Side 16 af 138 FørsteFørste ... 6131415161718192666116 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Bodø/Glimt spiller på kunstgræs ligesom de fleste klubber i Eliteserien. Jeg gætter på, at deres spillestil ikke umiddelbart lader sig overføre til FCK og Parken. Kjetil Knutsen kan meget vel være en bedre træner end Thorup, men mon ikke også han ville være udfordret af en lortebane og ditto trup?
    Jeg har ikke noget forhold til Knutsen, så det her er ikke et forsvar for at hente ham, men jeg har svært ved at se, hvorfor en god træner kun kan være god på den ene slags underlag. Og er vores trup lort? Jeg tror, der er et stort uudnyttet potentiale i den trup, som den rette træner vil kunne forløse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Karlsen-FC Se meddelelser
    Venstre kant
    Bøving
    Amoo

    Afgang:
    Claesson (kontraktudløb) - tror dog, han bliver købt til den offensive midt.

    Central midt
    Falk
    Stage / eller ny 2. central midt
    Lerager
    Jóhannesson

    Afgang:
    Baldursson (lejeophold udløber)
    Zeca
    Stage
    Stamenic (udlejes)
    Mudrazija

    Højre kant
    Ny 1. højre kant
    Mukairu

    Afgang:
    Bardghji
    Singh
    Bare lige nogle rettelser:
    Amoo er som udgangspunkt højre kant.
    Singh er som udgangspunkt venstre kant.
    Mukairu er som udgangspunkt venstre kant. Jeg ved godt, at Thorup insisterer på at bruge ham forkert, men det bliver han forhåbentlig ikke ved med (især ikke hvis Claesson skal spille centralt.)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #228
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bare lige nogle rettelser:
    Amoo er som udgangspunkt højre kant.
    Singh er som udgangspunkt venstre kant.
    Mukairu er som udgangspunkt venstre kant. Jeg ved godt, at Thorup insisterer på at bruge ham forkert, men det bliver han forhåbentlig ikke ved med (især ikke hvis Claesson skal spille centralt.)
    Jeg var noget i tvivl med Amoo og Singh, siden de aldrig spiller, så tog wild guesses på deres foretrukne positioner.

    Tak for rettelserne. Det er nu opdateret.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #229
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-fc-koebenhavn

    Jeg tror sgu, der er en vis splid mellem PC og toppen af hierarkiet i truppen. Jeg må i hvert fald sige, at jeg er voldsomt skuffet over PC's ageren her, hvis rygterne viser sig at være 100% sande.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #230
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-fc-koebenhavn

    Jeg tror sgu, der er en vis splid mellem PC og toppen af hierarkiet i truppen. Jeg må i hvert fald sige, at jeg er voldsomt skuffet over PC's ageren her, hvis rygterne viser sig at være 100% sande.
    Dem der stadig kan få sig selv til at forsvare PC, vil sige, at det er godt ikke at lange dyre kontrakter ud til spillere over 30 år.

    Vi andre vil se det som endnu et tegn på en elendig ledelse, der hverken aner, hvordan man bruger penge, opfører sig anstændigt eller forstår en trupsammenhæng.

    At give Boilesen en god, velfortjent kontrakt for de næste 3-4 år burde være indlysende for enhver.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #231
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Dem der stadig kan få sig selv til at forsvare PC, vil sige, at det er godt ikke at lange dyre kontrakter ud til spillere over 30 år.

    Vi andre vil se det som endnu et tegn på en elendig ledelse, der hverken aner, hvordan man bruger penge, opfører sig anstændigt eller forstår en trupsammenhæng.

    At give Boilesen en god, velfortjent kontrakt for de næste 3-4 år burde være indlysende for enhver.
    Jeg er enige, lige indtil du skriver 3-4 år. Hans Bejllandske skadeshistorik gør, at jeg synes længden på 1 år, ud over det år der er tilbage, altså til han er 32, må være rimeligt. For mig at se er det lønnedgangen, som er stærkt kritisabel, ja decideret uanstændig.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #232
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-fc-koebenhavn

    Jeg tror sgu, der er en vis splid mellem PC og toppen af hierarkiet i truppen. Jeg må i hvert fald sige, at jeg er voldsomt skuffet over PC's ageren her, hvis rygterne viser sig at være 100% sande.
    Hvis korrekt er det jo en ud over alle grænser stupid måde at fortælle en af vores absolut vigtigste spillere, at han ikke er værdsat (oveni Thorups cirkusnummer der sendte samme signal) lige før de afgørende kampe om mesterskabet. Det der dilettantiske fumleri kan godt vente en måned.


  14. #233
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er enige, lige indtil du skriver 3-4 år. Hans Bejllandske skadeshistorik gør, at jeg synes længden på 1 år, ud over det år der er tilbage, altså til han er 32, må være rimeligt. For mig at se er det lønnedgangen, som er stærkt kritisabel, ja decideret uanstændig.
    Boilesen har stort set ikke været skadet i to år nu, så skal vi nu ikke lige? Han skal selvfølgelig ikke have en vanvittig Kvist-kontrakt, men fx en to-årig forlængelse af den nuværende aftale, så han har kontrakt til kort efter sin 33-års fødselsdag virker ikke uansvarligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #234
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Boilesen har stort set ikke været skadet i to år nu, så skal vi nu ikke lige? Han skal selvfølgelig ikke have en vanvittig Kvist-kontrakt, men fx en to-årig forlængelse af den nuværende aftale, så han har kontrakt til kort efter sin 33-års fødselsdag virker ikke uansvarligt.
    Spillede Boile ikke med smerter hele efteråret om blev opereret i vinterpausen?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #235
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg har ikke noget forhold til Knutsen, så det her er ikke et forsvar for at hente ham, men jeg har svært ved at se, hvorfor en god træner kun kan være god på den ene slags underlag. Og er vores trup lort? Jeg tror, der er et stort uudnyttet potentiale i den trup, som den rette træner vil kunne forløse.
    Jeg aner intet om Knutsen, men jeg kan se, at han nævnes kontant herinde. Jeg er personligt lidt nysgerrig, om hvorvidt folk overhovedet har et godt kendskab til ham, eller om han blot nævnes, fordi han træner et hold som i et par sæsoner har overpræsteret? Hvis det er det sidste, så kan vi jo lige så godt hive Kent Nielsen, Thomas Thomasberg eller lignende op ad hatten.

    Hvad kan han egentlig (spørgsmål til hele Sidelinien - ikke specifikt til garneren)?

    Tror vi, at hans spillefilosofi kan spilles på "græs" i KBH og uden at vi skal købe en hel ny trup?
    Og hvad er egentlig hans filosofi? Spiller han offensivt med boldbesiddelse eller kontrabold?
    Tror vi, at han vil kunne få succes andre steder end i Glimt. Eller er vi ude i en Kent Nielsen, hvor manden skal bruge 2-3 år på at implementere stilen før resultaterne kommer. Den tålmodighed har vi ikke her.
    Benytter han unge spillere?
    Er han en stærk kommunikator på internt og i medierne?
    Er han stærk taktisk eller er vi ude i en David Nielsen/Thorup, hvor assistenterne skal være dygtige?
    Vil han kunne fungere med PC?
    Er han et stort nok navn eller karismatisk nok til at skabe respekt hos de Københavnske Divaer?

    osv osv osv.

  19. #236
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Spillede Boile ikke med smerter hele efteråret om blev opereret i vinterpausen?
    Jo, men så burde han jo også være i orden nu. ;-) Nå, men han har i hvert fald ikke siddet udenfor med skader i to år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #237
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Vi andre vil se det som endnu et tegn på en elendig ledelse, der hverken aner, hvordan man bruger penge, opfører sig anstændigt eller forstår en trupsammenhæng.
    Inden vi nu endnu engang korsfæster PC, så kunne det være rart om vi vidste lidt mere. Det er ikke sikkert, at BT's oplysninger viser det fuldstændige billede, ligesom vi kender nogen detaljer.

    - ved hvor længe den nye kontrakt løber - er den f.eks. 4-5 årig, så skal lønnen selvfølgelig ikke være kæmpe.
    - ved vi hvad han får nu og er det en rimelig løn? Ligger han allerede meget højt, så er det måske ikke urimeligt med status quo eller lidt lavere løn, hvis det kniber med pengene.
    - ved vi, om vi bare er stoppet med at give de gamle spillere de skyhøje lønninger generelt?
    - ved vi, om det bare er helt standard forhandlingstaktik eller om det er et ekstraordinært lavt bud? Det kan bare være Boile-lejren som ønsker skred i forhandlingerne, da man ved, at han er populær pt.
    - ved vi hvor længe der er forhandlet?

    PC fik for et stykke tid siden blev kritiseret for ikke at forhandle med Boile - nu er det galt, at han gør det.
    Klubben er kritiseret for at smide for mange penge i ældre spillere - nu er det galt, at PC måske prøver at gøre lidt op med den kultur


    Jeg er med på, at vi alle godt kan lide Boile. Men lad os nu lige se, hvad der er op og ned i det hele før vi svinger pisken over nogen. Det er i hvert fald alt for tidligt at konkludere, at der skulle være en splid, at man opfører sig uanstændigt eller lignende.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #238
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvad kan han egentlig (spørgsmål til hele Sidelinien - ikke specifikt til garneren)?
    Ja, jeg kan som sagt ikke svare på det. Og jeg bliver generelt også skeptisk, når den slags pludselige hypes opstår - men ikke fordi Bodø spiller på plastik. Jeg forestiller mig, at de fleste trænere godt kan finde ud af at træne et hold på begge underlag...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #239
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-fc-koebenhavn

    Jeg tror sgu, der er en vis splid mellem PC og toppen af hierarkiet i truppen. Jeg må i hvert fald sige, at jeg er voldsomt skuffet over PC's ageren her, hvis rygterne viser sig at være 100% sande.
    Hans nuværende kontrakt er ca 75% hvad Singh tjener - så hvad betyder en markant nedgang? At PC er villig til at betale ham ca halvdelen af lønnen han var villig til at give Singh. Shit - det står værre til end frygtet

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #240
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hans nuværende kontrakt er ca 75% hvad Singh tjener - så hvad betyder en markant nedgang? At PC er villig til at betale ham ca halvdelen af lønnen han var villig til at give Singh. Shit - det står værre til end frygtet
    Tjener Singh virkeligt mere end Boilesen? Har du kilde på det, omend den slags ofte er lidt spekulative?

    Edit: Har læst Tipsbladet. Shit...
    Fc Ålene

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •