Side 9 af 32 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Desperat Yousee-direktør
    »Der er selvfølgelig ikke forskel på kunderne. Her er der tale om, at en medarbejder har gjort noget ekstraordinært og af et godt hjerte. Men det er ikke vores generelle politik.«
    Øh, okay, lol! Det er en fascinerende hjerne, der kan få sig selv til at sammensætte en sætning, der er så selvmodsigende og forvrøvlet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: YouSee-tråden

    Og bedst som man så har besluttet sig for at sige YouSee op, bliver Strive lukket ned, og La Liga og Serie A flytter (i decimeret udgave) ... tilbage til YouSee. Hvor det skal vises af Hele Danmarks Håndboldbane, TV2.
    Som debuterede på hovedkanalen i går.

    TV2 viste kampen tilsat en slem portion judder som skyldes...tjah, det burde ikke være der, men signalkonverteringen må have været tvivlsom eller signalet slemt komprimeret.

    TV2Play gik selvfølgelig ned og dele af Yousees webløsning sympatistrejkede under den samlede vægt af Tinka og bold. Ikke at jeg havde forventet en teknisk revolution fra Hele Danmarks Håndboldkanal, men debuten får "Absolut 90'er"-stemplet herfra.

    Jeg går sgu (også) fra forstanden lige om lidt over flow tv's behandling af det eneste guldæg, de har i kurven.
    Sidst redigeret af Bopa : 19.12.19 kl. 09:39
    Mvh,
    Bopa

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Som debuterede på hovedkanalen i går.

    TV2 viste kampen tilsat en slem portion judder som skyldes...tjah, det burde ikke være der, men signalkonverteringen må have været tvivlsom eller signalet slemt komprimeret.

    TV2Play gik selvfølgelig ned og dele af Yousees webløsning sympatistrejkede under den samlede vægt af Tinka og bold. Ikke at jeg havde forventet en teknisk revolution fra Hele Danmarks Håndboldkanal, men debuten får "Absolut 90'er"-stemplet herfra.

    Jeg går sgu (også) fra forstanden lige om lidt over flow tv's behandling af det eneste guldæg, de har i kurven.
    Jeg så kampen igår på TV2 uden problemer

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: YouSee-tråden

    Skal man have en bestemt forbindelse for at have Stofa? Jeg synes ikke at kunne læse mig frem til det på deres hjemmeside. Umiddelbart har de "vælg selv" og en stor pakke der matchers yousees tidligere pakker.

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Skal man have en bestemt forbindelse for at have Stofa? Jeg synes ikke at kunne læse mig frem til det på deres hjemmeside. Umiddelbart har de "vælg selv" og en stor pakke der matchers yousees tidligere pakker.
    Antenneforeningen skal skifte udbyder til stofa i stedet for yousee. Det er vidst nok noget der tager tid.
    Slå din adresse op på deres side, så får du svar på om du kan få stofa

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: YouSee-tråden

    Når nu man har opsagt yousee, kan man ikke undgå at underholde sig lidt over dagens yousee fuckup

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: YouSee-tråden

    Når nu man har opsagt yousee, kan man ikke undgå at underholde sig lidt over dagens yousee fuckup

    Hvad går det ud på?

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: YouSee-tråden

    Må 20erne være årtiet hvor YouSee går nedenom og hjem. Amatørfirma!
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: YouSee-tråden

    Vi har fra i dag ikke længere YouSee. Vi må se hvor længe vi klarer os uden TV før vi finder en anden udbyder.

    Efter at have tænkt lidt over hvad YouSee har gang i er jeg begyndt at tro, de muligvis har været smarte nok. Jeg tror faktisk de har gjort det rigtige.

    Lad os se bort fra de operationelle med at lukke opsagte kunder for tidligt, sende regninger ud efter abonnement ophør osv. I sidste ende koster det dem ikke særlig meget cash og goodwill kontoen er alligevel omkring nul.

    På den korte bane (1-2 års horisont) taber de utvivlsomt på alle dem der er skredet i harme over primært Discovery kanalerne.
    MEN... YouSee planlægger selvfølgelig at være der i mange år, og de har muligvis vundet en meget større og længerevarende gevinst. I den evige kamp mellem producenterne og udbyderne (distributørerne) har de vundet terræn. På lang sigt ville det være uholdbart hvis producenter med folkelige krav i ryggen ville kunne bestemme beløbet på regningen. Nu har YouSee trukket en streg, et signal til ikke bare Discovery men alle producenter, at de betaler det de synes det skal koste, og hvis man kan ikke kan blive enige om pris, kan de rende og hoppe uagtet de folkelige krav. I fremtiden vil alle producenter stå svagere i forhandlingerne, og YouSee regner helt sikkert med det vil koste dem signifikant mindre at fylde kanaludbuddet.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    Når nu man har opsagt yousee, kan man ikke undgå at underholde sig lidt over dagens yousee fuckup

    Hvad går det ud på?
    Bland Selv-modulet har ikke virket i et par dage (og virker i øvrigt stadig ikke), så man kunne ikke lægge nye kanaler ind i stedet for de Discovery-kanaler som er forsvundet pr. i går. Reelt har jeg lidt svært ved at se hvordan det kan have spoleret alt for meget, medmindre man havde en plan om at tømmermands-binge en bestemt serie i går, og ikke kunne lægge den nødvendige streamingtjeneste ind for de points man stod med. Er man f.eks. Premier League-fanatiker har man formentlig allerede Max lagt ind, og Xee (der viste fire kampe i træk) er i grundpakken.

    Jeg vil nok stadig mene at underholdningen mest går på at folk sidder og er irriterede over ikke at kunne få det, de betaler for – så den mere går på dem end på YouSee. Selskabet skal nok klare sådan en shitstorm; de der ville sige op har vel allerede sagt op. Det virker ikke så overskudsagtigt. Men ok.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Et par observationer herfra efter det er snart 3 måneder siden at jeg skiftede Yousee's Flow TV ud med streaming....

    Jeg var egentlig lidt skeptisk op til skiftet eftersom jeg havde svoret at jeg ville beholde flow tv - Men jeg har lynhurtigt vænnet mig til streaming. Især er jeg utrolig glad for at jeg næsten aldrig ser reklamer længere, det er intet mindre end befriende at kunne se hvad jeg vil når jeg vil...

    Eneste minus er kvaliteten af sport - Især i starten var jeg voldsomt irriteret over at billedet "lacker" når jeg ser bold og bevægelserne er langtfra ligeså glidende og smooth som via kabel. Men efter et par måneder vænner jeg mig mere og mere til det så nu er det acceptabelt.

    Så hvis man sidder derude og tvivler - Så hop ud i det. Jeg er sikker på at I ligesom mig vil føle Jer frie. :)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Et par observationer herfra efter det er snart 3 måneder siden at jeg skiftede Yousee's Flow TV ud med streaming....

    Jeg var egentlig lidt skeptisk op til skiftet eftersom jeg havde svoret at jeg ville beholde flow tv - Men jeg har lynhurtigt vænnet mig til streaming. Især er jeg utrolig glad for at jeg næsten aldrig ser reklamer længere, det er intet mindre end befriende at kunne se hvad jeg vil når jeg vil...

    Eneste minus er kvaliteten af sport - Især i starten var jeg voldsomt irriteret over at billedet "lacker" når jeg ser bold og bevægelserne er langtfra ligeså glidende og smooth som via kabel. Men efter et par måneder vænner jeg mig mere og mere til det så nu er det acceptabelt.

    Så hvis man sidder derude og tvivler - Så hop ud i det. Jeg er sikker på at I ligesom mig vil føle Jer frie. :)

    Hvilket setup kører du med?. Der er vel en større omkostning hvis man idag kører med blot et kabel ind i fjernsynet, og hvad gør man egentlig hvis man nu bruger mere end et fjernsyn til familien, lidt maglig er man jo blevet.
    Et plus for mit eget situation er nok at flere kampe vil blive set live end jeg gør idag. hvilket vel er det bedste oplevelse.

  21. #133
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: YouSee-tråden

    Eneste minus er kvaliteten af sport - Især i starten var jeg voldsomt irriteret over at billedet "lagger" når jeg ser bold og bevægelserne er langtfra ligeså glidende og smooth som via kabel.
    Jeg har som bekendt valgt at holde fast i kabel af samme grund - indtil videre.

    For sjov skyld skød jeg nogle helt uvidenskabelige billeder til sammeligning af henholdsvis HD- og UHD-signalet fra gårsdagens kamp mellem Tottenham og Liverpool.

    Selvfølgelig på en 4K-skærm. Et HD-signal vil alt andet lige vil se bedre ud på en skærm med samme opløsning. Hvis man stort set kun ser bold på sit TV, så er det - med det nuværende sølle udbud af 4K-sport - stadig ikke helt tiden til at udskifte en gammel HD-skærm. EM, OL...tjah...indtil videre er det ikke meldt ud om Yousee viser de begivenheder i 4K.

    Selvom det snyder med afstanden til tribunerne er det præcis én af de fine effekter af UHD-opløsning og sport, tilskuere fremstår knap så meget som ensartet grød, men som sammensat af enkeltpersoner.

    Ghosting-effekten på HD-signaler ses knap i bevægelse på mit LG, men er en effekt af den opskalering (som Yousee-æsken foretager). Græsset er også typisk mere varieret at se til i UHD af samme grund.
    Mvh,
    Bopa

  22. #134
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Eneste minus er kvaliteten af sport - Især i starten var jeg voldsomt irriteret over at billedet "lacker" når jeg ser bold og bevægelserne er langtfra ligeså glidende og smooth som via kabel. Men efter et par måneder vænner jeg mig mere og mere til det så nu er det acceptabelt.

    Det er muligvis fordi din streamingenhed eller skærm kører 60hz, og signalet er produceret i 25 eller 50hz. Se om du kan sætte den til 50hz, så bør fodbold fra europæiske kilder se mere flydende ud.

  23. #135
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Det er muligvis fordi din streamingenhed eller skærm kører 60hz, og signalet er produceret i 25 eller 50hz. Se om du kan sætte den til 50hz, så bør fodbold fra europæiske kilder se mere flydende ud.
    Spændende - 1000 tak for forslaget.

    Kan ikke umiddelbart se hvor jeg kan ændre det på indstillingerne på mit TV, men må lede lidt efter i de avancerede indstillinger. Det er et LG 4K Smart TV som er 3 år gammelt, så mon ikke muligheden er der...

Side 9 af 32 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •