Side 43 af 52 FørsteFørste ... 3340414243444546 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 772

Emner: Dagens Billede #7

  1. #631
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Dagens Billede #7

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Så smuk kunne Parken se ud, hvis man besluttede at skifte sæderne ud. Sæt i gang, LBJ! Så er du også med til at pumpe liv i samfundsøkonomien - i hvert fald hvis du bruger en dansk plastique-producent. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #632
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dagens Billede #7

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så smuk kunne Parken se ud, hvis man besluttede at skifte sæderne ud. Sæt i gang, LBJ! Så er du også med til at pumpe liv i samfundsøkonomien - i hvert fald hvis du bruger en dansk plastique-producent. :-)
    Jeg synes egentlig Lars Bo svarede meget godt for sig i fanradion. Så omend det selvfølgelig vil være smukt, så er der andre hensyn at tage. Blandt andet at de 10 mio eur som sæderne i runde tal ville koste, ville kunne bruges til at hente 2-3 spillere i Zeca / Santander klassen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #633
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Dagens Billede #7

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg synes egentlig Lars Bo svarede meget godt for sig i fanradion. Så omend det selvfølgelig vil være smukt, så er der andre hensyn at tage. Blandt andet at de 10 mio eur som sæderne i runde tal ville koste, ville kunne bruges til at hente 2-3 spillere i Zeca / Santander klassen.
    Knap 2.000 kroner per sæde?! Det lyder vanvittigt. Men altså, alternativt kunne man jo skifte farve, når de alligevel skal udskiftes.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #634
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dagens Billede #7

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Knap 2.000 kroner per sæde?! Det lyder vanvittigt. Men altså, alternativt kunne man jo skifte farve, når de alligevel skal udskiftes.
    Lars Bo quotede prisen til 1800 dkk / sæde. Det lyder meget realistisk hvis man tager højde for at markedet nok ikke har de mest konkurrrencevenlige betingelser.
    Der er sikkert 3 fimaer på verdensplan der leverer ubrændbare plastiksæder til fodboldstadioner.

  8. #635
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens Billede #7

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Knap 2.000 kroner per sæde?! Det lyder vanvittigt. Men altså, alternativt kunne man jo skifte farve, når de alligevel skal udskiftes.
    Det var tættere på 1.500, men landede dermed også stadig over de 60 mio.

    Men skift ud når der trænger, og sæt et rødt overtræk på, og når så ti år senere alle sæderne er slidt op og skiftet ud – SÅ kommer overraskelsen ;-)

  9. #636
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Dagens Billede #7

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det var tættere på 1.500, men landede dermed også stadig over de 60 mio.

    Men skift ud når der trænger, og sæt et rødt overtræk på, og når så ti år senere alle sæderne er slidt op og skiftet ud – SÅ kommer overraskelsen ;-)
    Okay, jeg aner intet om plastiksædemarkedet. Jeg synes bare, det lyder vildt, at det skulle være prisen på sådan et sæde. Nu prøvede jeg bare lige en helt simpel google-søgning og første hit var den her side, der har tonsvis af forskellige stadionsæder: https://www.alibaba.com/showroom/pla...sGalleryList=G

    Det her er fx i den dyre ende og ligner ret meget dem, vi har, synes jeg. De koster 300 kroner stykket: https://www.alibaba.com/product-deta...71c02OcSJM&s=p

    Så er der selvfølgelig nedtagning af de gamle og montering af de nye, men jeg synes stadig, det lyder vildt, at det skulle koste 60 mio.

    Nå, det er heller ikke så vigtigt, tidens store problemer taget i betragtning. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #637
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Dagens Billede #7

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Okay, jeg aner intet om plastiksædemarkedet. Jeg synes bare, det lyder vildt, at det skulle være prisen på sådan et sæde. Nu prøvede jeg bare lige en helt simpel google-søgning og første hit var den her side, der har tonsvis af forskellige stadionsæder: https://www.alibaba.com/showroom/pla...sGalleryList=G

    Det her er fx i den dyre ende og ligner ret meget dem, vi har, synes jeg. De koster 300 kroner stykket: https://www.alibaba.com/product-deta...71c02OcSJM&s=p

    Så er der selvfølgelig nedtagning af de gamle og montering af de nye, men jeg synes stadig, det lyder vildt, at det skulle koste 60 mio.

    Nå, det er heller ikke så vigtigt, tidens store problemer taget i betragtning. :-)
    Enig! Det lyder helt vanvittigt, at det skulle være så dyrt. Hvis man vælger at lave udskiftningen til efter et derby, hvor vi vinder i overtiden på et forkert dømt straffe, så er alle sæderne på D-tribunen jo allerede pillet af og brændt, så der må man kunne spare en del arbejdsløn. Og hvis man vælger at sætte blå og hvide sæder op i stedet for de skrækkelige røde, så er jeg sikker på, at det vil være nemt at få en række frivillige til at hjælpe med opsætningen. Man jo eventuelt fortælle, at man øremærker de sparede penge til at hente Delaney og Zanka hjem, så er de sæder såmænd udskiftet på en weekend, uden det har kostet meget andet end indkøbsprisen, levering og en flok fadøl. Man skal naturligvis have et par sikkerhedsfætre til at tjekke opsætningen igennem, og så koster det sikkert også en sjat at aflevere de gamle sæder på genbrugsstationen (hvis ikke der er nogen, der vil have dem), men alt andet lige burde det kunne klares for et betydeligt lavere beløb. Man skal bare undgå at fortælle det til 3F. ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  12. #638
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Dagens Billede #7

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Enig! Det lyder helt vanvittigt, at det skulle være så dyrt. Hvis man vælger at lave udskiftningen til efter et derby, hvor vi vinder i overtiden på et forkert dømt straffe, så er alle sæderne på D-tribunen jo allerede pillet af og brændt, så der må man kunne spare en del arbejdsløn. Og hvis man vælger at sætte blå og hvide sæder op i stedet for de skrækkelige røde, så er jeg sikker på, at det vil være nemt at få en række frivillige til at hjælpe med opsætningen. Man jo eventuelt fortælle, at man øremærker de sparede penge til at hente Delaney og Zanka hjem, så er de sæder såmænd udskiftet på en weekend, uden det har kostet meget andet end indkøbsprisen, levering og en flok fadøl. Man skal naturligvis have et par sikkerhedsfætre til at tjekke opsætningen igennem, og så koster det sikkert også en sjat at aflevere de gamle sæder på genbrugsstationen (hvis ikke der er nogen, der vil have dem), men alt andet lige burde det kunne klares for et betydeligt lavere beløb. Man skal bare undgå at fortælle det til 3F. ;-)
    Nu er jeg stor tilhænger af organiseret arbejdskraft, så der skilles vandene. :-) Men selv under ordnede forhold må nedtagning og opsætning udgøre en lille del af udgifterne i den her forbindelse.

    Det med at lade Brøndby-tosserne gøre en del af arbejdet for os, har jeg i mange år været fortaler for. Med det objektive udebaneansvar betaler Brøndby jo for hvert sæde, der bliver smadret til derbyerne, og tanken om, at de hjælper os med at forskønne Parken, hver gang de går amok, er jo herlig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  14. #639
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Dagens Billede #7

    Man kunne flytte udeafsnittet rundt på stadion fra derby til derby i den forbindelse..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #640
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Dagens Billede #7

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Man kunne flytte udeafsnittet rundt på stadion fra derby til derby i den forbindelse..
    Hehe...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #641
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Dagens Billede #7

    Og i forhold til at holde os gode venner med DBU, så kunne man jo sørge for at størstedelen af sæderne var hvide og man så kunne kombinere hvide og røde overtræk til at dække de blå sæder der måtte være, og på den måde skrive DANMARK i rød på hvid baggrund. Man kunne også tage det et skridt videre og lave pre-tifo og skrive al mulig andet varm luft som dbu jo elsker.

  18. #642
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #643
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Dagens Billede #7



    Ståle er en pragmatisk mand ved at smide sølvet.

    Improvise. Adapt. Overcome.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #644
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Dagens Billede #7

    Et lyspunkt midt i Fodboldnederen - El capitán med brystet fremme viser vejen

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #645
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Dagens Billede #7


  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Dagens billede #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 506
    Sidste Meddelelse: 04.08.08, 10:51
  2. Dagens billede...
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 309
    Sidste Meddelelse: 13.11.06, 02:10
  3. Dagens billede...
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 295
    Sidste Meddelelse: 12.04.06, 22:21
  4. Dagens billede
    By Strom in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 27.05.05, 06:24
  5. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •