Side 6 af 103 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Er vi ikke ved at være der hvor det eneste der stadig er det samme er sæderne i Parken?
    Og de kunne i dén grad trænge til en udskiftning, når nu vi alligevel opererer i en tid, hvor alt åbenbart skal udskiftes alligevel.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    En udskiftning af et sæde koster vist 1850,- pr. sæde, alt inklusive, ifølge en podcast som Fanradioen (tror jeg?) lavede med Lars Bo Jeppesen, da han stadig var i klubben. Så at udskifte alle 38.000+ sæder ville koste lidt over 70 mio. kr., eller en halv Pep Biel ifølge Stig Tøfting.. Så vil jeg hellere bruge pengene på at fyre Jess, rive kontrakten med Wilczek over, og hente Bo Svensson som ny cheftræner.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    En udskiftning af et sæde koster vist 1850,- pr. sæde, alt inklusive, ifølge en podcast som Fanradioen (tror jeg?) lavede med Lars Bo Jeppesen, da han stadig var i klubben. Så at udskifte alle 38.000+ sæder ville koste lidt over 70 mio. kr., eller en halv Pep Biel ifølge Stig Tøfting.. Så vil jeg hellere bruge pengene på at fyre Jess, rive kontrakten med Wilczek over, og hente Bo Svensson som ny cheftræner.
    Bo Svensson sker ikke. Han har en fortid i FCK...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #79
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    En udskiftning af et sæde koster vist 1850,- pr. sæde, alt inklusive, ifølge en podcast som Fanradioen (tror jeg?) lavede med Lars Bo Jeppesen, da han stadig var i klubben. Så at udskifte alle 38.000+ sæder ville koste lidt over 70 mio. kr., eller en halv Pep Biel ifølge Stig Tøfting.. Så vil jeg hellere bruge pengene på at fyre Jess, rive kontrakten med Wilczek over, og hente Bo Svensson som ny cheftræner.
    Begræder vitterlig stadig det her forløb omkring Bo Svensson.

    https://acefootball.com/da/fodboldny...fc-koebenhavn/

    Der har man i den grad gjort i nælderne.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Især med henblik på at siden Bo Svenssons tiltræden, har Mainz været det 5. bedste hold i Tyskland, målt på antal point, 1 point efter RB Leipzig, hvis budget er 5x større, og hvor de nærmeste forfølgere (Leverkusen, Hoffenheim, Gladbach, m.fl.) alle har et budget, der er mindst det dobbelte af Mainz' budget.. I stedet har vi Jess, der ønsker FCM tillykke med guldet, vil have at man snakker om BØF, og og kalder Sektionen for Sektor 12..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #81
    Elle er offline Teddy Stadium Survivor
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    630

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Du glemte kusse-lisen.

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Elle Se meddelelser
    Du glemte kusse-lisen.
    og alt det han skal ned og ændre i halvlegen

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Især med henblik på at siden Bo Svenssons tiltræden, har Mainz været det 5. bedste hold i Tyskland, målt på antal point, 1 point efter RB Leipzig, hvis budget er 5x større, og hvor de nærmeste forfølgere (Leverkusen, Hoffenheim, Gladbach, m.fl.) alle har et budget, der er mindst det dobbelte af Mainz' budget.. I stedet har vi Jess, der ønsker FCM tillykke med guldet, vil have at man snakker om BØF, og og kalder Sektionen for Sektor 12..
    Hvorfor ikke bare gå all-in og hente Thomas Frank, som vel er DKs bedste træner. Måske hente Zidane ind som assistent, han er vist ledig for tiden. Det tror jeg ville fungere rigtig godt.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #84
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Og hvad får dig til at tro "Kong Jensen" at den manøvre nogensinde bliver andet end tankespind i dit hovede. Manden har en fin karriere indtil videre i PL. - come on mate!!

  17. #85
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Og hvad får dig til at tro "Kong Jensen" at den manøvre nogensinde bliver andet end tankespind i dit hovede. Manden har en fin karriere indtil videre i PL. - come on mate!!
    Sarkasme og ironi er verdensklasse... men mest for dem som forstår det :-)
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.


  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    point taken - men alligevel............ hehe.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ifølge Mediano så vil vi i det kommende transfervindue forstærke os med en profil på 6'er positionen i det kommende transfervindue, når nu Zeca kommer til at være ude i et års tid, og når han er tilbage til næste år, vil han være 34 år gammel og have et år tilbage af sin kontrakt.

    Kunne Amartey være en mulighed? Han har haft nogle ankelskader tidligere, men det lader til at han har fået bugt med dem det seneste års tid, og til nytår har han kun et halvt år tilbage af sin kontrakt med Leicester. Det er immervæk en 27-årig ghanesisk landsholdsspiller med erfaring fra Premier League, Champions League og Europa League. Eneste minus udover skadeshistorikken er, at han primært har spillet midterforsvarer i Leicester, mens Ståle brugte ham primært som central midtbanespiller i hans FCK-tid.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    En fit Amartey ville være en drøm. Jeg tror dog vi er færdige med at hente gamle FCK helte tilbage. Fokus er tilsyneladende at få skabt et blankt kanvas som PC og Kvist kan maler deres egen kunst på.

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge Mediano så vil vi i det kommende transfervindue forstærke os med en profil på 6'er positionen i det kommende transfervindue, når nu Zeca kommer til at være ude i et års tid, og når han er tilbage til næste år, vil han være 34 år gammel og have et år tilbage af sin kontrakt.

    Kunne Amartey være en mulighed? Han har haft nogle ankelskader tidligere, men det lader til at han har fået bugt med dem det seneste års tid, og til nytår har han kun et halvt år tilbage af sin kontrakt med Leicester. Det er immervæk en 27-årig ghanesisk landsholdsspiller med erfaring fra Premier League, Champions League og Europa League. Eneste minus udover skadeshistorikken er, at han primært har spillet midterforsvarer i Leicester, mens Ståle brugte ham primært som central midtbanespiller i hans FCK-tid.
    Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det pludselig er en sandhed at vi henter endnu en CM.

    Det figurerer flere steder, men har JT eller PC nævnt det? Det har de jo nok, men det undrer mig lidt.

    Hvorfor ikke køre Lerager ind som 6'er. Jeg er med på han ikke har imponeret, men man bør vel kunne få mere ud af ham.

    Vi har et alternativ i Stage, medmindre man mener den kant helt alvorligt.

    Udover det har vi Falk og Isak - samt den anden islandske gut, som jo faktisk også skulle være 6'er typen.
    (Er med på sidstnævnte indtil videre kun er leje).

    Jeg så hellere man brugte alt krudtet på en kant og en angriber. (Angriberen kan diskuteres hvis man tror på Højlund fra nu af).

    Opstår en Amartey-agtig mulighed, kan man selvfølgelig snakke om tingene... ;-)

    Zan

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Kunne en Ekdal være en mulighed? Godt nok næste samme alder som Zeca, men måske 2-3 sæsoner tilbage i ham. Kontraktudløb i sommeren 22 og fast spilletid i Sampdoria med lidt mindre skader hist og her. Har også være holdets kaptain en gang imellem. Må kunne købes fri ret billigt i januar vinduet med kun ½ år tilbage. Kunne være en god overgangs person indtil vi kan hente Delayney hjem i sommeren 23 eller 24.

Side 6 af 103 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •