Side 97 af 144 FørsteFørste ... 4787949596979899100107 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,441 til 1,455 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1441
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nogen som rent faktisk har set en del af Sunderlands kampe i sidste sæson, som kan komme med lidt fakta angående Oviedos præstationer?

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1442
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nogen som rent faktisk har set en del af Sunderlands kampe i sidste sæson, som kan komme med lidt fakta angående Oviedos præstationer?


    Min ven som går til alle hjemmekampene har en tone om Oviedo, som passer meget godt ind med det her https://www.readytogo.net/smb/thread...orrow.1480397/


    Jeg håber det bare er et resultat af en klub i kaos, for hvis manden virkelig ikke engang var god i league one, så der der ikke alt for fantastisk ud.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  4. #1443
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Ståle har blankt afvist, at Oviedo er aktuel. Kan vi ikke efterhånden begrave de spekulationer én gang for alle?
    FCK lavede lige det vildeste comeback jeg kunne forestille mig :). Nu mangler vi bare Sisto eller Lucas Andersen

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1444
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Damn, han ser da vildt kvabset ud. Jeg får Mussis/Grindheim flashbacks. Jeg er ikke begejstret for at vi signer has-beens der er småtykke.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1445
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Min ven som går til alle hjemmekampene har en tone om Oviedo, som passer meget godt ind med det her https://www.readytogo.net/smb/thread...orrow.1480397/


    Jeg håber det bare er et resultat af en klub i kaos, for hvis manden virkelig ikke engang var god i league one, så der der ikke alt for fantastisk ud.
    Det må spille meget ind, at intet på holdet tilsynladende har fungeret i et par år. Det er svært at være god der så. Synes dog også det ser ud som om, at kritikken meget går på, at han er overbetalt, og der skal vi jo lige huske, at det for fans, hvis klub er smeltet helt sammen, oftest vil gå ud over de højest lønnede spillere.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1446
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kære Bryan - Please please please ikke lav en Pierre på os - Jeg vil så gerne kunne huske dig for noget godt, også om 10 år....

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #1447
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det må spille meget ind, at intet på holdet tilsynladende har fungeret i et par år. Det er svært at være god der så. Synes dog også det ser ud som om, at kritikken meget går på, at han er overbetalt, og der skal vi jo lige huske, at det for fans, hvis klub er smeltet helt sammen, oftest vil gå ud over de højest lønnede spillere.

    Ja det er også det jeg håber. Men jeg husker da en play off finale for nylig hvor han så meget skidt ud, på et rimelig ringe niveau. Er svært ikke at være bange for at skaderne (både store og mange små) og Sunderland opholdet har skadet ham meget.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1448
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    10

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Han ser 'hakket' nok ud på sine seneste instagrambilleder fra 20. juli - men min første tanke var også at han så halvfed ud.

  15. #1449
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nogen andre der har set den lille sjove video med Oviedo med hans gamle trøje
    Der hænger en Zanka trøje i baggrunden er det et tilfælde eller et lille hint til næste signing;)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1450
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så blev det noget overraskende Oviedo. Navnemæssigt er det en flot signing, men der er nogle alvorlige spørgsmålstegn ved ham omkring hans niveau og ikke mindst form.

    Flere sammenligner med Pierre og hans noget uheldige tilbagekomst. Jeg kan egentlig være bange for, at det kan gå endnu værre, da Pierre trods alt stadig er stabil defensivt. Til gengæld er Oviedos upside også større, da han (hvis han stadig har niveau og form) er fantastisk.

    Positive ting:
    Enormt topniveau
    Kender system og klub
    Fri transfer (kan måske give flere muligheder til Skov afløser)
    Kan evt dække en kant i nødstilfælde

    Negative ting:
    Ser tyk ud - er næppe i form før om nogle uger
    Usikkerhed omkring hans niveau efter skader og uheldige ophold. Har han feks. stadig god fart?
    Får nok en pæn løn og sign on

    Alt i alt tager jeg dog ja-hatten på og håber, at vi får en motiveret og god Oviedo tilbage. Har han stadig fart og teknik, så kan det blive virkelig godt.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #1451
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Man kan da kun blive positivt overrasket over Bryan Oviedo, når man læser inder på Sundelands fan forum. Det er jo kun svinerer han får.

  20. #1452
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Man kan da kun blive positivt overrasket over Bryan Oviedo, når man læser inder på Sundelands fan forum. Det er jo kun svinerer han får.
    Hvis man læser alle 11 sider, så er meget af det vedr. Oviedos løn og at holdet generelt er vildt dårligt pga træneren.

    En bruger kommer med et konge citat som forklare situationen meget godt - :”another talented lad who we did not really fully utilise, more chromework on a shitheap car. - One day we will get a gaffer who understands mixing Single Malt with saltwater does not a fine drink make.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1453
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    På Twitter er Sunderland-fansene kede af det. Mange betegner ham som "True professional" https://twitter.com/SunderlandAFC/st...99501271158785
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  23. De følgende 11 brugere er enige:

  24. #1454
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Sprogpolitiet: Jeg kan ikke lide din retorik omkring en af vores egne spillere og den måde du skriver om ham på. Det virker også meget spekulativt og ikke mindst nedladende. Kan vi ikke prøve at undgå den slags i debatten?

    Mvh
    zebos
    Nu skulle den formulering egentlig ikke forstås, som at Thomsens status i FCK er ikke-eksisterende, men at AaB er den klub, hvor han formentlig har den største stjerne, hvis man skulle prøve at få noget for ham. Men selv hvis den var, er det vel ikke værre? Thomsen blev i sin tid signet som en offensiv profil og er endt som en temmelig bleg breddespiller, der lukker huller på midtbanen, når der er skader. Det må man vel godt påpege...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #1455
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så blev det noget overraskende Oviedo. Navnemæssigt er det en flot signing, men der er nogle alvorlige spørgsmålstegn ved ham omkring hans niveau og ikke mindst form.

    Flere sammenligner med Pierre og hans noget uheldige tilbagekomst. Jeg kan egentlig være bange for, at det kan gå endnu værre, da Pierre trods alt stadig er stabil defensivt. Til gengæld er Oviedos upside også større, da han (hvis han stadig har niveau og form) er fantastisk.

    Positive ting:
    Enormt topniveau
    Kender system og klub
    Fri transfer (kan måske give flere muligheder til Skov afløser)
    Kan evt dække en kant i nødstilfælde

    Negative ting:
    Ser tyk ud - er næppe i form før om nogle uger
    Usikkerhed omkring hans niveau efter skader og uheldige ophold. Har han feks. stadig god fart?
    Får nok en pæn løn og sign on

    Alt i alt tager jeg dog ja-hatten på og håber, at vi får en motiveret og god Oviedo tilbage. Har han stadig fart og teknik, så kan det blive virkelig godt.
    Du mangler måske lige at han selv har ønsket skiftet og derfor ifølge Ståle selv har været med til at finansiere det.. At vi får en spiller som virker topmotiveret for at tørne ud for os, er et kæmpe plus i min bog..


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •