCK, og været rimelig fast mand i Molde.
    Jeg er med på det ikke er eksotisk, eller noget opsigtsvækkende indkøb.
    Så da også gerne vi fandt det nye talent, der kan spilles ind, men hvis denne spiller ikke lige er på radaren...

    Han vil så vidt vides væk fra Molde, og kan vel erhverves for en ok deal (både i transfer og løn).

    Mere hjernedød er tanken vel heller ikke, eller...?

    Zan

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #255
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Ved ikke om den har været oppe og vende før, men hvordan går det med Cornelius? Han har ikke været i truppen de sidste 8 kampe ser det ud til, får vel næppe en chance tilbage i Atalanta?
    Jeg smed den op for nyligt.

    Der var en rimelig stor enighed om at han ikke er realistisk, og stadig har et CV der kan holde ham i udlandet.
    Den køber jeg, selvom skaden må betyde endnu et stort tilbageskridt.

    Den må også gøre ondt for Corner, igen at skulle vende hjem efter at have floppet i udlandet.

    Med Dame et år mere, Winds gennembrud (eller noget der ligner), unge Daramys forlængelse og spændende takter samt Fischer som mulighed i angrebet, mener jeg dog ikke det er tiltrængt med en (på den ene og den anden måde) dyr Corner.

    Måske i vinterpausen, som kommende Dame-afløser... Måske...

    Til gengæld så jeg gerne vi solgte Pieros - og i min optik behøver vi ikke nødvendigvis finde en erstatning denne sommer.

    Zan

  27. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •