Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,445

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.fck.dk/nyhed/daniel-haar...aenger-med-fck

    https://www.fck.dk/nyhed/18-aarige-d...uper-meget-mig

    Klubben har skrevet med midtbanetalentet Daniel Bisgaard Haarbo, der vistnok er den tidligere FCK-spiller Morten Bisgaards nevø.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,602

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Andreas Skov Olsen kan åbenbart godt lejes i Bologna. Og de vil også gerne slippe Federico Santander.
    Man kunne slå to fluer med et smæk på den her.. Eneste spørgsmålstegn, jeg har omkring det, er hvorvidt Santander vil kunne fungere med Thorups høje pres. Jeg husker ham ikke som en stor presspiller (bortset fra det røde kort, han fik i et derby for 6 år siden), og han er i mellemtiden blevet 30.. Vi skal ikke have en case, hvor der er mange lønkroner, som ikke kommer i spil på banen igen.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...en-kan-udlejes
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,610

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Andreas Skov Olsen kan åbenbart godt lejes i Bologna. Og de vil også gerne slippe Federico Santander.
    Man kunne slå to fluer med et smæk på den her.. Eneste spørgsmålstegn, jeg har omkring det, er hvorvidt Santander vil kunne fungere med Thorups høje pres. Jeg husker ham ikke som en stor presspiller (bortset fra det røde kort, han fik i et derby for 6 år siden), og han er i mellemtiden blevet 30.. Vi skal ikke have en case, hvor der er mange lønkroner, som ikke kommer i spil på banen igen.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...en-kan-udlejes
    Truppen skriger på kvalificeret kvalitet som kan gøre en forskel fra dag 1, så jeg er tilbøjelig til at sige ja tak. Meeen mon ikke Skov Olsen har bedre tilbud. Det ville da være noget af et skridt nedad for ham. Han har trods alt etableret sig på Landsholdet, så der må være andre bejlere der finder ham interessant i det store udland.

    Jeg har bare en dårlig fornemmelse der ikke sker ret meget til Vinter. Måske 1 forstærkning i form af et nyt Talent. Det ser jo ud til at være strategien fremover og stadig have den naive tro på det kan skabe 7 ud af 10 mesterskaber på 10 år. Så snart det talent begynder at vise lidt klasse en periode bliver de solgt (Daramy) og så kan vi starte forfra.

    Held og Lykke med den strategi PC. Det kræver jo bare man er dygtig til at ramme rigtigt med de X-faktor spillere, som forventes at gøre en forskel. Det gik jo ikke så godt med Singh.
    Sidst redigeret af EraZ : 24.11.21 kl. 12:27

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,125

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Truppen skriger på kvalificeret kvalitet som kan gøre en forskel fra dag 1, så jeg er tilbøjelig til at sige ja tak.

    Jeg har bare en dårlig fornemmelse der ikke sker ret meget til Vinter. Måske 1 forstærkning i form af et nyt Talent. Det ser jo ud til at være strategien fremover og stadig have den naive tro på det kan skabe 7 ud af 10 mesterskaber på 10 år. Så snart det talent begynder at vise lidt klasse en periode bliver de solgt (Daramy) og så kan vi starte forfra.

    Held og Lykke med den strategi PC :)
    Jeg er også stor tilhænger af kvalificeret kvalitet! ;-)

    Spøg til side, det store spørgsmålstegn ved Santander må stå ved hans skadeshistorik - og hans deraf følgende form. Han skal være klar til at gå direkte ind og forstærke startopstillingen, hvis det skal give nogen mening at hente ham.

    Hvilke økonomiske begrænsninger PC er underlagt er svært at sige, men jeg er ikke i tvivl om, at han er helt klar over, at det, holdet desperat mangler nu, er etablerede forstærkninger - ikke talenter.

    Alderen siger måske talent, men Andreas Skov Olsen ville være en voldsom forstærkning. Jeg har desværre svært ved at forestille mig, at der ikke skulle stå en stribe større og mere interessante klubber på spring for at få ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,522

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    ...det store spørgsmålstegn ved Santander må stå ved hans skadeshistorik ...

    Alderen siger måske talent, men Andreas Skov Olsen ville være en voldsom forstærkning. Jeg har desværre svært ved at forestille mig, at der ikke skulle stå en stribe større og mere interessante klubber på spring for at få ham.
    Man kan vel også sætte et stort spørgsmåsltegn ved ASOs skadehistorik efterhånden. No?

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,610

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er også stor tilhænger af kvalificeret kvalitet! ;-)
    Haha :). Ja jeg bliver sgu bare helt harm, når jeg ser vores trup og vi "skulle" være Nordens største klub. Nu ser jeg klubben promovere Talenter og brugen af unge spillere. Det alt sammen rigtig fint, men så skal der fandeme også bare suppleres med X-faktor spillere.

    Var det ikke gode gamle NCH der udtalte "Med mælketænder vinder man ikke Mesterskaber :)"

    Men okay, nu kender jeg jo ikke de økonomiske muskler klubben har at gøre med. Men så må man sku lad vær med at melde så bombastisk ud at vi bare skal vinde guld på samlebånd. Det er sgu grænsen til det komiske...

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    455

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Haha :). Ja jeg bliver sgu bare helt harm, når jeg ser vores trup og vi "skulle" være Nordens største klub. Nu ser jeg klubben promovere Talenter og brugen af unge spillere. Det alt sammen rigtig fint, men så skal der fandeme også bare suppleres med X-faktor spillere.

    Var det ikke gode gamle NCH der udtalte "Med mælketænder vinder man ikke Mesterskaber :)"

    Men okay, nu kender jeg jo ikke de økonomiske muskler klubben har at gøre med. Men så må man sku lad vær med at melde så bombastisk ud at vi bare skal vinde guld på samlebånd. Det er sgu grænsen til det komiske...
    Gik rygtet ikke på at man var villig til at lægge 25 millioner, for Peter Olayinka, i sidste vindue, før lægetjekket ødelagde det? Hvis det står til troende, så er der vel mulighed for at PC støver muldvarpeskindet af, til vinter.

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,125

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Gik rygtet ikke på at man var villig til at lægge 25 millioner, for Peter Olayinka, i sidste vindue, før lægetjekket ødelagde det? Hvis det står til troende, så er der vel mulighed for at PC støver muldvarpeskindet af, til vinter.
    De penge blev jo en uge senere brugt på Johannesson, så... Men altså, et spillerbudget kan jo ændres, hvis bestyrelsen vil det, og den kan forhåbentlig se pointen i at investere nu. Og så kan man også håbe på, at noget af det løntunge dødvægt ryger ud nu til vinter, så der kan frigøres nogle lønkroner den vej.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    455

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    De penge blev jo en uge senere brugt på Johannesson, så... Men altså, et spillerbudget kan jo ændres, hvis bestyrelsen vil det, og den kan forhåbentlig se pointen i at investere nu. Og så kan man også håbe på, at noget af det løntunge dødvægt ryger ud nu til vinter, så der kan frigøres nogle lønkroner den vej.
    Det må man jo håbe. PC har jo ikke været med til at tale forventningerne ned, i og med han også meldte ud at hvis vi ville have ASO, så kunne vi godt have gået efter ham.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,878

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    De penge blev jo en uge senere brugt på Johannesson, så... Men altså, et spillerbudget kan jo ændres, hvis bestyrelsen vil det, og den kan forhåbentlig se pointen i at investere nu. Og så kan man også håbe på, at noget af det løntunge dødvægt ryger ud nu til vinter, så der kan frigøres nogle lønkroner den vej.
    Ikke hvis man skal tro PC's udtalelser i Købmændenes klub og Kvart i bold. Her er der ingen sammenhæng mellem Johanneson og fremtidige indkøb til kanten.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,372

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og så kan man også håbe på, at noget af det løntunge dødvægt ryger ud nu til vinter, så der kan frigøres nogle lønkroner den vej.
    Ja, det må være et af de helt store spørgsmål, for der er jo virkelig mange millioner bundet op i spillere, der hverken virker motiverede for eller dygtige nok til at være her. Men hvor sandsynligt er det mon at slippe af med resterne af Ståles (meget) gamle garde?

    Pierre Bengtsson (33) udløb: 30/6 2022. Minutter i sæsonen: 173. Chance for skifte denne vinter: 90%
    Svenske klubber var allerede i sommer ude efter ham, men PC sagde angiveligt nej. Har selv udtalt, at han er klar til at vende hjem, og det er svært at se, hvad der skulle stå i vejen for det nu.

    Bryan Oviedo (31) udløb: 30/6 2022. Minutter i sæsonen: 0. Chance for skifte denne vinter: 80%
    Ville gerne hjem til Costa Rica allerede i sommer, men krævede formentlig for meget af sin løn for denne sæson udbetalt for at rive kontrakten over. Har ingen rolle at spille her og er sikkert træt af at rejse frem og tilbage til landskampe, så mon ikke begge parter kan se det fornuftige i at finde et kompromis nu, i stedet for at han tager endnu et halvår i flyverdragt på tribunen?

    Sten Grytebust (32) udløb: 31/12 2022. Minutter i sæsonen: 0 (udlejet). Chance for skifte denne vinter: 50%
    Vender efter planen tilbage til klubben efter udlejningen til Vejle. Norske klubber har angiveligt vist interesse for ham, men den høje løn vil fortsat være et problem, så selvom alle parter nok kan se det fornuftige i at få ham videre i karrieren, er det langtfra sikkert, at det kan lykkes.

    Kamil Wilczek (33) udløb: 30/6 2023. Minutter i sæsonen: 642. Chance for skifte denne vinter: 20%
    Det er meget svært at se, hvor en lige om lidt 34-årig middelmådig og skadeplaget spiller skal tage hen, hvis han gerne vil opretholde bare tilnærmelsesvis den løn, han får nu. Nuvel, der skal da nok være et par polske klubber, som er villige til at overtage ham, men så er vi sikkert ude i en Bjelland-agtig løsning, hvor de lægger 10% af lønnen, og vi hænger på resten. Derfor er det vel mest sandsynligt, at vi lader ham blive her, hvor han så kan holde lægestaben flittigt beskæftiget. I sandhed en katastrofal handel af Ståle.

    Marios Oikonomou (29) udløb: 30/6 2023. Minutter i sæsonen: 129. Chance for skifte denne vinter: 20%
    Har meget begrænset tillid fra træneren, så det er svært at se, hvad vi skal bruge ham til, men det er tilsvarende svært at se, hvem der skulle overtage ham, så han bliver her vel.

    Peter Ankersen (31) udløb: 30/6 2024. Minutter i sæsonen: 1048. Chance for skifte denne vinter: 5%
    Høj løn, tvivlsomt niveau, trættende attitude. Han er formentlig ikke selv særlig tilfreds med at være andetvalg på backen, men hans gode og absurd lange kontrakt gør, at det er meget svært at se ham skifte. Men man må vel have lov til at drømme.

    Og så en bobler:
    Zeca (33) udløb: 30/6 2023. Minutter i sæsonen: 1484. Chance for skifte denne vinter: 5%
    Vores anfører har været en fantastisk mand for klubben, og jeg tager ham kun med her, fordi det vel ikke er helt utænkeligt, at klubben med hans fremskredne alder i tankerne må begynde at planlægge en fremtid uden ham, og at han samtidig gerne vil hjem og tættere på familien, og man derfor finder en aftale om at annullere kontrakten for et rimeligt beløb. Jeg håber nu mest bare på, at han bliver klar i ekspresfart og tager en sidste kampagne med fra den kommende sommer og sikrer guldet i sin afskedskamp :-)
    HIC SUNT LEONES

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Tipsbladet skriver at Pep Biels bagland arbejder på et sommerskifte.

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,602

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Tipsbladet skriver at Pep Biels bagland arbejder på et sommerskifte.
    Nu med kilde: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-af-storprofil
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    hov fik ikke indsat linket ��

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,445

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bt.dk/transfervinduet/tr...ns-supertalent

    Chelsea skulle angiveligt være interesseret i Roony.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •