Side 108 af 144 FørsteFørste ... 85898105106107108109110111118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,606 til 1,620 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1606
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Super stærk A-kæde, men den B-kæde imponerer mig ingenlunde.. Den spiller ikke med i top 6 seks i hvert fald.. Der er 4-5 spillere som har fck-niveau/potentiale, resten er ligegyldigt fyld..
    Du har alligevel ret høje forventninger, hvis du mener, at mange af disse er ligegyldigt fyld. Bortset fra Daghim og Haahr, som ikke er helt klar endnu, så ville nærmest alle andre gå direkte ind i startopstillingen i nærmest alle andre superligaklubber og jeg tvivler helt ærligt på, at man kan få væsentlig bedre spillere ind til en bænkplads.


  2. #1607
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hehe - der blev sgu godt nok plads til indtil flere sidebemærkninger Kiwi :-)

  3. #1608
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har alligevel ret høje forventninger, hvis du mener, at mange af disse er ligegyldigt fyld. Bortset fra Daghim og Haahr, som ikke er helt klar endnu, så ville nærmest alle andre gå direkte ind i startopstillingen i nærmest alle andre superligaklubber og jeg tvivler helt ærligt på, at man kan få væsentlig bedre spillere ind til en bænkplads.
    Daghim, Holse, Pieros, Papa, Bengtsson er for mig ligegyldigt fyld og fuldstændig ordinære superligaspillere.. Holse det samme, han har dog noget potentiale.. Og ja, jeg har meget høje forventninger :-)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1609
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Hehe - der blev sgu godt nok plads til indtil flere sidebemærkninger Kiwi :-)
    Det er den evne, fruen gruer for, når jeg skal holde tale ved svigerforældrenes sølvbryllup i Jylland til oktober..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1610
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Daghim, Holse, Pieros, Papa, Bengtsson er for mig ligegyldigt fyld og fuldstændig ordinære superligaspillere.. Holse det samme, han har dog noget potentiale.. Og ja, jeg har meget høje forventninger :-)
    Urealistiske forventninger og ringe analytiske evner.


  8. #1611
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Daghim, Holse, Pieros, Papa, Bengtsson er for mig ligegyldigt fyld og fuldstændig ordinære superligaspillere.. Holse det samme, han har dog noget potentiale.. Og ja, jeg har meget høje forventninger :-)
    Det er måske en kende useriøst at dømme en spiller som Ahmed Daghim ude allerede. Knægten er 18 år og har fået 4-5 indhop i alt, hvor han i mine øjne har gjort det ganske ok. Og han er ikke engang en fast del af truppen endnu. Carlo Holse var i sidste sæson en profil på Esbjergs mandskab, der som bekendt vandt bronze. Han er da fantastisk at have på bænken.

    Vores skyggehold lige nu hedder (såfremt Bryan Oviedo vurderes bedre end Pierre Bengtsson, Guillermo Varela har vundet kampen om højrebacken og Pep Biel er så god, som vi håber)

    Kalle Johnsson
    Karlo Bartolec - Sotirios Papagiannopoulos - Jacob Haahr - Pierre Bengtson
    Carlo Holse - Jens Stage - Nicolaj Thomsen - Ahmed Daghim
    Pieros Sotiriou - Mohamed Daramy


    Jeg tvivler på, at du skal satse på at se en meget stærkere bænk i FC København. Selvfølgelig kunne man håbe på en ny superangriber i stedet for Pieros Sotiriou, men det skal jo vurderes op imod, at det vil sende enten Jonas Wind eller Dame N’Doye på bænken, og det ligger nok ikke lige i kortene.


    Jeg har valgt at se bort fra de langtidsskadede spillere Stephan Andersen, Nicolai Boilesen og Robert Mudrazija, ligesom Peter Ankersen og Mads Roerslev er fravalgt, fordi de er på vej ud.
    Sidst redigeret af giggs : 03.08.19 kl. 09:33
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  9. #1612
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Daghim, Holse, Pieros, Papa, Bengtsson er for mig ligegyldigt fyld og fuldstændig ordinære superligaspillere.. Holse det samme, han har dog noget potentiale.. Og ja, jeg har meget høje forventninger :-)
    Alle undtaget Daghim ville gå direkte ind i startopstillingen på alle hold udover bif og FCM.. Men jeg kan læse, at du ikke helt fik fuldt med i Holses ophold i Esbjerg sidste sæson i hvert fald. Ja, vores B-hold bliver ikke mestre, men det ville jo også være helt grotesk hvis det kunne det.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1613
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Daghim, Holse, Pieros, Papa, Bengtsson er for mig ligegyldigt fyld og fuldstændig ordinære superligaspillere.. Holse det samme, han har dog noget potentiale.. Og ja, jeg har meget høje forventninger :-)
    Som andre skriver, så er Daghim for tidlig at vurdere. Men jeg vil da gå så langt og tilslutte mig, at hans tilstedeværelse på bænken pt er ligegyldig på den korte bane, da han ikke vil komme ind i en betydningsfuld kamp alligevel. Han kan dog blive god og bænken skal også være et værktøj til at udvikle spillere som ham med enkelte indhop i mindre kampe.

    De andre må jeg trække lidt på smilebåndet af. Du har da ret i, at de måske ikke hører til i en rigtig stærk FCK startsopstilling, men at de er ligegyldige er nok ikke rigtigt. Selvom vi som fans ofte er utilfreds med dem, så er jeg ret sikker på at andre ser stor værdi i dem. Dem du nævner er

    Sotte - han er vel stadig tæt på landsholdet, han var ønsket i FCM inden vi købte ham og i denne sommer kom de svenske mestre krybende og ville have ham.

    Pieros - stor profil fra Cypern, som har vist at han kan score i Europa (f.eks. mod FCKs bedste forsvar til dato) og på landshold. Det er min påstand (som jeg selvf. aldrig kan bevise), at han ville score 15+ mål på en sæson, hvis han spillede på et andet superligahold, hvor han fik tillid med en masse kampe fra start.

    Pierre - ikke det offensive festfyrværkeri længere (det er vi alle enige om), men bundsolid. Det er svært at finde mange andre venstre backs i ligaen, som er bedre overall.

    Holse - spillede fast og var profil på sidste års bronzevindere.

    Jeg er med på, at ingen af de ovennævnte herrer har været store profiler for os. Deres lidt svingende niveau kunne måske skyldes, at de ikke har tilliden og regelmæssig spilletid. Men det er stadig ret gode spillere for danske forhold, selvom vi herinde har det med at være utilfredse med dem.


  12. #1614
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lytter til B.T.s Transfervinduet, og de taler om at hvis FCK sikrer sig et europæisk gruppespil, så skal der hentes en ny midterforsvarer. FCK skulle have kigget på 18-årige Frederik Winther i Lyngby, men hans agent har meddelt Michel Davidsen & co., at der ikke har været nogen henvendelse endnu.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1615
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Lytter til B.T.s Transfervinduet, og de taler om at hvis FCK sikrer sig et europæisk gruppespil, så skal der hentes en ny midterforsvarer. FCK skulle have kigget på 18-årige Frederik Winther i Lyngby, men hans agent har meddelt Michel Davidsen & co., at der ikke har været nogen henvendelse endnu.
    Meget spændende, omend forventeligt. Han har netop underskrevet en ny, lang kontrakt med Lyngby, så der skal nok enten være en frikøbsklausul/gentleman agreement i kontrakten, for at kan ikke skal koste kassen. Ellers skal Lyngby vel rykke ned, før de er til at tale med.

    Alternativt er der jo også Frederik Alves fra Silkeborg. Han spillede Reserveliga og U19-liga sidste efterår, men bed sig så fast i startopstillingen inden vinterpausen og har også fået fuld tid i alle 4 Superligarunder indtil videre. Han har dog også lige forlænget sin kontrakt.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1616
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Lytter til B.T.s Transfervinduet, og de taler om at hvis FCK sikrer sig et europæisk gruppespil, så skal der hentes en ny midterforsvarer. FCK skulle have kigget på 18-årige Frederik Winther i Lyngby, men hans agent har meddelt Michel Davidsen & co., at der ikke har været nogen henvendelse endnu.
    Jeg synes de sagde at der var for egen regning at de nævnte ham og det var ren spekulation...

  17. #1617
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis CL/EL gruppespil opnås og man vil have en extra cb giver det jo ingen mening at købe en 18-19 årig, så skal der vel noget mere rutine til. Ellers har vi jo allerede en vis dækning af de to positioner.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #1618
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Hvis CL/EL gruppespil opnås og man vil have en extra cb giver det jo ingen mening at købe en 18-19 årig, så skal der vel noget mere rutine til. Ellers har vi jo allerede en vis dækning af de to positioner.
    Enig, jeg tror mere på en lidt ældre, men fortsat en ung fyr som Kristoffer Ajer eller fx Frederik Sørensen. Det er jo også logisk at vi skal have fire til den position.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. #1619
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Hvis CL/EL gruppespil opnås og man vil have en extra cb giver det jo ingen mening at købe en 18-19 årig, så skal der vel noget mere rutine til. Ellers har vi jo allerede en vis dækning af de to positioner.
    Det kunne da give god mening som aflastning til Bjelland og Nelsson. Desuden er der forskel på en 17-årig Haahr uden nævneværdig seniorerfaring og så Winther, der har været fast mand for Lyngby i længere tid og var nomineret til månedens unge spiller i sin første måned som Superligaspiller.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1620
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Alle undtaget Daghim ville gå direkte ind i startopstillingen på alle hold udover bif og FCM.. Men jeg kan læse, at du ikke helt fik fuldt med i Holses ophold i Esbjerg sidste sæson i hvert fald. Ja, vores B-hold bliver ikke mestre, men det ville jo også være helt grotesk hvis det kunne det.
    Du kan tro jeg fik fuldt med i Holses ophold i Esbjerg, hvor det ganske rigtigt blev til en masse spilletid og et par kasser, men jeg var på ingen måde imponeret over hans spillemæssige præstationer.. Til sammenligning er både Saba og Sabbi langt mere dominerende og kampafgørende for deres klubber... Holse har da noget potentiale qua sin teknik og gode venstrepote, men det er meget hæmmende at han er så langsom som han er.. Men det kan da være han kan lave en Delaney og blive en stor superligaprofil hvis Ståle viser ham den fornødne tillid i de næste 2-3 sæsoner.. Jeg så dog gerne at han fik de minutter der skal til for at han kan udvikle sig et andet sted end her...

    Og nej, jeg er bestemt ikke enig i at de alle går direkte i startopstillingen alle andre steder end fcm og bif.. Både OB, FCN og AGF har bedre venstre backs end Pierre, mens jeg dårligt kan komme på en superligaangriber jeg mindre ville have end Pieros.. Holse spiller heller ikke fast i hverken GF, FCN, OB eller AAB..
    Sidst redigeret af Jons : 05.08.19 kl. 20:22

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •