Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    71 78.89%
  • Uafgjort

    9 10.00%
  • FC Riga vinder

    10 11.11%
Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 102

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Er der egentlig nogle der har en ide om hvor mange vi bliver i aften? Er 20.000 højt sat?
    Jeg tror desværre også vi bliver ganske få.. 15.000 er højt sat. Jeg tror vi lander et sted mellem 12.000-14.000.. Super ærgerligt, da kampen er hamrende vigtig, og en fed kamp i en fed kulisse kunne virkelig være med til at hele såret fra skuffelsen mod Røde Stjerne.. Man kan håbe at det Københavnske fodboldpublikum kommer på andre tanker når de ser det fremragende fodboldvejr vi bliver forkælet med i dag, men jeg tvivler desværre.. Personligt vil jeg hellere overvære en kamp som den i aften, hvor så meget er på spil, end en evt. gruppespilskamp..

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg er omvendt ikke særlig optimistisk. Vi skal omstille os til en stil, hvor vi ikke bare hurtigt kan rykke spillet frem ved at losse den op til N'Doye, der vinder sine dueller. Den centrale midtbane kommer sandsynligvis til at være Zeca og Stage, hvilket heller ikke just er fordrende for de kvikke vendinger, som er nødvendige for at fange modstanderen i ubalance, når de vover sig frem, og når de først har parkeret bussen, kan vi komme til at mangle redskaberne til at åbne deres forsvar, som vi så mod Røde Stjerne. Alt i alt har jeg svært ved at se, hvor målene skal komme fra, men forhåbentlig lykkes det at putte en enkelt ind.
    Selv før skaderne så jeg ikke Riga som en walkover, når man tager deres resultater i betragtning. Det ændrer ikke på, at det vil være en gigantisk skuffelse, hvis vi ikke formår at kvalificere os, men jeg tror, det bliver mere spændende, end det på papiret burde være.
    Det er vel ikke hurtige omstillinger vi skal forvente. Jeg tror egentlig vi vil se et kampbillede a la Røde Stjerne, hvor de pakker sig og håber på kontra. I det spil er hvor vi skal kombinere os igennem, der er Falk, Fischer, Holse, Zeca og i mine øjne Thomasen gode. Wind er også og ber er problemet at Pieros er mindre, hvor han er god i presspillet, som jeg ikke formoder vi skal bruge.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Hvorfor er det egentligt ikke, at vi har indmarch til denne: https://www.facebook.com/FCKobenhavn...5639275701228/

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Hvorfor er det egentligt ikke, at vi har indmarch til denne: https://www.facebook.com/FCKobenhavn...5639275701228/
    ENIG!

    Det gav en fed stemning og optakt til straffeparkskonkurrencen.

    Har selv tænkt det kunne være som optakt til 2. halvleg, når spillerne løber ud på banen igen efter pausen og lige skal have et løft med på vejen.
    Zanka-Mania

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er vel ikke hurtige omstillinger vi skal forvente. Jeg tror egentlig vi vil se et kampbillede a la Røde Stjerne, hvor de pakker sig og håber på kontra. I det spil er hvor vi skal kombinere os igennem, der er Falk, Fischer, Holse, Zeca og i mine øjne Thomasen gode. Wind er også og ber er problemet at Pieros er mindre, hvor han er god i presspillet, som jeg ikke formoder vi skal bruge.
    Er det Dan Thomassen du tænker på???

    https://da.wikipedia.org/wiki/Dan_Thomassen

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg synes det er vildt underligt. Det må være en kæmpe ulempe for Riga, som har (så vidt jeg kan forstå fra fanradioen) et par karantæner, imens vi ikke kan have nogen, fordi vi har skiftet turnering. Imo havde det været mere naturlig at gøre som i vores pokalturnering, hvor karantænen overgår til næste kamp, såfremt man ryger ud.
    Jeg er helt forvirret i forhold til det her. Ud fra hvad jeg kunne læse her havde Biel ikke karantæne. Men alligevel er han ikke med i truppen til aftenens kamp, netop fordi han ifølge klubben har karantæne? Er det (mod forventning) sidelinjens brugere, der er galt på den - eller er det FCK, der ikke er inde i reglerne?

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Jeg er helt forvirret i forhold til det her. Ud fra hvad jeg kunne læse her havde Biel ikke karantæne. Men alligevel er han ikke med i truppen til aftenens kamp, netop fordi han ifølge klubben har karantæne? Er det (mod forventning) sidelinjens brugere, der er galt på den - eller er det FCK, der ikke er inde i reglerne?
    Det var Tipsbladet som fejlagtigt antog at kort/karantæner ikke overføres fra CLQ til ELQ.
    Men det gør kort/karantæner ifølge UEFA regelsæt og klubben er altså helt på linje med reglerne.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #68
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Hvem skal dog score i aften, når hverken N’Doye, Wind eller for den sag skyld Skov er med.
    Det er jo alle vores mål der ryger der :-(
    Jeg forudser en 0-0.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Startopstillingen bliver:

    7 Viktor Fischer, 9 Pieros Sotiriou
    33 Rasmus Falk, 10 Carlos Zeca (anf.), 6 Jens Stage, 26 Carlo Holse
    3 Pierre Bengtsson, 25 Victor Nelsson, 4 Sotirios Papagiannopoulos, 17 Karlo Bartolec
    13 Sten Grytebust

    Jeg er ikke begejstret for, at Varela er røget ud i kulden. Ellers er den jo som forventet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    <3

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Startopstillingen bliver:

    7 Viktor Fischer, 9 Pieros Sotiriou
    33 Rasmus Falk, 10 Carlos Zeca (anf.), 6 Jens Stage, 26 Carlo Holse
    3 Pierre Bengtsson, 25 Victor Nelsson, 4 Sotirios Papagiannopoulos, 17 Karlo Bartolec
    13 Sten Grytebust

    Jeg er ikke begejstret for, at Varela er røget ud i kulden. Ellers er den jo som forventet.
    Det er decideret mærkeligt.. Efter en sløj start har han været intet mindre end fremragende i hans seneste tre optrædener.. Fatter minus af den disposition.. Særligt fordi Bartolec i den grad famler efter formen.. Og det er ikke i en kamp som i dag han skal prøve at finde den..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Nelsson skal nok blive god, men han mangler godt nok noget endnu. Med Bjelland klar ville jeg foretrække Papa og Bjelland og det siger trods alt lidt, ellers er det måske Bjelland, som skal gøre Nelsson god.

    Det Riga hold skal vi simpelthen slå over to kampe og vi må meget gerne vinde med 2 i dag på trods af st der står 1-1 ved halvleg. Kom nu FCK

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Så har vi 8 dage til at færdiggøre Santos handelen og gøre ham klar til at spille, til at gøre Pieros til en målscorer, til at gøre Fischer til Fischer og til at gøre Daramy til en mand...... men så skulle vi også være med igen.
    Tjek.


  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af ntrm Se meddelelser
    Tjek.
    Hehe, ja, ret fantastisk indlæg:-)

    Når det så er sagt, var vores 2. halvleg helt forfærdelig. Ingen plan eller idé. Riga spillede os rundt til sidst, og et tvivlsomt straffe og et mål i slut-minutterne... Vi var rent faktisk heldige.

    Jeg er ikke imponeret og mener der er mange sløje præstationer.

    Dog glad for resultatet og vi skal nok gå videre.

    Men jeg frygter resten af efteråret en smule, må jeg sige.

    Zan

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    2.halveg var rædselsfuld men slutresultatet var godt ... eneste der tæller er at komme godt igennem de næste tre kampe og få den pause ... så kan der arbejdes med de nye /holdet i 14 dage og tankes ny energi

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 24.07.19, 14:51
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •