Side 11 af 60 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men FCK er vel næppe Bruun Larsens yndlingsklub?
    Det ved jeg ikke. Jeg gengiver hans sympati for FC frit fra hukommelsen udfra nogle opslag herinde, der beskriver hans venskab med nogle af spillerne (kan ikke huske hvilke).

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Sørgen Sorgenfri: "Ifølge mine oplysninger er Hoffenheims Jacob Bruun Larsen et varmt emne i FCK. Falder den på plads – og det tror jeg, den gør – så bliver det i givet fald på en lejeaftale. Han var allerede på tale til FCK i sommer, og da det har været småt med spilletid i Hoffenheim, så vil det give mening for begge parter." link

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Det ville være 'synd' at efterlade Daramy med en stor fremtid på bænken, for en der kommer på en lejeaftale. Men en spiller på Larsens niveau, kan man vel ikke sige nej til?

    Fischer - Wind - JBL
    Falk - Zeca - Biel
    Boilesen - Nelsson - Zanka - Ankersen
    Kalle

    Ja, så kan det diskuteres om Oviedo skal ind, og Boilesen rykkes ind i midterforsvaret.

    Det er godt nok en start 11'er med rigtig, rigtig meget fodbold i!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Sørgen Sorgenfri: "Ifølge mine oplysninger er Hoffenheims Jacob Bruun Larsen et varmt emne i FCK. Falder den på plads – og det tror jeg, den gør – så bliver det i givet fald på en lejeaftale. Han var allerede på tale til FCK i sommer, og da det har været småt med spilletid i Hoffenheim, så vil det give mening for begge parter." link
    Har Søren Sorgenfri nogensinde haft ret i noget? Nåh, men kasperlarsen11 (på Twitter) meldte den ud i går og ham tror jeg væsentligt mere på, så måske der er noget om snakken.

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Kommer Bruun-Larsen så åbner det for en masse spørgsmål i offensiven, det mest interessante må være, hvor han skal spille, og hvem der ryger på bænken? Det oplagte svar, hvis man kun kigger på navnet, må være Daramy ud og JBL ind, men som spillerne har udviklet sig, så ville jeg bestemt ikke føle mig sikker, hvis jeg var Victor Fischer.

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Er der nogen der har et godt kendskab til Bruun Larsens fysik?

    I følge transfermarkt har han været ude med håndfuld forskellige skader. Senest har han haft corona, så den skal man huske at trække fra, og så kan det tage noget tid at komme igang igen, og måske en følgeskade?

    Så er spørgsmålet om det blot er en lidt uheldig periode eller en gennemgående tendens?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  9. #157
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men FCK er vel næppe Bruun Larsens yndlingsklub?
    Det er nu ganske velkendt, at Jacob Bruun Larsen er fan af København, hvilket han bl.a. har vist flere gange på sin Instagram.
    Mvh.
    Dane

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #158
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Mario Mandzukic er på vej til Osijek (Mudrazijas gamle klub). Årslønnen er angiveligt €1,5M hvilket må siges at være et beskedent beløb for en spiller af Mandzukic kaliber.

    Vi skal være vågne i disse Corona tider, der er mange gode handler i vente. Handler som er utænkelige under normale omstændigheder. Spillere med højt niveau, der bliver fristillet (her tænker jeg skandinaviske spillere i udlandet) eller sælges billigt skal vi forsøge at hente.

    Måske savner Mario at spille på et lavere niveau og hvis det er tilfældet så håber jeg Kvist stiller kaffekoppen og giver hans agent et opkald inden det er for sent.

    Kilde: https://www.tportal.hr/sport/clanak/...-foto-20201223

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Sektion12 Se meddelelser
    Mario Mandzukic er på vej til Osijek (Mudrazijas gamle klub). Årslønnen er angiveligt €1,5M hvilket må siges at være et beskedent beløb for en spiller af Mandzukic kaliber.

    Vi skal være vågne i disse Corona tider, der er mange gode handler i vente. Handler som er utænkelige under normale omstændigheder. Spillere med højt niveau, der bliver fristillet (her tænker jeg skandinaviske spillere i udlandet) eller sælges billigt skal vi forsøge at hente.

    Måske savner Mario at spille på et lavere niveau og hvis det er tilfældet så håber jeg Kvist stiller kaffekoppen og giver hans agent et opkald inden det er for sent.

    Kilde: https://www.tportal.hr/sport/clanak/...-foto-20201223
    DISCLAIMER: Jeg ved godt, at gamle spillere kan være gode, og at alder i sig selv ikke nødvendigvis er diskvalificerende.

    Når det er sagt, så er Mandzukic tydeligvis en spiller i sin karrieres sene efterår. Han har spillet syv kampe på lavt niveau i løbet af det seneste 1½ år og scoret ét mål. Han er også stoppet på landsholdet for et par år siden. Det er muligt, han kan gøre det godt i den kroatiske liga (og ville kunne gøre det i den danske), men han kan også sagtens blive en økonomisk møllesten om benene på Osijek.

    Det er ikke en transfer, jeg ligger og drømmer om. Men derfor kan du sagtens have ret i din generelle pointe om, at transfertiderne er gunstige.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    DISCLAIMER: Jeg ved godt, at gamle spillere kan være gode, og at alder i sig selv ikke nødvendigvis er diskvalificerende.

    Når det er sagt, så er Mandzukic tydeligvis en spiller i sin karrieres sene efterår. Han har spillet syv kampe på lavt niveau i løbet af det seneste 1½ år og scoret ét mål. Han er også stoppet på landsholdet for et par år siden. Det er muligt, han kan gøre det godt i den kroatiske liga (og ville kunne gøre det i den danske), men han kan også sagtens blive en økonomisk møllesten om benene på Osijek.

    Det er ikke en transfer, jeg ligger og drømmer om. Men derfor kan du sagtens have ret i din generelle pointe om, at transfertiderne er gunstige.
    Mandzukic er på ingen måde det vi står og mangler.. I vores nye system er der maksimalt plads til én tung, fysisk stærkt angriber og ham har vi allerede i Wind... Og den gamle, løntunge møllesten har vi også allerede i Wilzcek... Så det bliver et gigantisk nej tak til Mandzukic herfra...

  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Noget der - uagtet hvem vi henter - bliver spændende er, om nye de nye/kommende FCK spillere skal bruge 1+ år på at lære “systemet” at kende. Jeg har ofte undret mig over at nyindkøbte spillere i andre danske klubber ofte gik mere eller mindre direkte ind på holdet, og præsterede øjeblikkeligt, groft sagt. Måske er det mig, men jeg mindes ikke at vi har haft spillere under Ståle, der i første sæson bragede igennem? Jeg husker NJ og Cornelius, men det var under Ariel Jacobs. Så var der Mark Robbins og Jacob Laursen, men det var før Ståle.
    Linderoth tilbage!

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #162
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Fischer, Erik J., Atiba, Grønkjær, Claudemir, Falk, Ludde, Bolaños, Pospech, Wind..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  18. #163
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellerup Se meddelelser
    Noget der - uagtet hvem vi henter - bliver spændende er, om nye de nye/kommende FCK spillere skal bruge 1+ år på at lære “systemet” at kende. Jeg har ofte undret mig over at nyindkøbte spillere i andre danske klubber ofte gik mere eller mindre direkte ind på holdet, og præsterede øjeblikkeligt, groft sagt. Måske er det mig, men jeg mindes ikke at vi har haft spillere under Ståle, der i første sæson bragede igennem? Jeg husker NJ og Cornelius, men det var under Ariel Jacobs. Så var der Mark Robbins og Jacob Laursen, men det var før Ståle.
    Det handler ikke kun om tilvænning til et specifikt system, men om at Ståle i vid udstrækning har hentet spillere, der blev hentet til trods for at spillerne først skulle udvikles yderligere, før de kunne etablere sig som profiler.

    Jeg tror eksempelvis ikke, at Robert Skov havde gjort det meget bedre i FCK i sit første halvår under en anden træner eller i et andet system. Han skulle "lære" at spille på et højere niveau, at begå sig i en topklub, spille i Europa osv.. Han tog det desværre til sig lidt for hurtigt.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Fischer, Erik J., Atiba, Grønkjær, Claudemir, Falk, Ludde, Bolaños, Pospech, Wind..
    Santander, Amartey, Bjelland, Wendt, Verbic, Augustinusson ....
    Goldbæks Højrefod

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #165
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Santander, Amartey, Bjelland, Wendt, Verbic, Augustinusson ....
    N' Fucking Doye

Side 11 af 60 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •