Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    57 70.37%
  • Uafgjort

    9 11.11%
  • Horsens vinder

    15 18.52%
Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 119

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det er svært at forholde sig til spillet på banen, hvis vi ikke må sammenligne med spillet det sidste år, af frygt for at nogle bliver krænkede og spiller Ståle-hate kortet. Jeg kan slet ikke se noget Ståle hate her i tråden, men måske jer der har et problem kan definere hvad der er Ståle-hate og hvad der er ok at skrive. Bare så vi ikke træder nogle over tæerne?
    Man må skrive lige det, man har lyst til. Jeg påpeger blot det åbenlyst dobbeltmoralske i, at mange brugere den ene dag raser over, at Ståle ikke bare kommer videre og lader fortiden være fortiden - men efter alle kampe samtidig travlt med at måle alt, Jess gør op mod tiden under Ståle.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Man må skrive lige det, man har lyst til. Jeg påpeger blot det åbenlyst dobbeltmoralske i, at mange brugere den ene dag raser over, at Ståle ikke bare kommer videre og lader fortiden være fortiden - men efter alle kampe samtidig travlt med at måle alt, Jess gør op mod tiden under Ståle.
    Det kan du ligeså godt forberede dig på vil fortsætte, og der er absolut intet overrasket i, at det sker lige nu, hvor vi ser et nyt udtryk, men det kommer også til at ske resten af denne sæson ved skift af udtryk og nederlag til fx Herning og Bøf.

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,902

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Man må skrive lige det, man har lyst til. Jeg påpeger blot det åbenlyst dobbeltmoralske i, at mange brugere den ene dag raser over, at Ståle ikke bare kommer videre og lader fortiden være fortiden - men efter alle kampe samtidig travlt med at måle alt, Jess gør op mod tiden under Ståle.
    Har du overvejet, at der evt. er en lille forskel på at være tidligere ansat med million-gage og hele det sportslige ansvar, og så det at være tilhænger, som rent faktisk bruger penge, følelser og fritid på FCK?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    692

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Selvfølgelig måler vi Jess op mod tiden under Ståle. Det er vel interessant for de fleste FCK fans at diskuterer om spillet er blevet bedre eller ej, efter udskiftningen på den vigtgiste position. Den eneste måde at vurdere Jess på at jo netop ved at se på, hvad der er blevet ændret siden Ståle i spillestil, selvtillid og kvalitet.

    Man kan jo ikke bare lade fortiden være fortiden, for hvordan skal man så reelt vurderer Jess Thorup, trænerfyringen, de sportslige linjer osv.? Man er nødt til at referer til startpunktet på de sportslige ændringer og dette startpunkt er FCK-Ståle 2020.

    Og så synes jeg iøvrigt at det er vanvittigt hvor mange gange at folk hiver FCN-kampen under Ståle frem. Det er en enkelt kamp og kan i sig selv ikke bruges som argumentation for særlig meget i forhold til hans sidste tid i FCK.
    Sidst redigeret af pouljensen : 07.12.20 kl. 15:59

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,553

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Selvfølgelig må man kunne diskutere både Ståle og Jess og sammenligne dem, hvor det giver mening. Der hvor det nogle gange kammer over på dette forum er, når folk nærmest hoverer, hvis en enkelt kamp har haft et udfald, som kan bruges imod den anden gruppe (folk der var enten for eller imod fyringen af Ståle). Især bliver det lidt voldsomt, når personer, som ikke har meldt sig på banen, kaldes ud ved navn, pga. noget de tidligere har skrevet. Når alt kommer til alt, ønsker vi vel alle det bedste for klubben, selvom vi i sagens natur kan være uenige om, hvad det bedste er.

    I øvrigt vil jeg mene, at der går minimum et par år, før man kan konkludere, om vi er bedre stillet med Jess og PC, end vi var med Ståle.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det er svært at forholde sig til spillet på banen, hvis vi ikke må sammenligne med spillet det sidste år, af frygt for at nogle bliver krænkede og spiller Ståle-hate kortet. Jeg kan slet ikke se noget Ståle hate her i tråden, men måske jer der har et problem kan definere hvad der er Ståle-hate og hvad der er ok at skrive. Bare så vi ikke træder nogle over tæerne?
    Med al respekt er din kritik ikke en anelse spids her? Når jeg læser de sidste 3 sider, så er der umiddelbart kun et sted, hvor en debattør virker til at føle sig en smule krænket, og det er dig over superestrellas "Ståle-hater" kommentar som åbenlyst er skrevet med et glimt i øjet. Han sidder ifølge dig på sin høje hest. Et par indlæg længere nede kan man så læse, at Ståle-haters blot er realister med øjne i hovedet (det har "Ståle-lovers" åbenbart ikke) og man er Komiske Ali hvis man benægter "elendigheden over de sidste 15 måneder". Det indlæg er 26 debattører pt. enige med inklusiv dig selv. Skulle vi ikke få en smule balance i tingene?

    Men ja, selvfølgelig skal vi da kunne sammenligne. Der skal bare være plads til alle holdninger, og det har altså knebet lidt med den plads i et godt stykke tid.
    Sidst redigeret af k@sper : 07.12.20 kl. 17:29

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    609

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med al respekt er din kritik ikke en anelse spids her? Når jeg læser de sidste 3 sider, så er der umiddelbart kun et sted, hvor en debattør virker til at føle sig en smule krænket, og det er dig over superestrellas "Ståle-hater" kommentar som åbenlyst er skrevet med et glimt i øjet .
    Det var ikke mig der introducerede Ståle-hate og ævlede om dobbeltmoral. Jeg ser absolut intet Ståle had her, men ser bare sammenligninger mellem to vidt forskellige spillestile. Den ene defineret ved Ståles statiske og systematiserede 442 og Jess' mere flydende 433. Det er vel den største sportslige ændring i klubbens historie og hvordan nogle kan tolke snak om det til at være Ståle had er mig stadig en gåde. Jeg bliver harm når nogle mener at vi ikke må vende helt faktuelle ting som Ståles pointhøst og systemstædighed uden at nogle krænkede typer kommer og påberåber Stålehate og dobbeltmoral.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det var ikke mig der introducerede Ståle-hate og ævlede om dobbeltmoral. Jeg ser absolut intet Ståle had her, men ser bare sammenligninger mellem to vidt forskellige spillestile. Den ene defineret ved Ståles statiske og systematiserede 442 og Jess' mere flydende 433. Det er vel den største sportslige ændring i klubbens historie og hvordan nogle kan tolke snak om det til at være Ståle had er mig stadig en gåde. Jeg bliver harm når nogle mener at vi ikke må vende helt faktuelle ting som Ståles pointhøst og systemstædighed uden at nogle krænkede typer kommer og påberåber Stålehate og dobbeltmoral.
    Jeg ved ikke, hvem der har introduceret hvad her. Jeg reagerer på, at du åbenbart blev en anelse sur (sådan tolkede jeg i hvert fald dit indlæg) over, at superestrella bruger ordet (for sjov), hvorefter du liker et indlæg som selv mere eller mindre direkte kalder den modsatte side for blinde og Komiske Ali. Og så bagefter skriver du endda et indlæg om, at andre føler sig krænkede.

    Det er muligt, at jeg har misforstået sagen. Men det finder jeg lidt sjovt.

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Jeg glæder mig til, at vi kan stoppe Ståle-diskussionerne


  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg glæder mig til, at vi kan stoppe Ståle-diskussionerne
    ..og jeg glæder mig over de seneste par kampes udtryk og at stemningen på både holdet og sidelinien virker til at være røget pænt i vejret..heck..selv K@sper har ytret positive vibes over kampen i går, det er gode tegn :)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    selv K@sper har ytret positive vibes over kampen i går, det er gode tegn :)

    Er det ikke tredje tegn på Jordens forestående undergang? :p

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,249

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    ..og jeg glæder mig over de seneste par kampes udtryk og at stemningen på både holdet og sidelinien virker til at være røget pænt i vejret..heck..selv K@sper har ytret positive vibes over kampen i går, det er gode tegn :)
    Jeg kan ikke lide når K@sper nævnes i debatter hvor han ikke selv er gået ind i debatten. Gå efter bolden, når har har den. Lad være med at overfalde ham Valdez - N’doye style, når han ikke har bolden.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg kan ikke lide når K@sper nævnes i debatter hvor han ikke selv er gået ind i debatten. Gå efter bolden, når har har den. Lad være med at overfalde ham Valdez - N’doye style, når han ikke har bolden.
    Nu må du lige fakta checke før du farer frem!..her prøver man at sprede den spirende glæde ..
    Det var denne tråds post 62 hvor K skrev:
    Jeg har været meget efter Thorup, men han har bestemt fundet noget som ser fornuftigt ud de sidste to kampe. Det kan måske blive helt godt til foråret med en god lang vinteropstart og coronafri profiler.

    Og så er det forøvrigt fedt, at han tør smide talenterne på banen fra start af. Det må også give lidt ekstra motivation nede i ungdomsrækkerne.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Selvfølgelig måler vi Jess op mod tiden under Ståle. Det er vel interessant for de fleste FCK fans at diskuterer om spillet er blevet bedre eller ej, efter udskiftningen på den vigtgiste position. Den eneste måde at vurdere Jess på at jo netop ved at se på, hvad der er blevet ændret siden Ståle i spillestil, selvtillid og kvalitet.

    Man kan jo ikke bare lade fortiden være fortiden, for hvordan skal man så reelt vurderer Jess Thorup, trænerfyringen, de sportslige linjer osv.? Man er nødt til at referer til startpunktet på de sportslige ændringer og dette startpunkt er FCK-Ståle 2020.

    Og så synes jeg iøvrigt at det er vanvittigt hvor mange gange at folk hiver FCN-kampen under Ståle frem. Det er en enkelt kamp og kan i sig selv ikke bruges som argumentation for særlig meget i forhold til hans sidste tid i FCK.
    Som delvist Ståle-fan (enig i fyringen/udskiftningen på sigt, men slet ikke i timing og udførelse) må jeg sige, at det er meget svært at fremhæve NOGET positivt under Ståle uden at blive skudt ned.

    Om det så er FCN-kampen, de flotte europæiske kampe i foråret og her i sommer, om det er vores bedste åbning nogensinde i Superligaens historie i sidste sæson, om det er vores 4-0 i første halvleg mod Silkeborg (som jeg kom ind på i denne tråd), eller om det er referencer heeelt tilbage til 2019-sæsonen, hvor vi vinder mesterkortet med rekordantal scoringer og rekordmange point undervejs. Alt bliver skudt ned med, at det enten ikke er superligakampe, at sejrene var kyniske, uanset hvor meget hæl og tå, der var involveret, at ALT var Robert Skovs fortjeneste i 2019 osv.

    FCN-kampen er dog oplagt af flere årsager. Først og fremmest var kampen jo et absolut her og nu-billede på, hvor Ståle efterlod FCK. At der faktisk var håb og klar forbedring at se i spillet og blandt spillerne. At de pludselig blomstrede igen.

    Personligt havde jeg ved fyringen som et forhold, der i længere tid havde knirket, og så havde vi pludselig haft en superdate sammen, og hun havde købt en rejse, vi skulle på sammen (aka lejet Zanka i 11. time til at rette op på det der forsvar ;)). Men så - bum! - ud af det blå, blev det hele aflyst og revet over.

    Det var virkelig et chok for mig og husker seriøst stadig, hvor jeg var, da jeg hørte nyheden. Jeg havde SLET ikke set det komme, mens jeg egentlig havde gået og ventet på/frygtet nyheden efter vores europæiske exit.

    Og så var det bare voldsomt at se, at en træner, der havde betydet SÅ meget for FCKs historie og selvforståelse pludselig blive hængt ud af en kommunikativ elendig ledelse og erstatte en toptræner med Hjalte, hvorefter holdet mentalt kollapsede i den efterfølgende kamp. Det var bare et MEGET brat skifte og helt ekstremt klodset udført på alle måder.

    Derfor betyder FCN-kampen noget for mig. Det var et minde om det, der havde været og et håb om det, der kunne blive igen, men som nu og for altid kun vil være en teoretisk tanke og mulig diskussion. Den bedste medicin ER jo sejre. Denne blev så i stedet på besynderligste vis det sidste åndedrag for Ståle i FCK.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det er svært at forholde sig til spillet på banen, hvis vi ikke må sammenligne med spillet det sidste år, af frygt for at nogle bliver krænkede og spiller Ståle-hate kortet. Jeg kan slet ikke se noget Ståle hate her i tråden, men måske jer der har et problem kan definere hvad der er Ståle-hate og hvad der er ok at skrive. Bare så vi ikke træder nogle over tæerne?
    Jeg ser absolut hellere ikke noget Ståle "Hate" i denne eller andre tråde jeg har debatteret i. Jeg er selv en af de største kritikere af Ståle og forholder mig til mandens dårlige resultater og spil på banen over de sidste 15-18. Det er primært altid det min kritik er gået på og aligevel bliver jeg kaldt en Ståle "Hater". Jeg tager det dog ikke personligt da jeg selv ved det INTET har med hate at gøre :)

    Det er trodsalt et debatforum og alle har jo ret til sine meninger også dem som syntes Ståle fyringen er helt på sin plads selvom "udførelsen" måske kunne være bedre, men det var 100 % den rigtig beslutningen og "TIMINGEN" var i orden, skulle måske allerede været gjort tidligere efter min mening. Manden fik jo trodsalt massere af tid på at rette op på tingene og det ændre 1 enkelt FCN kamp ikke på :p

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 200
    Sidste Meddelelse: 27.10.20, 11:30
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •