Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
103. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær spilletid

    38 36.89%
  • Uafgjort - FCK vinder i forlænget

    8 7.77%
  • Uafgjort - FCK går videre efter straffespark

    7 6.80%
  • PSV vinder i ordinær spilletid

    40 38.83%
  • Uafgjort - PSV vinder i forlænget

    7 6.80%
  • Uafgjort - PSV går videre efter straffespark

    3 2.91%
Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 107

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    497

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Få nu Stage ud, Pep ned på midtbanen og så må man smide en træningskegle op foran. Derudover bør Anker rives ud, Diks over på højre, Boile på Venstre back og så må Davit ind ved siden af Vavro. Kraftedme kriminelt, føj for satan

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Rystende ringe første 30 min… Hele vejen rundt… Fejl på fejl på fejl på fejl på fejl… Og det har intet med PSV’s presspil at gøre.. Vi virker dybt rystede..
    Det har da bestemt OGSÅ noget at gøre med PSVs pres. De virker mere fokuserede i dag end i sidste uge. Og så kunne vi åbenlyst ikke tåle at undvære Falken i en kamp som denne. Det betyder meget, at vi ikke har bare én mand centralt på midten, der kan holde i bolden og tage noget af luften ud af deres pres. Stage, Lerager og Johannesson har ikke evnerne. Det er jo OGSÅ derfor, at PSVs pres stresser os mere i dag end for en uge siden. At Kalle så dropper efter 10 minutter er jo bare ekstra nedtur.

    Til gengæld er vores bænk pivtynd. Så trænerteamet skal virkelig tænke kreativt i pausen, hvis vi skal finde en måde at lave mindst to mål i 2. halvleg.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,592

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Det har da bestemt OGSÅ noget at gøre med PSVs pres. De virker mere fokuserede i dag end i sidste uge. Og så kunne vi åbenlyst ikke tåle at undvære Falken i en kamp som denne. Det betyder meget, at vi ikke har bare én mand centralt på midten, der kan holde i bolden og tage noget af luften ud af deres pres. Stage, Lerager og Johannesson har ikke evnerne. Det er jo OGSÅ derfor, at PSVs pres stresser os mere i dag end for en uge siden. At Kalle så dropper efter 10 minutter er jo bare ekstra nedtur.

    Hold nu op.. Det er jo ikke modstanderens fortjeneste, at vi ikke evner at ramme en holdkammerat med en simpel pasning over 10 m.. Tempo og intensiteten i dag er bestemt ikke særlig højt, men vores boldomgang er rystende.. Håber Thorup river dem midt over i pausen.. De ligner en flok der godt kunne bruge nogle alvorsord.. Ikke mere kærlighed, den præstation kræver at der tales med store bogstaver.

    Til gengæld er vores bænk pivtynd. Så trænerteamet skal virkelig tænke kreativt i pausen, hvis vi skal finde en måde at lave mindst to mål i 2. halvleg.

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,408

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Vi bliver da pulet godt og grundigt igennem, må man sige.

    Jeg er nærmest glad for at 4-5 af vores startere sidder ude idag, så vi kan sætte dem ind i starteren søndag.

    For hele dette hold må da ligge i fosterstilling med en lille sutteklud, helt paralyseret, efter denne totale ydmygelse.

    Ren klasseforskel, og helt utroligt så mange fejl man kan formå at lave på 45 min.

    Wow.

    Zan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,592

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vi bliver da pulet godt og grundigt igennem, må man sige.

    Jeg er nærmest glad for at 4-5 af vores startere sidder ude idag, så vi kan sætte dem ind i starteren søndag.

    For hele dette hold må da ligge i fosterstilling med en lille sutteklud, helt paralyseret, efter denne totale ydmygelse.

    Ren klasseforskel, og helt utroligt så mange fejl man kan formå at lave på 45 min.

    Wow.

    Zan
    Jeg sidder bare ikke med følelsen af, at PSV spiller på et niveau hvor vi ikke kan være med.. Det er i højere grad os selv der er uhyggeligt ringe synes jeg.. Men klasseforskel har der været, i og med vores niveau dårligt har været til den danske 1. divison.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,408

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg sidder bare ikke med følelsen af, at PSV spiller på et niveau hvor vi ikke kan være med.. Det er i højere grad os selv der er uhyggeligt ringe synes jeg.. Men klasseforskel har der været, i og med vores niveau dårligt har været til den danske 1. divison.
    Ja, men man kunne nærmest se det efter 5 min.

    At vi intet flow havde, og PSV bare virkede ovenpå over hele linjen.

    Men ja, vi har også været totalt ringe og det er decideret skræmmende så meget Falk betyder for vores evne til at spille med lidt overskud.

    Og Kalle, viser desværre hvorfor han røg af i sin tid; super fed fyr, men han redder heller ikke meget. (Jojo, husker godt PAOK, så det er selvfølgelig lidt hårdt).

    Zan

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    178

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Der er åbenlyst stærkt uheldige omstændigheder, der medfører at det umuligt at præstere optimalt, og PSV er et rigtig godt hold - men det skal helst ikke resultere i, at vi foran 30.000 tilskuere på hjemmebane i en afgørende kamp overvejende ligner et Danmarksseriehold, der spiller imod et Superligahold.

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Snakken om at få kalle tilbage som 1 målmand må nu være færdig...


  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    178

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Snakken om at få kalle tilbage som 1 målmand må nu være færdig...
    Ja. Desværre gør det ikke Grabara til mere end en middelmådig målmand - men lad os håbe, han udvikler sig.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,553

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Kalle har bestemt ikke imponeret, men indtil videre har han da lukket et mål mindre ind mod dette PSV-hold end Grabara.

    [edit] Så står den lige
    Sidst redigeret af cybamerc : 17.03.22 kl. 20:32

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    476

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Sorry to say, farvel Kalle!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,408

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Efter sejren i Herning, havde jeg det sådan lidt at denne kamp var en smule “gratis”.

    Gik vi ikke videre, fuck it.

    Men efter at have set kampen, ville jeg ønske jeg havde adgang til omklædningsrummet, og kunne fortælle spillerne at dette gjorde decideret ondt.

    Kæft en gang lort!

    Nu skal der KRAFTEDEME hives en sejr hjem på søndag! Det kan være deres måde at sige undskyld på.

    Zan

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,553

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Mener nu, at det helt store problem i dag var midtbanen. Stage, Lerager og Johannesson er en kombination, der knap nok har Superliga-klasse.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,376

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    450 kr.? Det er nogle af de bedste penge, jeg længe har sparet :-)

    Svære omstændigheder, men også en håbløs indsats og pinligt målmandsspil.

    Ellers udmærket indhop af Jelert, og det er svært at se, hvorfor Ankersen skulle være andet end i bedste fald tredjevalg fra nu af. Faktisk vil jeg foretrække et tremandsforsvar og en offensiv spiller som wingback frem for at skulle se Anker inde igen.
    HIC SUNT LEONES

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    En virkelig skidt præstation. Falk og Grabara melder fra i sidste øjeblik. Ankersen, Stage og Biel er deciderede katastrofer og vi intet har skyde med fra bænken (Jelert gjorde det fint og bør starte søndag)…. Så er det svært at slå PSV.
    Nu må vi bare håbe, at Falk er tilbage hurtigt.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  2. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  3. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  4. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven d. 5.11.09
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 06.11.09, 21:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •