Side 8 af 21 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 314

Emner: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Er han ikke 15? https://www.transfermarkt.com/roony-...spieler/792331

    Og hvis han er 15, hvorfor har vi så ikke skrevet kontrakt?
    Transfermarkt ved ikke hvornår han har fødselsdag - de ved bare, at han er fra 2005. Derfor sætter de hans fødselsdato til 1. januar. Ifølge mine oplysninger bliver han 15 år her i november, hvornår ved jeg dog ikke. Så måske er han netop fyldt 15. Det vil dog undre mig, at det så ikke er kommet frem, at han har fået en ungdomskontrakt.

    Edit: Har lige fået at vide, at hans fødselsdag skulle være 15. november
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er der egentligt nogen minimumsalder i Superligaen?
    16 år. Jeppe Kjær fra AC Horsens (nu Ajax) fik debut på sin 16. års fødselsdag 1. marts 2020.
    Øvre C'er

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    16 år. Jeppe Kjær fra AC Horsens (nu Ajax) fik debut på sin 16. års fødselsdag 1. marts 2020.
    Takker. Det betyder jo så også, at al snak om Bardghji på førsteholdet må vente minimum 12 måneder endnu :)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Haha. Han er væk til sommer.
    Er det noget du ved eller hvad?

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er det noget du ved eller hvad?
    NEJ! Men et svensk talent, "der er på niveau med Zlatan" ser sgu' da ikke sig selv i København, når han bliver gammel nok. Det nægter jeg at tro på. Han flyver videre, skulle Ajax eller Chelsea henvende sig. Man kan jo håbe på, at den nye træner formår at fastholde talenter. Hvad enten det skyldes, at der ikke er mønt til andet, eller det skyldes, at han rent faktisk formår at gøre dem klar til seniorfodbold.

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    NEJ! Men et svensk talent, "der er på niveau med Zlatan" ser sgu' da ikke sig selv i København, når han bliver gammel nok. Det nægter jeg at tro på. Han flyver videre, skulle Ajax eller Chelsea henvende sig. Man kan jo håbe på, at den nye træner formår at fastholde talenter. Hvad enten det skyldes, at der ikke er mønt til andet, eller det skyldes, at han rent faktisk formår at gøre dem klar til seniorfodbold.
    Hvorfor skulle han så have brugt tid og energi på at skifte fra Malmø til FCK for et halvt år siden?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvorfor skulle han så have brugt tid og energi på at skifte fra Malmø til FCK for et halvt år siden?
    Altså du må ikke stille mig den slags spørgsmål. Jeg aner det ikke. Hvor længe var han i Malmø? Og tror du, at han vil sige nej til Ajax, bare fordi han kun har været i København et år? (Og så har jeg i øvrigt ikke styr på, om Ajax overhovedet kan fiske ham til sommer). Men hey, det vil da være virkelig fedt, hvis vi kan holde på den slags talenter.

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Altså du må ikke stille mig den slags spørgsmål. Jeg aner det ikke. Hvor længe var han i Malmø? Og tror du, at han vil sige nej til Ajax, bare fordi han kun har været i København et år? (Og så har jeg i øvrigt ikke styr på, om Ajax overhovedet kan fiske ham til sommer). Men hey, det vil da være virkelig fedt, hvis vi kan holde på den slags talenter.
    Jeg antager, han tog til FCK, fordi han så gode fremtidsudsigter her. Ellers kunne han vel have taget direkte fra Malmø til Ajax eller blevet i Malmø. Det er jo ikke fordi, man ikke vidste, han var et stort talent allerede før han kom til FCK.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Altså du må ikke stille mig den slags spørgsmål. Jeg aner det ikke. Hvor længe var han i Malmø? Og tror du, at han vil sige nej til Ajax, bare fordi han kun har været i København et år? (Og så har jeg i øvrigt ikke styr på, om Ajax overhovedet kan fiske ham til sommer). Men hey, det vil da være virkelig fedt, hvis vi kan holde på den slags talenter.
    Det er muligt de kan.
    https://www.dbu.dk/media/8195/cirkulaere67.pdf den er primært for danske klubber, men den er mere relevant med denne https://www.dbu.dk/media/8080/vejled...nor_regler.pdf som er ret generel. Vi har sikkert kunne få ham grundet cross border rule.

    Dog kunne jeg forestille mig at vi er rimelig attraktive for unge, da vi åbenlyst lytter til tilbud på dem tidligt, og vi har haft en del der får chancen.

  14. #115
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Vi går i dybden med de første kampe under vores nye cheftræner. Går vi væk fra zoneforsvaret permanent eller skal kampen i Herning blot betragtes som et enligt eksperiment? I forsøget på at blive klogere har vi i denne uge Kiwi med via en noget knasende forbindelse.

    Og så søsætter Victor sin nye kampagne, Make FCK Great Again, ved at tage et kig på FCK Talent. Hør om der er krummer i de unge drenge på u17 og u19 og om der løber en fremtidens Delaney rundt ude på 10eren.

    https://soundcloud.com/user-93566431...ck-great-again

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #116
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Vi går i dybden med de første kampe under vores nye cheftræner. Går vi væk fra zoneforsvaret permanent eller skal kampen i Herning blot betragtes som et enligt eksperiment? I forsøget på at blive klogere har vi i denne uge Kiwi med via en noget knasende forbindelse.

    Og så søsætter Victor sin nye kampagne, Make FCK Great Again, ved at tage et kig på FCK Talent. Hør om der er krummer i de unge drenge på u17 og u19 og om der løber en fremtidens Delaney rundt ude på 10eren.

    https://soundcloud.com/user-93566431...ck-great-again
    Som altid en fornøjelse, måske det blot var hos mig.
    Men da jeg forsøgte at afspille via itunes var det som om det hele kørt på 2x hastighed på Davids lyd.
    Soundcloud fungere perfekt, men igen kan være mig der havde fucked up via itunes.


    Mvh.
    Frank

  17. #117
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Som altid en fornøjelse, måske det blot var hos mig.
    Men da jeg forsøgte at afspille via itunes var det som om det hele kørt på 2x hastighed på Davids lyd.
    Soundcloud fungere perfekt, men igen kan være mig der havde fucked up via itunes.


    Mvh.
    Frank
    Hej Frank

    Det lyder super mystisk, men vi sætter naturligvis en undersøgelse iværks med det samme!

    Tak for meldingen!

    Edit: Det lyder altså fint her... Er der andre der oplever det samme?
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 11.11.20 kl. 12:49

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #118
    Tilmeldingsdato
    Oct 2018
    Indlæg
    1

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Hvad er det for noget med en træningskamp i Helsingør som nævnes til sidst i udsendelsen ?

  20. #119
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    12

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Spørgsmål til jeres podcast.
    Kan I simulere de næste fire transfervinduer og gætte på, hvad kommer der til at ske.
    - Hvad bliver den overordnede sportslige strategi.
    - Hvilke positioner bliver forstærket i de respektive vinduer - gerne med konkrete spillere.
    - Hvem bliver solgt eller fritstillet.
    - Hvem rykkes op fra FCK talent.
    - Hvordan ser en start ellever ud i henholdsvis sommeren 2021 og sommer 2022.

  21. #120
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Tak for input JoJo678!

    Vi tager det op i denne uges udsendelse.

    /David, AR

Side 8 af 21 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •