Side 47 af 103 FørsteFørste ... 37444546474849505797 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Meget tyder på at vi har fået en rigtig jysk krejler ind som sportsdirektør, det kan være helt fint i visse tilfælde, jeg ser dog helst at disse typer er noget der forbliver i Herning. Vi skal bruge en CM efter Zeca's skade. Det må stå klart for alle. Ekdal har vi interesse i. Jeg bryder mig ikke om at vores sportsdirektør åbenbart prøver at krejle sig frem til en lav pris. Betal de 1 -1.5 Euro som det koster i stedet for bokse rundt med dem som han også gjorde med Grabara og Diks handlen. PC skal hive noget rigtig godt op af hatten dette vindue, og meget snart, så træneren kan nå at arbejde med de nye spillere. Sker det ikke, så skal han ud af butikken. Det er fint at man ikke vil smide om sig med penge som måske tidligere, jeg synes dog der må være en grænse for krejleriet, derudover fejlede han groft i sommer vinduet. Rent faktisk har jeg svært ved at få øje på at han har gjort noget som enhver anden ikke kunne få gjort. Han er presset.

    Hvad angår ASO. Jeg ser som alle andre gerne denne spiller i København. Desværre tror jeg ikke det sker i dette vindue. Jeg tror der skal ét yderligere ikke vellykket ophold i udlandet til, før han for alvor kan være relevant for os. Jeg tager gerne fejl.
    Sidst redigeret af Kongen af København : 15.01.22 kl. 16:47

  2. #692
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Eller også skal man se det som den kaotiske process, som det helt sikkert er at jagte spillere i transfervinduet og vente med at bedømme det til det er lukket.
    Det ville edderdyleme gøre sidelinien til et kedeligt debatforum :-D

    Zan

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #693
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det ville edderdyleme gøre sidelinien til et kedeligt debatforum :-D
    Hvornår er det blevet kedeligt at gisne undervejs og så vente med at konkludere til efterfølgende?
    - Er det ikke helt normalt?

    /Christian

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #694
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af csl1985 Se meddelelser
    Hvornår er det blevet kedeligt at gisne undervejs og så vente med at konkludere til efterfølgende?
    - Er det ikke helt normalt?

    /Christian
    Det var pretty much min pointe; at der skal gisnes løs uden de store forbehold.
    Også selvom transfervinduet helt sikkert er ganske kaotisk.
    Nok en misforståelse, og den lader vi ligge.

    Tilbage til det relevante:

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...d-paa-svensker

    Hvor meget is i maven skal man have? Bør han tage en beslutning, seal the deal og leve med de ekstra millioner til Sampdoria?

    Kan godt se PC som en hård forhandler, og i AGF var man nok en stjerne med lidt ekstra millioner sparret, når der blev forhandlede spillere i deres niveau og budgetter.

    FCK er en større klub og kræver vel til tider nogle faste beslutninger.
    Også selvom det kræver man i FCK kommer til at betale lidt mere nu og da.

    Jeg mener, jo længere tid det tager at lukke en aftale, des kortere er der jo for spilleren til forberedelserne.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 15.01.22 kl. 11:33

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #695
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ekdal er på bænken i Sampdorias kamp mod Torino, der vises på TV2 PLAY.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #696
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Og han forblev på bænken hele kampen, som Sampdoria tabte 1-2 hjemme.

  11. #697
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    hmm det betyder jo ikke noget, det har han vel gjort før :-)

  12. #698
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    hmm det betyder jo ikke noget, det har han vel gjort før :-)
    Så vidt jeg ved, har han ellers været fast mand i lang tid.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #699
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Så vidt jeg ved, har han ellers været fast mand i lang tid.

    Fast mand og vice anfører i alle de kampe han har været tilrådighed
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  15. #700
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Mon ikke også Brugge mangler en ny 6’er…

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #701
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...lgisk-topklub/

    Det kunne godt tyde på at Skov Olsen vælger belgisk fodbold og derved , desværre syntes jeg, ikke kommer..

  18. #702
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ja ser sådan ud. Og “sølle” 45 mill. De har gjort et godt køb hvis det bliver en realitet. Men skuffelsen over han vælger Brugge og ikke København er virkelig stor :(

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  20. #703
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...lgisk-topklub/

    Det kunne godt tyde på at Skov Olsen vælger belgisk fodbold og derved , desværre syntes jeg, ikke kommer..
    Selvfølgelig er Brugge en smule større klub, ligaen er en smule bedre, klubben har større budget og ligger også over FCK på UEFA’s rangliste, men mit råd - så kan du ligesågodt flytte hjem et par år. Belgien er ikke et særligt fedt sted at bo, man er stadig væk fra familie og venner og oplevelserne højst sandsynligt kun marginalt bedre. Det er et nyt sprog og en ny kultur, men hverken en interessant kultur eller et brugbart sprog at lære.

    Jeg kan sagtens forstå hvis man er 28-29 og gerne vil nå et udlandseventyr. Så kan man tage til Island, Thailand, Belgien, Saudi or whatever - så er det oplevelsen, men ASO skal jo jokmkomme ud igen, han skal nok komme til at tjene mange penge og spille i en top 5 liga. Det er synd - men så igen, spørgsmålet er om FCK overhovedet er klar til at betale hvad det kræver

  21. #704
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Damn , her e ralt for stille...Håber virkelig at der kommer til at ske bare lidt her i denne uge vi kommer ind i , savner lidt action og ikke bare de der løse rygter. Er sku lidt nervøs for at vi ikke lander de spillere som både klubben og vi ønsker.
    Ved godt det handler meget om penge og om spilleren vil til FCK frem for en lidt større klub måske. Men krydser fingere for at der gerne snart må komme lidt vi kan glæde os over :-)
    FOZA FCK

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #705
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Selvfølgelig er Brugge en smule større klub, ligaen er en smule bedre, klubben har større budget og ligger også over FCK på UEFA’s rangliste, men mit råd - så kan du ligesågodt flytte hjem et par år. Belgien er ikke et særligt fedt sted at bo, man er stadig væk fra familie og venner og oplevelserne højst sandsynligt kun marginalt bedre. Det er et nyt sprog og en ny kultur, men hverken en interessant kultur eller et brugbart sprog at lære.

    Jeg kan sagtens forstå hvis man er 28-29 og gerne vil nå et udlandseventyr. Så kan man tage til Island, Thailand, Belgien, Saudi or whatever - så er det oplevelsen, men ASO skal jo jokmkomme ud igen, han skal nok komme til at tjene mange penge og spille i en top 5 liga. Det er synd - men så igen, spørgsmålet er om FCK overhovedet er klar til at betale hvad det kræver
    Men måske er det blot os, der - i vores håb om, at han vil vælge FCK - tillægger det at komme hjem og være tæt på familie, venner og eventuelle fremtidige landsholdskolleger for stor vægt.

    Hvis højere løn, større sportslige udfordringer, bedre garanti for at spille med i de sjove europæiske turneringer og bedre udstillingsvindue før det næste karriereskridt betyder mere for Skov Olsen, er der jo ikke noget mærkeligt i, hvis han vælger Brugge. Hvor ærgerligt det end er.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 14 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •