Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    23 24.73%
  • Uafgjort

    25 26.88%
  • FCK vinder

    45 48.39%
Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 144

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Det er ikke spillerne men Ståle der er problemet, IMO.
    Den her sæson bliver lang og smertefuld og det bliver ikke rart at skulle sige farvel til Ståle, men det bliver nødvendigt hvis FCK skal fortsætte med at være førende. Et tabt mesterskab 20/21 resulterer i kun et mesterskab på 4 år. Så kan man ikke længere kalde sig for den største klub i Danmark.
    Des før Ståles afløser findes des før kan FCK komme mod bedre tider, alt andet må være tydeligt nu at det kun vil resultere i en meget lang sæson ala kampen mod OB.
    Vi tænkte alle det samme da vi tabte til Horsens hjemme for 2 år siden.
    Men, vinder Danmarks klart dyreste trup ikke for andet år i træk må enten træner eller sportsdirektør ud. Det siger sig selv.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bill Ward Se meddelelser
    Ståle blev faktisk spurgt om netop dette efter kampen. Han sagde, at det fungerede godt i andre kampe som f.eks. mod Manchester United og derfor var det ikke noget han havde tænkt sig at ændre på.
    For real?! Det er jo himmelråbende dumt sagt, men det burde selvfølgelig ikke komme bag på mig, at han ikke mener, at den centrale midtbane har behov for at løse nogle lidt andre opgaver i en kamp mod OB end mod Man U :-)
    HIC SUNT LEONES


  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Summa summarum: Det hele kan vel snart koges ned til blot et enkelt spørgsmål: Er Ståle en del af problemet, eller er han en del af løsningerne?? Hver gang Zeca/Stage kombinationen bringes på bane, er hans automatsvar: "Det er en alt for simpel analyse", senest i studiet i går efter kampen, på KEP.s spørgsmål om samme!!! Velbekomme.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Hvis vi ikke kommer i europæisk gruppespil i år, og hvis vi er 10 point bagud ved vinterpausen, så kan han da ikke selv se sig fortsætte? Så gad vide, om Ståles egen stolthed ikke snart er så stor, at han selv går, før han bliver fyret?

    Ellers bliver det en lang sæson, hvor vi hver uge skal høre om, at Ståle har masser af tilbud i andre klubber eller at FCM, AGF eller Horsens lider af mindreværdskomplekser...
    Jeg håber ikke det kommer så vidt at man først reagerer når FCK er 10 point bagud.
    Kan Ståle måske redde sig selv i FCK ved at indrømme at han har brug for at ansætte en førsteholdstræner og selv tage rollen som sportsdirektør?
    Han vil i hvert fald være en god bølgebryder at have for en træner, Ståle vil kunne tage trykket fra træneren. Spørgsmålet er om Ståle kan acceptere at han ikke længere skal bestemme over kampe, taktik osv.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vi tænkte alle det samme da vi tabte til Horsens hjemme for 2 år siden.
    Men, vinder Danmarks klart dyreste trup ikke for andet år i træk må enten træner eller sportsdirektør ud. Det siger sig selv.
    Men hvem skulle pege på Ståles afløser? Både adm. direktør i Parken Sport & Entertainment samt vores bestyrelsesformand er udtalte forretningsmænd, der efter eget udsagn ikke har meget forstand på fodbold. Så det efterlader vel vores nyudnævnte tekniske direktør samt William Kvist til at være holdet, der - i det fuldstændig usandsynlige tilfælde at Ståle skulle blive fyret - skal pege på en ny træner? Hvordan mon det ville gå :)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Men hvem skulle pege på Ståles afløser? Både adm. direktør i Parken Sport & Entertainment samt vores bestyrelsesformand er udtalte forretningsmænd, der efter eget udsagn ikke har meget forstand på fodbold. Så det efterlader vel vores nyudnævnte tekniske direktør samt William Kvist til at være holdet, der - i det fuldstændig usandsynlige tilfælde at Ståle skulle blive fyret - skal pege på en ny træner? Hvordan mon det ville gå :)
    Hvis Ståle og Ståle ikke formår at hente et mesterskab 2 i træk, så skal de ud. Har vi ikke kompetencerne til at erstatte ham kan man hyre et konsulentbureau.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Det er ikke spillerne men Ståle der er problemet, IMO.
    Tingene hænger jo sammen. Spillerne er et problem, fordi mange af dem ikke er gode nok eller passer til måden at spille på. Og det falder selvfølgelig tilbage på Ståle. Kunne andre trænere gøre det meget bedre med det samme materiale? Det tvivler jeg ærlig talt på.

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tingene hænger jo sammen. Spillerne er et problem, fordi mange af dem ikke er gode nok eller passer til måden at spille på. Og det falder selvfølgelig tilbage på Ståle. Kunne andre trænere gøre det meget bedre med det samme materiale? Det tvivler jeg ærlig talt på.
    Jeg er enig med dig i at tingene hænger sammen og ja det falder kun tilbage på Ståle, han har selv valgt de spillere som han vil have på sit hold og spiller med dem på den måde som han bestemmer. Så at han ikke kan få det til at fungere med de spillere han selv har valgt er jo et kæmpe problem, skal man så satse på at han kan købe for mange millioner kr. nye spillere for så at sige nej det ku han så heller ikke finde ud af en gang mere.

    Jeg mener helt sikkert at en anden træner kan få mere ud af det materiale der er til rådighed i klubben. Det er en meget svær ting nogensinde at bevise men jeg tror der findes dygtigere trænere, inden for hvad der er muligt at få for FCK, som kan opnå mere end Ståle, også i Europa.
    Udfordringen er at når Ståle skal erstattes så er det vigtigt ikke at forsøge at finde en ny Ståle som praktiserer en stram 4-4-2 men finde en dygtig træner som faktisk kan stille et hold efter det materiale der er til rådighed. Ståle har en måde at spille på og han ændre det ikke. For mig er der ikke forskel på den 4-2-3-1 og 4-4-2 som Ståle har forsøgt sig med.

    David Nielsen har udtalt at han aldrig har noget imod at spille mod FCK for så kan han give Ståle en fodbold lektion. 2-4 i parken var noget af en lektion. I går fortsætter Ståle med Stage og Zeca på midten, falk på kanten og der bliver skiftet 1 til 1 i forsvaret da vi er bagud 2-3 men der bliver ikke satset på Ståles 30 mill. indkøb Biel. Efter min mening er der mange ting som skriger til at Ståle ikke længere har evnerne som træner og han har heller ikke evnerne til at forny sig.
    Ståle er mannagement by fear og i pausen i går var der bare mere af det, ikke super produktivt for et miljø hvor der skal præsteres.

    Efter interviewet efter kampen i går synes jeg det er tydeligt at Ståle er en MEGET presset mand, han ved godt hvad der er ved at ske hvis han ikke får rettet op på det her.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Nu har jeg sovet på nederlaget i går, og flere spørgsmål og frustrationer kommer til. Mest presserende er det, at vi mangler så så så så SÅ meget fart i bagkæden. Vi er alt for nemme at true i dybden, og vi kan slet ikke håndtere OBs dybdeløb i går. Den fart kommer jo aldrig med det nuværende setup. Æv, jeg har ikke lyst til denne sæson. Håber virkelig, at Ståle vågner op og når at lave endnu en rokade i det centrale forsvar samt kigger på en central midt.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Det store problem med en del af de æsler, vi pt. har i truppen, er at der ikke rigtig er nogen steder, vi bare lige kan sende dem hen uden at skulle æde et pænt økonomisk tab, hvilket dermed svækker muligheden for at forstærke os. Jeg så da for eksempel meget gerne, at vi fik en ny venstre back i stedet for både Pierre og Oviedo. Men begge spilleres løn er på et sådant niveau, at det er svært (men forhåbentligt ikke umuligt) at finde nogen klubber, som vil betale dem det samme. Og så bliver spillerne da selvfølgelig lidt mindre positivt stemte for at skifte fra den gode løn, når nu de har en kontrakt for to år endnu.

    Det samme med Bjelland. Hvis man kun kigger på hans personlige interesser, så har han 18 mio. grunde til ikke at ville søge væk fra FCK før kontraktudløbet om to år. Hvem skulle overtage en sådan løn? Og vi kan sige det samme om 2-3 andre færdigudviklede spillere i truppen, som hver især har så god en økonomisk aftale, og som godt ved de ikke får en bedre aftale i deres næste kontrakt, og derfor ikke har travlt med at søge væk. Grytebust, Thomsen, osv.

    De nuværende spilleres kontraktlængde og lønninger kommer jo ikke til at ændre sig af at man bytter Ståle ud med en anden træner. Ikke at det skal forstås som et forsvar af nordmanden, men i sidste ende, så fyrer man jo generelt kun en træner, hvis man mener at en anden tilgængelig træner kan gøre det bedre. Og jeg vil da gerne se en træner, der kan gøre det bedre med det samme materiale.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tingene hænger jo sammen. Spillerne er et problem, fordi mange af dem ikke er gode nok eller passer til måden at spille på. Og det falder selvfølgelig tilbage på Ståle. Kunne andre trænere gøre det meget bedre med det samme materiale? Det tvivler jeg ærlig talt på.
    Jeg er nu ret sikker på at andre trænere med vores budget kunne få det samme eller mere ud af det i "Superligaen". Europa er selvfølgelig en anden snak og "Spørgsmålstegn"

    Der findes så mange træner talenter i en globaliseret fodboldverden. INGEN ER Uundværlige. Jeg føler dog at man fra ledelsen side er meget tilbageholdne. Det er muligt de har lavet en del ændringer i det sportslige setup med nye fysiske trænere og analyse ekspert, men hovedproblemet er stadig at Ståle har for meget magt. Ja han har ansat en Head of scouting direktør, men det er jo ikke andet en Ståles Nikkedukker.

    Jeg er ikke imponeret

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De nuværende spilleres kontraktlængde og lønninger kommer jo ikke til at ændre sig af at man bytter Ståle ud med en anden træner. Ikke at det skal forstås som et forsvar af nordmanden, men i sidste ende, så fyrer man jo generelt kun en træner, hvis man mener at en anden tilgængelig træner kan gøre det bedre. Og jeg vil da gerne se en træner, der kan gøre det bedre med det samme materiale.
    Der findes helt sikkert bedre trænere end Ståle også blandt dem der ku være mulige at få til FCK. Ståles spil bolden til siden, tilbage og los den så frem til en stor angriber der kan tage bolden ned system er altså ikke specielt komplekst, men meget 90 er agtigt. Det er outdated.

    Hvis man er en klub som FCK der skal sælge spillere og forsøger at motivere spillerne med at hvis de gør det godt i en periode i FCK så vil de have mulighed for en god kontrakt i en større liga. Hvorfor hiver man så spillere ind som Ovied, Bengtsson, Bjelland, Doye og Ragnar som har været ude og nu er i en periode af deres karrierer hvor de bare skal tjene nogle penge.

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er nu ret sikker på at andre trænere med vores budget kunne få det samme eller mere ud af det i "Superligaen".
    Det tror jeg nu også. Problemet er bare, at en stor del af budgettet er bundet op på spillere, hvor sidste salgsdato er overskredet, og hvor vi kun kan realisere et stort tab ved at slippe af med dem. Bjelland, Oviedo, Pierre og Thomsen. Der er stadig et begrænset udviklingspotentiale i både Bartolec og Grytebust, og et lidt større i Varela og Stage, hvilket også er med til at gøre dem til salgsemner, hvor vi kan samlet slippe nogenlunde med skindet på næsen, men..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det tror jeg nu også. Problemet er bare, at en stor del af budgettet er bundet op på spillere, hvor sidste salgsdato er overskredet, og hvor vi kun kan realisere et stort tab ved at slippe af med dem. Bjelland, Oviedo, Pierre og Thomsen. Der er stadig et begrænset udviklingspotentiale i både Bartolec og Grytebust, og et lidt større i Varela og Stage, hvilket også er med til at gøre dem til salgsemner, hvor vi kan samlet slippe nogenlunde med skindet på næsen, men..
    Bare lige så det er med, det er også Ståles skyld.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    For real?! Det er jo himmelråbende dumt sagt, men det burde selvfølgelig ikke komme bag på mig, at han ikke mener, at den centrale midtbane har behov for at løse nogle lidt andre opgaver i en kamp mod OB end mod Man U :-)
    Her er hans præcise svar:
    Det er bare at pege på én lille detalje. De har spillet mange gode kampe sammen. Jeg tror senest, så spillede de lige op med Manchester United i 115 minutter med de to på den centrale midtbane

    Du kan læse det hele her

  26. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 18.12.19, 12:35
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •