Side 25 af 29 FørsteFørste ... 1522232425262728 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 432

Emner: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Jeg har lidt kontanter stående på min primære bankkonto. Knap 100 K. Åbenbart har jeg fået en del beskeder, hvor jeg skal oplyse dit og dat. Jeg må indrømme, at jeg meget sjældent læser alle de beskeder de sender mig. De sendte så en SMS, hvor jeg reagerede. Der var åbenbart en del oplysninger, de skal have iflg hvidvaskningsloven. Jeg svarede på de relevante spørgsmål i en PDF, indtil de spurgte, om jeg kendte en politiker/måske selv politisk aktiv. Det nægtede jeg at svare på.

    Min bank insisterede så på, at jeg skulle svare, hvorefter jeg spurgte ind til relevant lovning/bekendtgørelser.

    Næste svar fra banken var, at de godtog mine oplysninger. NOSSEFRYD

    Mvh Bjørn

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Det nossephrüder mig ikke at en mand igår brækkede en ankel og derfor fik teknisk knockout. Det nossephrüder mig at Viabøf igår fik teknisk knockout. Sporten intereserer mig ikke, men når viasat taber kan jeg altid glædes.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #363
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Messis klubskifte. Mest pga de tudende barcafans.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #364
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Min genbo er Mette Thiesen. Hun er medlem af et lov og orden parti: Nye borgerlige. Det nossefryder mig så, at hun har snydt:
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/poli...loeret/8875360

    Med de eksempler på opførsel, hun har optrådt med, siden hun flyttede ind på vejen, så er det åbenbart noget, der ligger dybt i rygraden på hende.

    Mvh Bjørn

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #365
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Med de eksempler på opførsel, hun har optrådt med, siden hun flyttede ind på vejen, så er det åbenbart noget, der ligger dybt i rygraden på hende.
    Fortæl, fortæl!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #366
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Fortæl, fortæl!
    Vejret: Pligter og rettigheder

    Da hun flyttede ind, så mente MT, at de parkeringspladser, der er ud for hendes matrikel tilhørte hende. Her et link til min matrikel : https://goo.gl/maps/qooZJTwqMqMxEzax6 Som det det ses, hvis man bruger foto-versionen, så har vi på vores side intet fortorv. Alle har lov til parkere lige, hvor de vil.

    MT brugte de første 6 mdr, hun boede på vejen til at sætte sedler på folks bilruder, om at der hendes pladser. Den gik ikke, så hun påstod så, at hendes far går så dårligt, at hun derfor måtte reservere pladserne. 1. Der er rigelig plads i indkørslen til mere end 2 biler. 2. Farmand er en meget aktiv herre, der slæber på juletræer og klipper hæk. Så løgn med løgn på.

    Når det sner, så har alle grundejere PLIGT til at rydde fortorvet. Efter hun er flyttet ind, så er der aldrig blevet ryddet sne foran hendes hus.

    På vejen bliver der hentet pap, madaffald, restaffald etc. men det er lykkedes hende utallige gange at pisse renovationsarbejderne så meget af, at de tog billeder af hendes mangel på sortering.

    Mvh Bjørn

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #367
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Vejret: Pligter og rettigheder

    Da hun flyttede ind, så mente MT, at de parkeringspladser, der er ud for hendes matrikel tilhørte hende. Her et link til min matrikel : https://goo.gl/maps/qooZJTwqMqMxEzax6 Som det det ses, hvis man bruger foto-versionen, så har vi på vores side intet fortorv. Alle har lov til parkere lige, hvor de vil.

    MT brugte de første 6 mdr, hun boede på vejen til at sætte sedler på folks bilruder, om at der hendes pladser. Den gik ikke, så hun påstod så, at hendes far går så dårligt, at hun derfor måtte reservere pladserne. 1. Der er rigelig plads i indkørslen til mere end 2 biler. 2. Farmand er en meget aktiv herre, der slæber på juletræer og klipper hæk. Så løgn med løgn på.

    Når det sner, så har alle grundejere PLIGT til at rydde fortorvet. Efter hun er flyttet ind, så er der aldrig blevet ryddet sne foran hendes hus.

    På vejen bliver der hentet pap, madaffald, restaffald etc. men det er lykkedes hende utallige gange at pisse renovationsarbejderne så meget af, at de tog billeder af hendes mangel på sortering.

    Mvh Bjørn
    Hun fremstår så usympatisk at det på ingen måde overrasker at hun også er det privat.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #368
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Vejret: Pligter og rettigheder

    Da hun flyttede ind, så mente MT, at de parkeringspladser, der er ud for hendes matrikel tilhørte hende. Her et link til min matrikel : https://goo.gl/maps/qooZJTwqMqMxEzax6 Som det det ses, hvis man bruger foto-versionen, så har vi på vores side intet fortorv. Alle har lov til parkere lige, hvor de vil.

    MT brugte de første 6 mdr, hun boede på vejen til at sætte sedler på folks bilruder, om at der hendes pladser. Den gik ikke, så hun påstod så, at hendes far går så dårligt, at hun derfor måtte reservere pladserne. 1. Der er rigelig plads i indkørslen til mere end 2 biler. 2. Farmand er en meget aktiv herre, der slæber på juletræer og klipper hæk. Så løgn med løgn på.

    Når det sner, så har alle grundejere PLIGT til at rydde fortorvet. Efter hun er flyttet ind, så er der aldrig blevet ryddet sne foran hendes hus.

    På vejen bliver der hentet pap, madaffald, restaffald etc. men det er lykkedes hende utallige gange at pisse renovationsarbejderne så meget af, at de tog billeder af hendes mangel på sortering.

    Mvh Bjørn
    Du arrangerer bare, så laver vi en happening, hvor vi parkerer en 30-40 biler foran hendes hus :-)

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #369
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Hulk, hulk, hulk. Overskrift i politiken : "Thomas Frank: Chelsea stjal sejren fra os" link til artikel (aner ikke om den er bag mur) https://politiken.dk/sport/art842863...-sejren-fra-os






  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #370
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    *Bryder ud i ond latter og schadenfreude*
    https://www.bt.dk/fodbold/vaccineske...a-foer-cl-slag
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #371
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    *Bryder ud i ond latter og schadenfreude*
    https://www.bt.dk/fodbold/vaccineske...a-foer-cl-slag
    Svare lidt til at phrüdes når en ryger med 400 rygeår får konstateret rygerlunger.

  21. #372
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Svare lidt til at phrüdes når en ryger med 400 rygeår får konstateret rygerlunger.
    Præcis. Ligesom hvis kan griner af en YouTube video af ender falder over en kantsten, så svarer det til at stå på Rigshospitalet og råbe "fryd" når man møder alvorligt syge mennesker. Det er nærmest det samme.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. De følgende 13 brugere er enige:

  23. #373
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Præcis. Ligesom hvis kan griner af en YouTube video af ender falder over en kantsten, så svarer det til at stå på Rigshospitalet og råbe "fryd" når man møder alvorligt syge mennesker. Det er nærmest det samme.
    Jeg tror du misforstår mig. Min pointe var blot at den skadefro der er blandt vaccinerede over for ikke vaccineret ikke er særligt pæn. Ligesom det ikke er skønt at se ikke vaccineret der er skadefro over for vaccinerede der får et gennembrudsforløb. Så jeg frydes netop ikke af ovenstående eksempler.

  24. #374
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    At Malmbøf nu har spillet fire kampe i CL uden at score et eneste mål….

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #375
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At Malmbøf nu har spillet fire kampe i CL uden at score et eneste mål….
    Især med tanke på at en af Malmø-spillerne afbrød et ellers lovende MFF-angreb for at fyre en albue lige i fjæset på sin holdkammerat på vej i overlap, så han måtte udskiftes med en hovedskade..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •