Side 21 af 32 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det skal siges, at hvis man har svenske SVT og TV4 i sin tv-pakke i forvejen, så kan man undgå at bruge ekstra penge på BIFs venner fra Amager og stadig ikke gå glip af den halve snes kampe, som Sæbye & co. holder eksklusivt på Viaplay og på de TV3-kanaler, man (som YouSee-kunde) skal have Bland Selv for at have:

    https://digitalt.tv/saadan-fordeles-...tv3-kanalerne/

    Svenskerne viser nemlig næsten alle kampe – undtagelsen er puljens sidste kampe, hvor der som udgangspunkt ikke vises begge opgør samtidig:

    https://www.svt.se/sport/fotboll/sa-...tbolls-em-2021

    Her kan tyskerne på ARD og ZDF dog tænkes at være behjælpelige, selv om de også er gået sammen med en privat udbyder, der viser nogle af kampene:

    https://www.express.de/sport/fussbal...=1621370042867

    Uden eksisterende tv-pakke er man selvfølgelig overladt til Viaplay, hvis man ikke går piratvejen (eller nøjes med det, DR kan tilbyde). Held og lykke med at holde en måned med Sæbye, Pagh, Tøfting og alle de typer ud, så ;-)
    Tak for den. Mit liv blev pludselig lidt bedre (på denne lortefredag).

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: YouSee-tråden

    Hvis der er andre end mig, der er træt af Discoverys/Eurosports nedbrud (særligt nedbruddet i lørdags under EL-finalen), så kan jeg oplyse, at jeg ved at kontakte Eurosport og klage har fået 1 måneds gratis adgang til deres kanaler. Så det må være muligt for alle andre kunder også.

    Godt nok kun et lille plaster på såret, men dog bedre end ingenting.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #303
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Er der nogle der har overblik over hvilke streaming kanaler man skal købe for at se EM.
    Altså så man ikke behøver at betale for er helt års lorte-tv, men kun i EM perioden.

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Er der nogle der har overblik over hvilke streaming kanaler man skal købe for at se EM.
    Altså så man ikke behøver at betale for er helt års lorte-tv, men kun i EM perioden.

    Viaplay viser alle kampene.

    "Af de i alt 51 EM-kampe vises 22 på DR, mens 29 vises på TV3-kanalerne TV3, TV3+, TV3 Sport og TV3 MAX. DR1 sender alle danske kampe – med undtagelse af Danmark vs. Belgien, der vises på TV3."

    Se også her: https://www.mesterbold.dk/em-fodbold...-tv-guide#gref

    Jeg fik de første 2 måneder gratis, med en kode jeg fik da jeg købte min Playstation 5. Ved ikke om den virker for andre, men den er "KPPAUS" ( https://account.viaplay.dk/redeem?voucher= )

  7. #305
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Hvis der er andre end mig, der er træt af Discoverys/Eurosports nedbrud (særligt nedbruddet i lørdags under EL-finalen), så kan jeg oplyse, at jeg ved at kontakte Eurosport og klage har fået 1 måneds gratis adgang til deres kanaler. Så det må være muligt for alle andre kunder også.

    Godt nok kun et lille plaster på såret, men dog bedre end ingenting.
    Jeg skrev til dem i raseri, måske grundet mit knap så velovervejede sprog fik jeg ikke forelagt muligheden, og da jeg efterfølgende bad dem opsige mit abonnement fik jeg en udførlig guide til at gøre det. Håber ved den søde grød jeg aldrig igen behøver deres "tjeneste", nu mangler jeg bare at finde en vej ud af Viaplay.

  8. #306
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Jeg skrev til dem i raseri, måske grundet mit knap så velovervejede sprog fik jeg ikke forelagt muligheden, og da jeg efterfølgende bad dem opsige mit abonnement fik jeg en udførlig guide til at gøre det. Håber ved den søde grød jeg aldrig igen behøver deres "tjeneste", nu mangler jeg bare at finde en vej ud af Viaplay.
    Jeg glæder mig også vanvittigt meget til, når jeg en dag ikke har behov for dem længere. Men de kommer vel til at vise en masse FCK-kampe også i næste sæson? Desværre.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #307
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    6

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Er der nogle der har overblik over hvilke streaming kanaler man skal købe for at se EM.
    Altså så man ikke behøver at betale for er helt års lorte-tv, men kun i EM perioden.
    Jeg så at Samlino har lavet en artikel: https://www.samlino.dk/blog/em

  11. #308
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Er der nogle der har overblik over hvilke streaming kanaler man skal købe for at se EM.
    Altså så man ikke behøver at betale for er helt års lorte-tv, men kun i EM perioden.
    Som en anden også skriver, så skal man bare have et Viaplay abonnement - De har valgt at inkludere samtlige EM kampe i alle deres pakker.
    Så for 119,- er du dækket helt ind.

  12. #309
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Som en anden også skriver, så skal man bare have et Viaplay abonnement - De har valgt at inkludere samtlige EM kampe i alle deres pakker.
    Så for 119,- er du dækket helt ind.
    Hertil kan tilføjes, at man kan have to enheder i gang med at streame samtidig på Viaplay, så abonnementet kan deles med en anden, hvis man gerne vil gøre det endnu billigere. Der kan så måske være et problem i sidste spillerunde, hvor der spilles kampe samtidig, hvis man gerne vil se begge kampe på forskellige skærme, men så vidt jeg kan se har NENT kun gruppe E's afslutning eksklusivt, så det kan man måske overleve.

  13. #310
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: YouSee-tråden

    Så er der kommet en ny mulighed for at se alle kampe uden om Viaplay. Yousees webtjeneste YouTV har nemlig tilbud om en gratis måned, hvor abonnementet kan opsiges når som helst: https://youtv.dk/

    Hvis man vælger TV3, TV3+ og TV3 Sport får man alle NENT's eksklusive kampe med. Helt gratis :-)

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #311
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    De fortjener det ikke rigtig, fordi de er en flok fuskere der nu prøver at vride skruen på os ved at tage 150 kr om måneden for noget, der i sidste sæson kostede 1.000 kr for et år – og nu er det endda uden Europa League-rettigheder.

    Men – hvis man ikke kan undvære at streame superliga fra Discovery, så kan man stadig få Eurosport Player i et år til 1.000 kr.:

    https://t.co/3OFDl0k2Lz

    Det er ikke et tilbud, man finder fra forsiden af eurosportplayer.com, så det ligner nærmest et smuthul – og man skal sikkert være hurtig til at udnytte det. Men nu er det her.

    Jeg har fået nok af deres forsinkelse, tekniske problemer og dybe uhæderlighed, så jeg står sgu over. Men nu er der da i det mindste en mulighed for ikke at spilde penge på deres overbetalte, reality-inficerede lort ved navn Discovery+.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #312
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    De fortjener det ikke rigtig, fordi de er en flok fuskere der nu prøver at vride skruen på os ved at tage 150 kr om måneden for noget, der i sidste sæson kostede 1.000 kr for et år – og nu er det endda uden Europa League-rettigheder.

    Men – hvis man ikke kan undvære at streame superliga fra Discovery, så kan man stadig få Eurosport Player i et år til 1.000 kr.:

    https://t.co/3OFDl0k2Lz

    Det er ikke et tilbud, man finder fra forsiden af eurosportplayer.com, så det ligner nærmest et smuthul – og man skal sikkert være hurtig til at udnytte det. Men nu er det her.

    Jeg har fået nok af deres forsinkelse, tekniske problemer og dybe uhæderlighed, så jeg står sgu over. Men nu er der da i det mindste en mulighed for ikke at spilde penge på deres overbetalte, reality-inficerede lort ved navn Discovery+.
    Jeg havde Eurosport Player sidste sæson og jeg oplevede aldrig tekniske problemer.
    Forsinkelsen synes jeg hverken var værre eller bedre end hvad jeg oplever de andre steder jeg streamer fodbold.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #313
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Forsinkelsen synes jeg hverken var værre eller bedre end hvad jeg oplever de andre steder jeg streamer fodbold.
    Nej, det sidste er netop problemet ... jeg hader, at man ikke kan være på Messenger, Twitter eller i skakten, når man ikke ser et tv-signal, fordi man får smidt spoilere efter sig. Så jeg hader streamet fodbold.

    Men jeg var da godt underholdt af naboer med Viaplay, der så tit råbte op under EM længe efter at noget var sket, selv om de ikke kunne have undgået at høre andres råb fra de åbne vinduer :-)

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #314
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: YouSee-tråden

    Jeg er i Frankrig for øjeblikket. Når jeg bruger smølles link, så får jeg tilbuddet til 70€. Er der nogen der ved om jeg kan tegne det og det stadig virker når jeg kommer hjem og med rettigheder til SL eller om jeg hænger på en fransk udgave?

  22. #315
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nej, det sidste er netop problemet ... jeg hader, at man ikke kan være på Messenger, Twitter eller i skakten, når man ikke ser et tv-signal, fordi man får smidt spoilere efter sig. Så jeg hader streamet fodbold.

    Men jeg var da godt underholdt af naboer med Viaplay, der så tit råbte op under EM længe efter at noget var sket, selv om de ikke kunne have undgået at høre andres råb fra de åbne vinduer :-)
    Fair nok - men det er jo ikke et isoleret problem ved Eurosport/Discovery. Det har jeg oplevet alle steder.
    Som tingene er må man nok bare erkende at stream af fodboldkampe er lig med dårligere kvalitet og forsinkelser i en eller anden grad. Desværre, for jeg kommer ikke tilbage til flow TV uanset hvor meget jeg så savner sport i skarp kvalitet….

  23. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •