Side 120 af 144 FørsteFørste ... 2070110117118119120121122123130 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,786 til 1,800 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1786
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-michael-santos

    Så er det officielt med Michael Santos. Velkommen til!

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #1787
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så kom Michael Santos på en 4-årig kontrakt, og med trøje nr. 18.

    Status for vinduet ser således ud:

    Afgange:
    - Skov (10 mio. €)
    - Vavro (10,5 mio. €)
    - Joronen (5 mio. €)
    - Roerslev (?)
    - Keita (?)

    Udlejninger:
    - Matic (APOEL)
    - Lüftner (Omonia)

    Planlagte salg:
    - Ankersen

    Tilgange:
    - Grytebust (fri transfer)
    - Bartolec (2 mio. €)
    - Stage (2,5 mio. €)
    - Nelsson (3,5 mio. €)
    - Johnsson (1 mio. €)
    - Oviedo (fri transfer)
    - Pep Biel (3,75 mio. €)
    - Santos (2,2 mio. €)

    Indtægter fra transfersummer: 26+ mio. €
    Udgifter fra transfersummer: 15 mio. €
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1788
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Når jeg læser beskrivelser m.m. af vores nye mand, Santos, så tænker jeg meget på Santin. Santin var en enormt god FCK-angriber, og jeg har altid ment, at han blev voldsomt undervurderet.
    Jeg krydser for at han kan noget! :D
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #1789
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kan ham der Sabbi i Hobro spille i front i en 4-4-2?
    Njaa, det helt oplagte ville nok være at bruge ham på venstrekanten og så flytte Fischer op i front ved siden af Santos.. Det ville give holdet en helt anden profil end den nuværende, men det kunne være satans interessant. Med en pris som tilsyneladende ligger i niveauet 7,5 mio kr. mener jeg man bør hente Sabbi ASAP!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1790
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Njaa, det helt oplagte ville nok være at bruge ham på venstrekanten og så flytte Fischer op i front ved siden af Santos.. Det ville give holdet en helt anden profil end den nuværende, men det kunne være satans interessant. Med en pris som tilsyneladende ligger i niveauet 7,5 mio kr. mener jeg man bør hente Sabbi ASAP!
    Transferbeløbet er næppe et problem, men jeg tror ikke på, at vi køber flere offensive spillere. Vi er i forvejen voldsomt presset på lønbudgettet (og skal/bør hente en forsvarer også) og vi vil næppe binde os an på endnu en spiller for flere år - truppen er i så fald for stor. Sker der mere offensivt, så må det blive en lejeaftale til jul, men jeg forventer at der er lukket på den front nu.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #1791
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Når jeg læser beskrivelser m.m. af vores nye mand, Santos, så tænker jeg meget på Santin. Santin var en enormt god FCK-angriber, og jeg har altid ment, at han blev voldsomt undervurderet.
    Jeg krydser for at han kan noget! :D
    På det video der ligger på youtube, så kan jeg ikke se ret meget Santin i ham. Santos scorer en del mål på hovedet og har noget fysik - det havde Santin ikke. Til gengæld kunne Santin udfordre og sætte en mand - det ser jeg ingen video af Santos gøre. Jeg ved ikke, om vi rigtig har haft hans type før. En blanding mellem Ailton og Heine måske :-D......eller måske kommer Bernburg måske tættest på typemæssigt?

  12. #1792
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvem køber vi til den fysiske stab?

    *host*
    Stephan (langtidsskade)
    Mudrazija (langtidsskade)
    Boilesen (langtidsskade)
    Bjelland
    Dame (langtidsskade)
    Wind (langtidsskade)
    *host*
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1793
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Njaa, det helt oplagte ville nok være at bruge ham på venstrekanten og så flytte Fischer op i front ved siden af Santos.. Det ville give holdet en helt anden profil end den nuværende, men det kunne være satans interessant. Med en pris som tilsyneladende ligger i niveauet 7,5 mio kr. mener jeg man bør hente Sabbi ASAP!
    Men er han bedre end Carlo Holse? Når man tager i betragtning, at Sabbi ville skulle lære vores måde at spille på. Carlo Holse har f.eks. kæmpe ære i målet i Randers, da han trækker deres organisation fra hinanden med sit løb på tværs, hvilket 100 pct. er indøvet fra træningsbanen.

    Skal vi hente mere offensivt nu, skal det i min optik være en spiller, der er markant dygtigere, end hvad vi har, kender landet og ligaen og derfor kan forventes at være en profil fra dag 1 af. Her ser jeg kun Lucas Andersen værende realistisk, da de andre i den kategori spiller i FCM og BIF. Og Lucas Andersen er nok ikke engang realistisk, selvom der er et hul til ham på banen nu, som der ikke var, da rygterne gik sin gang. Tror han er for dyr.

  15. #1794
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    På det video der ligger på youtube, så kan jeg ikke se ret meget Santin i ham. Santos scorer en del mål på hovedet og har noget fysik - det havde Santin ikke. Til gengæld kunne Santin udfordre og sætte en mand - det ser jeg ingen video af Santos gøre. Jeg ved ikke, om vi rigtig har haft hans type før. En blanding mellem Ailton og Heine måske :-D......eller måske kommer Bernburg måske tættest på typemæssigt?
    Er der ikke mere Ijeh / Igor over ham?

  16. #1795
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Hvem køber vi til den fysiske stab?

    *host*
    Stephan (langtidsskade)
    Mudrazija (langtidsskade)
    Boilesen (langtidsskade)
    Bjelland
    Dame (langtidsskade)
    Wind (langtidsskade)
    *host*
    Mon ikke den næste på listen er en akupunktør? Det er ikke mange oplysninger der kommer vedrørende spillernes skader, men umiddelbart ligner det ikke et mønster, der i denne omgang kan henføres til den fysiske stab eller behandlerne (foruden Stephan).

  17. #1796
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Mon ikke den næste på listen er en akupunktør? Det er ikke mange oplysninger der kommer vedrørende spillernes skader, men umiddelbart ligner det ikke et mønster, der i denne omgang kan henføres til den fysiske stab eller behandlerne (foruden Stephan).
    Uden at vide hvad Doye og Wind fejler er der desværre skader der er svære at gøre noget ved

    Stephan - overrevet Achilles
    Mudra - operation for hvad ved jeg ikke
    Boilesen - korsbånd
    Bjelland - overbelastning af glasben????
    Dame+Wind tror jeg er meniskskader de tager gerne 3-4 mdr

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1797
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Men er han bedre end Carlo Holse? Når man tager i betragtning, at Sabbi ville skulle lære vores måde at spille på. Carlo Holse har f.eks. kæmpe ære i målet i Randers, da han trækker deres organisation fra hinanden med sit løb på tværs, hvilket 100 pct. er indøvet fra træningsbanen.

    Skal vi hente mere offensivt nu, skal det i min optik være en spiller, der er markant dygtigere, end hvad vi har, kender landet og ligaen og derfor kan forventes at være en profil fra dag 1 af. Her ser jeg kun Lucas Andersen værende realistisk, da de andre i den kategori spiller i FCM og BIF. Og Lucas Andersen er nok ikke engang realistisk, selvom der er et hul til ham på banen nu, som der ikke var, da rygterne gik sin gang. Tror han er for dyr.
    Det er to vidt forskellige typer.. Herudover spiller Sabbi til venstre og Holde til højre.. Sabbi er meget mere eksplosiv, hurtig og udfordrende i sit spil end Holse. Mand-mand er Sabbi en klasse eller to bedre end Holse, men tilgengæld har Holse en noget bedre afslutnings- og pasningsfod ligesom Holses overblik og spilforståelse også er bedre end Sabbis.. Spørgsmålet er dog om Holses manglende fysik og fart ikke bliver en for stor hæmsko for ham, når han skal gøre sig på kanten.. Og med en Biel der ikke ligner en gevinst fra dag 1, samt en Fischer der formentlig skal spille meget i angrebet, så ser vi pludselig ret så tynde ud kantpositionerne, særligt venstre midt.. En lille bonus ville også være at vi forhindre BIF i at hente et ungt lovende talent, som de potentielt kan spinde guld på..

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1798
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er to vidt forskellige typer.. Herudover spiller Sabbi til venstre og Holde til højre.. Sabbi er meget mere eksplosiv, hurtig og udfordrende i sit spil end Holse. Mand-mand er Sabbi en klasse eller to bedre end Holse, men tilgengæld har Holse en noget bedre afslutnings- og pasningsfod ligesom Holses overblik og spilforståelse også er bedre end Sabbis.. Spørgsmålet er dog om Holses manglende fysik og fart ikke bliver en for stor hæmsko for ham, når han skal gøre sig på kanten.. Og med en Biel der ikke ligner en gevinst fra dag 1, samt en Fischer der formentlig skal spille meget i angrebet, så ser vi pludselig ret så tynde ud kantpositionerne, særligt venstre midt.. En lille bonus ville også være at vi forhindre BIF i at hente et ungt lovende talent, som de potentielt kan spinde guld på..
    Kunne være sjovt hvis sabbi blev vores nye amartey :D

  22. #1799
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    På det video der ligger på youtube, så kan jeg ikke se ret meget Santin i ham. Santos scorer en del mål på hovedet og har noget fysik - det havde Santin ikke. Til gengæld kunne Santin udfordre og sætte en mand - det ser jeg ingen video af Santos gøre. Jeg ved ikke, om vi rigtig har haft hans type før. En blanding mellem Ailton og Heine måske :-D......eller måske kommer Bernburg måske tættest på typemæssigt?
    Jeg har lige hørt interviewet med Ståle vedr. Santos (på fck.dk). Her nævner Ståle - eksplicit - Santin. :-)

    Nå, men hvad der måske er mere interessant, så nævner Ståle i det interview, at de allerede da Dame bliver skadet, tager kontakt til Santos. Så dermed må det være erstatninger for Dame. Men hvad så med Wind? Spændende om vi henter en til såfremt vi kommer i gruppespillet.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1800
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg har lige hørt interviewet med Ståle vedr. Santos (på fck.dk). Her nævner Ståle - eksplicit - Santin. :-)

    Nå, men hvad der måske er mere interessant, så nævner Ståle i det interview, at de allerede da Dame bliver skadet, tager kontakt til Santos. Så dermed må det være erstatninger for Dame. Men hvad så med Wind? Spændende om vi henter en til såfremt vi kommer i gruppespillet.
    Mon ikke det bliver noget leje såfremt vi kommer i EL? Det er nok svært at hente den fornødne kvalitet som samtidig vil være villig til hvad der ligner en bænkplads når Wind og Damen er tilbage til foråret.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •