Side 150 af 193 FørsteFørste ... 50100140147148149150151152153160 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,236 til 2,250 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2236
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Meget enig. Jeg kan også se Stage som kant nu hvor han har en yderst angrebsivrig back bagved sig.
    Jeg vil blive ked af hvis Stage forlader os. Han har spillet sig op, kommer meget med i feltet og generelt har han en fed udstråling på banen synes jeg.
    Diks er vel hverken mere eller mindre angrebsivrig end Anker, han er blot meget bedre, offensivt såvel som defensivt.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2237
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Den mundtlige aftale stammede helt tilbage fra da han forlængede aftalen i sin tid - så egentligt før PC. Men PC har så holdt fast i dem og aftalt med Mo's agenter, at de godt måtte kigge efter et næste skridt denne sommer.
    Men PC har jo ikke rigtig haft noget valg. Det ville være fuldstændig svinsk og uetisk af ham at bryde en aftale indgået imellem Daramy og klubben/daværende sportsdirektør når det nok har haft afgørende indflydelse på forlængelsen


  4. #2238
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    -*Han er så god. Han er et stort talent.*Han har lidt samme stil som Thomas Delaney. Han mangler fart, men alt hvad han gør med bolden er rigtig godt. Hans teknik er virkelig god. Hans pasninger er rigtig gode, og det samme er hans førsteberøringer, siger Sigurdarson til tipsbladet.dk og tilføjer:*

    - Derudover har han et godt overblik, og han læser spillet godt. Han løber meget på midtbanen, men han mangler lidt på sin fart. Han er meget allround, vurderer Sigurdarson om den 187 centimeter høje midtbanespiller, der både har evner i defensiven og offensiven.*



    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-som-delaney

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #2239
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Den mundtlige aftale stammede helt tilbage fra da han forlængede aftalen i sin tid - så egentligt før PC. Men PC har så holdt fast i dem og aftalt med Mo's agenter, at de godt måtte kigge efter et næste skridt denne sommer.
    OK - så kan der ikke rigtig indvendes noget, selvom salget stadig er ret deprimerende ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  7. #2240
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. #2241
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Slip slanterne, PC! Han ligner en, der hurtigt kan blive meget mere værd.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #2242
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Ejeren er bimlende tosset. Tror det bliver svært at hive den i land, ikke bare pga. det økonomiske.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #2243
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Ejeren er bimlende tosset. Tror det bliver svært at hive den i land, ikke bare pga. det økonomiske.
    Ifølge Twitter er han (tæt på) solgt til Gala for 4,2 mio euro + evt. 1,5 mio mere, hvis de kommer i gruppespillet. Vi kan nok skyde en hvid pil efter ham. Mon ikke vi har været brugt som en brik i spillet for at presse Gala for flere penge....

    Det var desværre nok for spændende til at være sandt :-(

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #2244
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ifølge Twitter er han (tæt på) solgt til Gala for 4,2 mio euro + evt. 1,5 mio mere, hvis de kommer i gruppespillet. Vi kan nok skyde en hvid pil efter ham. Mon ikke vi har været brugt som en brik i spillet for at presse Gala for flere penge....

    Det var desværre nok for spændende til at være sandt :-(
    Tror du har helt ret. Vi har nok aldrig været tæt på. Han ser fandme også for god ud. Første gang jeg ser en YouTube video, hvor jeg må sige WOW.

    Anyways, nu venter jeg bare på, at vi henter Thorsteinsson eller lign. på det niveau som afløser for Superligaens bedste offensive spiller :-D

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #2245
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Tror du har helt ret. Vi har nok aldrig været tæt på. Han ser fandme også for god ud. Første gang jeg ser en YouTube video, hvor jeg må sige WOW.

    Anyways, nu venter jeg bare på, at vi henter Thorsteinsson eller lign. på det niveau som afløser for Superligaens bedste offensive spiller :-D
    No - ikke en suppespiller - så hellere Tippeligaen igen!

  17. #2246
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ifølge Twitter er han (tæt på) solgt til Gala for 4,2 mio euro + evt. 1,5 mio mere, hvis de kommer i gruppespillet. Vi kan nok skyde en hvid pil efter ham. Mon ikke vi har været brugt som en brik i spillet for at presse Gala for flere penge....

    Det var desværre nok for spændende til at være sandt :-(
    Det er lidt under det, Tipsbladet skriver, at vi skal slippe. Men hovedproblemet er selvfølgelig nok, at vi ikke er i nærheden af at kunne tilbyde ham det samme som Galatasaray, hvad angår løn, spændende holdkammerater og sportslige udfordringer...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2247
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Æv, æv, æv...salget af Daramy ligner en tidlig foræring af mesterskabet til FCM. Jeg er egentlig ikke kun skuffet over PC, men lige så meget Daramy. Jeg havde, måske lidt naivt, håbet at en inkarneret københavner-dreng som Daramy kunne blive tiltrukket af muligheden for at blive og vinde mesterskabet for den klub han er angiveligt skulle være gjort af - og da særligt nu hvor han kun lige er slået igennem i denne sæson. Men det er jo desværre bare den moderne fodbolds vilkår. Alle klubber, foruden de 4-5 største i verden, vil blot være transit-perroner for de fleste spillere, uagtet hvor meget de så skulle påstå at være tilknyttet klubben.

    Hvilke af vores profiler der mon ellers skal ellers flås ud af truppen inden de overhovedet har fået lov at komme i gang, kan man kun gisne om, men man kan jo håbe at der hverken bliver Dicks eller Biel.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #2248
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Tror du har helt ret. Vi har nok aldrig været tæt på. Han ser fandme også for god ud. Første gang jeg ser en YouTube video, hvor jeg må sige WOW.

    Anyways, nu venter jeg bare på, at vi henter Thorsteinsson eller lign. på det niveau som afløser for Superligaens bedste offensive spiller :-D
    5 mio EUR og han er vores... KOM SÅ PC! Brug Nelsson pengene !
    Very Nice

  22. #2249
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Saksespark Se meddelelser
    Æv, æv, æv...salget af Daramy ligner en tidlig foræring af mesterskabet til FCM. Jeg er egentlig ikke kun skuffet over PC, men lige så meget Daramy. Jeg havde, måske lidt naivt, håbet at en inkarneret københavner-dreng som Daramy kunne blive tiltrukket af muligheden for at blive og vinde mesterskabet for den klub han er angiveligt skulle være gjort af - og da særligt nu hvor han kun lige er slået igennem i denne sæson.
    Jeg synes det er svært at være sur på Daramy eller på nogen andre for den sags skyld. Det er desværre vores plads i fødekæden.

    Det er i hvert meget at forlange, at en dreng på 19 år (som måske ikke kommer fra det rigeste hjem) skulle sige nej tak til noget som ligner økonomisk uafhængighed resten af livet og endda til den måske bedste klub i verden til at udvikle spillere. Forøvrigt betalte han vel tilbage, da han forlængede sin kontrakt sidst og sørgede for, at vi nu hiver 90 mill for handlen.

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #2250
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Mht. Daramy. Når den rette mulighed byder sig, og man får en chance som Ajax, så handler det bare om at slå til. Han kommer til et af de bedste akademier i verdenen i forhold til at udvikle unge spillere, han får en sportslig udfordring som
    matcher ham godt og så er der selvfølgelig det økonomiske perspektiv.

    I en alder af 19 år er Daramy økonomisk sikret for livet. Det ville givetvis ske uanset, men jeg kan sagtens forstå hans valg i forhold til at tage afsted nu.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •