Side 126 af 184 FørsteFørste ... 2676116123124125126127128129136176 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,876 til 1,890 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1876
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg har ikke behov for at fortsætte den nogen steder, så fint med mig.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1877
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Måske skal Ståle justere lidt på sin transferstrategi om primært at finde spillere, der kan præstere i Europa? Det hjælper jo ikke noget, at en spiller som Biel fx kan spille godt, når han får lidt plads europæisk, men bliver kørt over fysisk i Superligaen, så snart en back fra Lyngby/Horsens/OB/osv. er aggressiv i sit presspil.

    Santin var vel egentlig et godt eksempel på det, som jeg husker det. Han havde ikke den fornødne klasse europæisk, men han var i høj grad medvirkende til, at vi vandt mesterskaber. Måske skal man sammensætte truppen, så man har lidt af hvert?

    (Jeg er klar over, at de fleste skal kunne begge dele, da man ikke kan have to hold).

  4. #1878
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Boilesen er en anden type venstreback. Vores ro i forsvaret med Boilesen er markant større, og vi er markant bedre til at være på bolden, når han er med. Ja, Boilesen løber ikke ned til baglinjen, men der er jo altså andre måder at spille back på end at komme derned. Vi savnede ham gevaldigt i sidste sæson, hvor vi var for nemme at lukke ned, bl.a. på grund af en meget forudsigelig venstreside. Boilesen-Fischer i mesterskabssæsonen var en fremragende duo. Problemet med Boilesen er ikke hans kvaliteter, men hans konstante skader.

    Ludwig og Wendt er begge super gode backs i vores historie. Jeg kan simpelthen bare ikke være mere uenig i vurderingen af, at Boilesen ikke også er en god back. Om man så bedst kan lide en spillende venstreback eller en fremadstormende, det er vel lidt efter ens fodboldhumør. Vi har også spillet godt både med Lars Jacobsen, Pospech og Peter Ankersen, der heller ikke var 100% identiske højrebacker.
    Wendt var da præcist lige så rolig og god på bolden som Boilesen. Min vurdering handler om flere ting. Den manglende fart, at han efterlader plads bag sig og bliver overspillet og at han laver for få assists. Han er stadig bedre end alternativerne og en god spiller. Han er bare ikke den der stjerne der er klart bedst på sin plads i superligaen som vi i
    mange år var forkælet med.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1879
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er det helt umuligt at man kunne forstille sig Sten Micheal Carøe plus mønt i en bytter for Casper Højer?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1880
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Wendt var da præcist lige så rolig og god på bolden som Boilesen. Min vurdering handler om flere ting. Den manglende fart, at han efterlader plads bag sig og bliver overspillet og at han laver for få assists. Han er stadig bedre end alternativerne og en god spiller. Han er bare ikke den der stjerne der er klart bedst på sin plads i superligaen som vi i
    mange år var forkælet med.
    Jeg synes, at Boilesen gør det fremragende. Vi vurderer det vist meget forskelligt :) Men lad os holde den til transfersnakken

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1881
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.fck.dk/nyhed/michael-san...til-cd-leganes

    Så er der vel frigivet lidt lønkroner til noget fysik og noget gennembrudsstyrke
    .........William Kvist RAUS!!!!

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1882
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Spørgsmålet er så, om det fysik og gennembrudsstyrke kommer før eller efter kampen mod Göteborg.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. #1883
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Spørgsmålet er så, om det fysik og gennembrudsstyrke kommer før eller efter kampen mod Göteborg.
    Mon ikke vi skal gætte på, at der forhandles pt., men at kampen først skal afvikles før der eventuelt skrives under. Personen kan næppe ikke nå at få en rolle alligevel.

    På den anden side, så bliver DM ikke mindre vigtigt, hvis vi skulle ryge ud, så der er brug for forstærkning under alle omstændigheder. Spørgsmålet er selvfølgelig om pengene er der....

  14. De følgende 2 brugere er enige:
    Orb, rsj

  15. #1884
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Spørgsmålet er så, om det fysik og gennembrudsstyrke kommer før eller efter kampen mod Göteborg.
    Enig - men et afledt spørgsmål må også være, om det kan vente....
    Meeen mon ikke der er dialog i gang....håber.
    .........William Kvist RAUS!!!!

  16. #1885
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/michael-san...til-cd-leganes

    Så er der vel frigivet lidt lønkroner til noget fysik og noget gennembrudsstyrke
    Vi var ved at smide seriøst mange penge efter Sisto for et par uger siden, så jeg kan ikke rigtigt se, hvorfor en eventuel kantforstærkning skulle være afhængig af Santos' afgang. Ståle har forhåbentlig (og formentlig) haft andre jern i ilden, siden Sisto-transferen gik i vasken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1886
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Spørgsmålet er så, om det fysik og gennembrudsstyrke kommer før eller efter kampen mod Göteborg.
    Hvordan er det egentlig, i forhold til at registrerer spillere til EL, hvis man venter til efter Göteborg kampen?

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1887
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Efter gårdsdagens kamp må man bare erkende, at det ikke er en offensiv profil, der gør forskellen i år. Vi mangler så meget fart i det centrale forsvar, og det kommer til at koste mange point i år.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1888
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg synes, at Boilesen gør det fremragende. Vi vurderer det vist meget forskelligt :) Men lad os holde den til transfersnakken
    transfermæssigt kan vi sikkert være enige om at Casper Højer ikke vil være en opgradering
    fra en fit Boilesen :-)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1889
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi var ved at smide seriøst mange penge efter Sisto for et par uger siden, så jeg kan ikke rigtigt se, hvorfor en eventuel kantforstærkning skulle være afhængig af Santos' afgang. Ståle har forhåbentlig (og formentlig) haft andre jern i ilden, siden Sisto-transferen gik i vasken.
    Ståle kan søge om ekstra penge til en transfer hos Seier & co., hvis en højt profileret kvalitetsspiller i Sisto-klassen skulle være tilgængelig grundet ekstraordinære omstændigheder. Men ellers er der ikke afsat ekstra penge i budgettet end hvad der normalt er. Og pengene til sidste års Santos-handel kom egentlig fra dette års spillerbudget. Så der skulle sælges spillere for at få plads til nye spillere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #1890
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Er det helt umuligt at man kunne forstille sig Sten Micheal Carøe plus mønt i en bytter for Casper Højer?
    Det er det ikke nej... Og måske man kunne tilbyde en svensk landsholdsback oven i hatten? Det er i hvert fald nok sidstnævnte der primært forhindrer den aftale i at være den mindste smule sandsynlig pt - selvom vi virkelig godt kunne bruge Højer... Ja en fit Boile er da at foretrække, men er der virkelig nogen ved deres fulde fem der tror på at Boilesen spiller 50 kampe i denne sæson?

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •