Side 139 af 193 FørsteFørste ... 3989129136137138139140141142149189 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,071 til 2,085 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2071
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Min værste frygt er - som Transfervinduet har bekræftet som en potentiel handel - at Daramy erstattes med Emre Mor... et spark i de lange løg, som forstærkes ved, at CV tager pigstøvler på! Så mangler vi bare, at han henter fisse-Mike... Fårk hvor bliver jeg deprimeret!
    Bekræftet er nok så meget sagt. Det kom da vist "bare" fra en lytter under "and eller ej".
    Til dem som ikke har hørt det, så hed rygtet, at vi henter 3 spillere og sælger Daramy. To af de spillere skulle være Zanka og Mor, som Thorup (ifølge lytteren) mener han kan tæmme. Den tredje skulle være endnu en kant/angriber.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2072
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ser ikke frem til yderligere knap 2 uger af det her cirkus

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  4. #2073
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bekræftet er nok så meget sagt. Det kom da vist "bare" fra en lytter under "and eller ej".
    Til dem som ikke har hørt det, så hed rygtet, at vi henter 3 spillere og sælger Daramy. To af de spillere skulle være Zanka og Mor, som Thorup (ifølge lytteren) mener han kan tæmme. Den tredje skulle være endnu en kant/angriber.
    Puha, det letter da lidt

  5. #2074
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Min værste frygt er - som Transfervinduet har bekræftet som en potentiel handel - at Daramy erstattes med Emre Mor... et spark i de lange løg, som forstærkes ved, at CV tager pigstøvler på! Så mangler vi bare, at han henter fisse-Mike... Fårk hvor bliver jeg deprimeret!
    Nu må du fandeme ikke give mig Mareridt :). Emre Mor i FCK får mig til at skælve i hele kroppen...

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #2075
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu må du fandeme ikke give mig Mareridt :). Emre Mor i FCK får mig til at skælve i hele kroppen...
    Egentlig vildt hvis han ikke selv kan se hvor meget han har smadret sin egen karriere, er jo ingen seriøse klubber der vil røre ham med en ild-tang.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  9. #2076
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Egentlig vildt hvis han ikke selv kan se hvor meget han har smadret sin egen karriere, er jo ingen seriøse klubber der vil røre ham med en ild-tang.
    Det kan være at Federative Cepublic of Midtjyllazil, kan se lyset i ham :)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. #2077
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    PLEEEASE master PC......
    Hvis du henter Emre Mor.... som isoleret set er en god signing bevares....

    Så gør det på en præstationsbaseret kontrakt!!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #2078
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-juvel/8794700

    Spændende udvikling! Daramys agent er åbenbart ikke registreret som Daramys agent, og der kan i givet fald koste Daramy både bøde og karantæne. Måske er der nogen som lige skulle nævne det for Daramy?

  13. #2079
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-juvel/8794700

    Spændende udvikling! Daramys agent er åbenbart ikke registreret som Daramys agent, og der kan i givet fald koste Daramy både bøde og karantæne. Måske er der nogen som lige skulle nævne det for Daramy?
    Det skulle man tro, Daramy var klar over: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ftaler/8486453
    Virkelig mærkeligt, at situationen stadig er den samme!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2080
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ret skal være ret! Mens vi alle sammen er i gang med at smide PC på hjul og stejle ved udsigten til et salg af Daramy, bør det samtidig være på sin plads at anerkende købet af henholdsvis Khocholava og Diks.

    Khocholava virker umiddelbart som en opgradering ift. Nelsson. Bedre på bolden og bedre i det opbyggende spil. Fysik som et hval-lokum med handicap-rampe. Stærk i duellerne fremme på banen. Han er et rigtig godt match. Nelsson er selvfølgelig yngre og kan udvikle sig yderligere. Men her og nu virker det som et fornuftigt bytte med økonomisk gevinst.

    Diks er et sindssygt godt køb. Jeg var selv en smule skeptisk, men jeg skal love for at den skepsis er gjort til skamme! Fem mål ind til videre taler sit tydelige sprog, og han virker som skabt til Thorups system. Selvfølgelig er det en spiller som PC har haft et udemærket forkendskab til, men Diks har virkelig leveret fra dag 1. En klasse signing!

    Luther Singh kender jeg ikke. Han virker spændende, men også som en spiller der stadig skal udvikles på.

    Jeg er overbevist om, at skulle Daramy blive solgt i dette vindue til den ene eller anden klub, så bliver der handlet fornuftigt på det - som købet af Khocholava og Diks er gode eksempler på. De giver mig i hvert fald ikke synderlig grund til at frygte manglende kvalitet hos en eventuel erstatning for Daramy - selv om det selvfølgelig betyder tab af et af vores hjemmedyrkede kæmpetalent og relationer og kontinuitet som skal genopbygges med en ny spiller.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  16. #2081
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Ret skal være ret! Mens vi alle sammen er i gang med at smide PC på hjul og stejle ved udsigten til et salg af Daramy, bør det samtidig være på sin plads at anerkende købet af henholdsvis Khocholava og Diks.

    Khocholava virker umiddelbart som en opgradering ift. Nelsson. Bedre på bolden og bedre i det opbyggende spil. Fysik som et hval-lokum med handicap-rampe. Stærk i duellerne fremme på banen. Han er et rigtig godt match. Nelsson er selvfølgelig yngre og kan udvikle sig yderligere. Men her og nu virker det som et fornuftigt bytte med økonomisk gevinst.

    Diks er et sindssygt godt køb. Jeg var selv en smule skeptisk, men jeg skal love for at den skepsis er gjort til skamme! Fem mål ind til videre taler sit tydelige sprog, og han virker som skabt til Thorups system. Selvfølgelig er det en spiller som PC har haft et udemærket forkendskab til, men Diks har virkelig leveret fra dag 1. En klasse signing!

    Luther Singh kender jeg ikke. Han virker spændende, men også som en spiller der stadig skal udvikles på.

    Jeg er overbevist om, at skulle Daramy blive solgt i dette vindue til den ene eller anden klub, så bliver der handlet fornuftigt på det - som købet af Khocholava og Diks er gode eksempler på. De giver mig i hvert fald ikke synderlig grund til at frygte manglende kvalitet hos en eventuel erstatning for Daramy - selv om det selvfølgelig betyder tab af et af vores hjemmedyrkede kæmpetalent og relationer og kontinuitet som skal genopbygges med en ny spiller.
    Som flere andre i tråden også nævner, kan PC desværre nok ikke egenhændigt afgøre, om FCK vil sælge eller ej, når det nærmer sig beløbsstørrelser, som er af "strategisk betydning" (læs: cool cash til fodboldligeglade jyder). Jeg kunne forestille mig, at d'jydeherrer er lidt knotne over, at man ikke solgte Wind, fordi de fik fortalt, at han ville blive ENDNU mere værd.

    Jeg er 100% for at beholde Daramy mindst indtil vinter. Her er der stadig to år tilbage af kontrakten, vi ved meget bedre, hvor vi står europæisk og i Superligaen, og der er fornuftig tid til at have spillet Singh og evt. andre ind i truppen. Det giver SÅ meget mening.

    Men...!

    - HVOR motiveret er Daramy for et skifte her og nu?
    - HVOR meget kan PC stå imod en potentielt salgshungrende ledelse? Her skal PC også tænke på sit råderum EFTER en evt. afvisning af salg. Skulle det værst tænkelige ske og Daramy pådrager sig en skade i Wind-størrelsen, så kan det virkelig også svække hans position. Her er det klart mindre risky at lægge ud med at gøre ejerne tilfredse og så benytte den tilfredshed og de mange millioner til at forme hele holdet.
    - HVOR gode erstatninger har PC i ærmet? Er personligt meget spændt på at se, hvad Singh kan. Og flere rygtes på vej.

    Når det er sagt, er jeg enig med Mediano osv., hvor man har vendt, hvor katastrofalt, det vil være at sælge til en klub som Club Brugge, som FCK reelt konkurrerer imod. Her ville Ajax virke som et langt mere naturligt skridt videre - eller Milan for den sags skyld. Det her handler ikke blot om signalværdien udadtil - men også indadtil i forhold til talentfabrikken. At have skudt sin største stjerne i mange år - ja, formentligt det største talent i historien - af til en belgisk klub er sgu bare ikke særligt imponerende.

    Så der er MANGE overvejelser. Lad os krydse fingre for, at vores ejere - og Daramy - også tænker på den lange bane fremfor den korte - og at kurven fortsætter op, op, op!!!
    Sidst redigeret af Andreas Hansen : 20.08.21 kl. 14:29 Årsag: Rettet længden af Daramys kontrakt. Troede fejlagtigt, at den kun var halvandet år. Heldigvis er der knap 2,5 år tilbage.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #2082
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Som flere andre i tråden også nævner, kan PC desværre nok ikke egenhændigt afgøre, om FCK vil sælge eller ej, når det nærmer sig beløbsstørrelser, som er af "strategisk betydning" (læs: cool cash til fodboldligeglade jyder). Jeg kunne forestille mig, at d'jydeherrer er lidt knotne over, at man ikke solgte Wind, fordi de fik fortalt, at han ville blive ENDNU mere værd.

    Jeg er 100% for at beholde Daramy mindst indtil vinter. Her er der stadig et år tilbage af kontrakten, vi ved meget bedre, hvor vi står europæisk og i Superligaen, og der er fornuftig tid til at have spillet Singh og evt. andre ind i truppen. Det giver SÅ meget mening. Og kan man endda forlænge et år med Daramy med lovning om at skyde ham af efter sæsonen, jamen, så er det bare at gøre guldstolen klar til PC, som indtil videre har imponeret mig enormt meget.

    Men...!

    - HVOR motiveret er Daramy for et skifte her og nu?
    - HVOR meget kan PC stå imod en potentielt salgshungrende ledelse? Her skal PC også tænke på sit råderum EFTER en evt. afvisning af salg. Skulle det værst tænkelige ske og Daramy pådrager sig en skade i Wind-størrelsen, så kan det virkelig også svække hans position. Her er det klart mindre risky at lægge ud med at gøre ejerne tilfredse og så benytte den tilfredshed og de mange millioner til at forme hele holdet.
    - HVOR gode erstatninger har PC i ærmet? Er personligt meget spændt på at se, hvad Singh kan. Og flere rygtes på vej.

    Når det er sagt, er jeg enig med Mediano osv., hvor man har vendt, hvor katastrofalt, det vil være at sælge til en klub som Club Brugge, som FCK reelt konkurrerer imod. Her ville Ajax virke som et langt mere naturligt skridt videre - eller Milan for den sags skyld. Det her handler ikke blot om signalværdien udadtil - men også indadtil i forhold til talentfabrikken. At have skudt sin største stjerne i mange år - ja, formentligt det største talent i historien - af til en belgisk klub er sgu bare ikke særligt imponerende.

    Så der er MANGE overvejelser. Lad os krydse fingre for, at vores ejere - og Daramy - også tænker på den lange bane fremfor den korte - og at kurven fortsætter op, op, op!!!
    Daramy har kontrakt til 31. december 2023, så til vinter er der stadig to år på kontrakten.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #2083
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes også, det er voldsomt at være efter PC for et muligt Daramy-salg. Vi aner jo ikke, hvor meget ledelsen og Daramy selv presser på for det. I går så vi jo også, hvad der nok kommer til at ske i flere kampe; Daramy var totalt fraværende og havde godt nok mange dårlige aktioner. Jeg forstår signalværdien i at beholde ham i det her projekt og ikke at sælge til Brügge, men seriøst, her og nu er vi ikke i nærheden af Brügge, og selvom vi gerne vil være Porto, så sker det ikke fra den ene dag til den anden. Det er vel et projekt over mange år, og i det projekt kan 100 mio da virkelig lune.

    Med det sagt er jeg ikke tilhænger af at beholde ham, men det kræver altså, at han selv kan se ideen i det.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #2084
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er det tarveligt at håbe FC Muuhs nye angriber flopper big time ? ... gal jeg er misundelig...

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2085
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Er det tarveligt at håbe FC Muuhs nye angriber flopper big time ? ... gal jeg er misundelig...
    Nej, jeg håber alt hvad de laver bliver til et flop. Jeg har dog svært ved at finde misundelse i et 30 mio. køb, som har scoret 11 mål i 62 kampe.

    Det kan være jeg ændrer mening, men jeg er glad for at vi ikke har foretaget det køb.
    Fc Ålene

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •