Side 130 af 184 FørsteFørste ... 3080120127128129130131132133140180 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,936 til 1,950 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1936
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Meget løst rygte, men ifølge en norsk fan podcast der har et tæt samarbejde med Bodø Glimt, skulle Ståle have et godt øje til Philip Zinckernagel. Dansker, 25 år. Højrekant. Han har en rimelig vild statistik denne sæson med 11 mål og 15 assist i 16 kampe, men jeg mener at have læst et sted, at han har været skadet før / har en skadeshistorik. Hvis han har tendens til skader ala Boilesen og Bjelland, så vil det være besynderligt, hvis Ståle kigger hans vej. Det kan også blot være nogle uheldige skader, og at han ikke ellers har tendens til skader?

    Jeg kender ikke Philip Zinckernagel, så noget kunne tyde på at han har tur i den fortiden på et velfungerende hold, og at han ikke nødvendigvis kan opretholde det niveau. Tænker man ellers burde have hørt mere om ham, da han trods alt er 25 år.

    Nogen der kan fortælle mere om ham som spiller og hans historik?

    Det må simpelthen være en and. Det er første gang i karrieren at han scorer mere end 6 mål på en sæson, og det er inklusiv 3 sæsoner i den danske første division.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1937
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Det må simpelthen være en and. Det er første gang i karrieren at han scorer mere end 6 mål på en sæson, og det er inklusiv 3 sæsoner i den danske første division.
    Potentiel Pape Diouf II? Jeg kunne i hvert fald godt være lidt bekymret for at hive en spiller med den historik (både niveau og skader) ind på et hold, der tydeligvis ikke er helt velfungerende pt., og som nok heller ikke spiller helt så offensiv fodbold som Bodø.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1938
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er da et relevant spørgsmål. Der er det bare vigtigt at man skelner mellem overbelastningsskader og slagskader. Overbelastningsskader, som eksempelvis er det, Boilesen har lidt af i baglåret i løbet af karrieren, er sværere at "komme over" end en slagskade, som kan skyldes en hård tackling eller lign. Amarteys skadeshistorik, heriblandt den seneste langvarige skade, består primært af slagskader. Men selvfølgelig er der en risiko. Det er bare svært for os at vurdere udefra, om risikoen er større end den gevinst, man ville kunne få med at hente ham.
    Jeg har ikke styr på hvilke skader han har lidt af og har slet ikke forstand, på fysik, i samme grad som du sikkert har qua studie. Jeg tænker bare at vi måske skal kigge mod spillere, der ikke har haft længerevarende skader, både i forhold til skader, men også i forhold til kampform. Jeg er helt med på at en Armartey, i topform, slår Stage af og forstærker os gevaldigt.

  6. #1939
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Meget løst rygte, men ifølge en norsk fan podcast der har et tæt samarbejde med Bodø Glimt, skulle Ståle have et godt øje til Philip Zinckernagel. Dansker, 25 år. Højrekant. Han har en rimelig vild statistik denne sæson med 11 mål og 15 assist i 16 kampe, men jeg mener at have læst et sted, at han har været skadet før / har en skadeshistorik. Hvis han har tendens til skader ala Boilesen og Bjelland, så vil det være besynderligt, hvis Ståle kigger hans vej. Det kan også blot være nogle uheldige skader, og at han ikke ellers har tendens til skader?

    Jeg kender ikke Philip Zinckernagel, så noget kunne tyde på at han har tur i den fortiden på et velfungerende hold, og at han ikke nødvendigvis kan opretholde det niveau. Tænker man ellers burde have hørt mere om ham, da han trods alt er 25 år.

    Nogen der kan fortælle mere om ham som spiller og hans historik?
    Han er en late bloomer fordi det først er nu, han har fået styr på sin fysik. Men har altid været en gudsbenådet tekniker med et dejligt stilrent løb med bolden. Pivhurtig og afslutter nærmest lige godt med begge ben.

    Hans ophold i SønderjyskE blev ødelagt af skader, skiftende trænere og generelt bundholdssyndrom.

    Han splitter fuldstændigt Tippeligaen ad p.t. Var senest MOM mod Odd, som Zinckernagel og co slog med 6-1.

    Jeg kan dog godt tvivle på ham som højre midtbane hos os, da det slet ikke kan sammenlignes med den højre wing, han spiller i Bodø. De spiller vitterligt med tre angribere, hvis defensive job for det meste bare er at presse højt.

  7. #1940
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg kan dog godt tvivle på ham som højre midtbane hos os, da det slet ikke kan sammenlignes med den højre wing, han spiller i Bodø. De spiller vitterligt med tre angribere, hvis defensive job for det meste bare er at presse højt.
    Det kunne godt tyde på, at Ståle har tænkt sig at fortsætte med 4-2-3-1-opstillingen, hvor de to wings mere minder om kanterne i et tremandsangreb, så måske er det ikke helt skævt alligevel. Men om han er god nok, aner jeg ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1941
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Potentiel Pape Diouf II? Jeg kunne i hvert fald godt være lidt bekymret for at hive en spiller med den historik (både niveau og skader) ind på et hold, der tydeligvis ikke er helt velfungerende pt., og som nok heller ikke spiller helt så offensiv fodbold som Bodø.
    “Fordi Pape Dieuf” argumentet er ikke bare ringe, men også trættende at høre på. Der er trods alt kommet andre og bedre spillere ud af Tippeligaen gennem tiden.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1942
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Af succesfulde transfers fra tippeligaen kan vel kun nævnes Christian Bolanos? Til dels Magne Hoseth?

    Jeg er meget kritisk omkring at hente spillere fra den norske liga. Men så igen, Ståle rammer pt. 80% forkert i sine transfers.

  12. #1943
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Af succesfulde transfers fra tippeligaen kan vel kun nævnes Christian Bolanos? Til dels Magne Hoseth?

    Jeg er meget kritisk omkring at hente spillere fra den norske liga. Men så igen, Ståle rammer pt. 80% forkert i sine transfers.
    Hangeland gjorde det såmænd også fint. Men derudover kan man godt finde 10-12 Tippeligaen-spillere, som vi med fordel kunne have købt over de sidste 5-8 år. Hvad med Ødegaard, Haaland eller Sørloth f.eks.? Nej, fordi Pape Dieuf...

    Med den form for argumenter, skulle vi jo heller aldrig have købt Skov, fordi Søren Frederiksen....


  13. #1944
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Link til bemeldte podcast?
    Jeg har ikke selv hørt podcasten, men blot læst rygtet på twitter. Også derfor jeg skriver, at det er et meget løst rygte.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. #1945
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Af succesfulde transfers fra tippeligaen kan vel kun nævnes Christian Bolanos? Til dels Magne Hoseth?

    Jeg er meget kritisk omkring at hente spillere fra den norske liga. Men så igen, Ståle rammer pt. 80% forkert i sine transfers.
    Vi missede et af verdens største angrebstalenter for et par år siden, da han i stedet for os valgte at flytte til Molde. Det kan man jo godt ærgre sig lidt over i dag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1946
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Amartey kunne være en mulighed til at løse nogle af de issues, vi har set. Amartey i midterforsvaret sammen med Nelsson, når vi spiller i ligaen, og skal kunne trykke bagkæden højere op på banen, og så på midtbanen ved siden af Zeca i kampe, hvor vi skal stå mere lavt og kompakt på banen, og hvor Ragnar eller Bjelland i lavere grad skal ud i løbedueller, men kan "nøjes" med at tage den fysiske duel som makker til Nelsson. Når Ragnars kontrakt udløber om et år, kan Amartey overtage islændingens plads og være fast midterforsvarer.
    Ville elske hvis vi hentede Ståles søn hjem igen men ikke til forsvaret. De kampe han spillede i forsvaret var ikke godt. Han er og bliver midtbanespiller. Ved god han har fået kampe i England men det er på HB. Kan selvfølgelig være han har lært at dække op i zoneforsvar mens han har været i England for han kunne desværre ikke i DK.

  17. #1947
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det undrer mig lidt, at vi faktisk ikke har forsøgt os med Stage som CB. Han har de defensive evner, ok speed, fysik og af en forsvarsspiller at være har han også en god boldomgang. Han mangler måske lidt højde, men hopper godt.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #1948
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det undrer mig lidt, at vi faktisk ikke har forsøgt os med Stage som CB. Han har de defensive evner, ok speed, fysik og af en forsvarsspiller at være har han også en god boldomgang. Han mangler måske lidt højde, men hopper godt.
    Stage og Ragnar er lige høje, så det er næppe højden, der er problemet. Mit gæt er, at Stage ganske enkelt ikke er interesseret i at spille fast i det centrale forsvar. Ligesom Kvist ikke gad at spille højreback.

  20. #1949
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    “Fordi Pape Dieuf” argumentet er ikke bare ringe, men også trættende at høre på. Der er trods alt kommet andre og bedre spillere ud af Tippeligaen gennem tiden.
    Nu var det lidt mere end bare "fordi Norge". Pointen var/er at a) Zinkernagel har haft en enkelt suveræn halvsæson, men har ellers ikke vist det store, b) Zinkernagel spiller i en 4-3-3 hvor han har få defensive pligter og på et hold, der spiller ud over stepperne (som jeg forstår det), c) Han spiller på et hold med en meget afklaret stil (igen; som jeg forstår det) og d) Det er Norge, og niveauet er lidt lavere også pt. Plus e) det lugter lidt af et "forceret indkøb", givet at vi leder med lys og lygte efter en kant, vi kan få ind.

    Jeg kunne stadig godt frygte, at man køber lidt "som beset" uden de store tanker for, om manden reelt giver os det samme, som han giver Bodø, om niveauet er eller kan blive godt nok til os og så er der det med skaderne (der indrømmet ikke er lige som Pape-casen). Jeg tvivler på, at han var på nogens indkøbsradar for 6 måneder siden. Hvis vi derudover skal give 10-15 mio. kr. for ham (kender ikke hans kontraktforhold), så begynder det da lidt at ligne et risikofyldt scenarie, der pga. Norge så kan drage paralleler til Diouf-købet (der også indeholdt meget af a-e ovenfor).

    Så det er ikke bare, fordi det er Norge. Det er selvklart et skidt argument. Det ville jo være lige så useriøst at sige, at det er fint at hente Zinkernagel fordi Ødegaard og Haaland. Så var det også fint at hente Santos fordi Suarez. Eller Biel fordi Iniesta. Osv.

    EDIT: Ok hvis denne oplysning står til troende, så kan han jo gå hen og være en billig omgang, og så stiller sagerne sig selvfølgelig lidt anderledes (rent økonomisk i hvert fald). Især hvis FCK og Superligaen er en større liga.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1950
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser

    Så det er ikke bare, fordi det er Norge. Det er selvklart et skidt argument. Det ville jo være lige så useriøst at sige, at det er fint at hente Zinkernagel fordi Ødegaard og Haaland. Så var det også fint at hente Santos fordi Suarez. Eller Biel fordi Iniesta. Osv.
    Jep, det gælder om at kigge på spillerne. Eurosportplayer sender mange af Bodøs kampe og har sammendrag af alle efter hver runde. Gør man sig den ulejlighed, vil man hurtigt konstatere, at Philler er helt i særklasse deroppe lige nu og er så langt fra Pape, som man overhovedet kan komme i det, han leverer på banen.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •