Side 119 af 193 FørsteFørste ... 1969109116117118119120121122129169 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,771 til 1,785 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1771
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,650

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er en facet jeg ikke rigtig har bemærket før nu. Alene det faktum, at Kamaldeen og Cajuste begge koster pænt over 100 mio gør, at jeg mener vi skal forlange mindst det samme for Daramy.
    Meget enig.

    Det der også efter min mening skubber prisen op over 100+ mill er jo hans alder og evner til at sætte sin direkte modstandere. Javel det er kun i lille Danmark han har vist det, men de spillere hænger altså ikke på træerne. Club Brügge pønser jo også på i fremtiden at sælge ham videre til det dobbelte formentlig, hvis de mener de kan bygge videre på Daramy.

    Så absolut. Vi skal over 100 mill, hvis ikke så behold ham dog denne sæson. Jeg er ret sikker Daramy kun bliver bedre fremover. Hvalpe fedtet er han ved at smide. Vi skal uanset nok få en god skilling for ham om 1 år også (Potentielt mere)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1772
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Store transfers er ikke lige med succes. Bare kig denne liste igennem og se hvor mange af top 10 som faktisk aldrig rigtigt slog igennem. Lidt som at slå plat eller krone.

    https://www.transfermarkt.com/fc-kop...rde/verein/190
    - Torben

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1773
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,613

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror virkelig man afventer resultatet af ECL-kvalen, inden man for alvor henter ind. Som truppen ser ud lige her og nu, så vil vi med tilføjelse af Zanka og Singh pr. 1. september kunne klare os igennem de resterende 10 kampe i Superligaen og op til 4 pokalkampe, hvis det kun er den, vi skal spille i, det kommende halve år, og vi venter til næste kalenderår med at hente dyrere spillere. Skal vi spille ECL-gruppespil, så bliver der skruet op for spillerbudgettet i dette vindue.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1774
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg tror virkelig man afventer resultatet af ECL-kvalen, inden man for alvor henter ind. Som truppen ser ud lige her og nu, så vil vi med tilføjelse af Zanka og Singh pr. 1. september kunne klare os igennem de resterende 10 kampe i Superligaen og op til 4 pokalkampe, hvis det kun er den, vi skal spille i, det kommende halve år, og vi venter til næste kalenderår med at hente dyrere spillere. Skal vi spille ECL-gruppespil, så bliver der skruet op for spillerbudgettet i dette vindue.
    Jeg tror simpelthen ikke at Anders And Cup kan/skal være definerende for spillerhandler i dette vindue. I et større perspektiv er de 35-40 mio. kr. jo "peanuts".
    Det ville give så meget mening at få hentet de folk ind, som man mener kan hive et mesterskab nogenlunde sikkert til Kbh. i dette vindue, hvor også langt de fleste/største handler finder sted.
    Vi SKAL!!! have mesterskabet i denne sæson.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #1775
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,613

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Gider virkelig ikke betegnelsen "Anders And cup", når præmiepengene er på samme niveau som Europa League har været i tidligere sæsoner. Vi snakker altså 60+ mio. kr. Og når det sidste år reelt var afgørende for at vi ikke hentede JBL, så kan jeg ikke forestille mig at det ikke også ville være tilfældet i denne sæson.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  10. #1776
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,130

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af nittun Se meddelelser
    Men det ændrer stadig ikke at der ikke skal ses fremad lige nu for de her spillere for værdien er så høj som den nogensinde bliver lige nu. begge spillere skulle være videre inden for et år, og det næste års tid gør intet godt for nogen af deres værdi. Ja der er klubber der skyder med stort, men det ikke ensbetydende med at det er det gængse. Der er nogen klubber der kan satse i den her tid, og så er der rigtig mange, ligesom FCK der har siddet for hårdt i det, som skal finde nogle likvider. Det er realiteten lige nu, Det er ikke et sort hvidt billede hvor chelsea og PSG er toneanførerne, tværtimod er de ret meget untagelsen.
    Nelsson havde tre år tilbage af sin kontrakt: https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-victor-nelsson

    Og Daramy har 2½ år tilbage: https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaenger-med-daramy-0

    Når man tænker på, hvor meget vi gav for Nelsson, samt at FCN uden tvivl skal have en del af kagen fra Galatasaray, ligner det en virkelig sløj handel, at vi nu sælger ham for blot det dobbelte af, hvad vi betalte for ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 17 brugere er enige:

  12. #1777
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Store transfers er ikke lige med succes. Bare kig denne liste igennem og se hvor mange af top 10 som faktisk aldrig rigtigt slog igennem. Lidt som at slå plat eller krone.

    https://www.transfermarkt.com/fc-kop...rde/verein/190
    Ja. Og sammenlign så med kræmmerne i Herning

    https://www.transfermarkt.com/fc-mid...rde/verein/865

    Det er vel kun Boring der er flop i deres top 10. Nuvel Kadlec slog aldrig igennem, men de fik trods alt flere penge for ham end de gav.
    I vores top 10 kan man vel argumentere for at både Matic, Kaufmann, Biel, Fischer og Ailton bare aldrig har indløst potentialet og alle sælges sandsynligvis med pæne tab.
    Sidst redigeret af Tops : 11.08.21 kl. 20:27
    Danmark til Valby Bakke

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1778
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    924

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Eller at størstedelen af pengene skal dække huller andre steder i koncernen?
    Tvivler på at vi sprænger banken for at hente erstatninger - men mindre kan jo også gøre det. Hellere handle smart end dyrt…
    Er det dig PC?

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #1779
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    286

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ja. Og sammenlign så med kræmmerne i Herning

    https://www.transfermarkt.com/fc-mid...rde/verein/865

    Det er vel kun Boring der er flop i deres top 10. Nuvel Kadlec slog aldrig igennem, men de fik trods alt flere penge for ham end de gav.
    I vores top 10 kan man vel argumentere for at både Matic, Kaufmann, Biel, Fischer og Ailton bare aldrig har indløst potentialet og alle sælges sandsynligvis med pæne tab.
    Bliver så træt af at vi hentede bjelland for en vanvittige lønpakke mens fcm samtidig brugte 1 mio EUR på Scholz… utilgiveligt at Ståle lod den slippe….
    Very Nice

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1780
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,087

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi kan vel hente ham hjem fra Japan næste sæson

  19. #1781
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,613

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Bliver så træt af at vi hentede bjelland for en vanvittige lønpakke mens fcm samtidig brugte 1 mio EUR på Scholz… utilgiveligt at Ståle lod den slippe….
    Hindsight is always 20/20..
    FCK skulle bruge en leder i forsvaret her og nu, og Bjelland havde både rutinen og lederegenskaberne til at varetage opgaven efter Erik Johansson smuttede. En spiller med næsten 30 landskampe, en plads i EM-truppen i 2012, og frasorteret på tvivlsom vis inden VM 2018 en måned forinden. Til sammenligning fik Scholz spilletid i under halvdelen af kampene i sæsonen op til, og i alt hvad der tilsvarer under 11 kampes fuld spilletid i alle turneringer. En 26-årig reserve med 18 U-landskampe og under 11 kampes fuld spilletid i 17/18 sæsonen, og et prisskilt på 1,5 mio. € kontra en gratis 30-årig anfører-type med 35 klubkampe i 17/18 sæsonen, som har spillet 30 A-landskampe, bl.a. med flere på holdet.

    Det er svært at klandre valget ud fra de tilgængelige oplysninger, man havde på det pågældende tidspunkt. Jeg tror heller ikke vi havde holdt nullet mod Atalanta over to kampe med Scholz-Vavro som makkerpar det år, når man ser på at det tog ham tid at vokse til det niveau, han er endt med at få.

    Så at kalde det utilgiveligt er godt nok at strække den gevaldigt, selv om man nu kan ærgre sig over at vi ikke hentede ham.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  20. #1782
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hører vel også med til historien, at Bjelland sådan set gjorde det fint, da han kom.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #1783
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,904

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    I glemmer fuldstændig at medregne skadeshistorik/kontraktlængde-faktoren. Bjelland endte op som en økonomisk katastrofe, fordi man i den periode smed om sig med grotesk lange og overbetalte kontrakter til folk over eller omkring 30. Noget holdet stadig lider under.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1784
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Bjelland er dog ikke det værste eksempel, hvad det angår. Det gav mening dengang, og hvis man læser tilbage her på sidelinien, så var det ønsketransferen dengang.

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #1785
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Gider virkelig ikke betegnelsen "Anders And cup", når præmiepengene er på samme niveau som Europa League har været i tidligere sæsoner. Vi snakker altså 60+ mio. kr. Og når det sidste år reelt var afgørende for at vi ikke hentede JBL, så kan jeg ikke forestille mig at det ikke også ville være tilfældet i denne sæson.
    Jeg husker Rommedahl talte i tal nærmere 30-45 mio. kr. tidligere i år. Men fred være med det.

    For mig er Conference League en Anders And Cup. Efter at have fulgt klubben i mange år, har man sgu oparbejdet lidt finere fornemmelser for europæisk gruppespil, end en tredjerangs turnering. Voldsomt skuffende, og noget af en deroute klubben har været inde i.

    Når ovenstående er sagt, så skal alle sejl sættes i Superligaen, som skal være prioritet nummer et. Det er forudsætningen for, at vi forhåbentlig ikke igen skal tale om Conference League.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •