Side 22 af 32 FørsteFørste ... 1219202122232425 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fair nok - men det er jo ikke et isoleret problem ved Eurosport/Discovery. Det har jeg oplevet alle steder.
    Som tingene er må man nok bare erkende at stream af fodboldkampe er lig med dårligere kvalitet og forsinkelser i en eller anden grad. Desværre, for jeg kommer ikke tilbage til flow TV uanset hvor meget jeg så savner sport i skarp kvalitet….
    Jeg er ikke uenig :-)
    Men har bare en anden tilgang til løsningen: Jeg kommer ikke tilbage til streaming, før det er tilfredsstillende. For som det er lige nu, stinker det. Det er måske fremtiden, det er bestemt ikke nutiden.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er i Frankrig for øjeblikket. Når jeg bruger smølles link, så får jeg tilbuddet til 70€. Er der nogen der ved om jeg kan tegne det og det stadig virker når jeg kommer hjem og med rettigheder til SL eller om jeg hænger på en fransk udgave?
    Du kan formentlig alligevel næppe købe det i Frankrig med et dansk registreret kreditkort. Det var løsningen sidste år, da de blev trætte af at folk ved hjælp af VPN og lignende købte et år til langt lavere priser i udlandet efter at Discovery var skredet fra YouSee – i UK kostede det helt ned til £20. Den finte blev lukket med beskeden om kortindehav i det pågældende land, så man kunne opkræve Europas dyreste Eurosportabonnement her.

  4. #318
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Du kan formentlig alligevel næppe købe det i Frankrig med et dansk registreret kreditkort. Det var løsningen sidste år, da de blev trætte af at folk ved hjælp af VPN og lignende købte et år til langt lavere priser i udlandet efter at Discovery var skredet fra YouSee – i UK kostede det helt ned til £20. Den finte blev lukket med beskeden om kortindehav i det pågældende land, så man kunne opkræve Europas dyreste Eurosportabonnement her.
    Tak for svaret. Den kringler jeg med min fætter der er franskmand ;)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #319
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Tak for svaret. Den kringler jeg med min fætter der er franskmand ;)
    Jeg håber, det bliver rette indhold, så! At der ikke kun er ... fransk rugby med Perpignan eller noget, når man så åbner det i Danmark. Men ellers har han det at se på ;-)

  7. #320
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg håber, det bliver rette indhold, så! At der ikke kun er ... fransk rugby med Perpignan eller noget, når man så åbner det i Danmark. Men ellers har han det at se på ;-)
    Mais qui n'aime pas Perpignan?!?

  8. #321
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Mais qui n'aime pas Perpignan?!?
    Nemlig. Dan Carters tidligere klub..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. #322
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg er ikke uenig :-)
    Men har bare en anden tilgang til løsningen: Jeg kommer ikke tilbage til streaming, før det er tilfredsstillende. For som det er lige nu, stinker det. Det er måske fremtiden, det er bestemt ikke nutiden.
    Ja det hører vel egentlig til i både det undrer mig og det pisser mig af tråden at der i 2021 ikke findes løsninger hvorpå man kan streame fodbold i realtid og god kvalitet :)

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #323
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: YouSee-tråden

    Det er lige gået op for mig, at aftenens kamp vises på TV2 Sport X. Nu skal jeg heldigvis i Parken, men betyder det, at man nu skal have 3 sportspakker for at følge FCK? Viaplay, Eurosport Player og TV2 Play Sport. Det ser dyrt ud..

  12. #324
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det er lige gået op for mig, at aftenens kamp vises på TV2 Sport X. Nu skal jeg heldigvis i Parken, men betyder det, at man nu skal have 3 sportspakker for at følge FCK? Viaplay, Eurosport Player og TV2 Play Sport. Det ser dyrt ud..
    Det ser desværre sådan ud. Men TV2 skal ikke have mine penge, så jeg håber at europæisk 3. division er en engangsforestilling, og at vi fremover spiller på et højere niveau. Og dermed slipper for TV2.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #325
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: YouSee-tråden

    Jeg har det lidt på samme måde... For os "udlandsdanskere", er det godt nok ved at være en dyr fornøjelse. Det værste er, at de kanaler ikke rigtigt har andet at byde på. Jeg har haft Eurosport Player i 2 år eller noget i den stil, og ikke en eneste gang har jeg haft behov for at se noget andet end FCK...

    Edit.. På et tidspunkt kunne man købe enkeltkampe via UEFA.com, men jeg kan ikke finde den mulighed længere. Nogen, om det er blevet droppet? Jeg tror jeg betalte 2-3 Euro pr. kamp, og det er et niveau, jeg kan leve med.
    Sidst redigeret af Mouse_inc : 22.07.21 kl. 08:20

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #326
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det er lige gået op for mig, at aftenens kamp vises på TV2 Sport X. Nu skal jeg heldigvis i Parken, men betyder det, at man nu skal have 3 sportspakker for at følge FCK? Viaplay, Eurosport Player og TV2 Play Sport. Det ser dyrt ud..
    Tv2sportX kan tilvælges i yousees bland-selv løsning, så jeg vil tro at det er nok at have Youtv eller Yousee flowtv samt eurosport player. Hvis man da ellers kan få sig selv til at ryge på den limpind. Jeg ender nok desværre med at gøre det vi har besluttet at starte en babyfabrik herhjemme, så mine udsigter til stadionture, der ligger før kl. 20, er meget begrænsede.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #327
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Tv2sportX kan tilvælges i yousees bland-selv løsning, så jeg vil tro at det er nok at have Youtv eller Yousee flowtv samt eurosport player. Hvis man da ellers kan få sig selv til at ryge på den limpind. Jeg ender nok desværre med at gøre det vi har besluttet at starte en babyfabrik herhjemme, så mine udsigter til stadionture, der ligger før kl. 20, er meget begrænsede.
    Mange tak! Jeg har nemlig valgt løsningen med YouTV, hvor jeg har 3+, TV3 Sport og Xee og så Eurosport Player, men kan se, at jeg kan tilføje TV2 Sport X på YouTV. Så bliver det da lidt mere overkommeligt, men jeg synes virkelig stadig klubberne bør sætte sig ned og tænke over, om de ekstra TV-penge her og nu er så vigtigere end at sikre bredere adgang til Superligaen. Hvor ville jeg dog bare ønske, at der kom en mulighed for fx kun at se Superligaen online i stedet for jeg skal have alle mulige andre sportsgrene med, som jeg ikke gider se.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #328
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Mange tak! Jeg har nemlig valgt løsningen med YouTV, hvor jeg har 3+, TV3 Sport og Xee og så Eurosport Player, men kan se, at jeg kan tilføje TV2 Sport X på YouTV. Så bliver det da lidt mere overkommeligt, men jeg synes virkelig stadig klubberne bør sætte sig ned og tænke over, om de ekstra TV-penge her og nu er så vigtigere end at sikre bredere adgang til Superligaen. Hvor ville jeg dog bare ønske, at der kom en mulighed for fx kun at se Superligaen online i stedet for jeg skal have alle mulige andre sportsgrene med, som jeg ikke gider se.
    Enig - og især nu hvor interessen for Superligaen vel er på sit højeste i virkelig mange år. Efter COVID-19 og et EM på hjemmebane skulle man virkelig have udnyttet at folk er så sultne efter fodbold.

    Det sker selvfølgelig ikke henover natten med så mange penge og aktører i spil - Men hvor ville det være fantastisk hvis det igen blev muligt for den almene fodbold fan at se hjemlige kampe uden at skulle være kunde flere forskellige steder…

  21. #329
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig - og især nu hvor interessen for Superligaen vel er på sit højeste i virkelig mange år. Efter COVID-19 og et EM på hjemmebane skulle man virkelig have udnyttet at folk er så sultne efter fodbold.

    Det sker selvfølgelig ikke henover natten med så mange penge og aktører i spil - Men hvor ville det være fantastisk hvis det igen blev muligt for den almene fodbold fan at se hjemlige kampe uden at skulle være kunde flere forskellige steder…
    Ja, for de bliver næppe kunder. Det gør vi inkarnerede fans, men alle andre får aldrig det samme forhold, når de ikke kan se kampene.

  22. #330
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    ... jeg synes virkelig stadig klubberne bør sætte sig ned og tænke over, om de ekstra TV-penge her og nu er så vigtigere end at sikre bredere adgang til Superligaen.
    Det er desværre ikke kun op til klubberne. Konkurrencerådet har f.eks. afgjort, at ved rettighedsperioder overstigende 3 år må samme aktør maks. få 4/6 kampe og ikke både 1. og 2. kampvalg. Løsningen kunne dog være at begrænse rettighedsperioden til 3 år, og sælge 5/6 kampe inkl. 1. og 2. kampvalg til samme aktør, men det har man ikke valgt. Den nuværende aftale, som blev indgået sommeren 2019, løber 3 år startende med denne sæson. Da man indgik aftalen, havde man dog næppe regnet med, at YouSee ville kyle Discovery på porten.

    Derudover bestemmer klubberne jo ikke over UEFA’s turneringer, så at vi det ene år kan spille CL (læseren må afgøre, hvad CL står for) og det næste EL, er der ikke så meget at gøre ved. At kvalkampe derudover kan sælges til anden side, gør bare situationen for forbrugerne endnu værre.

    Personligt mener jeg, at monopol på sportsrettigheder burde forbydes. De samme kampe burde tilbydes flere aktører i samme marked. Hvis kun én ender med at byde, så fair nok, men så vil alle kampe stadig være samlet ét sted til gavn for forbrugerne. Det er klart, at det vil stille tv-stationerne i en mere usikker position, hvis de pludselig skal konkurrere på kvalitet, og det vil måske koste på aftalens værdi. Men sådan må det være.

    [edit] Og geoblokering af indhold burde heller ikke være tilladt. Det var faktisk tæt på at blive forbudt i EU-regi for nogle år siden, men rettighedshaverne fik trumfet deres vilje igennem.
    Sidst redigeret af cybamerc : 22.07.21 kl. 10:38

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •