Side 135 af 144 FørsteFørste ... 3585125132133134135136137138 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,011 til 2,025 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #2011
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Well, mange vil være klar til at synge "I told you so sangen" (der sikkert kommer med en kæk dans), hvis Bendtner som forventet kommer i klammeri med en eller anden idiot på strøget, eller bliver grebet i et voldtægtsforsøg af en stuebirk i Vanløse.

    Om ikke andet kan vi være ude af det igen til Jul og i det mindste slipper man for at gå og tænke "hvordan mon det ville være gået?" om Bendtner i FCK.
    Havde troet, at skibet for længst var sejlet for det eksperiment, men nu får vi syn for sagn.

    kedeligt bliver det nok ikke.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2012
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Den 'rigtige' 32 var jo også, hvis ikke uønsket, så ihvertfald dybt kontroversiel da han kom til klubben. Der er bagt op til den helt store redemption-historie. Måske er det den fortælling man prøver at ramme?

    Der har altid været højt at flyve i FCK, men der er fandme også blevet dybere at falde med denne handel.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2013
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg er egentlig spændt på, hvad der er planen efter kontraktudløb til jul. Prøver man mon Thelin igen med det udgangspunkt, at Anderlecht ikke fucker up denne gang? Eller tør man gå med Bendtner, hvis de første 4 måneder går godt, med den så større risiko i at binde sig op for en længere periode med ferier og andre risikable perioder inkluderet?

    Der er selvfølgelig en pæn sandsynlighed for, at Bendtner dummer sig eller ikke kommer op på godt nok niveau. Men skulle han pludselig være god, så står man nok i lidt af et dilemma.

  6. #2014
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Min største bekymring med Bendtner er heller ikke trupharmoni, natteliv, potentielle eskapader osv. Den slags ting tror jeg, der er taget højde for i kontrakten, og med fire måneders kontrakt er risikoen begrænset.

    Jeg er mere bekymret for, hvilken forskel Bendtner overhovedet kan gøre på banen. Både fordi han er ude af kampform, men også på grund af de skader mv., der dukker med alderen. Agger er vel præmiecasen i forhold til en spiller, som kommer hjem til store forventninger, men hvor fysikken og alderen er den helt store hæmsko for, at han kunne nå sit gamle, internationale topniveau. Det kunne jeg også godt forestille mig være tilfældet med Bendtner - men igen, så kan man stoppe samarbejdet igen til nytår.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2015
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Min største bekymring med Bendtner er heller ikke trupharmoni, natteliv, potentielle eskapader osv. Den slags ting tror jeg, der er taget højde for i kontrakten, og med fire måneders kontrakt er risikoen begrænset.

    Jeg er mere bekymret for, hvilken forskel Bendtner overhovedet kan gøre på banen. Både fordi han er ude af kampform, men også på grund af de skader mv., der dukker med alderen. Agger er vel præmiecasen i forhold til en spiller, som kommer hjem til store forventninger, men hvor fysikken og alderen er den helt store hæmsko for, at han kunne nå sit gamle, internationale topniveau. Det kunne jeg også godt forestille mig være tilfældet med Bendtner - men igen, så kan man stoppe samarbejdet igen til nytår.
    Det eneste sted du kan sammenligne de 2 spillere er hypen. Agger var/er mere skrøbelig end Bjelland. Bendtner har aldrig så vidt jeg husker haft nogle alvorlige skader.
    Agger regnede vel også med at han skulle hjem og hygge lidt i BØF hvor Bendtner nærmest har kniven på struben hvis han vil forsætte hans fodboldkarriere

    Jeg tror han passer som hånd i handske og ikke O.J Simpson style. Det bliver så godt og der bliver ingen nye eskapader som pressen kan hive frem!!!!

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #2016
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg har aldrig været Bendtner-fan! For mig tilhører han det værste ved de yngre generationer, nemlig reality/blogger/influencer-segmentet. Det er en kultur der for mig er helt og aldeles ubrugelig og uforståelig - det pisser mig helt reelt af, at man kan være stor og berømt uden at indeholde en skid andet end sex og lir. Ja forhelvede, hvor er jeg snobbet og gammel! Det har altid virket, som om det at være kendt og rig var vigtigere end at være den bedste til sin sport. Jeg har simpelthen savnet en ydmyghed og ærgerrighed, der kun løfte det talent manden uomtvisteligt har. Når han så samtidig gentagende gange har lavet ting, som jeg mener man kun ser hos personer med tvivlsomme værdier, der er dårligt opdragede, så vælger jeg at dømme hårdt.

    Men nu er han i FCK, og derfor fortjener han som FCK-spiller min støtte og opbakning, og derfor skal han naturligvis også have lov til at overbevise mig om, at jeg skal være Bendtner-fan. Jeg tror dog ikke, at Ståle og truppen kan ændre på Bendtners person og indstilling, og derfor håber jeg virkelig, at man har gjort - og evt. vil gøre skulle den forlænges - Bendtners kontrakt særdeles præstationsbetinget, med et helt IKEA-katalog af smuthuller for FCK, som de kan bruge til at kontrollerer manden med. Som jeg skrev før, så opfatter jeg manden som en person, hvor kendis-faktoren er det vigtigste: Bendtner vil være stjernen! Derfor håber jeg, at Ståle og ledelsen har indgået en kontrakt, som gør det nærmest umuligt for Bendtner at være stjernen i FCK, hvis han ikke begynder at leve et munkeliv som Ronaldo, og fokuserer alt sin energi på det at spille i FCK. Det sociale liv, som det har været indtil nu, skal droppes fuldstændigt. Bliver det ikke det, så er det ud af vagten. Det virker måske hårdt, men med Bendtners historik in mente, tror jeg det er det eneste der kan få manden på rette køl. Det kan blive både stort og en katastrofe, lige nu lader jeg tvivlen komme ham til gode, men tvivlen er meget stor!


  11. #2017
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    [...et munkeliv som Ronaldo...]
    Mener du virkelig voldtægtsmunken Ronaldo? Messi ville vel være et mere rammende billede... :-) Men er i øvrigt enig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2018
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mener du virkelig voldtægtsmunken Ronaldo? Messi ville vel være et mere rammende billede... :-) Men er i øvrigt enig.
    Jeg mener påstanden om, at han går i seng klokken 9, sover 12 timer i døgnet, træner som en sindsyg og kontrollerer sit indtag af energi, som var han ansat af NASA. Alt det udenom, skal han ikke kopiere.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2019
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg mener påstanden om, at han går i seng klokken 9, sover 12 timer i døgnet, træner som en sindsyg og kontrollerer sit indtag af energi, som var han ansat af NASA. Alt det udenom, skal han ikke kopiere.
    Jeg tænker bare, at Ronaldo vel også ret meget er et billede på den tendens, du ikke bryder dig om, med sit enorme ego og ustandselige hang til at glo sig selv i spejlet og gå op i sit image. Der virker Messi umiddelbart som en mere jordbunden stjerne - altså relativt betragtet. Men klart nok, Ronaldos træningsdisciplin ligger uden tvivl milevidt fra Bendtners.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2020
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mener du virkelig voldtægtsmunken Ronaldo? Messi ville vel være et mere rammende billede... :-) Men er i øvrigt enig.
    Altså den dømte skatte-svindler Messi? ;-) Men det viser jo bare at alle har et privatliv med diverse kontroverser, som ikke behøver at blive blandet sammen med deres fodboldkarriere.

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #2021
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tænker bare, at Ronaldo vel også ret meget er et billede på den tendens, du ikke bryder dig om, med sit enorme ego og ustandselige hang til at glo sig selv i spejlet og gå op i sit image. Der virker Messi umiddelbart som en mere jordbunden stjerne - altså relativt betragtet. Men klart nok, Ronaldos træningsdisciplin ligger uden tvivl milevidt fra Bendtners.
    Ronaldo er helt bestemt et eksempel på det jeg hader, men også på det modsatte. Ronaldo har ikke pisset sit talent væk, men tværtimod været mere fokuseret end langt de fleste fodboldspillere jeg kan komme i tanke om. Og så er det mit klare indtryk, at Ronaldo har brugt medierne til at styrke sin karriere, noget man vel kun kan påstå Bendtner har forsøgt at gøre men ikke evnet.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2022
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Bendtner eskapader

    For ikke at nævne knytnæveslag til taxachauffør og lidt bæltepisk til en taxa...

  22. #2023
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ronaldo er helt bestemt et eksempel på det jeg hader, men også på det modsatte. Ronaldo har ikke pisset sit talent væk, men tværtimod været mere fokuseret end langt de fleste fodboldspillere jeg kan komme i tanke om. Og så er det mit klare indtryk, at Ronaldo har brugt medierne til at styrke sin karriere, noget man vel kun kan påstå Bendtner har forsøgt at gøre men ikke evnet.
    Tror ikke du finder nogle der er mere fokuseret. Uden at skulle gå ind i Messi vs Ronaldo, har jeg den holdning at Messi har et større talent, men Ronaldo er mere fokuseret og arbejdsom.

    Men Bendtner har uden tvivl et talent, kan sammenlignes med en lidt dårligere Balotelli. Men nu kan vi jo kun håbe det er en god handel vi får her.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2024
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Btw, tæller Bendtner som egen avl?

  25. #2025
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Btw, tæller Bendtner som egen avl?
    Hvis du mener ift. UEFAs definition for CL og EL, er det vel ligegyldigt? Vi har slet ikke et problem med at opfylde kvoten.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •