Side 131 af 184 FørsteFørste ... 3181121128129130131132133134141181 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,951 til 1,965 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1951
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jep, det gælder om at kigge på spillerne. Eurosportplayer sender mange af Bodøs kampe og har sammendrag af alle efter hver runde. Gør man sig den ulejlighed, vil man hurtigt konstatere, at Philler er helt i særklasse deroppe lige nu og er så langt fra Pape, som man overhovedet kan komme i det, han leverer på banen.
    11 mål, 15 assists, 16 kampe. Det er helt vanvittigt. Men som andre siger, det er en helt anden rolle i et velfungerende system.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1952
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Phillip Zinckernagel er vel egentlig en oplagt handel på mange parametre. Han er højrekant, en stor profil i Tippeligaen, scorer mange mål, dansk og har kun 6 måneder tilbage af kontrakten. Han bliver dog ikke nødvendigvis billig at hente nu, da Bodø gerne vil vinde mesterskabet, men mon ikke de kan overbevises da de trods alt har et 13 point forspring med 13 kampe til slutten af sæsonen.

    Men jeg er godt nok lunken ved ham. Hvilken trylledrik har de givet ham i det norske, så han pludselig på 2 år er gået fra en ganske middelmådig superligaspiller (reserve i SønderjyskE) til vores nye profil på højrekanten?? Det er meget mystisk hvis han pludselig har udviklet sig så meget, på så kort tid og i en ikke helt ung alder.

    Som sagt, er det mange grunde til at FCK nok kigger på ham, men det er ikke ligefrem fordi jeg falder ned af stolen af glæde.

  4. #1953
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Phillip Zinckernagel er vel egentlig en oplagt handel på mange parametre. Han er højrekant, en stor profil i Tippeligaen, scorer mange mål, dansk og har kun 6 måneder tilbage af kontrakten. Han bliver dog ikke nødvendigvis billig at hente nu, da Bodø gerne vil vinde mesterskabet, men mon ikke de kan overbevises da de trods alt har et 13 point forspring med 13 kampe til slutten af sæsonen.

    Men jeg er godt nok lunken ved ham. Hvilken trylledrik har de givet ham i det norske, så han pludselig på 2 år er gået fra en ganske middelmådig superligaspiller (reserve i SønderjyskE) til vores nye profil på højrekanten?? Det er meget mystisk hvis han pludselig har udviklet sig så meget, på så kort tid og i en ikke helt ung alder.

    Som sagt, er det mange grunde til at FCK nok kigger på ham, men det er ikke ligefrem fordi jeg falder ned af stolen af glæde.
    Jeg ville godt nok synes det var en fallit erklæring at hente ham, hvorfor sku vi så af med Holse...

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1954
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jep, det gælder om at kigge på spillerne. Eurosportplayer sender mange af Bodøs kampe og har sammendrag af alle efter hver runde. Gør man sig den ulejlighed, vil man hurtigt konstatere, at Philler er helt i særklasse deroppe lige nu og er så langt fra Pape, som man overhovedet kan komme i det, han leverer på banen.
    Hvis man ser på dette sammendrag, så bemærker man en god indlægsfod og et godt spark. Og at han er eksplosiv og hurtig. Der er mere "Robert Skov" over ham end fx med Biel. Så langt så godt. Men niveauet i ligaen ser lavt ud. Der er adskillige situationer hvor defensiven ligner den nedre del af Nordic Bet ligaen (eller os mod OB forleden). Og mange af hans aktioner er fast breaks eller lign., hvor han er oppe i fart mod en defensiv i ubalance. Den slags situationer får han meget færre af hvis han spiller for os - i ligasammenhæng i hvert fald.

    Siden du åbenbart ser Bodø fast - hvordan er han defensivt og hvordan er han i små rum og når han skal spille på forsiden af modstanderens defensiv kæde(r)?
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1955
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...finde-ny-klub/

    Oviedo har tilsyneladende fået fri til at finde en ny klub. Jeg håber vi kan få frigjort lidt lønkroner


  9. #1956
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Hvis man ser på dette sammendrag, så bemærker man en god indlægsfod og et godt spark. Og at han er eksplosiv og hurtig.
    Som du påpeger, ser niveauet lavt ud, og der er i sagens natur sorteret kraftigt i videomaterialet til denne type videoer. Når det er sagt, har han umiddelbart flere kvaliteter, vi sagtens kunne bruge. I tillæg til det du nævner, bemærker jeg, at han sparker med begge ben, og i øvrigt har meget hurtige fødder. Han lader til at være en ok dribler, selv når niveauet tages i betragtning.

    Hvis han ikke er for dyr, kunne han godt være værd at tage chancen med.

  10. #1957
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis man ser på sammendraget, ser jeg mest af alt komisk forsvarsspil og håbløst fodbold. De falder jo konstant over bolden, afleverer bolden til modstanderen, målmændene dropper og skud bliver afrettet. Det er jo ren fodbold freaksjov og komplet ubrugeligt til at vurdere om Zinckernagel er en god fodboldspiller.

  11. #1958
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Hvis man ser på dette sammendrag, så bemærker man en god indlægsfod og et godt spark. Og at han er eksplosiv og hurtig. Der er mere "Robert Skov" over ham end fx med Biel. Så langt så godt. Men niveauet i ligaen ser lavt ud. Der er adskillige situationer hvor defensiven ligner den nedre del af Nordic Bet ligaen (eller os mod OB forleden). Og mange af hans aktioner er fast breaks eller lign., hvor han er oppe i fart mod en defensiv i ubalance. Den slags situationer får han meget færre af hvis han spiller for os - i ligasammenhæng i hvert fald.

    Siden du åbenbart ser Bodø fast - hvordan er han defensivt og hvordan er han i små rum og når han skal spille på forsiden af modstanderens defensiv kæde(r)?
    Enig i, at forsvarsspillet ind imellem ser meget løst ud deroppe. Men jeg synes også, det er lidt svært at sammenligne med de danske ligaer, fordi de fleste kampe spilles på kunstgræs og følgende spilles der i dag meget lidt Drillobold deroppe (hvilket der ironisk nok spilles en del af herhjemme), men mere langs jorden i hollandsk stil, så vidt jeg kan se.

    Zinckernagels gennembrud kommer absolut ikke kun ved stikninger i dybden. Han boltrer sig rigtigt tit i de små rum foran forsvarerne med små futsal-driblinger fra stående og deltager i masser af hurtigt 1-2 spil. Når han er værst, går der for meget futsal i den, og det bremser jo som regel spillet. Men han er blevet meget bedre til at holde fart i spillet. Og jeg vil sige, han er helt outstanding netop i de små rum.

    Jeg har meget svært ved at bedømme ham defensivt 1-1, fordi han spiller højre angriber - ikke midtbane. Men han er god i presspillet og vinder mange bolde højt på banen. Og det er tydeligt, at han har fået flere muskler på kroppen af al det gode hvalspæk og myseost, mens han har været i Nordnorge.

    Det er bestemt en uforudsigelig faktor med niveauet deroppe. Men generelt klarer de norske hold sig vel nogenlunde lige så godt i Europa, som resten af Superligaholdene herhjemme.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 15.09.20 kl. 12:55

  12. #1959
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg ville godt nok synes det var en fallit erklæring at hente ham, hvorfor sku vi så af med Holse...
    Det synes jeg mere gælder for Zinckernagels kollega på den anden kant, Jens Petter Hauge. Han er kun 20 år, men minder mig om en højrebenet Holse - en energisk kantspiller uden de helt store spidskompetencer. Zinckernagel virker dygtigere i pasningsspillet og bedre teknisk. Hauge har desuden 1,5 år tilbage af sin kontrakt og må derfor antages at være væsentligt dyrere at hente (men måske også med større videresalgspotentiale?).

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1960
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Med Oviedo, der har fået frit lejde til at finde sig en ny klub, udlejningen af Santos til Leganés, og at AGF angiveligt har lavet en forespørgsel på Grytebust, så er det altså et tegn på lidt af en oprydning i truppen der, hvor det kan lade sig gøre. Så må vi se, om det skulle give yderligere plads i lønbudgettet til forstærkninger.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1961
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med Oviedo, der har fået frit lejde til at finde sig en ny klub, udlejningen af Santos til Leganés, og at AGF angiveligt har lavet en forespørgsel på Grytebust, så er det altså et tegn på lidt af en oprydning i truppen der, hvor det kan lade sig gøre. Så må vi se, om det skulle give yderligere plads i lønbudgettet til forstærkninger.
    Enig - meeeeeen lad os nu lige se Ovideo rent faktisk finde en ny klub. Det tvivler jeg godt nok på.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1962
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvis man ser på sammendraget, ser jeg mest af alt komisk forsvarsspil og håbløst fodbold. De falder jo konstant over bolden, afleverer bolden til modstanderen, målmændene dropper og skud bliver afrettet. Det er jo ren fodbold freaksjov og komplet ubrugeligt til at vurdere om Zinckernagel er en god fodboldspiller.
    Han ville med andre ord være ret effektiv mod os.
    Fc Ålene

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1963
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvis man ser på sammendraget, ser jeg mest af alt komisk forsvarsspil og håbløst fodbold. De falder jo konstant over bolden, afleverer bolden til modstanderen, målmændene dropper og skud bliver afrettet. Det er jo ren fodbold freaksjov og komplet ubrugeligt til at vurdere om Zinckernagel er en god fodboldspiller.
    Så du synes det ligner FCK's, første halvleg imod OB ?? :)

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1964
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Enig - meeeeeen lad os nu lige se Ovideo rent faktisk finde en ny klub. Det tvivler jeg godt nok på.
    Og vel egentlig også vedr. Grytebust - Han vil nok også skulle acceptere en pæn reduktion i lønnen hvis han skifter til eksempelvis GF.

  23. #1965
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg ville godt nok synes det var en fallit erklæring at hente ham, hvorfor sku vi så af med Holse...
    Fordi han ikke er god nok til FCK. Det er vel heller ikke fordi, han har taget Tippeligaen med storm? Hans stats er ikke i nærheden af Zinkernagels eller den anden Bodø/Glimt-spiller, der omtales i tråden.

    Kasper Junker spiller i øvrigt også i Bodø/Glimt og ligger ligeledes i toppen af målscorer- og assist-listerne, såeh... jeg ved ikke, om det siger mest spillerne, holdet som helhed eller ligaen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •