Side 76 af 144 FørsteFørste ... 26667374757677787986126 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,126 til 1,140 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Boilesens skade betyder desuden to ting:
    1) Vi skal ud og hente noget kvalitet til positionen omgående
    2) Pierre er nødt til at blive et år mere

    Det betyder nok også, at vi om et år vil have 3 venstre backs. Boilesen skal nok få mindst et år mere til at få den fede kontrakt i udlandet, og dette vindues nyindkøb får også nogle flere år i klubben. Så vi skal nok regne med at det bliver lig med en afsked med Pierre til næste sommer. Så har han også været her i 3 år af sin 5-årige kontrakt.
    Mht venstre back, så kan vi enten leje eller skrive en kort kontrakt. Jeg synes ikke nødvendigvis vi skal handle stort ind. Bengtsson er altså ikke så dårlig, som mange gør ham til og slet ikke hvis han får mere spilletid. Den som nævnte Coentrao, det er vildt spottet og kunne være en super sjov signing, ellers kig på nogle større klubber, hvor man kunne leje en spiller for en sæson.

    Det her vindue er helt vildt og jeg skal love for vi skriver store checks ud. Det kan stikke helt af, hvis Skov bliver byttet med Skov. Vi har gjort det godt indtil nu og det er kun en anelse belastende (og uforståeligt) at Ankersen ikke er røget. I mine øjne mangler vi ikke længere til midten, sammensætningen er god og bredden ok. Angrebet er mere tvivlsomt - men der skal kun handles, hvis vi kan hente en kæmpestjerne, som normalt aldrig ville komme til FCK

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1127
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    4 indkøb allerede, og kun to afgange indtil videre. Jeg tror heller ikke vi er færdige, da vi reelt kun har 22 spillere til rådighed med Ankersens planlagte afgang og Boiles skade. Og her og nu har vi kun 21 til rådighed, så længe Mudrazija sidder udenfor.

    Den prioriterede indkøbsliste må se således ud:
    1) En venstre back, som kan træde direkte ind i start-11'eren
    2) En gardering i midterforsvaret (kan udgøres af at rykke Haahr op)
    3) En venstre kant som gardering til Fischer (kan klares ved enten at rykke Stage centralt og Falk til venstre, eller ved at rykke Daghim op)
    4) En ekstra angriber på øverste niveau, hvis N'Doye begynder at skrante, eller der kommer et godt tilbud på Pieros.
    5) Erstatning for Skov, hvis han bliver solgt.

    Derudover:
    1) Salg af Ankersen
    Jeg er enig i, at 1. prioritet uden tvivl må være på venstre back. Om det bliver leje eller køb (Pierre kan så smutte næste sommer) må tiden vise.

    Mht de andre punkter, så er jeg mere i tvivl. Personligt tror jeg ikke, at en venstre kant ligger højt på listen. Den kan fint dækkes af Thomsen, Falk og jeg tror desuden at Daramy også er tiltænkt en del tid på pladsen. Desuden skal Daghim måske også langsomt sluses mere ind, ligesom Holse sikkert også kan spille den i nødstilfælde. Faktisk synes jeg, at vi er væsentlig mere tynde i den anden side, hvor Skov desuden er i farezonen for at blive solgt. Det indikerer interessen for Skov Olsen måske også.
    Mht til midterforsvaret, så er jeg meget spændt på, hvad der kommer til at ske...hvis der overhovedet kommer til at ske mere. Mit gæt er, at man efter salget af Vavro nu vil holde Sotte. Derudover har vi Haahr og Stage kan vist også til nøds spille positionen. Det mest optimale vil måske være, hvis vi kunne leje en spiller for sæsonen til positionen.

    Puha, det bliver spændende med resten af vinduet. Men jeg er vild med udviklingen så lang mht at hente unge kvalitetsspillere fra superligaen, som allerede har vist højt niveau og som kan komme endnu højere op.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1128
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Mht venstre back, så kan vi enten leje eller skrive en kort kontrakt. Jeg synes ikke nødvendigvis vi skal handle stort ind. Bengtsson er altså ikke så dårlig, som mange gør ham til og slet ikke hvis han får mere spilletid. Den som nævnte Coentrao, det er vildt spottet og kunne være en super sjov signing, ellers kig på nogle større klubber, hvor man kunne leje en spiller for en sæson.

    Det her vindue er helt vildt og jeg skal love for vi skriver store checks ud. Det kan stikke helt af, hvis Skov bliver byttet med Skov. Vi har gjort det godt indtil nu og det er kun en anelse belastende (og uforståeligt) at Ankersen ikke er røget. I mine øjne mangler vi ikke længere til midten, sammensætningen er god og bredden ok. Angrebet er mere tvivlsomt - men der skal kun handles, hvis vi kan hente en kæmpestjerne, som normalt aldrig ville komme til FCK
    Vi kunne sælge Thomsen og hente M. Jensen og frugtspiseren Sisto i Celta og så håber jeg på Fábio Coentrão eller hvis vi drømmer endnu større Alberto Moreno :D

  6. #1129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    4 indkøb allerede, og kun to afgange indtil videre. Jeg tror heller ikke vi er færdige, da vi reelt kun har 22 spillere til rådighed med Ankersens planlagte afgang og Boiles skade. Og her og nu har vi kun 21 til rådighed, så længe Mudrazija sidder udenfor.

    Den prioriterede indkøbsliste må se således ud:
    1) En venstre back, som kan træde direkte ind i start-11'eren
    2) En gardering i midterforsvaret (kan udgøres af at rykke Haahr op)
    3) En venstre kant som gardering til Fischer (kan klares ved enten at rykke Stage centralt og Falk til venstre, eller ved at rykke Daghim op)
    4) En ekstra angriber på øverste niveau, hvis N'Doye begynder at skrante, eller der kommer et godt tilbud på Pieros.
    5) Erstatning for Skov, hvis han bliver solgt.

    Derudover:
    1) Salg af Ankersen
    Hvis man forventer en lille håndfuld handler mere i vinduet, så tror jeg, man skal være forberedt på at være skuffet.

    Jeg tror sagtens, at vi kan være færdige med at handle for denne gang. Hvis der skal handles igen, skal det være, fordi der kommer flere skader eller salg af eksempelvis Skov.

    Som Ståle vist har sagt en gang, skal man huske, at klubben ikke slipper for at betale løn, selvom en spiller er skadet. Og det er situationen lige nu med Boilesen, Mudrazija og Stephan. Man slipper heller ikke for at betale Ankersens løn, indtil han er solgt - og det er han ikke endnu.

    De nye rygnumre til Pieros og Daramy indikerer også, at de to får roller at spille i den kommende sæson. Så angreb og kanter er pt. mere end fuldt besat med otte forskellige alternativer: N'Doye, Fischer, Pieros, Holse, Thomsen, Skov, Daramy og Wind. Alle kampklare og med forventning om spilletid og med Stage og Falk som yderligere muligheder. Den centrale midt er fuldstændig booket med tilgangen af Stage.

    Antalsmæssigt er vi, med Boilesens skade, en smule sårbare på venstre back og i det centrale forsvar. Det opvejes dog af, at vi har pt. fire højrebacks i truppen.

    Så måske bliver der kigget efter en gardering til stopper-positionen og venstre back. Måske en transferfri, erfaren spiller på et-årig kontrakt eller måske en spiller på leje. Men det tror jeg stensikkert først sker i det øjeblik, at Ankersen har sat sit blæk på en kontrakt et andet sted.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1130
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vi kunne sælge Thomsen og hente M. Jensen og frugtspiseren Sisto i Celta og så håber jeg på Fábio Coentrão eller hvis vi drømmer endnu større Alberto Moreno :D
    Alberto Moreno, der tjente 20 mio. kroner om året i Liverpool?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Mht venstre back, så kan vi enten leje eller skrive en kort kontrakt. Jeg synes ikke nødvendigvis vi skal handle stort ind. Bengtsson er altså ikke så dårlig, som mange gør ham til og slet ikke hvis han får mere spilletid. Den som nævnte Coentrao, det er vildt spottet og kunne være en super sjov signing, ellers kig på nogle større klubber, hvor man kunne leje en spiller for en sæson.

    Det her vindue er helt vildt og jeg skal love for vi skriver store checks ud. Det kan stikke helt af, hvis Skov bliver byttet med Skov. Vi har gjort det godt indtil nu og det er kun en anelse belastende (og uforståeligt) at Ankersen ikke er røget. I mine øjne mangler vi ikke længere til midten, sammensætningen er god og bredden ok. Angrebet er mere tvivlsomt - men der skal kun handles, hvis vi kan hente en kæmpestjerne, som normalt aldrig ville komme til FCK
    Jeg nævnte Coentrao i håbet om hurtig at finde en "billig" erstatning for Boile.
    Der er flere eksotiske valgmuligheder, men på Transfermarkt har jeg lavet en liste med de transferfrie. Moreno er øverst på listen, men den udelukkede jeg hurtigt pga. alder og lønniveau.
    https://www.transfermarkt.com/spiele...=alle&yt0=Show

    Vores 4. valg i forsvaret kan faktisk også hedde Stage. Han har spillet pladsen med succes i AGF.
    Så efter min mening er det venstrebacken og angriberen, der er vigtigst at få lukket.
    Hvis N'Doye får en fiber i Østrig er han ude i to måneder, hvor det kan betyde et farvel til CL og potentielt 200 mio. kroner.
    Jeg tror ikke Wind, Pieros, Daramy og Fischer er klar og har erfaringen til de udfordringer der venter i CL kvalifikation og evt. gruppespil.
    ...og Corner kan ikke være så dyr.-)

    PS. Hvad sker der med Joronen. Jeg troede den blev annonceret før Vavro.
    Sidst redigeret af Løven : 05.07.19 kl. 10:29 Årsag: Stavebøf

  11. #1132
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Antalsmæssigt er vi, med Boilesens skade, en smule sårbare på venstre back og i det centrale forsvar. Det opvejes dog af, at vi har pt. fire højrebacks i truppen.
    Jeg kan ikke begribe, hvordan antallet af højre backer skulle 'opveje', at vi mangler en kompetent venstre back. Der er vel ikke så meget at rafle om - uagtet om Ankersen bliver solgt, står vi med alvorligt forringede chancer i den europæiske kvalifikation, hvis Bengtsson er førstevalg på backen - og i det hele taget er vores eneste venstre back. I mine øjne SKAL der gøres noget og hellere i dag end i morgen, for vi har hverken råd til at lade være med at hente en ny mand ind eller at vente særlig længe.
    HIC SUNT LEONES


  12. #1133
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Alberto Moreno, der tjente 20 mio. kroner om året i Liverpool?
    Som Søren Espersen så flot sagde "Folk skulle se at komme i sommerhumør".

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1134
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det skyldes nok at de fleste skolede højrebacks også kan spille venstre back uden større kvalitetstab . Det gør dog at de ikke kan slå indlæg direkte men skal vende vende over til deres højreben ligesom vi ser på dalsgaard. Defensivt er det næsten det samme.

  15. #1135
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Malbæk Se meddelelser
    Det skyldes nok at de fleste skolede højrebacks også kan spille venstre back uden større kvalitetstab . Det gør dog at de ikke kan slå indlæg direkte men skal vende vende over til deres højreben ligesom vi ser på dalsgaard. Defensivt er det næsten det samme.
    Jeg har ikke ord for, hvor uenig jeg er i den påstand! :)
    HIC SUNT LEONES


  16. #1136
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Malbæk Se meddelelser
    Det gør dog at de ikke kan slå indlæg direkte men skal vende vende over til deres højreben ligesom vi ser på dalsgaard. Defensivt er det næsten det samme.
    Men det er jo også et kæmpe minus i forhold til vores spil, som er lagt an på kanter med "modsatte ben", der kan trække ind i banen eller spille backen i et overlap. Hvis backen skal stoppe og vende for at lægge et indlæg, ryger en stor del af det direkte og hurtige kantspil. Bare forestil dig Ankersen som venstrebenet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1137
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nu er det sjældent at Boile går til baglinjen og ekstremt sjældent at Pierre gør. Jeg mener bare at det ikke vil være en katastrofe hvis en af højrebacksene spillede i venstre .

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1138
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Malbæk Se meddelelser
    Nu er det sjældent at Boile går til baglinjen og ekstremt sjældent at Pierre gør. Jeg mener bare at det ikke vil være en katastrofe hvis en af højrebacksene spillede i venstre .
    Men er det ikke også de største kritikpunkter på de to spillere?

    Det bliver for forudsigeligt. Pierre udfordre aldrig, og spiller baglæns medmindre han har to hektar fri kant at løbe på.
    Boilesen udfordre næsten aldrig men vil gerne kombinere sig igennem og slå det tidlige indlæg.
    Ankersen går både til baglinjen og i overlap for at skabe plads til Skov samt skær ind i banen og afslutter med venstre.

    Så synes at vi mangler en venstre back der kan det samme som Ankersen bare med bedre indlæg

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1139
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Så synes at vi mangler en venstre back der kan det samme som Ankersen bare med bedre indlæg
    Han lyder dyr..

    Nogen konkrete forslag?

  23. #1140
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Han lyder dyr..

    Nogen konkrete forslag?
    Har ikke nogen konkrete forslag men en type som Ludwig Augustinsson ville passe perfekt ind i den måde vi spiller på

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •