Side 42 af 144 FørsteFørste ... 32394041424344455292142 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Roerslevs ophold (både I Sverige og i Vendsyssel) har uden tvivl været en fiasko, og det er desværre den risici man tager ved udleje. At han ikke har fået spilletid i Vendsyssel er en katastrofe for ham.
    Det havde nu ikke noget med Roerslev kvaliteter (eller måske mangel på samme) at gøre at opholdet i Sverige ikke blev en succes.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #617
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Det havde nu ikke noget med Roerslev kvaliteter (eller måske mangel på samme) at gøre at opholdet i Sverige ikke blev en succes.
    Nej det er jeg klar over. Jeg ved egentlig heller ikke, om opholdet i Vendsyssel nødvendigvis peger på manglende kvaliteter. Måske peger det mere på et dårligt match mht spillestil. Det kan undre, at Vendsyssel overhovedet har lejet ham, ligesom valget af Vendsyssel fra Roerslevs og FCKs side mildest talt har været rinde.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #618
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Er jeg virkelig den eneste som synes at det her hold ikke er gearet til CL kval. ? Det er ikke for at være pessimist, men gør vi ikke klogt i at bruge lidt penge på midtbanen og midterforsvaret. Mener også at Lars Seier meldte lignende ud, men det kan da godt være at jeg har misforstået det.
    Midterforsvaret? Bjelland, Vavro, Papagiannopoulos, Lüftner og Haahr er da et virkelig stærkt setup der. Med mindre f.eks. Zanka pludselig får massiv hjemve, kan jeg ikke se, hvordan vi skulle kunne forstærke os der.

  6. #619
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Midterforsvaret? Bjelland, Vavro, Papagiannopoulos, Lüftner og Haahr er da et virkelig stærkt setup der.
    Ikke til en Champions League kampagne. Vavro, ja. Bjelland, når han ikke er skadet, og vi ikke møder et hold med lynhurtige angribere, ja. Papagiannopoulos? Så skal han have spillet kontinuerligt over noget tid, og i stedet for Vavro, ikke i stedet for Bjelland. Lüftner? Nej. Hverken nu eller som skadesfri. Haahr? Om 4-5 år, ikke nu. Hvis Papagiannopoulos vil videre, og vi kan få en forstærkning, som ville kunne gå ind på Bjellands plads, så kunne det være den bedste løsning. Især fordi jeg tror, at Bjelland kun bliver langsommere i løbet af næste sæson, og kommer til at blive ramt oftere af skader.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #620
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det er jeg klar over. Jeg ved egentlig heller ikke, om opholdet i Vendsyssel nødvendigvis peger på manglende kvaliteter. Måske peger det mere på et dårligt match mht spillestil. Det kan undre, at Vendsyssel overhovedet har lejet ham, ligesom valget af Vendsyssel fra Roerslevs og FCKs side mildest talt har været rinde.
    Stakkels Roerslev har jo virkelig været offer for ting uden for banen, der intet siger om hans spillemæssige kvaliteter. Halmstad fik ikke registreret ham i tide, så det lejeophold blev afbrudt, før han nåede at spille mere en enkelt kamp. Og lejeopholdet i Vendsyssel virker helt tåbeligt, fordi Vendsyssels anfører sidder på højre back-pladsen. Ifølge Ståle havde Roerslev flere klubber at vælge mellem og valgte selv Vendsyssel, men det virker altså mærkeligt, at Ståle ikke selv vurderer, hvor det er smartest at sende en spiller hen. Jeg håber, at Roerslev kan få et succesfuldt lejeophold denne gang, så vi omsider kan få syn for sagn med hensyn til hans spillemæssige niveau.

    Keita var jo efter sigende en bragende succes i det svenske, og han dumpede åbenbart på manglende modenhed. Det er jo rigtigt ærgerligt, hvis han er et stort talent, hvilket alt tyder på. Om han blot er en håbløs "case", eller om klubben kan lære noget af den sag i forhold til, hvordan man modner unge spillere fra den anden side af kloden, må stå hen i det uvisse, men man kan da godt overveje, om der kan være tilfælde, hvor det måske ikke er den bedste idé at sende en ung spiller for langt væk fra de trygge rammer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #621
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ikke til en Champions League kampagne. Vavro, ja. Bjelland, når han ikke er skadet, og vi ikke møder et hold med lynhurtige angribere, ja. Papagiannopoulos? Så skal han have spillet kontinuerligt over noget tid, og i stedet for Vavro, ikke i stedet for Bjelland. Lüftner? Nej. Hverken nu eller som skadesfri. Haahr? Om 4-5 år, ikke nu. Hvis Papagiannopoulos vil videre, og vi kan få en forstærkning, som ville kunne gå ind på Bjellands plads, så kunne det være den bedste løsning. Især fordi jeg tror, at Bjelland kun bliver langsommere i løbet af næste sæson, og kommer til at blive ramt oftere af skader.
    Så du vil bænke Bjelland, ligaens bedst betalte spiller og en af blot 3 markspillere fra Superligaen, der er på landsholdet (om en måned eller to måske den eneste)? En af de bedste boldfaste midterforsvarere i Skandinavien, som tilmed er venstrebenet?

    Hvor ofte har Bjelland været skadet? Han har haft to alvorlige skader i hele sin karriere. Har spillet hvad der svarer til 36 hele kampe denne sæson. Fuld tid i 3 af de 4 afgørende EL-kvalkampe, i 5 af 6 EL-kampe og i 9 af 10 slutspilskampe (den sidste missede han kun pga. karantæne).

    Haahr er velsagtens 5. valg. Det er fint nok. Lüftner er ikke god nok som 4. valg? Papagiannopoulos er ikke god nok som 3. valg? Boilesen spiller også en hæderlig midterforsvarer.

    Jeg ville da også gerne have De Ligt og Van Dijk, men skal vi ikke lige klappe hesten lidt? Selvfølgelig, kommer der en mulighed for at hente en kæmpeprofil bør vi ikke sige nej tak, men topprioriteten lige nu må være kanterne, den centrale midtbane og angrebet.


  11. #622
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/agf-st...aar-i-profilen

    Synes han kunne være et spændende projekt til vores midtbane.

    Sæt i gang Ståle!!!

  12. #623
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg har ikke sagt, at jeg vil bænke Bjelland. Jeg er dog bekymret for hans manglende fart, og for at alderen kan begynde at trykke, som der har været tegn på i den sidste sæson, og at jeg ikke tror på, at vi har en spiller, som kan afløse på næsten samme niveau, hvis han render ind i en længerevarende skade. Og der har været tidspunkter, hvor hans manglende fart er blevet udstillet. Det skete i Herning og mod Esbjerg, hvor han blev overløbet et par gange. Hvis vi havner i CL, så spiller vi altså mod klogere og hurtigere angribere, som vil kunne udnytte hans svaghed gentagne gange, god placeringsevne eller ej.

    Lüftner skal udlejes, så han kommer ikke til at være en del af ligningen i næste sæson. Jeg så gerne en bedre mulighed for at have en 3. midterforsvarer på højere niveau end Papagiannopoulos, fordi jeg har mine tvivl om hans evner som leder af forsvaret. Især pga. Vavros uheldige udfald den seneste måned gør, at jeg stadig tænker, at han har brug for en ledertype ved siden af sig.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #624
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvad med at hente Nikolas Nartey hjem?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. #625
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvad med at hente Nikolas Nartey hjem?
    Oven på den måde han forlod klubben på, tror jeg ikke at du skal regne med det. Sune og Ståle var bestemt ikke enig i Narteys skifte til Köln, som jeg husker det.

  16. #626
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvad med at hente Nikolas Nartey hjem?
    Han kommer nok ikke lige med det samme...

    .FC Köln udlejer ifølge Köln Rundschau danske Nikolas Nartey til Viktoria Köln i 3. Liga

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-ung-dansker/

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #627
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Oven på den måde han forlod klubben på, tror jeg ikke at du skal regne med det. Sune og Ståle var bestemt ikke enig i Narteys skifte til Köln, som jeg husker det.
    Det håber jeg ikke at har nogen indflydelse. Hvis talentet er stort nok og han har lavet den fejl, at tage ud for tidligt, så er han da mere end velkommen hjem.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #628
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Han kommer nok ikke lige med det samme...

    .FC Köln udlejer ifølge Köln Rundschau danske Nikolas Nartey til Viktoria Köln i 3. Liga

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-ung-dansker/
    Jeg var nede og se Viktoria Køln i forrige weekend, da de sikrede sig oprykning til 3. Bundesliga. Det er virkelig lavt niveau. De gearer sikkert op i forbindelse med oprykningen, men det vil stadig være miles away fra noget vi kan bruge næste sæson. Dermed ikke sagt Nartey ikke kan udvikle sig, men hvis niveauet ikke er til mere lige nu, så er han ikke interessant.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #629
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Her kommer et skørt transferrygte. Jeg har læst på et forum, et eller andet sted på nettet, at tidligere Burnley spiller og irsk landsholdspiller 33-årige Stephen Ward skulle være på vej til FC København på en fri transfer. Tænkte først det måtte være en and, men så er der alligevel nogle ting som gør, at jeg blev i tvivl.

    Han dækker vist de fleste positioner på en fodboldbane, men har primært spillet venstre back i sin karriere. Det er vist ikke en hemmelighed, at staben overvejer om det alligevel var en fejl, at give Pierre Bengtsson kontrakt til 2022, og måske kunne Ward være en god reservespiller, hvis Pierre bliver sendt videre. En spiller med erfaring fra premier league og landsholdsfodbold, der dækker mere end en position på banen. Han vil således sandsynligvis både give os mere kvalitet og øge bredden i truppen.

    Min umiddelbare tanke er dog stadig: "Hvad vil en 33 årig tidligere Premier League spiller i superligaen og København?". Han har spillet i Wolverhampton under Ståle Solbakken og det taler måske alligevel for, at der kunne være noget om det. Ståle har i hvert fald tidligere hentet spillere han har trænet i Wolverhampton til København dog med blandet succes: Kevin Foley, Georg Margreitter, Björn Sigurdarson.

    Hvad tænker I? Er det en dårlig idé eller bare urealistisk? Er der nogen der ser mere Championssip og Premier League, der kan vurdere Wards niveau?

  23. #630
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nship-oprykker

    Igor er fri på markedet. Ville det være en god idé at hente ham “hjem” til København?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •