Side 96 af 184 FørsteFørste ... 468693949596979899106146 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,426 til 1,440 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1426
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Var Bjelland virkelig det? Jeg mindes en masse skader, og en rusten forestilling et langt stykke henad vejen..
    Zan
    Jeg mindes et forsvar med Lüftner og Vavro der sejlede rundt, hvor Bjelland kom ind i stedet og ud kom en stjernespiller i Vavro.


  2. #1427
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Jeg mindes et forsvar med Lüftner og Vavro der sejlede rundt, hvor Bjelland kom ind i stedet og ud kom en stjernespiller i Vavro.
    Det kan der være noget rigtigt i.

    Zan

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1428
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020


  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1429
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser

    Som jeg har skrevet forleden kan jeg ikke se fidusen i endnu et "projekt".
    Det er 3 sæsoner siden Sisto viste klassen, for 2 år siden fik han chancen på landsholdet til en slutrunde, hvor han ikke ligefrem brændte banen af, men underholdt i pressen om frugtkur og at spille i sko uden snøre fordi han så "vendte bedre".
    Siden har han vel ikke rigtig vist sig frem men desværre angiveligt døjet med mentale problemer.
    Jeg kender ikke til definitionen af et projekt, men de fleste spillere er vel et projekt – det afhænger vel bare af argumenterne? Er det bare når andelen af ulemper hober sig op, at en spiller bliver til et projekt?
    Hvis vi ikke skal købe ’projekter’, hvad skal vi så købe? Det er altid et sats at købe spillere og ingen af de spillere vi kan komme i nærheden af, vil med garanti blive en succes. På den måde, kan man kalde alle spillere for et projekt, indtil de har bevist deres værd og så kan man først i bagklogskabens klare lys sige, at de ikke var projekter.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1430
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Superrodet artikel - men fedt, at man sætter større fokus på dette element. Dejlig transfer! Er der nogen, der ved, om det er en helt ny position i FCK, eller om det er en viderebygning på et eksisterende setup? Og er der nogen, der ved, hvad Ståle refererer til, når han nævner teknologiske værktøjer? Hvilke systemer har Wolverhampton brugt? Vi er ikke ude i noget...FCM-snavs, vel? :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1431
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Vi er ikke ude i noget...FCM-snavs, vel? :)
    I forhold til hvad FCM har investeret i på området, og hvad de får ift. udvikling fra forskning og teknologi, ville det virkelig ikke gøre mig noget at vi begynder at bruge nogle af de samme redskaber som de gør.

    Jeg havde i forbindelse med noget PhD forberedelse en samtale i går på næsten tre timer med en hjerneforsker, som de har haft tilknyttet ift. udvikling, spilintelligens og taktisk forståelse, og som Priske brugte ifm. sin pro-træner opgave. Med forskerhatten på kan jeg godt sige, at det er virkelig nogle interessante ting, som foregår i den sammenhæng hos FCM. Så hvis vi begynder på noget af det samme, så ville jeg blive rigtig glad.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #1432
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    adama traore - ja tak

  13. #1433
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I forhold til hvad FCM har investeret i på området, og hvad de får ift. udvikling fra forskning og teknologi, ville det virkelig ikke gøre mig noget at vi begynder at bruge nogle af de samme redskaber som de gør.

    Jeg havde i forbindelse med noget PhD forberedelse en samtale i går på næsten tre timer med en hjerneforsker, som de har haft tilknyttet ift. udvikling, spilintelligens og taktisk forståelse, og som Priske brugte ifm. sin pro-træner opgave. Med forskerhatten på kan jeg godt sige, at det er virkelig nogle interessante ting, som foregår i den sammenhæng hos FCM. Så hvis vi begynder på noget af det samme, så ville jeg blive rigtig glad.
    Det sidste var sagt med et glimt i øjet. Var ikke meget for FCMs alternativ virkelighed-tabeller, hvor man kunne se, hvor fantastisk meget bedre man var på alt andet end den reelle tabel. Men har stor respekt for at benytte teknologi til at måle og udregne adfærd. Det kunne være superspændende at høre mere om din snak med hjerneforskeren - evt. i en selvstændig og mere technørdet tråd?!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1434
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Vi er ikke ude i noget...FCM-snavs, vel? :)
    Jeg antager, at du hentyder til Smartodds. Umiddelbart lader Andrew Findlay til at være mere “sportslig”.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1435
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg antager, at du hentyder til Smartodds. Umiddelbart lader Andrew Findlay til at være mere “sportslig”.
    Det eneste der er lidt irriterende, er jo at deres ene hold har overpræsteret, og det andet hold har max overpræsteret.

    Siger ikke at den direkte årsag er smart-odds og League of Justice.

    Jeg siger bare at man kan komme til at se lidt dum ud, når man håner en model der kan argumenteres for at være mere effektiv end vores egen;-)

    Det er der ikke meget cool “Kbh-arrogance” i - snarer lidt Kbh klovneri...

    Zan

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1436
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Alexander Hjælmhof (Lise Nørgaards oldebarn) rykkes op i førsteholdstruppen.
    https://www.fck.dk/nyhed/alexander-h...eholds-truppen
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  20. #1437
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Alexander Hjælmhof (Lise Nørgaards oldebarn) rykkes op i førsteholdstruppen.
    https://www.fck.dk/nyhed/alexander-h...eholds-truppen
    Nogen der kan beskrive ham?

  21. #1438
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Interessant tanker fra Søren Sorgenfri: https://twitter.com/SSorgenfri/statu...88963165949952

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1439
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nogen der kan beskrive ham?
    Ja, gad vide, om det betyder, at kantindkøbet er droppet...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #1440
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, gad vide, om det betyder, at kantindkøbet er droppet...
    Står vel ret klart, at han er nederst i hierarkiet. Vi skal jo have nogle unge talenter i truppen, også i forhold de europæiske regler (medmindre jeg tager fejl her...)

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •