Side 102 af 184 FørsteFørste ... 2529299100101102103104105112152 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,516 til 1,530 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1516
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    ...(de VIL tabe point i suppen er jeg overbevist om)
    Det er en voldsom udmelding...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1517
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Som jeg synes jeg kan følge forløbet nu, lader det ikke til at fcm er enige med vigo om prisen endnu, må de så egentlig bryde ind i vores handel, hvis det er det der er foregået?
    Skal de ikke bare have lov til at snakke med spilleren? Jeg tror ikke, at en aftale behøver at være på plads først.
    Om FCM så har haft det svæver i det uvisse, ligesom vi vel reelt ikke ved med sikkerhed, at FCM har blandet sig. Måske agent Sisto selv har taget kontakten.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1518
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Så blev jeg lidt klogere, tak :-)

  6. #1519
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg fatter ikke nogle af de posts jeg læser i den her tråd. For det første, så handler tråden om FCK's mulige salg og køb. For det andet, så kan man sgu ikke håbe på nogle form for sportslig succes til FCM. De skal bare tabe alle de kampe de spiller, lige på nær dem når de møder BØF - dem må de gerne vinde over!
    Egentlig pudsigt, at du skriver, tråden skulle handle om køb og salg af spillere, mens du fortsætter med at snakke videre om andre klubbwrs succes eller fiasko - et emne der konsekvent bliver videreført i de efterfølgende indlæg i transfertråden 😄

  7. #1520
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Skal de ikke bare have lov til at snakke med spilleren? Jeg tror ikke, at en aftale behøver at være på plads først.
    Om FCM så har haft det svæver i det uvisse, ligesom vi vel reelt ikke ved med sikkerhed, at FCM har blandet sig. Måske agent Sisto selv har taget kontakten.
    En aftale mellem klubberne skal normalt være på plads først. Men det gælder ikke i de tilfælde som her, hvor spillerens nuværende klub selv har bedt spilleren om at finde en ny klub.

  8. #1521
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Hvis FCK trækker IFK Göteborg, så tror jeg skisme vi ryger ud. IFK er i gang med sæsonen, og er i form. EL gruppespil er på ingen måde givet i år. Vi må gå all-in på mesterskabet, og håbe at FCM kommer i EL gruppespil, og ikke kan formå at være kompetitivt med i 2 turneringer henover efteråret.
    *positive mandag morgen vibes*
    Du leger med ilden Henning...
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1522
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ig-nigerianer/
    Ham her var i øvrigt rygtet til FCK men er nu endt i Fremad Amager. Det kan dog sagtens være, at Fremad Copenhagen er blevet til FC Copenhagen.

  11. #1523
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tror i at Sistos får en mulighed mere?
    Det ser ikke ud til at FCM havde pengene.
    Ståle kaldte deres bluf ude fra den udkantsdanmark.

  12. #1524
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Tror i at Sistos får en mulighed mere?
    Det ser ikke ud til at FCM havde pengene.
    Ståle kaldte deres bluf ude fra den udkantsdanmark.
    Nope, tror Sståle er rasende.

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #1525
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg bliver meget overrasket hvis der ikke står Sisto bag på den trøje, som FCM i deres videoteaser får fløjet hjem i et fly: https://twitter.com/fcmidtjylland

  15. #1526
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Virker lidt mærkeligt: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...k-godt-skolet/

    Ludvig Henriksen sendt til Skive IK. Han har været anfører på U19 og hvis jeg husker rigtigt, har han været med på træningslejr med førsteholdet. Han virkede som et stort talent. Nogen med mere info?

  16. #1527
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Jeg bliver meget overrasket hvis der ikke står Sisto bag på den trøje, som FCM i deres videoteaser får fløjet hjem i et fly: https://twitter.com/fcmidtjylland
    Det er der nok mange i det midtjyske, der gør. I så fald vil der være tale om et PR selvmål af de helt store.

  17. #1528
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Med tanke på, hvor mange der er på landsholdssamlinger i denne uge, at vi begynder at nærme os sæsonstart med hastige skridt og at FCK insight nærmer sig - mon vi så ikke snart ser en signing eller to? Begynder godt nok at blive presset - ikke ligefrem en vanvittig trup, vi har pt. Og hvad med Boilesen? Er der meldt noget ud omkring hans situation?

  18. #1529
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Virker lidt mærkeligt: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...k-godt-skolet/

    Ludvig Henriksen sendt til Skive IK. Han har været anfører på U19 og hvis jeg husker rigtigt, har han været med på træningslejr med førsteholdet. Han virkede som et stort talent. Nogen med mere info?
    Vinder af Granen 2019. Så ja, det virker lidt besynderligt, men udsigten til spilletid på førsteholdet er jo langt væk, så det giver vel god nok mening for den unge mand.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1530
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Vinder af Granen 2019. Så ja, det virker lidt besynderligt, men udsigten til spilletid på førsteholdet er jo langt væk, så det giver vel god nok mening for den unge mand.
    Jeg forstår bare ikke helt formålet med at sælge (formentlig for småpenge). Hvorfor ikke leje ham ud? Hvis der er bare 5% chance for, at han kunne blive relevant for førsteholdstruppen, virker det da som spild at lade ham gå sådan her. Realistisk set sælger Skive ham jo heller ikke for et stort beløb, så en videresalgsklausul er heller ikke meget værd. Der kan naturligvis være en tilbagekøbsklausul eller en gentlemanaftale med Skive om, at vi kan hente ham tilbage, hvis han slår til.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •