Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Søger med lys og lygte en billet til malmø away

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    22

    Søger med lys og lygte en billet til malmø away

    Hvis nogen skulle have en til overs, så er jeg gerne køber!
    Eller de ikke selv skal afsted, men er blevet tildelt en.
    Sidst redigeret af sMixers : 13.09.19 kl. 14:41

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    23

    Re: Søger med lys og lygte en billet til malmø away

    Hej alle,

    Jeg er i samme situation, og er den meget glade køber, hvis nogen skulle have en billet i overskud!
    FCKD & SR #75!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    46

    Re: Søger med lys og lygte en billet til malmø away

    Jeg køber også meget gerne en billet.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Søger med lys og lygte en billet til malmø away

    Vil bare lige minde om, at hvis man giver sin billet videre, så tager man en billet fra en loyal medfan (længere nede på listen), der har været til flere FCK kampe, og giver den til en person der ikke har udvist loyalitet og været til kampe nok til at opnå en billet på ærlig og redelig vis. Det er et pissegodt princip klubben har indført, men det falder til jorden, hvis folk misbruger det.

    Synes egentlig godt en moderator kunne lukke denne tråd.
    Danmark til Valby Bakke

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    22

    Re: Søger med lys og lygte en billet til malmø away

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Vil bare lige minde om, at hvis man giver sin billet videre, så tager man en billet fra en loyal medfan (længere nede på listen), der har været til flere FCK kampe, og giver den til en person der ikke har udvist loyalitet og været til kampe nok til at opnå en billet på ærlig og redelig vis. Det er et pissegodt princip klubben har indført, men det falder til jorden, hvis folk misbruger det.

    Synes egentlig godt en moderator kunne lukke denne tråd.
    Tja, man kan også sige at hvis man ikke har haft sæsonkort siden man blev født, så har man ingen chance pt for at få en billet.

    Selvom jeg jeg så havde fået et sæsonkort som 15 årig, så havde jeg stadig ikke kunne få nok point indtil nu.

    Så det er vel som man ser på det :)

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Søger med lys og lygte en billet til malmø away

    Citat Oprindeligt indsendt af sMixers Se meddelelser
    Tja, man kan også sige at hvis man ikke har haft sæsonkort siden man blev født, så har man ingen chance pt for at få en billet.

    Selvom jeg jeg så havde fået et sæsonkort som 15 årig, så havde jeg stadig ikke kunne få nok point indtil nu.

    Så det er vel som man ser på det :)
    Dvs du har ikke point nok (grunden/undskyldningen er underordnet), men vil stadig gerne springe køen over? Går du så ikke ind for pointsystemet eller er mig mig mig vigtigere?

    Sandheden er jo at andre har flere point end dig, så må du jo tage på away når du har nok. Det er ikke deres skyld, at de er født før dig (hvis det er grunden).

    Jeg kan virkelig godt forstå, at I vil afsted. Jeg er personligt imod det nuværende system - men det koster mig intet om det køres på den ene eller anden måde, men når der nu engang er et prioritetssystem - så synes jeg ærlig talt alle burde respektere det.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    22

    Re: Søger med lys og lygte en billet til malmø away

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Dvs du har ikke point nok (grunden/undskyldningen er underordnet), men vil stadig gerne springe køen over? Går du så ikke ind for pointsystemet eller er mig mig mig vigtigere?

    Sandheden er jo at andre har flere point end dig, så må du jo tage på away når du har nok. Det er ikke deres skyld, at de er født før dig (hvis det er grunden).

    Jeg kan virkelig godt forstå, at I vil afsted. Jeg er personligt imod det nuværende system - men det koster mig intet om det køres på den ene eller anden måde, men når der nu engang er et prioritetssystem - så synes jeg ærlig talt alle burde respektere det.
    Jo jeg ville gå ind for det hvis der var 3 års cyklus (som også snart implementeres) indtil da, så er det en billet, som folk heldigvis selv må bestemme hvad de gør med.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Søger med lys og lygte en billet til malmø away

    Citat Oprindeligt indsendt af sMixers Se meddelelser
    Jo jeg ville gå ind for det hvis der var 3 års cyklus (som også snart implementeres) indtil da, så er det en billet, som folk heldigvis selv må bestemme hvad de gør med.
    Der er 1500 billetter (mener jeg, tallet kan udskiftes!). Lad os antage at de 1499 mest loyale tager afsted, men nr 1500 kan/gider ikke.

    - Får den næste fan i rækken muligheden eller
    - Den 1500 mest loyale fan skal bestemme hvem der skal med

    Det ligner argumenterne. Ud fra loyalitets princippet, så siger min moral at nr 1501 skal have muligheden - det lægger frit for at du mener det modsatte (det er fint nok at se på det forskelligt), men tænk tanken at du er nr 1501 og nummer 1500 giver sin billet til Mike Jensen :).

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    46

    Re: Søger med lys og lygte en billet til malmø away

    Ah slap lige af. De fleste har jo nogle venner de går til fodbold med. Det vil sige, at i nogle vennekredse har én fået billet, men måske ikke ønsker at tage afsted alene. I andre kredse mangler netop én billet. Det er jo bare naturligt, at der så opstår et marked for billetter. Det står så sælger frit for at prioritere købere baseret på point, men det er jo ikke noget man kan kræve. Det er trods alt bedre markedet er her end på DBA.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Vil bare lige minde om, at hvis man giver sin billet videre, så tager man en billet fra en loyal medfan (længere nede på listen), der har været til flere FCK kampe, og giver den til en person der ikke har udvist loyalitet og været til kampe nok til at opnå en billet på ærlig og redelig vis. Det er et pissegodt princip klubben har indført, men det falder til jorden, hvis folk misbruger det.

    Synes egentlig godt en moderator kunne lukke denne tråd.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Søger billet
    By martin2200 in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 12.08.19, 21:31
  2. Søger 1 billet til S12 til FCK-BØF 6.4
    By PremiAir in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 06.04.16, 16:00
  3. Roskilde billet søges med lys og lygte
    By Bubbibjørnen in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 19.06.10, 09:04
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 31.05.09, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •