Side 124 af 144 FørsteFørste ... 2474114121122123124125126127134 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,846 til 1,860 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1846
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


  2. #1847
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Det er jeg ikke nødvendigvis enig i. Jeg (vi?) kender ikke omfanget af N'Doyes skade, og kan derfor kun gætte på, hvornår han vil være klar igen. At de siger "måske resten af året" kan være en bevidst underdrivelse for ikke at male fanden på væggen eller få sælgende klubber til at hæve prisen på deres spillere, fordi de ved, vi er nødt til at købe. N'Doye er 34 år, og det er absolut en mulighed, han er i gang med sin sidste sæson pga alder/skade?/familien langt væk mm. Derfor vil et køb, eller leje med købsoption, af Boakye kunne være at betegne som rettidig omhu.
    Men vi risikerer også at stå med et angreb som tæller Doye, Wind, Baokye, Pieros og Santos efter jul, hvor vi måske kun skal spille superliga.. Det vil være voldsom overkill og helt uholdbart for trupharmonien.. Du kan selvfølgelig have ret i, at man er blevet klogere på Doyes skade, og forventer ham længere ude end først antaget, men indtil det er meldt ud, er der ingen grund til at tro vi er i markedet efter en 25-30 mio kroners erstatning nu her..

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #1848
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Sorry, men uanset hvor mange danske medier der citerer den samme serbiske kilde, så får rygtet altså ikke mere kød på sig af den grund :-)


  5. #1849
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Sorry, men uanset hvor mange danske medier der citerer den samme serbiske kilde, så får rygtet altså ikke mere kød på sig af den grund :-)
    Vi må se om de har lavet lidt research på BTs podcast når de sender i morgen :D
    Bortset fra det, så vil en spiller, der er ude i så mange måneder, også få brug for en periode til at komme i gang. Dem har vi så to af. Og wind er så ung, at vores medicinske sektor må passe på med ikke at forcere noget. Det ville være synd, hvis han skulle kæmpe med issues resten af karrieren. Jeg kan derfor godt se en ide i at hente en ekstra stærk mand til front.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1850
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Vi må se om de har lavet lidt research på BTs podcast når de sender i morgen :D
    Bortset fra det, så vil en spiller, der er ude i så mange måneder, også få brug for en periode til at komme i gang. Dem har vi så to af. Og wind er så ung, at vores medicinske sektor må passe på med ikke at forcere noget. Det ville være synd, hvis han skulle kæmpe med issues resten af karrieren. Jeg kan derfor godt se en ide i at hente en ekstra stærk mand til front.
    I nedtakten på Canal 9 afviser Ståle ret kategorisk at der skulle være råd til at hente en dyr angriber ind.. Til gengæld fornemmer jeg en lille åbning i forhold til at der kunne ske noget, evt. på leje selvom han ikke er helt fan af den model, hvis vi slår os igennem til gruppespillet..

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1851
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg tror roligt, vi kan regne med, at det er bye-bye Pieros i vinter transfervinduet, hvis en type som Boakye kom til klubben. Så ville angrebet fra næste sommer være Wind (Leverer han efter sin skade som her før, er han nok solgt), Santos, Boakye, Damen (Hvis vi forlænger og han kan se sig selv som en rotationspiller), Daramy og Fischer som supplement.

    I det scenarie ville vores front duo være Boakye/Damen og Santos/Daramy, mere klassisk med en stor boksangriber og en væver udfordrende spiller ved siden af.

    Det er selvfølgelig også en mulighed, at Pieros ryger den anden vej med et 2 mio euro.

  10. #1852
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Sidder og hører Bt podcast og ifølge Søren hanghøj vil fcm gerne sælge Wikheim. Fischer på spidsen of WIkheim på kanten sæt igang Ståle!

  11. #1853
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Sidder og hører Bt podcast og ifølge Søren hanghøj vil fcm gerne sælge Wikheim. Fischer på spidsen of WIkheim på kanten sæt igang Ståle!
    De vil sgu ikke sælge til os. Og jeg vil ikke købe af ham Steinlein. Fyha da. Det var rigeligt med Pusic. :D
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #1854
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

    Manageren afviser at vi er ude efter Richmond Boakye. Derimod åbner han for en billigere løsning.

  14. #1855
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

    Manageren afviser at vi er ude efter Richmond Boakye. Derimod åbner han for en billigere løsning.
    I så fald håber jeg, det bliver et talent, som der er et langsigtet perspektiv i. Orker ikke en Pusic-type igen. Hvis nu man kunne finde en ung spiller, der ikke behøver være et talent i Daramy-klassen, ville det passe glimrende.

    Björn Johnsen fra AZ er desuden på vej til Rosenborg på en lejeaftale. Det må næsten betyde, at Ståle har vendt tommelfingeren ned til ham. Det betyder også, at 19-årige Erik Botheim er i overskud i Rosenborg. Han ser ganske interessant ud og scorede hattrick mod Tromsø i Eliteserien forleden.

    Eller Jørgen Strand Larsen fra Sarpsborg, der netop er udtaget til Norges U21-landshold trods sine blot 19 år.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1856
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    I så fald håber jeg, det bliver et talent, som der er et langsigtet perspektiv i. Orker ikke en Pusic-type igen. Hvis nu man kunne finde en ung spiller, der ikke behøver være et talent i Daramy-klassen, ville det passe glimrende.

    Björn Johnsen fra AZ er desuden på vej til Rosenborg på en lejeaftale. Det må næsten betyde, at Ståle har vendt tommelfingeren ned til ham. Det betyder også, at 19-årige Erik Botheim er i overskud i Rosenborg. Han ser ganske interessant ud og scorede hattrick mod Tromsø i Eliteserien forleden.

    Eller Jørgen Strand Larsen fra Sarpsborg, der netop er udtaget til Norges U21-landshold trods sine blot 19 år.
    Det er virkelig svært at vide, hvad der menes med "en billigere løsning". Måske skal de være endnu billigere end dem du nævner - jeg kender dem ikke, men en 19 årig u21 landsholdsspiller lyder ikke helt billigt. Ej heller en spiller fra Rosenborg.
    Det kan være, at vi kigger efter leje (det er Ståle ikke meget for) eller måske et billigt østeuropæisk sats. Når Debelko scorer hattrick mod os torsdag, så kan det jo være, at vi henter ham...... :-(

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1857
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er virkelig svært at vide, hvad der menes med "en billigere løsning". Måske skal de være endnu billigere end dem du nævner - jeg kender dem ikke, men en 19 årig u21 landsholdsspiller lyder ikke helt billigt. Ej heller en spiller fra Rosenborg.
    Det kan være, at vi kigger efter leje (det er Ståle ikke meget for) eller måske et billigt østeuropæisk sats. Når Debelko scorer hattrick mod os torsdag, så kan det jo være, at vi henter ham...... :-(
    Men gad vide, hvornår der begynder at komme rygter? Transfervinduet nærmer sig jo sin afslutning.... Personligt så jeg stadig hellere en venstre midt, der ville skubbe Fischer på toppen. Og hvor står Lucas Andersen dog bare tilbage som spilleren, der skulle være landet i dette vindue. Shit, han har gang i en vild sæson. Men ja ja, sker aldrig :)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1858
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Men gad vide, hvornår der begynder at komme rygter? Transfervinduet nærmer sig jo sin afslutning.... Personligt så jeg stadig hellere en venstre midt, der ville skubbe Fischer på toppen. Og hvor står Lucas Andersen dog bare tilbage som spilleren, der skulle være landet i dette vindue. Shit, han har gang i en vild sæson. Men ja ja, sker aldrig :)
    Jeg undrer mig måske mest over, at al snakken om en forsvarer er forstummet, og at Ståle kun spørges til og kun nævner angriberpositionen. Vi er tynde i angrebet, men vi er om muligt endnu tyndere centralt i forsvaret. Kommer vi i El-gruppespil, så må der simpelthen findes en løsning.
    Alternativt kunne man måske finde en central midt mere og satse på Stage i forsvaret, og frigøre Falk lidt mere til kanten, men det er nok ikke den mest optimale løsning.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1859
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg undrer mig måske mest over, at al snakken om en forsvarer er forstummet, og at Ståle kun spørges til og kun nævner angriberpositionen. Vi er tynde i angrebet, men vi er om muligt endnu tyndere centralt i forsvaret. Kommer vi i El-gruppespil, så må der simpelthen findes en løsning.
    Alternativt kunne man måske finde en central midt mere og satse på Stage i forsvaret, og frigøre Falk lidt mere til kanten, men det er nok ikke den mest optimale løsning.
    Yes, enig. Den eneste logiske forklaring, jeg kan finde på, er, at Ståle ikke selv bringer det op for at have arbejdsro på det punkt. Bjelland skulle være tilbage i fuld sving efter landsholdspausen, hvilket giver os tre stærke stoppere. Men ja - det er da bestemt én for lidt.

  23. #1860
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Alternativt kunne man måske finde en central midt mere og satse på Stage i forsvaret, og frigøre Falk lidt mere til kanten, men det er nok ikke den mest optimale løsning.
    Vi har 5 spillere, der kan dække positionerne inde centralt: Zeca, Falk, Stage, Mudrazija og Thomsen. Jeg tror ikke, man går ud og kigger efter en spiller på positionen foreløbig. Til vinter kan man måske sende Thomsen videre, og lede efter en ny kantspiller, men der bliver næppe købt ind centralt foreløbig, medmindre der bliver solgt fra positionen.
    Derudover er jeg enig i at det er underligt, der ikke bliver talt meget om en ny forsvarer. Så længe Bjelland er skadet, så låser det holdets muligheder for at lave taktiske ændringer, hvis Stage starter på banen. For man kan ikke lave en taktisk udskiftning, hvor man piller Stage ud efter 60 minutter for at satse offensivt, for hvad nu hvis enten Papagiannopoulos eller Nelsson ryger ind i en skade eller en udvisning?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •