Side 9 af 13 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 190

Emner: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Kvart i bold har lavet en grundig analyse af FCKs præstationer i efterårssæsonen:

    https://youtu.be/Bc4f8-KO_G0

    Vi analyserer:
    Defensiven og offensiven
    Pointhøst i Superligaen og Europa
    Data på præstationerne

    Vi kårer:
    Efterårets spiller
    Efterårets overraskelse
    Efterårets mål

    Dette er del 1. Del 2 udkommer mandag
    Sidst redigeret af MadsEmil : 12.12.21 kl. 01:06

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Så udkom del 2 af vores store evaluering

    -Hvordan er integrationen af de unge gået ?
    -Hvad med opsplitningen af selskabet ?
    -Hvorfor bliver vi egentlig danske mestre?

    https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000544764092

    https://youtu.be/badj6CpCtZE

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Se Kristoffer blive overrasket med en gave fra sit store idol i FCK truppen

    Se det lige her ��: https://m.youtube.com/watch?v=Ule3Kv...ature=youtu.be

    Hvilken FCK fan vil du gerne ønske glædelig jul ?

    Tag vedkommende i kommentarfeltet ⬇️

    Glædelig 4.søndag i advent

    Kvart i Bold

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Transfersnak:Er FCK ved at hente den nye Linderoth?

    Nu er der gang i transferrygterne.Kvart i bold tjekker op på det aktuelle rygte om svenskeren Albin Ekdal.Og så undersøger vi, hvordan det går for Daramy i Ajax. Derudover en verdenspremiere…..

    https://youtu.be/E6iZJxeCtwI
    Sidst redigeret af MadsEmil : 23.12.21 kl. 00:36

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Der er gang i transferrygterne.Hvem kommer til FCK?

    Vi vender potentialet og mulighederne i det tidligere Barcelona-talent Blanco fra Valencia, grækeren Pelkas fra Fernerbache og den 21-årige polak Sitek i denne udsendelse samt lidt andet guf


    https://youtu.be/bUtpuP1tlNw

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    ��:
    Så er der endnu en omgang transfersnak, hvor vi vender :

    -Andreas Skov Olsen rygtet
    -Ruben Gabrieisen og afløser ?
    - Orri
    Og meget mere ;-)

    Bliver det endelig Skov Olsen-tid i FCK?
    https://youtu.be/km80BfUSwF8

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    ❤️Her er en nytårsquiz til alle FCK-fans. Forudsig hvordan det går for FCK resten af sæsonen og dyst med om en smuk præmie.
    Deltag her: https://surveys.hotjar.com/a3a6b58e-...7-ebcc77ec90ca

    Du kan også høre, hvordan det lød, da Kvart i bold-teamet tog quizzen. Det er en saftig podcast, der passer perfekt til en dag med tømmermænd:
    Lyt med her: https://shows.acast.com/kvart-i-bold...ytarsquiz-2022

    Her kan du blandt andet høre om nattebadning med FCK-spillere, omklædning med cheerleaders, limosinekørsel på FCKs regning og mange flere historier.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #128
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Nyt fra støvlelandet . Interview med Marco Vigarani journalist fra Bologna

    -Andreas Skov Olsen har en ny klub indenfor 10 dage

    -Han bliver formentlig lejet ud i et halvt år

    -Han bliver billigere end formodet

    -FCK og Rangers i skarp konkurrence om ASO

    -Alt sammen i denne podcast:
    https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000546827596

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #129
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Det kan godt være jeg stikker hvepsen i en håndrede.

    Men jeg synes, det er lidt underligt, at i reklamerer fast på Sidelinien for hver podcast, når i samtidig gør alt for at trække debatten over i jeres lukkede Facebook gruppe. Jeg synes faktisk, det er dårlig stil at udnytte en gratis service, som Fanklubben stiller til rådighed for så at underminere selv samme.

    Der er jo rig mulighed for at føre de samme debatter, som i kører i jeres lukkede gruppe, herinde. Sidelinien er trods alt et meget åbent forum. Samtidig er i et kommercielt medie, der skal tjene penge, fanklubben er hovedsageligt drevet af frivillige med det formål at understøtte klubbens fans.

    Det her handler ikke om indholdet i jeres udmærkede podcast, men udelukkende om den måde, hvorpå i lukrerer på Fanklubbens frivillige arbejde, for selv at tjene penge. Og jeg synes i burde holde jer til enten det ene eller det andet.

    Mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar


  18. #130
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Det kan godt være jeg stikker hvepsen i en håndrede.

    Men jeg synes, det er lidt underligt, at i reklamerer fast på Sidelinien for hver podcast, når i samtidig gør alt for at trække debatten over i jeres lukkede Facebook gruppe. Jeg synes faktisk, det er dårlig stil at udnytte en gratis service, som Fanklubben stiller til rådighed for så at underminere selv samme.

    Der er jo rig mulighed for at føre de samme debatter, som i kører i jeres lukkede gruppe, herinde. Sidelinien er trods alt et meget åbent forum. Samtidig er i et kommercielt medie, der skal tjene penge, fanklubben er hovedsageligt drevet af frivillige med det formål at understøtte klubbens fans.

    Det her handler ikke om indholdet i jeres udmærkede podcast, men udelukkende om den måde, hvorpå i lukrerer på Fanklubbens frivillige arbejde, for selv at tjene penge. Og jeg synes i burde holde jer til enten det ene eller det andet.

    Mvh
    Jeg synes, jeg bliver nødt til at tage Kvart i Bold lidt i forsvar. Synes, de laver et fantastisk arbejde og mit indtryk er bestemt ikke, at de er her for at tjene penge..

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #131
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Jeg synes, jeg bliver nødt til at tage Kvart i Bold lidt i forsvar. Synes, de laver et fantastisk arbejde og mit indtryk er bestemt ikke, at de er her for at tjene penge..
    Du misser vist lidt pointen med mit indlæg så.
    Mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Det kan godt være jeg stikker hvepsen i en håndrede.

    Men jeg synes, det er lidt underligt, at i reklamerer fast på Sidelinien for hver podcast, når i samtidig gør alt for at trække debatten over i jeres lukkede Facebook gruppe. Jeg synes faktisk, det er dårlig stil at udnytte en gratis service, som Fanklubben stiller til rådighed for så at underminere selv samme.

    Der er jo rig mulighed for at føre de samme debatter, som i kører i jeres lukkede gruppe, herinde. Sidelinien er trods alt et meget åbent forum. Samtidig er i et kommercielt medie, der skal tjene penge, fanklubben er hovedsageligt drevet af frivillige med det formål at understøtte klubbens fans.

    Det her handler ikke om indholdet i jeres udmærkede podcast, men udelukkende om den måde, hvorpå i lukrerer på Fanklubbens frivillige arbejde, for selv at tjene penge. Og jeg synes i burde holde jer til enten det ene eller det andet.

    Mvh
    Jeg synes det er en lidt hård kritik.
    I mine øjne gør de bare opmærksom på deres podcast og redegør for indholdet.
    Gør de alt for at trække debatten over i deres lukkede FB-gruppe? Jeg kan ikke helt se hvordan. Er det fordi de ikke skriver indholdet af deres podcast (delvist) ud, så vi kan diskutere det her? Det gør fanradioen eller Absalons Radio heller ikke. Der er nogen af dem der lytter til Kvart i Bold og de øvrige fanpodcasts, der refererer til deres indhold og så kommer der ellers debat herinde ud fra det. Jeg synes på ingen måde at de tvinger nogen til at gøre det eller det andet og de skaber i øvrigt rigtig meget og rigtig fint indhold i et ret højt tempo. Jeg hører selv 80% af det de laver, men tager kun meget lidt del i debatten på FB, da strukturen er helt hen i vejret ifht sidelinien.dk og det generelle debatniveau her er desuden noget højere.

    Jeg synes ærlig talt at det er lidt forfejlet kritik, med mindre der er noget jeg slet ikke ser.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #133
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Det der gør at jeg giver en “enig” til Nikniks opslag, ligger faktisk i det faktum at Kvart i Bold sælger merchandise og beder folk sponsorere dem for at kunne vokse.. så bliver det mere en reklame for dem, fremfor deres indhold. Jeg kan naturligvis godt læse det de skriver, som kun gør opmærksom på indholdet i deres podcast, men det er bare den følelse det vækker i mig, og den forskel jeg synes der er, når eksempelvis Absalons Radio laver lign. Indlæg, hvilket jeg synes er helt fint..

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #134
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Det der gør at jeg giver en “enig” til Nikniks opslag, ligger faktisk i det faktum at Kvart i Bold sælger merchandise og beder folk sponsorere dem for at kunne vokse.. så bliver det mere en reklame for dem, fremfor deres indhold. Jeg kan naturligvis godt læse det de skriver, som kun gør opmærksom på indholdet i deres podcast, men det er bare den følelse det vækker i mig, og den forskel jeg synes der er, når eksempelvis Absalons Radio laver lign. Indlæg, hvilket jeg synes er helt fint..
    Ok. Jeg forstår godt hvad du mener og det er sikkert også på den baggrund mange andre har trykket enig. Jeg synes dog at værdien af deres indhold langt overstiger den reklameværdi får. De opfordrer fx ikke mig bekendt ret meget til køb af merchandise her på sidelinien.dk og vel heller ikke mere end S12?

    At skrive som niknik, at de "lukrerer på Fanklubbens frivillige arbejde", er for mig bare at sætte det lige lovligt på spidsen, da det for mig er tydeligt at drivkraften bag ikke er at tjene penge, men at skabe godt FC-indhold. Deres udbud af merchandise er rigtig lille og hvis der bliver til meget mere end at finansiere end julefrokost næste år, så må det være en velkommen overraskelse :-)

  27. De følgende 8 brugere er enige:

  28. #135
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    At skrive som niknik, at de "lukrerer på Fanklubbens frivillige arbejde", er for mig bare at sætte det lige lovligt på spidsen, da det for mig er tydeligt at drivkraften bag ikke er at tjene penge, men at skabe godt FC-indhold. Deres udbud af merchandise er rigtig lille og hvis der bliver til meget mere end at finansiere end julefrokost næste år, så må det være en velkommen overraskelse :-)
    Vi kan også vende det om. Er det acceptabelt, at feks Mediano eller Monetos laver et opslag herinde, hver gang de udgiver en podcast, også selvom " at værdien af deres indhold langt overstiger den reklameværdi, de får."

    Kvart i Bold er et firma, og ikke, som både S12, Fanklubben og Fanradioen, en forening, der er sat i verden for at støtte FCK. Det synes jeg, faktisk også gør en stor forskel. Jeg har f.eks aldrig hørt Kvart I Bold nævne fanklubben, eller fanklubbens aktiviteter med ét ord.

    Derudover er det påfaldende, hvor lidt de bidrager til debatten herinde. Hvilket egentligt fint bliver understreget af, at jeg diskuterer med stråmænd i stedet for OP.

    Mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  29. De følgende 4 brugere er enige:

Side 9 af 13 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 15.04.12, 23:19
  3. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18
  4. "Klokken den er kvart i bold, jeg ta'r FC-trøjen på..."
    By Sibusiso in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 21.10.06, 18:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •