Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    28 38.89%
  • Uafgjort

    14 19.44%
  • AGF vinder

    30 41.67%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

  1. #1
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    409

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Og ærlig talt, selv hvis han skulle score er der ingen glæde ved det overhovedet. Få ham nu bare væk. Han skulle aldrig have været her.
    Hvis han scorer, og vi vinder 1-0 over AGF, vil der være meget glæde hos mig. Jeg vil juble helt vildt, og bære min jubel med de næste par dage.
    Den slags fan er jeg :-)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,433

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Den slags fan er jeg :-)
    Jeg er næsten helt skuffet over, at der skulle gå mere end halvanden time, inden nogen stolt erklærede at være en meget bedre fan ;-)

    Men det er du velkommen til. For selv hvis jeg var interesseret i at være begejstret for nr 9, er det fysisk umuligt. Lidt som dem, der ikke kan spise koriander på grund af en medfødt smagsdefekt.

    Så der er ikke rigtig noget at stille op.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,173

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg er næsten helt skuffet over, at der skulle gå mere end halvanden time, inden nogen stolt erklærede at være en meget bedre fan ;-)

    Men det er du velkommen til. For selv hvis jeg var interesseret i at være begejstret for nr 9, er det fysisk umuligt. Lidt som dem, der ikke kan spise koriander på grund af en medfødt smagsdefekt.

    Så der er ikke rigtig noget at stille op.
    Der er ikke nogen, der ikke kan spise koriander pga. af en medfødt smagsdefekt, tværtimod kræver det en sådan at kunne spise det, nemlig at være ude af stand til at mærke den stygge komponent i smagen.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Hvad nu hvis man kan smage den men elsker den?
    Das NT

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg er næsten helt skuffet over, at der skulle gå mere end halvanden time, inden nogen stolt erklærede at være en meget bedre fan ;-)

    Men det er du velkommen til. For selv hvis jeg var interesseret i at være begejstret for nr 9, er det fysisk umuligt.
    Jeg føler sgu ærligt talt lidt med dig og dine ligesindede, hvis et mål fra en ligegyldig spiller kan spolere din glæde ved en sejr.

    Jeg tror forøvrigt ikke, at der er ret mange som er begejstrede for nr 9.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,433

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg føler sgu ærligt talt lidt med dig og dine ligesindede, hvis et mål fra en ligegyldig spiller kan spolere din glæde ved en sejr.
    Det behøver du skam ikke. Det er der jo som nævnt ikke rigtig noget at gøre ved. Det kan jo opvejes af den planlagte fest, når han endelig forlader klubben.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det behøver du skam ikke. Det er der jo som nævnt ikke rigtig noget at gøre ved. Det kan jo opvejes af den planlagte fest, når han endelig forlader klubben.
    Så må man sgu da håbe, at de ikke finder på at hente Wass, Jens Stryger eller lignende ;-)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,433

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så må man sgu da håbe, at de ikke finder på at hente Wass, Jens Stryger eller lignende ;-)
    Ja, det tror jeg, vi er en del, der siger klart nej tak til.

  15. De følgende 18 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    490

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ja, det tror jeg, vi er en del, der siger klart nej tak til.
    En klar opfordring til ledelsen: Stop med at hente BØF til klubben. Mange+taxa
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #10
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    409

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg er næsten helt skuffet over, at der skulle gå mere end halvanden time, inden nogen stolt erklærede at være en meget bedre fan ;-)

    Men det er du velkommen til. For selv hvis jeg var interesseret i at være begejstret for nr 9, er det fysisk umuligt. Lidt som dem, der ikke kan spise koriander på grund af en medfødt smagsdefekt.

    Jeg skriver ikke nogen steder, at jeg er en bedre fan. Det er noget du tillægger mig.
    Jeg siger bare hvordan jeg har det.
    Du er velkommen til at have det på en anden måde.
    Så der er ikke rigtig noget at stille op.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Er der noget nyt om Winds' skade? Og er han overhovedet skadet, eller er det fordi ham og kæresten er gået fra hinanden?
    Sidst redigeret af Baptista : 19.11.21 kl. 17:14

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,553

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Jeg følger ikke U19-holdet, udover at jeg ser målkavalkaderne på YouTube, men som nævnt ovenfor er Roony vel ikke en dominerende spiller i U19-ligaen, og i givet fald er han næppe klar til seniorbold? Hvis han får spilletid i år, er det nok kun for at sende et signal. Orri står vel i højere grad på spring?

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,904

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg følger ikke U19-holdet, udover at jeg ser målkavalkaderne på YouTube, men som nævnt ovenfor er Roony vel ikke en dominerende spiller i U19-ligaen, og i givet fald er han næppe klar til seniorbold? Hvis han får spilletid i år, er det nok kun for at sende et signal. Orri står vel i højere grad på spring?
    Skal man holde Monnerups analyse på Mediano for troende, så betyder det ikke så meget, for hans spilforståelse og teknik er uovertruffen. Og Monnerups påstand er, at når/hvis han blive rykket op, så vil de bedre medspillere udligne de svagheder man måske ser hos U-19. Monnerup kaldte ham i øvrigt det største tallent han har set i en dansk klub siden bette-Laudrup.

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg følger ikke U19-holdet, udover at jeg ser målkavalkaderne på YouTube, men som nævnt ovenfor er Roony vel ikke en dominerende spiller i U19-ligaen, og i givet fald er han næppe klar til seniorbold? Hvis han får spilletid i år, er det nok kun for at sende et signal. Orri står vel i højere grad på spring?
    Fodbold på topplan (også Superliga) er så fysisk at selv den mest talentfulde 16 årige dreng på ingen måde kan gøre en forskel mod voksne mænd. Han vil jo blive puffet omkuld bare de store midtstoppere puster på ham :P Jeg kender kun til et eksempel, Wayne Rooney! Han gjorde lidt forskel allerede som 16 årig, men hvis man ser på andre verdensstjerner, så har de fleste af dem jo først begyndt at være afgørende ved 18 års alderen.

    Jeg glæder mig også til at se Roony, men jeg har absolut ingen forventninger, andet end at han kan drible lidt, lægge en god aflevering og måske tage gode dybdeløb. Det ville ikke undre mig, at han ikke kan takle eller vinde nogle dueller. Jeg tænker også det hænger meget sammen med, at de unge ikke må træne fysisk hårdt ift muskelopbyggelse før 18 års alderen, fordi de stadig vokser osv.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,131

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Fodbold på topplan (også Superliga) er så fysisk at selv den mest talentfulde 16 årige dreng på ingen måde kan gøre en forskel mod voksne mænd. Han vil jo blive puffet omkuld bare de store midtstoppere puster på ham :P Jeg kender kun til et eksempel, Wayne Rooney! Han gjorde lidt forskel allerede som 16 årig, men hvis man ser på andre verdensstjerner, så har de fleste af dem jo først begyndt at være afgørende ved 18 års alderen.

    Jeg glæder mig også til at se Roony, men jeg har absolut ingen forventninger, andet end at han kan drible lidt, lægge en god aflevering og måske tage gode dybdeløb. Det ville ikke undre mig, at han ikke kan takle eller vinde nogle dueller. Jeg tænker også det hænger meget sammen med, at de unge ikke må træne fysisk hårdt ift muskelopbyggelse før 18 års alderen, fordi de stadig vokser osv.
    Lukaku er faktisk et bedre eksempel end Wayne Rooney. Han blev topscorer i Belgien som 16-årig, mens Rooney ikke brændte ligaen af fra start (det var også en bedre liga). Men man kan så med rette argumentere for, at fysikken nok har spillet en væsentlig rolle i Lukakus meget tidlige gennembrud. Og den fysik har vores Roony ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •