Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
Vi skal ikke være så kede af at det går godt i Lalandia, da værdien af det aktiv ligger på et rigtig flot niveau i PSE koncernen.

Det giver en reel mulighed for, at en ekstern køber kan købe hele koncernen, og frasælge lalandia som selskab, hvilket giver en "billig" fodboldklub, som man så kan fokusere på.

I min optik ville en interessant konstruktion være, at man frasolgte lalandia til Skjærbæk og Korsgård, og så lod fodboldelen og Parken eje af Lars Seier, evt. sammen med en anden som også har for hensigt at udvikle klubben (hvilket Lars Seier helt sikkert har).

Jeg tror det er det optimale vi kan håbe på pt.
Jeg synes at man skal holde op med at tænke i:
behovet for fodboldfaglighed vs. dem der ikke har fodboldfaglighed i bestyrelsen. Dem der er i bestyrelsen har jo vist at de kan drive virksomheder og jeg har svært ved at forstå, hvordan fodbold skulle være meget anderledes end andre virksomheder.

Det jeg savner i vores bestyrelse er nogen, der tænker anderledes og skævt. Ikke kun på den økonomiske bundlinje eller kun på fodbolden. Stik mig en kunstner, sociolog eller filosof-nogen der ikke nødvendigvis ved, hvordan en virksomhed død og pine skal drives eller som ikke er superfodboldentusiaster. De to typer er der rigeligt af. Vi skal have dem ind, der kan gøre os gode til at se nye muligheder, markeder, organisationsstrukturer og konstellationer, så vi kan være frontløbere på den lange bane. Bestyrelsen for nuværende tænker for meget i gamle vaner og er groet fast. Det kan fodboldfaglighed eller flere rigmænd ikke nødvendigvis vende op og ned på.
Så skal vi sælge fra: ikke i min optik, men bestyrelsen skal besættes med andre profiler
MCN